Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood VS Prescott - Előszó, múltidézés
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
---Lasali---
Közösségépítő
Csúnya.. fújd fel max nyomásra, és közbe nézd hogy mennyire nyílik szét a gumi, kézzel is feszítsd szét a repedésnél, nyomkodd izomból,ha alakját veszti, vagy ütni is kezd ezen a pontos sugár irányba, akkor túl sok szövet szál szakadt meg benne, ergo felrobbanhat egyszer csak. Ha nem nyílik nyomásnövekedésre, akkor saját felelősségre használható, de csak hátsó keréken, ott biztonságosabb a durrdefekt. Belülről nem árt egy foltot rányomni, egyébként javítani nem lehet. Elvileg létezik speciális folt ami nem nyúlik, olyat jó beleragasztani.
Télen görgőzéshez viszont megéri eltenni! Már ha van görgőd.. ha nincs akkor ajándékozd oda olyannak akinek van.
(#13585) fireproof
Igen az kap nagyobb terhelést nyilván, de ettől el kell tekinteni ez esetben, biztonságot kell előtérbe helyezni. Ha durr defektet kapna az első keréken, akkor irányíthatatlanná válik a bicikli, főleg kanyarba veszélyes nagyon. Hátsó keréken a durr defekt azért jobban megfogható, akár kanyarban is.
[ Szerkesztve ]