Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Notepad++
- [Re:] [Soderes:] Kreativitás kimaxolva
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
-=RelakS=-
veterán
Már miért lenne terhelés alatt a láncnak az a része, amelyik elhagyta a hajtóművet, de még nem szedte fel a hátsó sor?
Az egyedüli, ami ott terhelés jelent neki, a láncfeszítő.
Gondolom, láttál már egy sebességes bringát, aminél hasas a lánc. Ott is csak alul van hasa, felül nincs
Onnantól persze, hogy feltekeredik a hátsó sorra, szépen rákerül a terhelés, de ez a hátsó váltót nem kellene, hogy befolyásolja.
Legalábbis elméletben, egy tesztet el tudnék viselni, ahol mérik, hogy "üresben" tekerve, és terhelve a hátsó váltónál van-e különbség.
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__