Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#215301) arcitec válasza jjeahh (#215294) üzenetére


arcitec
addikt

Konkrétan gondolom a váltóra gondolnék. A lényeg mi múlik (alkatrész és minősége), hogy a lánc meddig bírja? Illetve írtad a váltókat, hogy azokon sok múlik és miért ha amúgy vált ahogy kell?

(#215302) Hasaggymeg válasza Zoliwrc (#215290) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Hát ha a CN6100 Deore elment nekem rotálás nélkül 4600 km-t aligha éri meg a Sram láncot venni. :F ...még az XT is csak kábé fele árban.

#215291flash-...nem hiszem a kerékütögetés lenne a legcélravezetőbb, mikor gyorszárasom volt mindig úgy próbáltam rögzíteni, hogy kerékre állítva terheltem, így biztosan maxra ment mindig a papucsokban, majd arra állítottam rá egyszer a féktesteket. Úgy jó eséllyel mindig ugyanoda kerül majd a kerék.

#215292jjeahh...valamit nagyon nem jól csinálsz, 2500 km/lánc nagyon kevésnek hangzik, annyit te sem sarazol. :F Ha nem is kened minden aklaommal, legalább alaposan törölni azért kell a láncot, (meg esetleg az első tányért, váltógörgőket) mert a kialakult, akár vékony, de már koptató homokkal megrakott trutymó gyorsan megeszi a láncot...vagy nagyon jól csinálod és úgy nyomod mint a profik, minden héten lánccsere. :D

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#215303) vallas válasza Kaci84 (#215274) üzenetére


vallas
senior tag

Szerintem a 2*8 is elég lesz dombra is...
A triban jobb váltóban mint a speeder100 ,de fékben gyengébb
A 320-s speeder 200 meg ugyan ez az a váltó mit a triban, és jobb fék...

Szerintem féket könnyebben, és olcsóbban lehet hydrósra cserélni, mit egy komplett váltást jobbra, így engem nem zavarna a drótos tárcsa fék, sőt nekem is az van a országútimon, és nincs vele gond.

.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!

(#215304) balintbaba válasza Toobee (#215296) üzenetére


balintbaba
tag

Nálam az NX lánc már 800 km után ugrott kónuszon, 1800-nál meg elszakadt. Országútiról jövök, nekem furák ezek a számok.

Most XX1 van fenn, remélem ebben az évben nem kell cserélni.

(#215305) Hasaggymeg válasza balintbaba (#215304) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Te vagy az Förstemann? ;] ...viccet félretéve, már az is baj ha egyáltalán kónuszon mész, hisz a végek a soron nem a mindennapi használatról szólnak, vagy ha mégis, akkor vagy nem pörgetsz rendesen (esetleg ha a legnagyobb kopik el igen pörgetsz, de ilyen nincs is csak a mesékben :D ) , vagy rossz a sorkiosztásod. :F

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#215306) MPowerPH válasza Zoliwrc (#215290) üzenetére


MPowerPH
félisten

2k -km -enkent? Akartam is kerdezni, mennyi idonkent csereled. Akkor lehet megerne meg egy 3. lancot is beiktatni. Az csak 75EUR plusz. A sor az, ami sokba kerul, a lancot letojom, ha eventi csak 1 -et kell venni.

Hasaggymeg: Ha Sram -od van, akkor nem tudsz Shimi lancot venni. :) Vagyis mukodik, persze, de nem tudom, erdemes e keverni.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#215307) Ringman válasza vallas (#215303) üzenetére


Ringman
nagyúr

ha nem jó a váltás, 170€ egy váltáscsere microshift advent x-re, ehhez egy narrow-wide lánctányér kell még. (meg hogy elférjen hátul a 48T-s tányérral adódó láncvonal)

(#215308) andrisbandi válasza MPowerPH (#215306) üzenetére


andrisbandi
őstag

Vájtfülűeknek tuti a hozzá való lánc a nyerő.

Ha mást rakok, nekem mindíg zavaró a lánc másfajta/hangosabb zaja.
Ez nem jelenthet jót...

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#215309) MPowerPH válasza Hasaggymeg (#215302) üzenetére


MPowerPH
félisten

X01 -es lanc 64EUR, XT lanc meg 42EUR. Szerintem a leirtak alapjan ugyan ott vagy a vegen tartossag/arcedula teren.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#215310) bugizozi válasza 6030D (#215300) üzenetére


bugizozi
őstag

Szia!

:K GPS-es órára én is gondoltam már, néztem hogy használt Bryton 15-20e-ért van már de:

1) Nem tudom az mennyire lenne pontos - szoktunk erdőbe is menni, vagy van hogy egy beton focipályán köröz össze-vissza. Ilyesmi felhasználásról van esetleg vélemény?

2) Ha elesik és összetöri az drága mulatság :( Tudom lehet rá venni szilikon védőt és üvegfóliát is de ez meg már az ágyúval-verébre kategória.

Leginkább a focipályás körözése érdekelne amikor a többi gyerekkel megy, mert tök sokat tekernek, de meg se tudom saccolni hogy az mekkora táv lehet, amikor együtt megyünk azt tudom mérni az én biciklimen. Egyébként azért is érdekel ennyire, mert még csak 2,5 éves múlt két hónappal, de múltkor már lementünk egy 5 km-es etapot 2 részletben :) Sajnos csak visszafelé monitoroztam Strava

VCP7-DCV, CCNA ||| Ami működik, ahhoz nem szabad hozzányúlni!

(#215311) Toobee válasza balintbaba (#215304) üzenetére


Toobee
veterán

Na, majd meglátjuk. YT-ban van 350 km. Egy NX láncot azért vettem tartaléknak, de nagyon szomorú lennék, ha 1000 km-nél többet nem menne el.

https://barbieripnk.hu/

(#215312) balintbaba válasza Hasaggymeg (#215305) üzenetére


balintbaba
tag

Sokat megyek montival aszfalton, így nem túl szerencsés a 10-50 kiosztás elöl 34-es tányérral. Végül nem cseréltem a tányért és megbontottam a 100 eurós láncot a mostani tányérhoz, szóval most egy darabig ez így marad.

És igen, relatíve erős vagyok, meg majdnem 90 kiló most. :DDD Tegnap piros lámpás megindulásnál is lőttem egy ilyet különösebb erőlködés nélkül:

(#215313) jjeahh válasza andrisbandi (#215297) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Nehéz, nem 100-120mm kompatibilis, nem xc :(

#215301 arcitec: szerintem nem a váltó miatt tartanak kevesebbet a Shimik, hanem a láncok kevésbé strapabíróak, meg állítólag a fogaskoszorúk is. De 1x-el nincs hosszú távú tapasztalatom, csak az itt olvasottakat ismétlem, szal :D .

#215302 Hasaggymeg: itt is olvastam, hogy van akinek szintén ennyit tart. Pedig nem izomból tekerek, inkább pörgetve és waxolok. Csak mosás után törlöm amúgy a láncot, waxolva nem látom értelmét a törlésnek, most is majdnem fémtiszta :F . Most 1400km van a KMC-ben és 0.75-ön bele lehet nyomni a nyúlásmérőt.
szerk: azt mondjuk nem árt tudni, hogy belépő legolcsóbb láncokat használok, semmi arany KMC, meg XT :D

[ Szerkesztve ]

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#215314) Ringman válasza jjeahh (#215313) üzenetére


Ringman
nagyúr

kmc 10 sebi lánc nálam vegyes használattal 2500 km alatt nyúlt meg éppen 0,75-re (ha jó a BBB láncnyúlásmérő)

(#215315) Hasaggymeg válasza MPowerPH (#215306) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Én a tízesnél nem is nagyon használtam Shimit a Shimi rendszeren mert kevesebbet tartott mint a KMC, vagy Sram...sőt, gyárilag a Cube XT/SLX vegyesvágottat KMC lánccal szállította, tökéletesen működött.

#215309
MPowerPH...úgy már nem, én rendre nagyobb különbségeket véltem látni. :F

#215310 bugizozi...a Bryton 15 újan bő 20 ropi. :F

#215313
jjeahh...akkor valami xar, vagy a láncnyúlás mérő, vagy a vaKSZ. ;]

#215312 balintbaba...én egyenesben sem nagyon tudom kihajtani a 32(!) 10-et sem, nemhogy 34/10-et...ami 80 körüli csapásszámmal már ~38km/h...amit montival tartani több mint tiszteletreméltó. :K Megindulások lehetnek nagyon erősek, ugyanakkor a kerékpározás inkább az átlagokról szól mitsem a pillanatnyi sebesség, watt stb.

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#215316) bugizozi válasza Hasaggymeg (#215315) üzenetére


bugizozi
őstag

Köszi :R

VCP7-DCV, CCNA ||| Ami működik, ahhoz nem szabad hozzányúlni!

(#215317) balintbaba válasza Hasaggymeg (#215315) üzenetére


balintbaba
tag

Most nézem ez az NX kazetta hátul 11-es nem pedig 10-es. :B Én sem megyek sokat kónuszon, csak lejtőkön, inkább az a baj, hogy nagyon sokat használom kónusz után következő kettő fogaskereket (13,15).

Csak ezért lenne jó megoldás egy nagyobb első tányér - hátul 50 vagy 52-es fűrészlappal meg kb. bárhol fel lehet menni, nem a kiosztás lesz a szűk keresztmetszet. :U

[ Szerkesztve ]

(#215318) flash- válasza Hasaggymeg (#215302) üzenetére


flash-
veterán

igazad van, ütögetés nem a legjobb tanács, nekem út szélén gyorsba ez tudott csak megoldás lenni lehet kicsit szorul a foglalat vagy ilyesmi :U

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#215319) Sleek válasza Ringman (#215267) üzenetére


Sleek
senior tag

2 napja néztem a triban rc520as t
Akkor még 330ezer ft volt.
Mondjuk szerintem még így is jobb felszereltségben mint a többi márka.
Ami nekem nagyon tetszik benne ,hogy 36mm es gumi is ok.
Van két országútim, de lehet benevezek egy 520ra az erdei utak miatt.
Persze három bringa felesleges, de nincs szívem semelyik országútit eladni.

[ Szerkesztve ]

<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >

(#215320) motown5l


motown5l
senior tag

Jó reggelt. Valaki próbálta már fel fújni a belső nélküli gumit permetezővel?

(#215321) Ringman válasza Sleek (#215319) üzenetére


Ringman
nagyúr

tavaly volt az 270 v 280 is (talán előtte még kevesebb, topikban írta valaki azt hiszem), a gravel volt 330, de árban még így is jó, mert a többi gyártó biciklije is drágult.

a gyári kerék viszont több mint 2 kiló - "Súly/pár (kazetta és gyorszár nélkül): 2300 gramm", abból lehet faragni is.

még feszesen a 40-es külső is belemegy, a bal alsó fotón nagyjából látszik, hogy a láncvilla mellett nem sok hely van már: [link]

[ Szerkesztve ]

(#215322) ZolkoW válasza jjeahh (#215292) üzenetére


ZolkoW
őstag

most nem néztem, de nemrég épp voltak Radon vázak készleten. Szóval van remény :)
Mivel gyenge vagyok (megint... vagy még mindig?) , el tudnék képzelni néha a 28:42-nél pörgetősebb áttételt is, persze nem kell sok, de a 30:50 érezhetően könnyebb volt, amivel a Trek jött. De ja, erősebbnek kéne lenni. Nem is általános szerintem, hogy ilyen kis első kerékkel használják a 11-es hajtásokat, mint én.

Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786

(#215323) jano_77 válasza Hasaggymeg (#215315) üzenetére


jano_77
nagyúr

Azt szeretném megkérdezni a GPS-es órák kapcsán, hogy az okos telefonos alkalmazással nem lehet mérni a megtett távolságokat, pontatlanok vagy miért kell ehhez külön kütyü, óra? :F Laikus vagyok, pls ne essetek nekem, segítsetek a tanulásban. :U Köszi :R

"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

(#215324) parandroid válasza jano_77 (#215323) üzenetére


parandroid
nagyúr
LOGOUT blog

Éppen lehet, csak nagyon nem praktikus (gyorsan merül, kinyírja a direkt napfény/hideg, megázik, napsütésben/sötétben nem látszik a kijelző, ha igen, az leszívja az akkut, nagy, nehéz jól rögzíteni, és könnyen sérül, ha történik valami, stb), illetve a telefonok nagy részében konkrétan szar a gps modul ehhez.

p

[ Szerkesztve ]

I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

(#215325) flash- válasza jano_77 (#215323) üzenetére


flash-
veterán

én pár évig az androidos telefont használtam a távolság rögzítésére-stravára.
Vannak telefonok amiken hiába állítasz bármit, elküldik "aludni" azt az appot is amivel rögzítesz(pl strava,vagy bármi) így tehát a rögzítés nem lesz folyamatos (huawei p10 light csinálta nálam ezt anno, később már úgy kellett használnom hogy folyamatosan menjen a kijelző ha nem akartam azt hogy bezáródjon a rögzités).
Használhatsz egy más sport alkalmazást, pl wahoo, ami szépen kezeli a pulzus,cad,spd szenzorokat,rendesen látod az adataid folyamatosan, és még a végén fel is szinkronizálja stravára,azt is használtam(már xiaomin) és nem volt gondom vele.Ami probléma ugye az üzemidő, nagyobb tekerésen túrán kellemetlen ha lemerül a telefon, hiába power bank, jó ha minél jobban takarékoskodunk az energiával. ezek az eszközök céleszközök, több müholdat is képesek használni(talán egyszerre is),erősebb is a mühold vevőjük, kisebb valószinűséggel megy el gyenge árnyékolt helyen,na és üzemidejük is jobb, brytonnak 16 óra például. egynapos balatonkört megállásokkal akkor is kibir ha nem sietitek el :)

[ Szerkesztve ]

"Embrace our fellow man, no longer vilified"

(#215326) andrisbandi


andrisbandi
őstag

Smartphone vs cycling computer: which should you use? cyclingweekly.com

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#215327) Jester01 válasza bugizozi (#215310) üzenetére


Jester01
veterán

Ha tényleg nem lehet kicsi kerékméretet beállítani akkor beírsz ismert arányban nagyobbat és utólag kiszorzod ha úgyse a gyerkőc nézi. Beállítasz kétszer akkorát és a végén elosztod kettővel.

Jester

(#215328) jjeahh válasza ZolkoW (#215322) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Most nézem, hogy a sík, vagy enyhe lejtős terepes a KOM-jaim és kupáim nagyrészét nem tudtam volna a te hajtásoddal megcsinálni :DDD . Mind 30km/h fölött van, oda már 100-as pedálfordulat kéne, ami aszfalton még megy nekem, de viszi fel a pulzust és egyenetlen, rázós terepen nem is biztos menne. Mármint nem tudom lehet-e rázós terepen kiállva hosszú távon 100 rpm-el tekerni :D

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#215329) evo87


evo87
őstag

SKS Speedrocker sárhányókat használ valaki? Ezek csak fix villára vagy telósra is felpattinthatók?

iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8

(#215330) bugizozi válasza Jester01 (#215327) üzenetére


bugizozi
őstag

Köszi, ez jó ötlet! :R

VCP7-DCV, CCNA ||| Ami működik, ahhoz nem szabad hozzányúlni!

(#215331) Hasaggymeg válasza jjeahh (#215328) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Állva én akárhol megnézném a 100 csapásszámot percenként. :F

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#215332) sebgutkopf válasza Toobee (#215296) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Remélem nálam inkább az utóbbi szám lesz, az elsőről már lekéstem (még jó).
Pont hétvégén néztem, még a közelébe sincs, hogy beleessen.

Majd lánccsere után értékelhetem, hogy akkor a gx mit bír a drágább és olcsóbb sram-okhoz, illetve shimi-hez képest. Meg persze akkor a láncon használt kenőanyag minőségét is jobban meg tudom majd ítélni. Ezen tartomány alapján, ha túljutnék az 1000-en, akkor a kenőanyagot az ebike-on bevált kategóriába lehetne sorolni. Kop - kop....
Kopóaltakrészt irányból nézve nem olcsó az ebike, ha 1000-et elmegy egy lánc, akkor az egy évben simán 2 lánc és egyben valószínűleg 1 új sor is és ugye a sor pedig fájdalmasabb tétel.

Többet kéne járni felvonós bikeparkba, akkor nem kopik a hajtás :DDD Ja de ott meg napi jegy van. :U
Hiába nincs ingyen vacsora.

(#215333) jano_77 válasza flash- (#215325) üzenetére


jano_77
nagyúr

és parandroid illetve andrisbandi nagyon köszönöm a tájékoztatást! :R

"egyenlőek között is mindig vannak és lesznek egyenlőbbek"

(#215334) sebgutkopf válasza Toobee (#215311) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Rajtam kívül olyan mintha senki se lenne középutas. Sram-ban mindenki csak az nx-ekről meg az x01/xx1-ekről írogat, mintha nem is létezne a gx. Vagy a gx-esek csak lapítanak, mert minden frankó? :F

(#215335) Toobee válasza sebgutkopf (#215334) üzenetére


Toobee
veterán

Jobban örültem volna egy GX szettnek. R2-n egyébként most annyi akcióban az AXS, hogy nagyon remegett a kezem a vásárlás gombon. Belépő bringák fordulnak meg itt vagy a csúcs. Itt is nagyra nyílt már az olló, ez jellemző az országban minden területen. Szóval ezért tűnt el a középkategória innen is, szerintem.

[ Szerkesztve ]

https://barbieripnk.hu/

(#215336) 6030D válasza bugizozi (#215330) üzenetére


6030D
Ármester

Ez a legegyszerűbb. Ha nem az a acél, hogy ő lássa, akkor meg be kell tenni a zsebébe, táskába valahova, ahol ha esik, akkor sem lesz baja. De azért kisgyerek nem fog akkorát esni (reméljük), hogy az órának komoly baja legyen. Esetleg valami gps-es karperec?

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#215337) MPowerPH válasza sebgutkopf (#215332) üzenetére


MPowerPH
félisten

2000km -enkent sor? :Y Ne mar.

Don't Tread On Me

(#215338) sebgutkopf válasza Toobee (#215335) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Közelmúltban több helyen is láttam németeknél ennyiért gx axs-t. Valami szezon előtti promó lehet a német piacon, hogy ennyire akciózzák, vagy kiszórják az előző évi készletet.
Gondolkozni már gondolkoztam rajta én is, de eddik három okból mindig elhessegettem (és érdekes módon egyik ok sem az ára):
- plusz 1 akkumulátor (és egy elem), egy ebike-nál kaphatná a delejt a fő akksiról. Nem akarok több akksival szórakozni, lusta disznó vagyok, oldják meg, vagy töltse a bringa fő akksija. Nem akarok vele szórakozni, de minimum a bringáról levétel nélkül legyen tölthető. Ez egy fejlesztendő pont a terméken, ebből látszik, hogy 1. generációs.
- amíg megbízhatóan működik a zsinóros gx, addig minek piszkálni és cserélgetni
- sérülés veszély: esni szoktam, váltóimon mindig vannak karcok (köszönik jól vannak és váltanak), nem tudom ez hogyan bírja, bár lehet még jobban is (kalapácsos tesztek szerint szépen mozog befelé ütésre).

Hajtás vonalon nem érzem, hogy a gx-nél drágábbat venni létkérdés lenne. Az már a teljes képességű eagle rendszer, súlyban is majd 200g-al könnyebb a sor mint az nx, árban meg jóval olcsóbb mint az x01. Minden gyártónak a legjobb vázainál is vannak gx-el szerelt konfigok, amiknek a többi komponense is rendben van. Valahogy legutóbb se motivált semmi arra, hogy az x01 és factory felfüggesztéses verziót vegyem meg +3300€-al drágábban, úgy hogy utána a plusz tudást be se tudom tekergetni (kitesztelni) normálisan a felfüggesztésen, ahhoz sokkal többet kéne bringázni.

(#215339) sebgutkopf válasza MPowerPH (#215337) üzenetére


sebgutkopf
őstag

Nem tudom mi a realitás, 2 láncot biztosan elvisz 1 sor. Ez egy puszta óvatos predikció a részemről, még azt se tudom a lánc meddig fogja bírni. Majd az élet megválaszolja ezt a kérdést.

(#215340) Toobee válasza sebgutkopf (#215338) üzenetére


Toobee
veterán

Állítólag sokkal jobban bírja a strapát, mint a sima GX.

The SRAM AXS Battery offers approximately 20 hours of ride time or more, weighs just 25g and is detachable with a single clip. And it only takes an hour to charge.

A gombelemre meg 2 évet írnak.

Én ezzel simán együtt tudnék élni, nekem ez nem fáradtság.

https://barbieripnk.hu/

(#215341) MPowerPH válasza sebgutkopf (#215338) üzenetére


MPowerPH
félisten

A AXS toltese aztan igazan nem nagy dolog.... 10s az akksit leszedni majd felpattintani. Toltore rakni meg annyi sem.... Es 20 orat tenyleg siman kibir, ha a bringa szobahon van tarolva.

Utesekre jol reagal, szepen old a motor es vissza ugrik utana a pozicioba.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#215342) andrisbandi válasza MPowerPH (#215337) üzenetére


andrisbandi
őstag

2500-nál sor és lánc csere
A mennydörgősömön gyári nx-gx 11 kutyulék van, állati jó használni.

Megelőző karbantartásra vittem vissza a boltba, panaszmentes állapotban.
Telók/fékek teljes karbantartása, stb... hívtak, h a láncot cserélni muszáj, és a sort is, mert az új lánccal már nem az igazi a gyakran használt fokozatokban...

Pedig nem is tudtam izomból használni, csak szerényen (nagy rásegítéssel) a gyógyuló félben lévő térdemmel.... aki rendesen még pluszban tekeri is... +sár, annak gondolom nem megy el 2500 kilométert.

A időbeli lánc csere ezeknél gondolom nem kívánság műsor, mert szakadásnál komoly (és drága) baj is lehet.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#215343) MPowerPH válasza andrisbandi (#215342) üzenetére


MPowerPH
félisten

Ez kifejezetten az elektromotor nyomateka miatt nyirodik ennyire gyorsan?

Mert XX1 lancra es sorra pl. 8k es 24k km -et irnak, persze analogon.

Don't Tread On Me

(#215344) Kaci84 válasza vallas (#215303) üzenetére


Kaci84
őstag

Értem. Valszeg a Triban lesz, a fék annyira nem izgat.
Néha úgy tűnik a hozászólásokból. hogy nincs olyan bicó amiben ne lenne valami hiányosság.

10 évesen vettem át havertól egy Caprine Spirit gurulót ami sokak szerint nagy lekvár. Amikor elkezdtem használni korábbi ősmontis emlékeim alapján fantasztikus volt menni az új bringával.
Váltani havonta 1x szoktam vele, fékezni is nagyon ritkán.
Vajon mennyivel lesz jobb tőle?

Igazából nekem nekem az a nagyon fontos, hogy minnél könnyebben lehessen tekerni, főleg ha jön egy kis emelkedő.

[ Szerkesztve ]

(#215345) parkr válasza MPowerPH (#215341) üzenetére


parkr
őstag

Vezetékes Di2-t szezonban max kétszer töltöm és 3s a kábelt rádugni :D
Az új félig vezetékmentesre már a shimano is kb fele annyi időt ír amúgy.

(#215346) andrisbandi válasza MPowerPH (#215343) üzenetére


andrisbandi
őstag

Azt tippelem, h az egyszeres rendszer miatti brutál láncvonal miatt kopik ennyire, a plusz egy embernyi nyomaték meg rátesz egy lapáttal.

Egyszeresnél már elkerülhetetlen egy jó láncnyúlásmérő beszerzése, és nem szabad engedni bele esni, h a sor kibírjon még egy láncot.

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#215347) MPowerPH válasza parkr (#215345) üzenetére


MPowerPH
félisten

Nekem jo, hogy nem a bringat kell radugni. Allo allapotaban az akku egyebkent is ki van kapva, mert ne legyen benne.... Eloszton a gep mellett van a dokkolo, oda csak raszurom, ha mar alacsony a toltottsege. Eddig 2x volt toltve.

Don't Tread On Me

(#215348) Alf65 válasza jano_77 (#215323) üzenetére


Alf65
csendes tag

Ahogy Flash is írja: fura dolgokat művelnek a droidos telefonok néha.
Nekem pl volt, hogy pár száz méter után abbahagyta a naplózást, aztán pár km után megint beindult. Vagy pl a X.-ből a XIII-ba menet átugrott a XII-be (nem fővárosiaknak: Pest - [Buda -] Pest)
Ezért egy külön eszköz, ami kimondottan csak ezzel foglalkozik célravezetőbb.
Szerintem nem muszáj erre órát használni, megfelel egy droidos telefonféle is, amiről minden felesleges dolgot letiltasz. Nekem egy S6 dolgozott így tavaly.

Okos pilóta alagútban nem katapultál.

(#215349) vallas válasza Kaci84 (#215344) üzenetére


vallas
senior tag

Biztosan van olyan ami minden igényt kielégít, de a mostani ínséges, és drága időkben ez minimum 500 ezer forinttól kezdődik... :W

a nagyobb méretű kerékkel, biztos gyorsabb lesz mint a régi, a dombnál meg vissza kell váltani :D :D :D

.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!

(#215350) RexpecT válasza Toobee (#215311) üzenetére


RexpecT
addikt

Tavaly cseréltem az NX-láncot, akkori hozzászólásom tartalma:

"Tegnap kicseréltem a Sram NX láncot GX-re, a kopás olyan 0.7 körül lehetett(egy olcsó BBB-s láncnyúlásmérőm van). Végig waxolva volt 2400km és 13500m szint került bele."

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.