Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#158751) zoli03 válasza maximilian4 (#158747) üzenetére


zoli03
őstag

A gyártó meg szokta határozni, mennyit bír ki. Egy szezont általában elmegy, utána kell nézni. A Joe's bele szokott száradni, egész könnyen kijön a külsőből, nem hagyom benne (plusz súly).

(#158752) Massmurderer válasza maximilian4 (#158749) üzenetére


Massmurderer
őstag

Jó kis terep amúgy,bicóval is gurultam már le.Ma picit puha volt a talaj,párszor meg is süllyedtem.Csak valami barom odahordja a szemetet :O
Estem is amúgy egyett ott :D Már jöttem ki,út és a terep közt volt egy 30-40cm-es emelkedö,mondom átmegyek ott.Azt vagy ürge vagy rókalyuk volt ott,belementem,azt átrepültem a kormány felett :DDD

[ Szerkesztve ]

(#158753) Vilagos


Vilagos
csendes tag

Sziasztok! Cube MTB melyik a jobb választás a méretemhez 17" vagy 19"? 177cm 77kg

(#158754) Hasaggymeg válasza Vilagos (#158753) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

29" kerekekkel biztos nagy lenne a 19"-os váz.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#158755) Vilagos válasza Hasaggymeg (#158754) üzenetére


Vilagos
csendes tag

Igen 29"es kerékmérethez, igen én is erre gondoltam, csak egyik haverom a 19"est ajánlotta nekem....

(#158756) TomMusic


TomMusic
őstag

Sziasztok!
MTB, hidraulikus első tárcsafék (Tektro Draco). Gondoltam kicsit karbantartom, de sajnos a fékpofák kiszedése után túlságosan kinyomtam a dugattyút, kb. 1 csepp olaj kifolyt. Azóta nem akar a helyén maradni a dugattyú, hiába nyomom be, "visszajön". További érdekesség, amit már korábban is megfigyeltem, hogy mint ha csak az egyik dugattyú mozogna.
Nem tudom hogy ez direkt ilyen, vagy ez sem normális?
Illetve ez a "nem megy vissza" a dugattyú orvosolható, vagy inkább vegyek másik féket?
Előre is köszönöm!

Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

(#158757) Massmurderer válasza TomMusic (#158756) üzenetére


Massmurderer
őstag

Féktisztitóval fujd be.(Fékbetét nélkül)Picit várj vele,azt rakd össze.Betétet ha beteszed,ott a rugó is,úgy kellene megnézni hogy akkor is kint e marad a dugattyú.

Ha úgy is kint marad,szedd le a fékcsövet,nyomd vissza a dugattyút,fékcsö vissza,olaj bele,légtelenitsd a rendszert.

[ Szerkesztve ]

(#158758) TomMusic válasza Massmurderer (#158757) üzenetére


TomMusic
őstag

De ha féktisztítót fújok oda, nem szivárog be a fékfolyadékhoz (ami ásványi olaj) ? Ami gondolom nem lenne jó.
[Ők itt] alkoholt használnak, bár nem hinném hogy olyat bárhol is be lehetne szerezni, főleg most..
Ráadásul fékolajom sincs, sőt semmim, amivel pl. után lehetne tölteni. :O
Amíg alkohollal vagy féktisztítóval nem tudom megtisztítani, addig a fékpofákat nem akarom visszarakni, illetve szerintem a rugó nem fogja visszanyomni.

Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

(#158759) TomMusic válasza Massmurderer (#158757) üzenetére


TomMusic
őstag

Közben látom hogy még írtál a hozzászóláshoz.
Szóval szerintem akkor az lesz, hogy újratöltöm olajjal.

Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

(#158760) Hasaggymeg válasza TomMusic (#158758) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Ha kiugrott a dugattyú és nincs sem olajod,sem légtelenítő készleted akkor esélytelen ebből használ6ó féket csinálni.

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#158761) Massmurderer válasza TomMusic (#158758) üzenetére


Massmurderer
őstag

Alkohol szerintem nem lenne jó.Ha van ott valami gumi cucc benne,akkor azt szétcseszi.Féktisztitót azért irtam,mert az a gumicuccot nem cseszi szét,meg hát elpárolog hamar.Régi tektro féknél nekem is volt ilyen hogy kijebb jött.Kerestem egy olyan vastag müanyagot ami bement a 2 dugattyú közé,vagy valamivel vastagabb is volt,azt a fékkart párszor behuztam,és visszament a helyére.Utána nem is volt gond vele.Az gáz ha nincs semmi tartalék fékolaj :O Ha anyagilag nem vág földhöz,rendelj pár decit,vagy vegyél.Ha rendelsz ki se kell mozdulnod otthonról :)

(#158762) TomMusic válasza Massmurderer (#158761) üzenetére


TomMusic
őstag

+ (#158760) Hasaggymeg
Hát nyilván rendelni kell pár cuccot (pl. féktisztítót ;) ). :K
Csak még nem tudom mit és honnan. :B
Például nem tudom hogy amit [itt] becsavaroz kis bizbaszt, olyat hol kapok.

Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

(#158763) Massmurderer válasza Hasaggymeg (#158760) üzenetére


Massmurderer
őstag

Én anno mig nem volt légtelenitöszettem,megoldotam anélkül is :DD Ilyennek lekaptam a kupakját,szikével vágtam le belöle hogy a fékkarnál a csavarhoz,ahol fel lehet tölteni olajjal belemnjen,fél l-es üres,tiszta kolásüveg,20cmes benzincsö ami rámegy a féknyeregnél a légtelenitöre,meg egy 7es villáskulcs :DDD

(#158764) itouchfan


itouchfan
senior tag

A Szépvölgyi-út, Virág Benedek utca mennyire forgalmas hétköznap (aki szokott arra járni)?
Alul, szinte a Duna-partnál van valami opció elkerülni a lámpás kereszteződéseket?

„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

(#158765) TomMusic válasza Massmurderer (#158763) üzenetére


TomMusic
őstag

Annak van jelentősége, hogy alulról, vagy felülről töltjük az olajat?

Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

(#158766) Massmurderer válasza TomMusic (#158762) üzenetére


Massmurderer
őstag

ebike oldalon van tölcsér is ha nagyon kell,de csak shimanohoz.Én wishröl rendeltem légtelenitöszettet. Ez szinte az összeshez jó.Magura,shimano,tektro,stb

(#158767) Massmurderer válasza TomMusic (#158765) üzenetére


Massmurderer
őstag

Csakis felülröl :DDD

(#158768) Massmurderer válasza TomMusic (#158765) üzenetére


Massmurderer
őstag

[link] Tessék

(#158769) Massmurderer válasza TomMusic (#158765) üzenetére


Massmurderer
őstag

[link] Video a légtelenitésröl

(#158770) TomMusic válasza Massmurderer (#158769) üzenetére


TomMusic
őstag

Ezt linkeltem én is be, és itt is alulról nyomják az olajat. :P

Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

(#158771) Massmurderer válasza TomMusic (#158770) üzenetére


Massmurderer
őstag

Fencskendövel igen,nem tölcsérrel.Ennek igy az a szerepe hogy nem marad buborék a csöbe,végülis ez a légtelenités szerepe.De igy átnyomod az egész rendszer olajjal.Csináltam énis igy hogy alulról,de többet kell töketlenkedni vele mintha tölcsér a munkahengerhez,feltöltöd olajjal,fékkart huzkodod,légtelenitöcsavart ki mikor keményedik a nyomás.Igy kb. full üres rendszer 2perc alatt légteleniteni lehet.

[ Szerkesztve ]

(#158772) TomMusic válasza Massmurderer (#158771) üzenetére


TomMusic
őstag

légtelenitöcsavart ki mikor keményedik a nyomás
Mármint alul a féknyeregnél? És hogy fogjam fel az onnan kifolyó olajat? Vagy rakok rá csövet, és várom hogy jöjjön ki az olaj a csőbe? És a benne lévő buborék hol jön ki, felül?
Bocsi a sok kérdésért, csak próbálom majd nem elszúrni. :DDD

[ Szerkesztve ]

Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

(#158773) Csokicsibesz válasza itouchfan (#158764) üzenetére


Csokicsibesz
tag

Jelentősen kisebb a forgalom mostanában, de azért vannak így is autók.
Feltételezem, hogy a Fenyőgyöngyéhez mennél. Melyik irányból?
Flórián tér, Árpád-híd felől én vagy a Kiscelli utcán szoktam felmenni (ez egy jó meredek emelkedő) vagy a Kiscelli parkerőn keresztül.
Mind a két opcióval a Kolostor útra érsz ki, aztán át a Mátyáshegyire. Annak a vége már a Pál-völgyi barlang. Ezzel lényegében az egész szívás részt kikerülöd.

[ Szerkesztve ]

(#158774) Yahhher válasza Hasaggymeg (#158741) üzenetére


Yahhher
aktív tag

Köszi srácok mindenkinek aki próbált segíteni, ha nem baj nem írok egyenként nevek szerint.
Holnap ha lesz időm ( mert ugye maradj otthon, no suli, no ovi.. :-D ), feldobom az állványra, mert most csak a földön állítgattam.

Más.
Nukeproof/Vitus gyártói szinten egymástól függetlenek, vagy csak közös a designer, vagy egy helyen veszik a festéket, és közben közös a programozójuk is? ( nagyon hasonló a file-ok neve a weblapjukon)

Üdv B.

(#158775) TomMusic válasza Massmurderer (#158771) üzenetére


TomMusic
őstag

Na közben rájöttem, ha jól sejtem, így gondoltad:
[link] :K

Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

(#158776) Massmurderer válasza TomMusic (#158772) üzenetére


Massmurderer
őstag

Ha tölcséres modszerrel csinálod akkor igen.Tölcsér fékmunkahengerre,feltöltöd olajjal.Légtelenitöcsavart ilyenkor nem lazitod ki.Fékkart huzkodod,mig el nem kezd keménykedni.Behuzod a fékkart,légtelenitöcsavar ki,amire ráhuztad a benzincsövet,vagy ami van,benzincsövön az üveg amibe folyon az olaj.Fékkar bemegy,légtelenitöcsavar meghuzod,és ujra elkezded a fékkart huzkodni mig el nem kezd ujra keménykedni,légtelenitöcsavar megint ki,majd be,és ujra ez addig mig rendesen ,puhulás nélküli lesz a fékkar.Érdemes közbe ,ha a kerék bentvan,kiprobálni pár tolás,fékbehuzást.Ha jól be van állitva a féknyereg,és nem levegös,akkor kis fékkarhuzásnál már befog a fék,és nincs nyikorgás,egyébb hang.

(#158777) itouchfan válasza Csokicsibesz (#158773) üzenetére


itouchfan
senior tag

Köszi. Igen, HHH lenne a cél, outival. Egyszer már voltam montival az Árpád kilátó felől, de akkor a szépvölgyi dűlőn keresztül mentem. Most is sztem Hűvösvölgy felől, a Csatárka utca felől jönnék fel, csak a HHH után meg lemennek a Margit szigetre körözni kicsit, hogy aztán egy jó kis János hegygel koronázzam meg az edzést (1000+ m szint a cél). :D

„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

(#158778) bardi válasza Hasaggymeg (#158754) üzenetére


bardi
aktív tag

Ezzel most tökre megleptél, mert a 26-os Giant Anthem nekem XL-es vázzal van (21"), a 184-es magasságomhoz, és nem érzem nagynak. A 18"-as vázból 30 centi nyeregcső lóg ki.
A kerékméreten kívül mi változott a 29-es kerékkel, hogy ennyivel kisebb váz kell?
Canyon oldalán megnéztem és XL-es vázat javasol nekem, 184 centi magassághoz és 94-es lábhosszhoz.
Azért is kérdezem, mert a használtpiacot végigböngésztem már párszor, és 20" fölött nem igazán találtam 29-es biciklit, ami fully is, meg nem egy vagyon (nekem).

'92 Honda VFR 750

(#158779) Zsohi válasza Yahhher (#158774) üzenetére


Zsohi
őstag

A Nukeproof és a Vitus is ma már a CRC/Wiggle/Bike24 saját márkás terméke, mint ahogy a Prime, Ragley, Brand-X és még van egynéhány.

https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/

(#158780) TomMusic válasza Massmurderer (#158776) üzenetére


TomMusic
őstag

Ú köszönöm szépen a részletes leírást! :R
Gondolom az is jó, hogy ha [ezzel] csinálom úgy, hogy felülre becsavarom a kis bizbaszt, arra rá a cső arra rá egy kis tölcsér. Alulra meg úgy ahogy írtad.

Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

(#158781) Massmurderer válasza TomMusic (#158780) üzenetére


Massmurderer
őstag

Persze hogy jó :)

(#158782) TomMusic válasza Massmurderer (#158781) üzenetére


TomMusic
őstag

Szuper, holnap körbetelefonálom a boltokat, hátha valahol van készleten.
Mégegyszer köszönöm szépen! :R
Szerk.: na ő nem finomkodott túl sokat :DD

[ Szerkesztve ]

Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

(#158783) Massmurderer válasza TomMusic (#158782) üzenetére


Massmurderer
őstag

Nincsmit,és sok sikert hozzá :) Ha meglesed a videot,fékcsö ahol csatlakozik a fékkarhoz,sérült :D

[ Szerkesztve ]

(#158784) TomMusic válasza Massmurderer (#158783) üzenetére


TomMusic
őstag

Jaja láttam hogy sérült a cső, de elég lazán csinálta az emberke. :D

Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.

(#158785) Hasaggymeg válasza bardi (#158778) üzenetére


Hasaggymeg
Topikgazda

Nagy az az átlépő,nekem 187-hez is csak 91-92,pedig nem vagyok egy rövid lábú. Továbbá ha 184cm-hez XL kell,akkor mi kell 190,vagy magasabbhoz? :F

[ Szerkesztve ]

"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg

(#158786) nmate91 válasza itouchfan (#158764) üzenetére


nmate91
tag

Szépvölgyinek az alja rossz csak. De szerintem most vállalható, bőven tudnak előzni az autók, nem tartasz fel senkit. Vagy a másik megoldás - ahogy írták - a Kiscelli, ami azért elég meredek. Nem egy magasút, de ha csak nincs 34x32-d, kiállós téma lehet könnyen :D

Amúgy én nem szeretem HHH-t, kurva szar az út fent.

[ Szerkesztve ]

(#158787) f4lcon válasza Zsohi (#158779) üzenetére


f4lcon
őstag

a CRC már nem tulajdonosa a Bike24-nek, vissza(el)adták annak a cégnek, akitől vették (Riverside).

“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell

(#158788) itouchfan válasza nmate91 (#158786) üzenetére


itouchfan
senior tag

Köszi! Pedig szoktam látni, hogy páran a pro-k közül (Dina, Peák) járkálnak oda edzeni.. de akkor ma lehet, hogy montizok, és montival nézek el arrafele :D .
Egyébként van 34x34-em is, úgyhogy nopara. De hétvégén Solymáron beleszaladtam egy 26-30%-os emelkedőbe (Kökörcsin utca :Y ) Ki van írva, hogy veszélyes útszakasz, 30%, ráadásul térköves... kb 35-40 méter hosszú ez a meredek szakasz (előtte a biztonság kedvéért van már 4-500 méter 10-12%), a feléig ment, kiállva, izomból taposva de olyan lassan forogtak már a pedálok, hogy elvesztettem a lendületet és az egyensúlyt. :D

Más: Tegnap nézegettem CRC-n a Vitusokat, és [link] ez a Vitus, ami szerintem egy kicsit trail-esebb XC, nagyon tetszik. 12,9 kg, amit lehetne faragni, ha Tubeless lenne, ha az MT400 féket lecserélném az én M6000-esemre, meg talán a nyeregcső-nyereg ha nem gyári, 12,3-4 kg-ra be lehet vinni amit én tökre elfogadnék ennyiért. Mondjuk annál nehezen lesz könnyebb, 25 mm-es felnivel, legfeljebb kerékszett cserével lehetne még faragni.
Megnéztem, hogy ez a rajta lévő WTB ST i25 ez 537g, csak a felni, gondolom ez baromi soknak számít XC-n, nem?
Illetve a bringán lévő suntour hajtókar is új, még nem láttam, kíváncsi lennék az is milyen. De mondjuk 320k-ért nem hiszem, hogy lehet sokkal jobb új bringát venni.

„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

(#158789) xy.zsolt válasza itouchfan (#158788) üzenetére


xy.zsolt
őstag

nekem eddig 25% volt a max amin másztam....átlag 15% volt 2 km-en. 34/30al. Lejtőt láttam 30+%ost, ott már le sem mertem jönni :) Az outi geója nem erre van tervezve....és én alapból elég "fekvősen ülök" a kisebb légellenálás miatt....szóval ezen az sem segít ha maxra hátra helyezem a súlypontomat....bevallom paráztam, na. :)

[ Szerkesztve ]

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#158790) xy.zsolt


xy.zsolt
őstag

És még valami....azt vettem észre, hogy a hátsó fékemmel nem tudok satut nyomi. A fékbetétek jók és elvileg fognia kéne mert megfelelően rányomódik a felnire. Lehet ezzel valamit kezdeni vagy kuka? Lehet pont a sok lejtőn való fékezéstől keményedhettek be? Kenguru veszély volt, nem mertem engedni neki....mert azért 50-el elkapni egy tiszta izom kengurut nem gyerekjáték....szóval csak fékezve tudtam 30 kmh körüli tempót tartani hosszú km-eken át

[ Szerkesztve ]

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#158791) itouchfan válasza xy.zsolt (#158789) üzenetére


itouchfan
senior tag

Nem, egyáltalán nem...amikor a 30%-on kiállva erőlködtem, a kiállás azt jelentette, hogy a hasam-csípőm kb hozzáért a kormányhoz :D De egyszer azért jó lenne feltekerni ott (Stravan van szegmense, elég durva időket mentek), csak még erősödni kellene egy keveset.
A 15% két kilométeren keresztül nagyon komoly, nem tudom, hogy ki tudnám-e tekerni, nekem az 1-1,2km 10% is bőven elég... bár ott nem teszem vissza 34-34-re, felmegy 34-32 vagy 34-30-on is.

„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

(#158792) jjeahh válasza itouchfan (#158788) üzenetére


jjeahh
nagyúr

Mai fejjel, ha számít a súly, én arra törekednék, hogy ha lehet legyen minimum Reba rajta, mert egy felni még viszonylag olcsó, idővel a hajtás kopik, szal azt úgyis cserélni kell stb., de a telót könnyebbre cserélni m*rha drága és azon elég sok súlyt lehet spórolni. Egy Recon RL 2-2.1kg, egy Reba vagy belépő SID 1.6kg. Tudom, ennyiért újan képtelenség Rebázni :( . De 1200 eur körül már nem lehetetlen (Speci Chisel, 11kg körül van Rebával), főleg ha kifogsz valami jó akciót. Persze ha most azonnal bringa kell és nem tudsz kivárni egy jó akciót, akkor ja, normál áron ez a Vitus okésnak tűnik.

Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG

(#158793) xy.zsolt válasza itouchfan (#158791) üzenetére


xy.zsolt
őstag

10%-on szép a 34/30on pörgetve tekerni 15-16 kmh-val....ha ez megvan akkor nincs okod panaszkodni. Ha a keringésed lehetővé teszi akkor próbálj pörgetve mászni...mint Chris Froome....fénykorában :)

[ Szerkesztve ]

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#158794) itouchfan válasza jjeahh (#158792) üzenetére


itouchfan
senior tag

Ja, nem kell azonnal bringa, sőt. :D Csak valamivel el kell ütni az időt és a nyálcsolgatás az új bringákra egy elég jó módja ennek. :K

XY.Zsolt: nincs az 15-16 (nekem). Az elején 14-15, aztán visszaváltva 34-32-re 12-13 km/h. Próbálok pörgetni, főleg, mert tudom, hogy a keringésem az jobb, mint az erőm. Magyarul az erő és a keringés közül a keringés a kevésbé rossz. :D
A féked felnifék? Akkor nem tudom, hogy mi lehet vele.
Múltkor, amikor itt a mechanikus tárcsafékes problémám volt, végül lementem, leszedtem a féktestet, kilazítottam rajta miden csavart, majd mintha a nulláról tenném fel, újra beállítottam és sikerült baromi jól beállítani, a hátsó most simán blokkol és jó direkt a fékezés.
Nekem most ebből az a tanulság (és a hidraolikusnál is bejött már), hogy egy elállított féket nekem nehéz visszaállítani, jól belőni, viszont, ha leszedem és a nulláról kell kezdeni, akkor megy. Talán próbáld meg így. :F

„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”

(#158795) bardi válasza Hasaggymeg (#158785) üzenetére


bardi
aktív tag

Ha csak a magasságom adom meg, akkor L-es vázat ad, de lábhosszat beírva már XL.
Valahol ki kéne próbálnom ugyan azt a vázat L-es meg XL-es méretben, hogy melyik a jobb.
Lemértem már többször a lábhosszam, és mindig ennyi jött ki.

'92 Honda VFR 750

(#158796) Pttypang


Pttypang
veterán

Sziasztok, lehet valami valid kulonbseg, ami miatt erdemes egyiket-masikat valasztani az egyertelmu 5 euros kulonbsegen kivul?
Foleg a ket also tanyeron hasznaltam mindig is, igy az acel/alu felso tanyer nem igazan szamit nekem.

Shimano FC-MT500 10-speed Crank 40/30/22
Crank arm: Aluminum Plated
Crank axle: Steel Plated
Spider arm: Aluminum Painted
Large Chainring: Aluminum Anodized
Middle Chainring: Steel Painted
Small Chainring: Steel Painted

Shimano Alivio 3x9-speed Crank FC-M4050
Crank arm: Aluminum
Crank axle: Steel
Large Chainring: Steel
Middle Chainring: Steel
Small Chainring: Steel

8 sebesseges rendszerrel hasznalnam, xc, szeretek porgetni.

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#158797) ivana válasza Pttypang (#158796) üzenetére


ivana
Ármester

Bőven elég ez is: [link]

(#158798) Pttypang válasza ivana (#158797) üzenetére


Pttypang
veterán

Neztem, de 170 mm-es kell, azt nem irtam. :R

(#158799) 6030D
Neztem testbikeot, de felrohogtem, amikor a rendelesi arnal dragabban aruljak a kopott cuccokat.. :N Fb-on nem neztem meg korbe, mivel a hajtast egyben cserelnem mar akkor.

A 10 es hajtokarnak baja lenne a nyolcas lanccal?

[ Szerkesztve ]

Everybody lies.

(#158799) 6030D válasza Pttypang (#158796) üzenetére


6030D
Ármester

Használt (1000 km) játszik? Ja, 175 mm..

[ Szerkesztve ]

Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla

(#158800) Massmurderer válasza Pttypang (#158798) üzenetére


Massmurderer
őstag

FB csoportokba,bicos részen,90% tesztbike oldalon is fentvan.Ja....és sokan csak elöreutalással adják el.És nem csak a mostani helyzet miatt,eddig is többség csak az elöreutalást irkálta.Zsákbamacskát meg tutti nem vennék.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.