Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [potyautas:] Miért olyan drága?
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Notepad++
- [Re:] [N€T0X|N:] Starlink előtt és után
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [Jack Hunter:] Egérragasztó
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Lacerta
aktív tag
Bár a gyártók szeretik támogatásként feltüntetni, a valóságban az, hogy egy nyilvánvaló bugot kijavítanak, az nem támogatás, hanem kötelesség. Az uniós fogyasztóvédelmi szabályok szerint is. Eléggé szomorú mindazonáltal, hogy sok cég odáig sem megy el, hogy a saját hibás termékeit hajlandó legyen megjavítani.
A személyes e-mail viszont tényleg kedves gesztus volt.
Nekem az jelentené a támogatást, hogy megveszem az eszközt, aztán a store-ban nézek hozzá mondjuk egy Bükk térképet, amit kifizetek, és letöltöm. És az a térkép jó. Nagy felbontású, részletes, rendesen meg van kartografálva, rendszeresen frissítik, rajta a jelzések, tervezős, stb. Ez az, amit egy európai nem kap meg a jóval drágábban vásárolt Garminjához.