Hirdetés
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Digitális Állampolgárság Program
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Tökéletes töketlenség
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Jéghorgászat
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #142664 üzenetére
Ezt nem tudtam Golf 5-nél hogy így megy, szvsz sokkal jobb mint az elődjénél. Gondolom a belső kárpitot csak kevés esetben kell levenni ha valami gond van. Sérülés esetén pedig egész egyszerűbb és pénztárcabarátabb lehet a javítás.
Golf 4/Bora esetében az egyik, ha nem a legnagyobb tervezési bakinak az ajtókat tartom. Egyszerűen vicc az egész megoldás. Miért kell az ajtókereteknek úgymond "ráhajlani" a tetőre illetve az "A" oszlopra
Ez úgy f@szság hogy van. Ha ember kinyitja az ajtót szinte nincs is "A" oszlop. Gondolom az utasbiztonságra sincs jó hatással ez a megoldás, télen vicc kategória ahogy be tud fagyni az ajtó emiatt az idióta tervezés miatt. Mosaáskor megáll a hab a kéderen, szerintem a szélzaj is lényegesen kissebb lenne "normális" ajtókkal. Az is érdekes hogy a testvéreinek (Octavia, Leon/Toledo, A3) normális ajtaja van csak ezeknek nem.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest