Hirdetés
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- RetepNyaraB: Kávés szöszölés, az élet, a világmindenség, meg minden
- Metallica M72 World Tour 2026 június 11 - 13. Budapest
- Gurulunk, WAZE?!
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
válasz
Mágus2 #142664 üzenetére
Ezt nem tudtam Golf 5-nél hogy így megy, szvsz sokkal jobb mint az elődjénél. Gondolom a belső kárpitot csak kevés esetben kell levenni ha valami gond van. Sérülés esetén pedig egész egyszerűbb és pénztárcabarátabb lehet a javítás.
Golf 4/Bora esetében az egyik, ha nem a legnagyobb tervezési bakinak az ajtókat tartom. Egyszerűen vicc az egész megoldás. Miért kell az ajtókereteknek úgymond "ráhajlani" a tetőre illetve az "A" oszlopra
Ez úgy f@szság hogy van. Ha ember kinyitja az ajtót szinte nincs is "A" oszlop. Gondolom az utasbiztonságra sincs jó hatással ez a megoldás, télen vicc kategória ahogy be tud fagyni az ajtó emiatt az idióta tervezés miatt. Mosaáskor megáll a hab a kéderen, szerintem a szélzaj is lényegesen kissebb lenne "normális" ajtókkal. Az is érdekes hogy a testvéreinek (Octavia, Leon/Toledo, A3) normális ajtaja van csak ezeknek nem.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Logitech MX Magyar Business Windows Edition HU Átalakítás és testreszabás / mx keys
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
- Csapj le az új MSI MPG B550 GAMING PLUS-ra most! 0% THM-RE is!
- Tablet felvásárlás!! Apple iPad, iPad Mini, iPad Air, iPad Pro
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest