Hirdetés
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- Toma
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
F_Zolee
nagyúr
válasz
Speeedfire #131611 üzenetére
3k-t forog 130nál?
-
Lacess
tag
Tényleg, ha már Audi Ax, Ay meg PumpeDüse...
Már egy ideje érdekel a dolog, hogy a második generációs A3 (8P) 105 pacis 1,9 Pd-vel szerelt változatai azok mind DPF-el szereltek?
Valamint azt is jól tudom hogy 1,9 Pd-t nem szabad DPF-el venni?Valahogy mindig bejöttek ezek az A3 8P Sportback-ek...
-
Mágus2
Közösségépítő
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
sirszevenap #131617 üzenetére
Lehet PD-t venni, csak 1.9 legyen
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
sirszevenap #131617 üzenetére
Rosszul hallottad, nem lehet PD-t venni.
Olvasd el a téma összefoglalót. Nem csak a PD elemekkel van ott baj.
A másik baj, hogy 2.5M-ért rendes passat sincs, nem hogy A6.
-
sirszevenap
addikt
válasz
i-sti #131616 üzenetére
Az a baj az A4 műszerfala és az A6 - é ég és föld!
Sokkal jobban tetszik az A6.
(#131614) Mágus2: Értem, köszönöm!
Mit ajánlasz / ajánlotok 2,5-ig ebben az esetben? Az a baj, hogy mind 2007 körüli ebben az árban amit nézek, gondolom azok PD-sek. Hallottam, hogy lehet PD-t venni, csak arra kell figyelni milyen a porlasztója. Ha siemens, akkor felejtős, ha Bosch akkor eredeti német. Mi igaz ebből?
-
i-sti
senior tag
válasz
sirszevenap #131612 üzenetére
Szerintem minél nagyobb a szám az A után annál drágább a fenntartás is.
M. Péter: Kérdezd meg Piwi és AsusBoy-t. Ők is 2.0 A4eket koptatnak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
sirszevenap #131609 üzenetére
Összességében a 3.0 tartósabb. Nem a menet teljesítményével van a baj a 2.0-nak, hanem a megbízhatóságával.
2.0-ból csak CR TDI-t vennék. PD-t nem. 2008-ig mind PD, utána talán a passat kapta meg elsőnek a CR motorokat. 2010 utániak már jobbak. A3-ban volt 140 lovas PD BKD kóddal, az az egyedüli amit meg lehet venni. Az a motor volt octaviaban, golfban, leon2-ban.
-
sirszevenap
addikt
válasz
i-sti #131610 üzenetére
Néztem persze. Sőt az A3 -at sem vetem el igazából!
Csak a megbízhatóságtól félek kicsit, meg az alkatrészek árától... Mindenki mond mindent. Sosem volt ilyen "nagyvérű" kocsim, aztán mindig vágytam egy ilyenre. Kicsit másabb a mostani Cordobám-hoz viszonyítva, amivel persze semmi gond, csak a szüleimnek szeretném meghagyni. Most elég sok hiba kijött rajta, mivel a munkahelyemre napi 100km-t járok és nem épp barátságos utakon. Havonta jönnek ki pl olyanok, hogy csapágyas lesz valamelyik kerék stb. Míg nem jártunk vele ennyit, semmi baja nem volt. De ilyen ez!
-
Speeedfire
félisten
A golf3 után (egyelőre még együtt) újra itt a csoportban.
Össze lett hasonlítgatva haver 1.9 pd leonjával, az már a facelift. Azért van 1-2 dolog ami nem lett volna rossz.
Pl hiányolom a fogyi mérést, nem mintha érdekelne, de jó lenne tudni, hogy kb mennyit tudok még menni vele.
A nagy lökösök sokat dobnak a kocsin.
Lehet, hogy csak én érzem furának, de 130/150 tempónál a 3000/4000 fordulaton volt. Kicsit sokallom őket, utazóhoz képest.
Illetve akitől vettem azt monda, hogy ő 5W40-et töltött bele még most is, mert hogy jobban kíméli a turbót és inkább ráöntött 500-600km-enként 1-2dl-t. Ez valid? Illetetve, hogy a mol nem annyira jó a motornak, emiatt inkább a shell-hez járt. -
i-sti
senior tag
válasz
molnarpeter #131606 üzenetére
Nekem most 174 ezer van benne. Eddig semmi gond
(#131609) sirszevenap: Ugyan ilyen árban A4? Jóval könnyebb. Nem kínlódna úgy a motor.
-
sirszevenap
addikt
válasz
Mágus2 #131608 üzenetére
Igazából barátomnak egy ugyan ilyen van, csak nem avant. Nekem úgy tűnt szedi a lábát. Nem sportkocsit keresek, azt azért hozzátenném!
Megbízhatóság szempontjából milyenek ezek? Alkatrészek úgy tudom a 2 ezres tdi -be gond esetén jó árban szerezhetőek (többek között ezért is ez lenne a választásom).
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
sirszevenap #131607 üzenetére
Ilyet csak 3 literessel érdemes venni. Kicsike bele ez a motor.
molnarpeter Biztos hogy érintett és van benne ez a tengely, elvileg ebben a 3. generációs modul van, ami a leg tartósabb, de az sem örök élet.
-
sirszevenap
addikt
Sziasztok!
Ilyen A6-osokba gondolkodok mostanában. Érdekelne a véleményetek, hogy megéri e, mire érdemes figyelni, stb
Ennyiért esetleg más? Jobb választás?
-
molnarpeter
nagyúr
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Logeeen #131597 üzenetére
Az auto scan milyen vezérlőket talál? Lehet utólért téged is az ABS kocka halála? Egyáltalán nem ritka a B5-nél.
Más autót olvas a vag-com-od?
Ha semmilyen vezérlőt nem olvas, akkor valszeg nem kommunikál az autó semmilyen diaggal. valami blokkolja a K csatornát. Esetleg utólagos rádió?
-
ervinke2
csendes tag
Sziasztok!
Van egy '97-es Passat 1.8 ADR autóm, ami a következő hibát dobja:
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-10 - - - IntermittentEz alapján kuka a MAF? Valamilyen módon ki lehetne mérni, hogy valóban az, vagy esetleg kábelszakadás a probléma?
-
xmad
őstag
Mágus, enyémre van ötleted?
-
kaszaking
tag
Mágus!
Audi A4, 1.6 '96 ADP kocsiban csak 1 üzemanyag szivattyú van hátul a tanknál? Egyre nehezebben indult az utóbbi hónapban, ma meg szinte be sem indult. Meg lett ütögetve hátul a szivattyú úgy sikeresen elindult de gondolom hogy ez szinte pár nap és meghal. Minél hamarabb cseréltetni szeretném
-
xmad
őstag
Valaki erre tud valami okosat?
Golf 4 1.6 SR
Hideg motornal miert egyenetlen az alapjarat? A fordulatszammero nem ugral, szögegyenesen áll, de érezni hogy remeg az autó, egyenetlenűl jár.
meleg motornàl nincs ilyen gond -
Logeeen
senior tag
Sziasztok!
A4 AVG.
10km/h-ról történő fékezés közben ilyen nyekergő hang hallatszódik. ABS-ről olvastam, hogy tud ilyen hibát produkálni. Ajánlották a pumpa légtelenítését.
VAGCOM van itthon, de a leírt módszer nem működik, mivel 5.3-as BOSCH kocka van benne csak ABS-el, Ha lenne ESP vagy ASR vagy mindkettő még, akkor mehetne.
ABS modul-> Basic settings-> 001 csoport. Mágus régebben írt erről, de sehogy sem tudom előhozni ezt a részt a VAGCOM-ban.
Valakinek lenne ötlete, megoldása?
-
i-sti
senior tag
válasz
molnarpeter #131586 üzenetére
Nekem 2011 januári (vagy februári?) CAHA.
Szóval ez is nagyon a határon van.
Mágus azt mondta, hogy ez már jobb hexagont kapott. Így megnyugodtam, egy ideig. -
válasz
molnarpeter #131586 üzenetére
...egy ellenőrzést megér, szedjék szét és nézzék meg, ha gáz akkor ki kell javíttatni. Ezt még ajánlanám neked. Ide csak a rövid tengelyt kell elvinni, két napra vállalják és 35eHUF!
https://www.autoalkatresz.hu/prokmajer_kftaudi_vw_bontott_alkatresz-6371/cegadatok
Beszéltem velük, korrektnek tűnik a társaság, nagyon készségesek voltak. -
molnarpeter
nagyúr
válasz
simonjoe #131583 üzenetére
Sajnos említi a cseh oldal ezt is, de mivel 2010 a határ, ezért bizonytalan vagyok a 2010-es autóval kapcsolatban
Audi A4,A5,A6,Q5
-kod CAGA,CAGB,CAHA,CAHB- motory CR/rok výroby 2008-2010/ -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
simonjoe #131583 üzenetére
Nem lehet fém reszelék a szűrőben, mert az a visszatérő ágból is származhat, ami nagyon nem jó, mivel ilyenkor a magasnyomású szivattyú, amit a vezérszíj hajt, lefordácsolja magát és mindent televág reszelékkel.
Ezzel kezdeném. Bár olyat is írtál, hogy üzemanyag nyomás rendben... az mit tesz? Megvolt az indításhoz szükséges 250 Bar?
-
válasz
Mágus2 #131577 üzenetére
..pontosan mire gondolsz? Elméletileg még kutya xar is lehet a szűrőben, hisz az a dóga, h szűrjön. Csak a szűrt oldalon ne legyen már semmi.
Vagy nem jól gondolom?? Most volt ugye az átalakítás, a rövid tengelybe csináltak nagyobb fészket oda egy vastagabb hexagont, és állítólag be is ragasztották
Amit magam sem értek, h miért. Lehet, h ragasztó került be. De az meg ugye a kenés oldalon van. Az üza oldalon is lehetne fém reszelék?? Nem tudok többet sajnos. Tegnap délután kaptam meg, nejemmel terveztünk egy kis autózgatást, talán felétek, vagy Ausztriába, de előtte elvittem megmosni. (Ez egy cc 30km-es táv Zsámbék-Budaörs) Az oda út "gondtalan" volt. Lakott terület, a sebességhatárok betartása mellett, majd pálya 120-as tempóval. Semmi rángatás, kihagyás. Megérkeztem és beálltam a mosóba, majd alapos mosás után szerettem volna félre állni. Indítás. Be is indult, de azzal a lendülettel le is állt, és további indításkor semmi sem történt. Olyan érzésem volt, mintha az önindító semmit sem hajtana, sima elektromos zaj. Időnként éreztem olyat mintha "elkapta" volna, de ezek is szinte csak másodpercekig, vagy annak töredékéig történt, de tíz indítózásból talán kétszer hallottam éreztem ezt. Megjött a szerelő, Ő indítózott közben benéztem a gépházba, ott láttam forgó alkatrészeket, tehát kizártam, h csak maga az önindító forogna. Az indítási procedúra alatt a kijelzőkön sem találtam semmi rendellenes dolgot. A szerelő által alkalmazott diag sem mutatott semmit. Majd tréler és haza. Holnap nem megyek dolgozni ott fogok ülni a szerelő nyakán és nézem, h mit csinál.
Nem nyugtatott meg, mert láttam rajta, h tanácstalan. Amiket leírtál, azt gondolom jó kiindulási alap, bár meglepődnék ha egy szerelő nem tudná, h mit is keressen rajta-benne. Holnap okosabb leszek, és tájékoztatlak.
Peti! a CAGA motorkód nincs a fekete listán!
-
oszy
veterán
Ki akarom cserélni a Leonban (2003) a fejegységet. Beépítő keretet honnan tudok jó áron szerezni?
-
Richard!
addikt
Üdv! Ez mire utalhat?
-
molnarpeter
nagyúr
Ha már a 2.0 olajpumpa volt téma, 2010. 05. havi (forgalmiból mondták, gondolom 2009/2010 modellév), CAGA motorkódú CR TDI A4 B8/8K is érintett még?
Pont ajtót kell cserélni rajta (valaki nem bírt normálisan kiállni mellőle
), akkor már említem nekik a motort is, ha hosszú távra terveznek.
-
válasz
Mágus2 #131572 üzenetére
Nem győzök hálálkodni!!
(Azt mondta a nejem, h legyél Te a szerelőnk, és vigyük inkább hozzád!)
Abban segíts még kérlek, h ha valóban bexart az EGR akkor azt illik cserélni, vagy tisztítani is lehet? Nagyon drágának találom 40eHUF és 220eHUF között van árazva.
Ez a legolcsóbb, ha venni kell, megvehetem??
http://www.wrcauto.hu/?3518,egrszelepaudia419tdi20tdia620tdi038131501ad -
bognar110
őstag
Sziasztok nem rég vettem egy 1.8T passatot 2004évjarat. Szeretnék bele motorolajat venni ti mit ajánlatok ? liqui moly 10w-40 ez mondjuk megfelelő lenne ?
-
oszy
veterán
válasz
RocknRoller #131568 üzenetére
Az nem lehet, hogy be kell "tanítani"? Mondjuk érdekes, hogy egyik irányba megy...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
simonjoe #131571 üzenetére
Az EGR-nek lehet csinálni egy új alap beállítást(basic settings) utána be szokott indulni, ha tényleg ez a baj. Ez sajnos nem generál kódot, mert a vezérlő nem tudja ellenőrizni, hogy valóban zárva van-e az EGR. Nyitott EGR-el csak üzemmelegen képes beindulni, azt is, 3-4. próbálkozásra, gázt megtartva.
[link] Bár a hirtelen halál nem jellemző az EGR-re inkább az, hogy előtte egy párszor beindulás után leáll azonnal, iylenkor rögtön elkapja a lagközelebbi indításnál, és vagy leáll, vagy rendesen jár. Ez a kezdeti fázis, amikor mér érdemes megnézni, hogy mi a helyzet vele.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
simonjoe #131549 üzenetére
Amíg nem indul be, nehéz értéket mondani. A zárt egr-el elkapja rögtön, nem érkezik a log pontos értéket adni indítózás közben. Ami meg nem kapkmja el, ott meg lehet mérni, csak nincs mivel összehasonlítani. Egy lemes darabbal le kell vakítani az egr és a szívósor közti csövet, ha az egr a hibás, vészmódban bár, de beindul. Ha úgy sem indul, nem az egr lesz a gond. A szívósorba próbáltatok féktisztítót fújni, és úgy indítózni? Ha úgy röffen, ajkor csak nem kap anyagot. Hiába van üzemanyag nyomás, ha nem nyitja a motorvezérlő a befecskendezőket. Ha nem lenne üa nyomás, akkor levegős üzemanyag rendszerre, halott segédpumpára gyanakodnék.
-
RocknRoller
aktív tag
Plusz kérdés: mi a velemenyetek az 1.6 FSI (85kw) + 6-os kezivaltoval szerelt konstrukciorol? Mennyire bajos/problémás/megbízható?
1.9pdtdi helyett inkább ezzel szemezgetnek, tartok az aknaktol (turbo, PD elemek, kettős tömegű, dpf)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
CharlieDrop #131566 üzenetére
Milyen autót nézel? A golfban, jettában, octaviaban, yetiben volt CFHC, ha már nézed, abban nincs is kiegyenlítő tengely. passatban CFFB az ajánlott, abban van a javított modul, de az csak B7-ben volt, a B6 nem kapta neg.
-
válasz
CharlieDrop #131563 üzenetére
...javították, talán már 2010-től vette a fáradtságot a VW, de pontosan mikortól nemtom. Mági képben van, tőle informálj.
-
válasz
molnarpeter #131559 üzenetére
Zsámbék, Alfa-Kontakt Kft.
-
aero.
veterán
válasz
CharlieDrop #131539 üzenetére
-
-
aero.
veterán
válasz
CharlieDrop #131539 üzenetére
2.0 cr 1. Gen, amiben meg a pd fele olajpumpa van. Magus vagja a motorkodokat.
-
rob210
nagyúr
válasz
MunezXBK #131545 üzenetére
Oké mint írtam nem értek hozzá, de amikor megnéztem a futóműhöz a szilenteket gömbfejeket, azért elkerekedett a szemem. Nem olcsó, ezt szögezzük le.
Azért kérdeztem meg direkt, hogy van-e valami típushibája amivel kell foglalkozni.
Jah és a kilométert azért írtam, mert találtam benne vezérléscsere matricát dojcsúl amin 216.000 szerepelt 2011 ben.
Nem fikázom a kocsit felkészülni szeretnék belőle, mert valószínű, hogy úgy is nálam fog landolni. ( ha baj van)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen NAS-t vegyek?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Megújult a PROHARDVER!
- Revolut
- Motorola Edge 50 Neo - az egyensúly gyengesége
- Activision - Indul a csata a Cronus és társai ellen
- Hobby elektronika
- World of Tanks - MMO
- Jövő évre halasztották a Marvel 1943: Rise of Hydra megjelenését
- Megemeli a GPU-k árát az NVIDIA?
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! R7 5800X3D / RX 7900 XTX 24GB / 64GB DDR4 / 1TB SSD
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 3 üzleti notebook - i5 1245U 16GB RAM 512GB SSD Intel Iris XeW11
- Azonnali készpénzes Apple Macbook Air felvásárlás személyesen / csomagküldéssel korrekt áron
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- LG 24GQ50F-B - 24" VA / 1920x1080 FHD / 165Hz 1ms / AMD FreeSync Premium / Adaptive Sync / HDR 10
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest