Hirdetés

2024. június 3., hétfő

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Technika, hobbi, otthon  »  Háztartási gépek (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 02:30:44

LOGOUT.hu

Háztartási gépek
Ebben a topikban a háztartási kis- és nagygépek vásárláshoz, karbantartásához, kezeléséhez szükséges információkat, hozzászólásokat, hivatkozásokat találsz. Amennyiben kérdésedre nem találtál választ az összefoglalóban, esetleg a témához kapcsolódó anyagok között, természetesen (ha tudunk) szívesen válaszolunk.
>> A készülék tapasztalatokat erre találod <<

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#84601) Kezdő vagyok válasza Gömbike (#84600) üzenetére


Kezdő vagyok
őstag

1: csak melegítésre
2: 2-3 fő
3: oldalra nyíló
4:nem(mi az az inverter mikrohullámú sütőnél?)
5:nem fontos a digitális,szín:fehér
6:30000 Forint

(#84602) E.Kaufmann válasza Kezdő vagyok (#84596) üzenetére


E.Kaufmann
addikt

Én cseréltem tányérmotort vagy 2 éve valami magyaros nevű (már lekopott) Gorenje klón mikrónkban, kicsit gyengusabbat kaptam, de még müxik :D

Le az elipszilonos jével, éljen a "j" !!!

(#84603) NeoPampalini


NeoPampalini
aktív tag

Sziasztok!

Igazából fogalmam sincs, ez-e a megfelelő topik, de jobbat egyelőre nem találtam. :D

Van nekem egy Gorenje mosógépem. Beletettem pár kisebb szőnyeget mosásra, bolhafingnyi mosószer kíséretében (tényleg alig került bele). Viszont ennek ellenére felhabzott, és most bármit csinálok vele, csak leereszteni akarná a nem létező vizet, és persze pár perc után habosodásra panaszkodva leáll. Semmilyen módon nem tudok vele olyan programot indítani, ami előbb teli nyomná vízzel.
Ráadásul szerintem a leeresztő szivattyú csak ront a helyzeten.

Mi a túrót csináljak vele? Kivennék belőle egy-két szőnyeget, vagy az összeset, és inkább kézzel kiöblíteném, de ez a szerencsétlen készülék annyira biztonságos, hogy ZÁRVA VAN, nem lehet kinyitni, csak akkor, amikor majd úgy dönt. :D