Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#226801) Hasaggymeg válasza Maximum1 (#226797) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Erre lenne képes egy vintage expander nyele?! :F ;]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#226802) FeRRaR1 válasza zsocy (#226791) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Nem tudom ez e a jó pillanat közölni de több Volvóm is van ;]

Egyébként pont most nincs nálam a bringa :(


Mondjuk még nincs pedálom :DDD

Egyébként egy dologra vennék fel hitelt, az a ház vásárlás. Minden más egy összegben fizetés. Ha nincs rá pénzed nem kell megvenni. Legalább is én így gondolom. Ennek ellenére néha vannak jó ajánlatok új verdákra. De ritka a tényleg jó.

Viszont lassan nekem is el kell kezdenem keresni tető csomagtartóra gondoltam. Álltalában 1, néha 4 bringának. Van valami univerzális ajánlott, vagy a Volvónál kell szétnézni? Elég nagy katalógusuk van kiegészítőkhöz.

Anglia délnyugati csücskében vagyok, majdnem elmorzsoltam egy könnycseppet hogy nem tudok tekerni. De hát vagy a gyerekek jönnek vagy a bicaj...




[ Szerkesztve ]

(#226803) parandroid válasza FeRRaR1 (#226802) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Szerintem meg venni nem érdemes autót. :P Inkább lízing. :B Persze a legkényelmesebb, ha a cég tolja alád, és még a naftát is ők fizetik bele.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#226804) FeRRaR1 válasza parandroid (#226803) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Utolsó 10 autómból 9-et profittal adtam el. Lízingnél fizeted az érték vesztést, károkat és soha nem lesz a tiéd. Na meg mennyire lesz jó az adott autó. Nem drága, ha nem jó. Mivel sok új autó is mocskos rossz.

Ha nem is a legkényelmesebb, de legköltséghatékonyabb ha a cég fizet mindent.

Nekem kell hogy jó legyen és szeressem valamiért. S80 V8, ritka, különleges, kényelmesebb mint a kocsik 99%-a, és nagyon gyors. Mégse volt drága és ma is eladhatnám többért mint vettem 7 éve.

Persze nem fogom mert túl jó ahhoz hogy eladjam, de megértem ha valakinek csak A-ból B-be eszköz.

Tető csomagtartóra XC60-hoz?

(#226805) -=RelakS=-


-=RelakS=-
veterán

(#226806) jjeahh válasza Toobee (#223774) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Megvetted volt ezt a tubeless pumpát végül?

Mindenkinek: vajon egy olcsó tubeless pumpa jobb (Giyo), vagy egy olcsó műhelypumpa + Milkit booster? Van valaki, akinek mindkettővel van tapasztalata?

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#226807) szuszinho válasza -=RelakS=- (#226805) üzenetére


szuszinho
őstag

Mekkora "ökör" :D múltkor én is linkeltem egy videót tőle.

(#226808) gergo5991


gergo5991
őstag

csak én érzem úgy, hogy a combomon teljesen más izmokat mozgat meg ha elöl vagyok nagy fogaskeresen hátul meg a kicsin, vagy forditva? arra gondolok hogy vagy direktbe elől kell kifejteni erőt, vagy azt az erőt átvinni a hátsó fogaskerekekre és úgy taposni

(#226809) parandroid válasza gergo5991 (#226808) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

:K

Ez így van, én is észrevettem már, hogy teljesen más érzés, hiába ugyanaz az áttétel-arány.

p

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#226810) Hasaggymeg


Hasaggymeg
Topikgazda

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#226811) deny330 válasza Hasaggymeg (#226810) üzenetére


deny330
aktív tag

Tegnap elkapott az eső hasonló köves részen, remek élmény volt pláne a sárral kombinálva. :DDD

(#226812) Toobee válasza jjeahh (#226806) üzenetére


Toobee
veterán

Igen, bár még nem volt rá szükség.

https://barbieripnk.hu/

(#226813) zsocy válasza FeRRaR1 (#226804) üzenetére


zsocy
őstag

A Thule biztos csinál az XC60-hoz való specifikus talpat, arra rakhatod bármelyik Thule keresztrudat (pl wingbar) , arra meg már rámegy bármelyik Thule bringaszállító. Van egy tippem hogy a "Volvo gyári" is ilyen Thule, csak saját logóval és drágábban.
Ha univerzális kell (és nem bordázott a tetőd) akkor mondjuk a Seasucker vagy klónjai elég jó cucccok, profi worldtour csapatok is használják ezeket a vakumos tartókat.

Öcsém is dél-nyugat angliában él, Kia Sportage-e van és Mazda 3 a hobbira. Másik szint van ott a bűnös nyugaton, na :) Az s80 V8 különleges darab, ha jól tudom a Yamaha hangolta a hangját neki valahogy. Biztos nagy élmény, és biztos nem szeretném most tankolni, főleg ottani árú naftával ;]

(#226814) FeRRaR1 válasza zsocy (#226813) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Volvo tervezte, Yamaha építette és hangolta Japánban. Svéd autó Japán motorral a tökéletes kombináció. Nem az a lényeg hogy mi mennyibe kerül, ha nem hogy mennyit tudsz venni egy átlag keresettel ;)

Köszönöm, utána nézek amint hazaértem a kirándulásból.

(#226815) spanyoll


spanyoll
addikt

Singlespeed bikepackinggel van valakinek tapasztalata? Kicsit (számomra) combosabb az áttétem most ; 48/16 ha jól számoltam(sima városi terepre jó de dombokra már annyira nem), de 6-9%os emelkedők már eléggé nyögvenyelősen mennek rakomány nélkül is.
Érdemesebb szerintetek variálni az áttéttel mert ez nem ilyenre van kitalálva, vagy simán csak git gud és meg kéne edződni ha nem bírom :D ?
Melóba járás az pl 3.2kmen 90m emelkedés és mire beérek azért már anyázok rendesen :D

Múltkor mentem egy 80km-t ami tök oké volt, bár emelkedés nem volt, viszont pont ezért agyalok, hogy mennyire szivatom meg magam ha könnyebb áttétre váltok de az aktuális úton sok a sík terep...
Elég változatos utakat tolok, ezért nem vagyok biztos. Múltkor a 76km alatt volt kb 200 emelkedés, előtte meg majdnem a felén 42km alatt volt majdnem a duplája 400m. Tudom, fika emelkedések ezek, de nekem ezzel az áttéttel ez is sok tud lenni.

"Super perfundo on the early eve of your day."

(#226816) Hasaggymeg válasza gergo5991 (#226808) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

+Parandroid...Szerintem fizikailag nem magyarázható :U ...vagy igen? :F Például a 11/40 áttétele ugyanaz mint a 14/51, szerintem kizárt, hogy vakteszten megmond a különbséget. :N

#226811deny330...ha csúszkál a gumi a sziklákon az nagyon rontja a nyeregben maradási esélyeidet, úgy fel, mint lefelé. :D

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#226817) Maximum1 válasza spanyoll (#226815) üzenetére


Maximum1
őstag

Nekem 46/18 az áttételem, max 20-30 km + 2-3 felüljáró és KO-n vagyok, míg az outimmal simán lehozok 100km-et 1000 szinttel egy banánnal a fotelból.
Hátsó racsnit cserélheted 18-ra, vagy beraksz egy 2-3sebis agyváltót, de ha nem akarod magad tönkre tenni akkor lecseréled a bringád, nem való az ilyen távokra.
Nézzél egy fitnesz bringát szerintem.

(#226818) zsamiatt válasza Hasaggymeg (#226816) üzenetére


zsamiatt
őstag

Akartam kerdezni, hogy szaraz esetben is nem dobja meg a ko tulzottan kereket? Vagy valamennyire a kormamyra tamaszkodsz ilyenkor novelve rajta a nyomast es a tapadast? Egyre jobban tetszik ez a hegyi, erdei kerekpar de meg nem ismerem.

[ Szerkesztve ]

Eladó HP Proliant DL380 G6 használt szerver -- KTM Peak air 29" használt MTB -- Adidas 48.5 kék sneaker új Érdeklődés privátban!

(#226819) FeRRaR1 válasza zsocy (#226813) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Mióta megvan a bringa, az elmúlt 4 hétben 1x volt beindítva. Hétvégi gép igazából.
[link]

És megmondom őszintén a bicajra vágyok vissza most is. Persze azért lemegyek még egyszer ősszel a Nurburgring-re, és vinni akarom a bicajt hogy körbe tekerhessek, vagy rajta este vagy körülötte nappal. Ez bakancs listás.

(#226820) deny330 válasza Hasaggymeg (#226816) üzenetére


deny330
aktív tag

Nálam az volt a pláne, hogy balra lejtett az egész út is, és egy kiszáradt patak meder volt ott. Amúgy a poén az volt, hogy lassan veszélyesebb volt átmenni, mint nagyobb tempóval - éreztem is, hogy oda vertem a hátsó kereket 2x az alacsony gumi nyomás miatt.

#226818 zsamiatt Szerintem a kormányra helyezni a súlypontot nem túl jó ötlet. Ha valamelyik kövön nem gördül át a kerék és beül a teló, akkor abból könnyen lehet esés. Én jobb ötletnek tartom azt, hogyha picit hátra helyezed a súlypontot a hátsó kerék fölé. A túl lassú ereszkedést sem annyira javaslom, sokkal könnyebben megakad a kerék egy-egy kövön. Ha van egy kis sebességed, az legalább átviszi a kereket, nem fogja meg a bicót. Amúgy meg lábból és karból is érdemes dolgozni ilyen köves/gyökeres részeken, hogy ne csak "ülj a bicón" és átfolyj, hanem tényleg te irányíts.

Még a tegnapi nap tanulsága: állóra fékezett kerék (főleg a hátsóra értem) sokkal hamarabb lefog csúszni a rézsűről, mintha hagyná az ember forogni, és óvatosabban adagolná a féket.

[ Szerkesztve ]

(#226821) spanyoll válasza Maximum1 (#226817) üzenetére


spanyoll
addikt

Jól sejtettem akkor, hogy a gépből kihoztam maximumot és még többet is. Alapból városi bringának lett összerakva pesti utakra, de költözés miatt a dimbesdombos környéken nincs jobb megoldásként ezzel mászkáltam az utóbbi 1 évben itt is. Hiába a virsligumi bevittem én erdőbe is, meg tapostam neki még vállalható emelkedőkön aztán úgy voltam, hogy oké nem trail hikeokra van, de abból kell főzni ami van :D Váltót nem akarok rá, a hátsó racsnicsere 18asra meg szerintem nem lenne akkor különbség, nem?

Új bringa amúgy már régóta tervben van, de a pontos felhasználási cél meghatározásánál elakadtam és nem tudtam dönteni a CC/XC vs Gravel között. Mire megszültem volna, hogy Gravel legyen, akkor meg jött a következő kérdés, hogy oké, de első körben melyik milyen, második körben meg előtte el kéne mennem egy fittingre valami rendes helyre, ahol megmondják nekem, hogy mekkora gépet vegyek használtan, mert a mostani is egy piiicit nagyobb, mint kéne, és nem akarok még egyszer ebbe a hibába belefutni.

"Super perfundo on the early eve of your day."

(#226822) csurgoi válasza -=RelakS=- (#226805) üzenetére


csurgoi
aktív tag

Erről a biciklis anyós vicc jut eszembe:
Csörög a telefon, a vő veszi fel és beszélgetés közben erős röhögésbe kezd.
Miután leteszi a feleség kérdezi: ki telefonált és miért röhögtél annyira?
A kórházból telefonáltak, hogy bevitték anyádat a balesetire.
Feleség: és te ezen röhögsz, te barom!
Mi a baja?
Férj: becsípte a csöcsét a biciklilánc.

Ennél a bicajnál azért ez erősen benne van, de egy here becsípődés is :-)

https://500px.com/stevetailor https://www.flickr.com/photos/128564341@N08/

(#226823) Hasaggymeg válasza zsamiatt (#226818) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Ha elkezdel terepezni hamar rájössz hogyan célszerű...nem, nem jó terhelni azt a kereket mely éppen valami akadályon igyexik átmenni, felfele mászva egy akadálynál kicsit megemeled, vagy csak hagyod terheletlenül emelkedni az elejét a bringának az első keréknél hadd guruljon át rajta minél könnyebben, majd mikor a hátsó ér oda kiállsz és lendülsz egyet előre, hogy a hátsó kerék is átmenjen rajta...persze ez az ideális eset amihez erőnlét is kell, ha már fáradsz és kevés a levegő bizony keresed a nyomvonalat ahol minél kevesebb ellenállással tudsz még valahogy mászni, kerülve a nagyobb gyökereket, sziklákat mint ördög a szentelt vizet :D ...lefelé meg kiállsz és hagyod a bringát szabadon mozogni a tereppel, úgy talán sem a veséd nem szakad le, sem nem dob egy nagyobb, véletlenül a nyeregben tehénkedve ért akadály be az árokba...ehhez meg szintén erőnlét kell, hisz fullasztó mászás után végre lejtőzve ki ne szeretne pihenni kicsit a nyeregben, de figyelni kell, mert ha rossz a terep nem sokat lehet üldögélni...amúgy majd jjeahh kolléga megmondja a tutit mert annyi KOMja van mint égen a csillag :K , bár félek, hogy első tanácsai azok lesznek, hogy végy egy agggressszív gumit, egy ESI marcsát (mely olyan habkönnyű és puha mint egy hajadon melle) és fogyj le annyira, hogy 60 kg legyél vaságyastól. ;]

#226819FeRRaR1...öcsém!...tőled aztán érdemes autót venni, nem semmi ahogyan rendben tartod.🤨

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#226824) -=RelakS=- válasza csurgoi (#226822) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Ma megnézed a töki csatornáját, akkor láthatod, hogy van ott más becsípődés is :D

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#226825) ZolkoW válasza FeRRaR1 (#226804) üzenetére


ZolkoW
őstag

szerintem is Thule Wingbar, ami nem olyan lapos, annak van szélzaja. Bár elvileg nem kéne fennhagyni, ha nem használod, de ha sokszor kell, akkor meg nem szedi le az ember.. (még nem tudok beszámolni tapasztalatról, de viszonylag áramvonalas keresztrudak vannak most is a régi autón, és azért van hangja.) Bicótartóból meg a Proride, az 591 meg az 598 is tuti, ha nem akarsz tengelynél rögzítőset (én nem akarok tengellyel bajlódni felrakásnál, meg akkor tárolhatom bent a kereket). Ja, Wingbarból van az Edge változat, az szerintem pofásabb, csak nézd meg, elég széles-e úgy a sín, bár nekem a keskeny autón is elfér majd vele 3 bringa.
Ja, meg nem is értem, mi a kérdés egy Volvóhoz, mármint mi más, mint Thule ? :)

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#226826) FeRRaR1 válasza Hasaggymeg (#226823) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Kijött a manager, Volvo Cars North London mikor ott voltam rutin szervizen. Mondta hogy meg szeretné venni, én meg gondolkodás nélkül vágtam rá hogy sajnálom nem eladó.

Mondta kapok valami jó dealt, dolgozói kedvezményt amire akarom. Mondom sajnos nincs semmi ami érdekelne a mostani kínálatban, próbáltam szinte mindet. Nem váltok 8 különleges hengert 3 vagy 4 sokkal roszabbra, értsd turbó lyuk, és még nagy gáz után elvételkor is lag. 0 élmény, semmi különlegesség. Hobbi autónak semmiképp. De még napinak is nekem ha Volvo akkor sor 5, benzin vagy diesel.

[link] + [link]

[ Szerkesztve ]

(#226827) stickermajom válasza ZolkoW (#226825) üzenetére


stickermajom
addikt

Inkább az 598, hogy karbon kompatibilis legyen nyomaték határoló miatt a jövőben is. Nem 1-2 évre veszi az ember, ne kelljen már cserélni.

(#226828) chubby2o6


chubby2o6
senior tag

Nekem csak ilyen van, sziklák nélkül:
Más: ezzel [link] van valakinek tapasztalata? ( Még megvan a GVH-s kárpótlás az Alzánál, amit most felélek :DDD ) Túl sok elvárásom nincs, ha sötétben is, de általában közvilágítás alatt bringázom, szóval inkább látszani akarok, mint látni. Bírja a felhőszakadást, meg ne kelljen túl gyakran tölteni, és fel lehessen szerelni úgy, hogy ne a kormányon, hanem a kormány előtt legyen, ahogy a mostani [link] .

(#226829) ZolkoW válasza stickermajom (#226827) üzenetére


ZolkoW
őstag

minden karbon kompatibilis, csak ... á, mindegy is. amúgy mintha a régi is nyomihatárolós lenne, bár nekem alunál sem racsnizik. Szóval lehet hogy nem az, de ez is, mint minden itt a topikban, kissé túl van gondolva.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#226830) Hasaggymeg válasza FeRRaR1 (#226826) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Még egy offos kérdés, ha már szóba jött, ezek milyenek?

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#226831) jjeahh válasza Hasaggymeg (#226823) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Én a lefelékről nem mondok semmi tutit, mert béna vagyok technikában, csak felfelé keménykedek. Azért tegnapelőtt bezsákoltam két KOM-ot lefele is, az egyik 52.8km/h lett, de a 160bpm pulzus elárulja mennyire küzdöttem :DDD . Általában lejtőn az összes haver rám vár, emelkedőn meg fordítva.

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#226832) Mezga Aladár válasza ZolkoW (#226829) üzenetére


Mezga Aladár
veterán

A régebbi nem racsnis, nincs nyomatékhatárolója, az új igen és pluszba van egy kieg. a karbon vázhoz. Én nem vagyok hajlandó kivenni a kereket mert akkor hordhatnék magammal nyomaték kulcsot. A wingbar meg jó csendes.

Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.

(#226833) abéla


abéla
senior tag

Huhh, köszi srácok az ajánlásokat/tanácsokat!
Respect!
(bármennyire is magyartalan, de értitek, megilletődtem kicsit :K )

Ezek mentén még picit kivárok, terhelést visszaveszem, azt' ha nem változik/romlik, lehet viszgálat lesz belőle. (úgyis a kecseg túlfeszített semi-teniszkönyököm is várja a csodát)
Bárcsak ne lennék olyan szkeptikus, a sok tapasztalat (vagy általánosítás/előítélet :F ) alapján...

És tény: a türelem a korral jön ...ha akarod, ha nem :))

[ Szerkesztve ]

hootka!

(#226834) stickermajom válasza andrisbandi (#226781) üzenetére


stickermajom
addikt

Jogos, az előtte kép kimaradt:

(#226835) jjeahh válasza stickermajom (#226834) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Rakjál oda egy mini sárvádőt, amilyent a telóra szoktak. Vagy az nem megoldás?

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#226836) Fall-N válasza stickermajom (#226834) üzenetére


Fall-N
veterán

Ez tényleg nem szerencsés kialakítás. Nem értem a tervezőket sem, olyan mintha nem gondolnának a terepen való használatra és a sárra.

(#226837) Kiskopika válasza abéla (#226833) üzenetére


Kiskopika
senior tag

Én pont pár napja posztoltam itt egy csoda olajat. 3 hete ráestem a csuklomra, nem szakadt, nem tört magától nem is fájt, de terhelni nem tudtam, (fékart se tudtam behúzni) és nem is csökkent a fájdalom 3 hét után se.
Gyógyszertárban ajánlották, nagyon szkeptikus voltam vele kapcsolatba de 24 óra után szinte nyomtalanul elmúlt a fájdalom és tudom terhelni. Egy próbát megérhett mert nem tétel. link

(#226838) Ringman válasza stickermajom (#226834) üzenetére


Ringman
nagyúr

érdekes konstrukció...

(#226839) FeRRaR1 válasza Hasaggymeg (#226830) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Mire kell, mik az elvárások és milyen autóid voltak eddig. Mi tetszett bennük, mi nem.

Ezek ismeretében tudnék pontos tanácsot adni. Nekem az új Volvo era nem tetszik. Külsőleg sokat németesedtek, megbízhatóság és minőség is esett. A mostani újak közül V60, V90, XC60, XC90 volt nálam. Jó volt őket használni összességében, de neked kell kipróbálni hogy a te igényeidnek megfelel e. Sok vezetés "segéd" idegesítőbben működik mint korábban. A motor kérdés meg nagyon összetett. Van a sima benzin, diesel, enyhe mild hibrid benzin, diesel, komolyabb mild hibryd benzin meg elektromos. Mindegyiknek van előnye, hátránya de a D5 powerpulse pl nagyon hajlamos vákuum meg olaj folyásokra. D4 ugyan az csak a kiegészítő nagynyomású tank nélkül, az már megbízhatóbb. Amit tudni kell már mindegyik ugyan arra a kínai 2 literes 4 hengeres blokkra épül. D5 se 5 henger már, ahogy a T6 vagy B6 se 6... Nem akarlak elriasztani tőle, de volt 8 Volvóm, most is van 2, családban összesen 30+. Lehet nem rám kellene hallgatnod mert én nem a tipikus autóvásárló vagyok. Pontosan tudom mit akarok és miért. Illetve nem tűröm el hogy valami zavarjon, idegesítsen egy kocsiban.

Lexus tetszett még, volt is, de ők is elindultak a kurvulá$ felé. Viszont 10 év gart adnak amiről a legtöbb gyártó nem is hallott. (5+5 megtoldják egy évvel ha ott szervizelsz 10. évig) Illetve nekem kell hogy prémium legyen, minőségi anyagok, összerakás, jó zene sok és jól működő extra. Ezt a merci régen tudta ma már alig alig, nagyítóval talán még találsz ilyen modellt a sok kamu króm, kamu kipufogó, világító embléma hátul meg kurblis ablak retek között.

Számomra ha napi verda akkor Volvo vagy Lexus, de itt se minden arany ami fénylik. Lexus tűnik most a jobb minőségűnek és hosszú gart mernek adni.

Ha élmény akkor V8 Volvo, mint az S80-am, vagy V8 Lexus mint a GS-F vagy RC-F illetve a Porsche az elég jó ebből a szempontból :)

Ha érdekel majd és van konkrét kiszemelt tudok segíteni privátban vagy az autós offtopikban.

[ Szerkesztve ]

(#226840) Hasaggymeg válasza FeRRaR1 (#226839) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

:R

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#226841) FeRRaR1 válasza ZolkoW (#226825) üzenetére


FeRRaR1
őstag

Köszönöm, beleásom magam a témába, sok jó infót adtál mert eddig 0 tudásom van bicajtartókkal kapcsolatban.

Mindig leszedném ha nincs használatban, és nem is gyakran lenne, szerintem havi 1 max 2 alkalom.

Illetve ezen belül is nem mindig lenne töb bicaj rajta, de a 4 hely legyen meg ha a család is tekerne.

(#226843) -=RelakS=- válasza Ringman (#226842) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Tannus armour frankó, csak amikor először tuszkolod bele a kerékbe, akkor az összes angyalokat és szenteket elátkozod :DDD

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

(#226844) Napfénysüti válasza Mezga Aladár (#226832) üzenetére

Ilyen vázvédőt én is használok. :K

Més que un club!

(#226845) Alg


Alg
veterán

Na ha senki akkor majd én kipróbálom az ESI kormányszalagot :)

"I love not man the less, but Nature more" // Giant TCR Adv. '16 Di2 // Fenix 7 SS // FiiO BTR3 + Truthear ZERO

(#226846) szuszinho válasza Kiskopika (#226837) üzenetére


szuszinho
őstag

Holnap beszerzem ezt a kencét, mert ma futás közben lett valami az egyik vádlimmal :(((

Többiek:
Milyen volt a mai BuBa? ;]

(#226847) stickermajom válasza jjeahh (#226835) üzenetére


stickermajom
addikt

Megpróbálok keresni valami kisebb méretűt, mert az első telóra való szerintem nagy lenne.

(#226848) jjeahh válasza stickermajom (#226847) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Vannak gravelre valók is, azok kisebbek.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#226849) Fall-N válasza -=RelakS=- (#226843) üzenetére


Fall-N
veterán

Meg az ára sem szimpatikus. Kábé 8e Ft/db. Egyébként jó ötlet lenne.

(#226850) -=RelakS=- válasza Fall-N (#226849) üzenetére


-=RelakS=-
veterán

Nekem megérte, hogy ne aggódjak azon, hogy berágja a defektvédő lötyi a szelepet (annak az is csak egy lyuk), illetve így a padkákat is bátrabban vehetem (nincs becsípődés).
Kezdetben még éreztem, hogy így puhább a kerekem, most meg már nincs összehasonlítási alapom :))

Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.