Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Algieba: Algieba mint kreatív tornádó
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
bzoley
veterán
válasz
AMD Power #30395 üzenetére
Kb. öt másodperc volt. Feltéve, hogy ezt keresed, és nekem sikerül linkelni.
-
fero02
nagyúr
válasz
Jofi81 #30394 üzenetére
Én anno az 1-es Golf-omnál csináltam ilyet...ott csak annyi volt, hogy hátrahúztam az üveget, zseblámpával bevilágítottam a "sarokba" és már láttam is a cső végét. Aztán egy kicsit sprődebb drótot dugtam bele és a túlvégen csak úgy tolta ki a mocskot belőle. Finom por, összetört levél darabkák, nyárfa magja...
-
AMD Power
titán
Voltam ma "dokimnál" a kocsival.
Megnéztük a vákuumcsöveket. Voltak vele problémák. Lett is korrigálva. A kipufogó dobom is kicsit lyukas de még bírja. A motornál ahol jön ki a kipufogó cső egy-két csavar laza volt és hiányzott így az is meg lett csináltatva. Idővel majd ott is kell majd tömítéseket cserélni. Ami viszont nem jó ,hogy a hűtőmnél minimálisan szivárog a hűtővíz. De olyan minimális szinten ,hogy a tartályból nem is fogy a víz. De figyelni kell és idővel hűtőt kell majd cserélni benne.
-
Ruszki
senior tag
Üdv!
Szerintetek egy hátsó fejtámla szett és egy gyári bontott tükörért nem sok a 8000huf +áfa és még a futár költség.
Opel Astra G-hez.Üdv, Ruszki!
-
Jofi81
őstag
A G Astrámon gyári napfénytető van. Eddig nem volt vele gondom, most viszont a héten kétszer is beázott. Lehet hozzá valahol új tömítést kapni? Vagy mit lehetne vele csinálni?
-
adorjant
őstag
válasz
erikke17 #30379 üzenetére
Minőségi cuccot találni,bármiből,nem csak autós témában,hát egyre nehezebb lesz,úgy látom...
Nekem a generátor görgője volt eléggé kopott,szinte éles volt a vége,biztos szerette a szíj
Vízpumpával is megvolt a bajom,vásárlás után,nem volt még időszerű a csere,de nem volt egy nagy összeg,így lecseréltettem a vezérléssel együtt,majd rá 1,5 évvel azt vettem észre,hogy az autó elkezd nagyon fogyasztani autópályán (130-140nél csak néha ment 10l alát a computer szerint), félreálltam,de a zajban nem nagyon láttam-hallottam semmit. Aztán mikor hazaértünk,hallom valami nagyon nem fasza...
A vízpumpa csapágya szorult meg,még jó hogy nem állt be menet közben...
Ha nem látom a pillanatnyi fogyasztáson,belülről fel sem tűnik...Azóta úgy vagyok,ami nem romlik el,azt nem cserélem
-
Findzs
addikt
én is egyetértek petyával
-
Petya25
őstag
válasz
AMD Power #30382 üzenetére
Ha jól meglesed a képet az 1570 kg, ebből jön le kb 100 felesleges kg, ami kb fél liter a fogyasztásban. Az autók alap kg adatait meg minden gyár máshogy adja meg, valaki feltöltve + vezető, valaki üresen defektjavítóval kozmetikázva. Tehát nem annyira lehet őket pusztán a katalógusból összehasonlítani.
A TC-n volt régebben egy cikk [link] abban kb egyforma kombikat mázsálnak. Na azért az Astra volt a legsúlyosabb, ez tény.
Ettől függetlenül szerintem pár deci üzemanyagon nem múlik semmi és én inkább a nehezebb autóban szeretnék ülni egy ütközéskor. -
AMD Power
titán
válasz
Findzs #30380 üzenetére
TC teszteket én is fenntartásokkal kezelem. És van benne zöldség rendesen. Nem is kevés. A fogyasztás is vicces. Ehhez a Le , ehhez a súlyhoz ez pont optimális. Jó persze sofőr függő de vicc. Ez nem egy Lupo 3L.
Súly. Ha Petya25 - 100kg levonjuk. Már csak 1,270kg. A cikkben lévő Focus 1,333 kg. Egy új Mazda 3 1,300–1,315 kg van. A szintén cikkben szereplő Golf meg 1,288 kg.
Akkor végül is Miről beszélünk?
-
zolikaDB
veterán
Urak!
Az aktivszenes pollenszuro mivel tobb/jobb, mint a sima? -
Findzs
addikt
válasz
AMD Power #30373 üzenetére
nem valami komoly a tesztelő
negatívum a felni meg a fogyasztás
mintha a felnit nem lehetne lecserélni vagy másmilyennel kérni, a fogyaszás meg milyen legyen egy 1.6 -os turbónak? 4 liter?ez a legjobb:
"A kedvencem mégis az adaptív kormányszervo, ami a sebesség növelésével keményedik. Parkoláskor úgy forgatjuk a kormányt, mint egy régi vitorláson, de százas tempó felett már határozottan kell elfordítani. "ha jól emlékszem már az első g astrámba is elektromos sebességfüggő szervó volt
meg aztán megnézném, hogy 100 -as tempónál hogy fordítja el határozottan, meg utána hogy bucskázik a kocsi az árokban -
erikke17
őstag
válasz
adorjant #30334 üzenetére
Éértem, nekem meg vízpumpámon érdekes fut a szíj közepe táján mintha púposítana egy picit és meg is kopott(inkább úgy mondom belekoptak a fogak úgy hogy mindenhová szépen illeszkednek) szíj tőle remélem tovább már nem koptat mert most már úgy egybekopott előtte búgós hangja volt de már kussol
Ma voltam szerelőnél szétkaptuk deklit aztán susztermódra lefüleltük görgőket meg spanolót darab vasrúddal amit fülünkhöz nyomtunk. Hát mondanom sem kell spanoló kattogott ment a veszett marha rendesen lehetett érezni a rúdon is fogással. Holnap megyek alkatrészért aztán hétfőn vagy kedden csere..
Remélem ez az SKF nem tol ki velem úgy mint az INA. Mondjuk spanoló rögzítőcsavarja is érdekes volt, trox-re van ugyebár húzzuk be nyomaték kulcsal az előírtra aztán elkeni a csavar közepében a ricceket
Kérdem én hol a minőség? Leszerelésnél hidegvágóval kell majd leütni csavarfejét, bár szerintem úgy fogja vinni mint a vajat mert nagyon puha anyagból van..
De elmondásod alapján egykutya milyet veszel mint megadja magát egy idő után...
-
realmadrid
aktív tag
-
Petya25
őstag
válasz
AMD Power #30373 üzenetére
Olvastam én is, csak az a sok hülye kophana már le végre aki a gomberdőn, meg a súlyon lovagol... Szánalmas, és a TC még csak nem is kommeltehető.
A malomkő kerekek meg a - nekem - tök fölösleges OPC és üvegtető nélkül vagy 100 kilóval könnyebb lenne amúgy. Teljesen haszontalan extrákkal teletömött tesztautót meg lehúzza a tesztelő.....Ami nekem is mindenképp kéne az extra fényszórók és ülések, távtartó tempomat, persze mindez kombiban. És jó lesz így pirosban is.
-
HKorn
veterán
válasz
realmadrid #30375 üzenetére
Ez a szénszűrő ez pontosan hol van?
Mennyibe kerül ennek a pucolása\cseréje kb? -
Damage401
senior tag
Sziasztok,
Tudtok ajánlani (Heves megye előnybe) jó autóklíma tisztító szervizt?
-
AMD Power
titán
Ez valami eszméletlenül szép. Gyönyörű a színe is.
(Mondjuk automata nem az én világom)
-
HKorn
veterán
válasz
realmadrid #30370 üzenetére
köszi a tippet, megpróbálom így. De ez akkor se normális, mi lehet a gond? Tanksapkát kellene cserélni?
Azon gondolkodtam, hogy még ha nem is zár jól a sapka, az utastérbe akkor se lenne szabad bejönnie a benzinszagnak.
Elég zavaróan erős tud lenni néha, de változó mikor, még nem jöttem rá. mindegy hogy épp tele a tank vagy üres.
Viszont inkább csak így a meleg időjárásban érezni, télen nem tapasztaltam ilyet.
-
AMD Power
titán
Egy kis érdekesség amit nem is gondoltam volna.
Az Opel magyarországi meghatározó szerepét az értékesítési eredmények is igazolják. Az elmúlt 23 évben az Opel eladásaival mindig ott volt a képzeletbeli dobogón, ennek is köszönhető, hogy ma Magyarországon Opelből fut a legtöbb az utakon (több mint 450 ezer). A márka nemcsak első volt a személyautó piacon az elmúlt három évben, de az idei első félévben kiugróan jót teljesített. 68%-al növekedtek az Opel magyarországi eladásai, ami több mint kétszerese a piaci átlagnak. Ez 13% fölötti piaci részesedést és biztos piaci elsőséget jelent az Opelnek Magyarországon.
-
realmadrid
aktív tag
Szia, nálam is hasonló a helyzet. Nem tudod túl húzni, mert kiold. Én 6-8 kattanásig szoktam tekerni, így nem szokott benzinszag lenni. Gondolom a tömítés már nem tudja jól lezárni. Ha tankolsz, elég egy kattanásig tankolni, így marad elég levegő, hogy szuszogjon a tank. H Astrám van nekem is, mint látod.
-
HKorn
veterán
válasz
Calogero #30365 üzenetére
Szuper, hátha tudsz segíteni.
Tanksapkát mennyire lehet megúzni normál esetben? Enyémen hamar lekattanik és olyan mintha nem lenne rajta elég szorosan.
Azért is gondolom mert mostanában mintha benzinszag is érezhető lenne az utastérben, bár nem tudom van e összefüggés közöttük. -
HKorn
veterán
Van itt valakinek H Astrája?
-
zolikaDB
veterán
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
F astra '98...
Az autóban minden zár eleve olyan, hogy simán hozzá lehet illeszteni egy kp zár motort vagy kell még közéjük valami alkatrész illetve másik fajta zár? Csomagtérbe tennék egy bontott gyári kp zár motort.
-
DeFranco
nagyúr
válasz
Spancer RE #30359 üzenetére
opsz azt nem is olvastam, szerintem utólag írta bele
-
Ruszki
senior tag
Üdv mindenkinek akinek a tulajdonában Opel autó van.
Csatlakoztam a klubbhoz én is. Boldog tulajdonosa lettem egy 2002-es Opel G Astra 1.7 DT Caravan kombinak. Isuzu motoros. Olyan kérdésem lenne, hogy honnan érdemes beszerzni egy két apróságot a kocsihoz. Gondolok itt valami olcsó bontóra vagy akár magánszemélyre is aki ilyennel foglalkozik.
Amiről szó lenne :
Gyári gumi gumi szőnyeg ha lehet csak előre és bal oldalra, belső visszapillantó tükör de itt is elég a belső műanyag ami a tükör mögött van mert az enyém sajnos repedt, és bal első koptató a lökhárítóra.
Akinek van az írhat privátban is köszönöm.Ruszki!
Ui.:majd jönnek kérdések is.
-
Lomha 8V
addikt
(#30354) Petya25: Nem sötétítésről van szó, hanem UV és hő védelemről. Vannak teljesen átlátszó fóliák, amiket minden további nélkül fel lehet tenni színezett üvegű autóra. Nekem pl. a hobbi Kadett elöl is sötétítve van, mert gyárilag teljesen színtelen üveg van benne. Bent is van a műbizonylat papírjában, hogy elöl is fóliázott. Jó párszor megállított a rendőr és soha nem problémázott rajta.
(#30355) mephi666: Az csúnya lenne, ha a tűzoltók, akik felnyitják az autót mint egy konzervdobozt, az üvegeken akadnának fenn. Te is érzed, hogy ez nonszensz. Ha színezett az üveg gyárilag, akkor elég a hátsó rész sötétítése, meg előre a csík. Ég és föld lesz a különbség.
-
Petya25
őstag
válasz
mephi666 #30351 üzenetére
A H kombi és az F 5ajtós belső üvegfelülete nem hiszem, hogy nagyon nagy mértékben eltérne, mégha a doboz maga sokkal nagyobb is. Pl az F csomagtér üvege szerintem sokkal nagyobb, mint a H kombié. Mivel a tekercsből levágott métert kell fizetned, amit elhasznál, ezért a hogy adja ki alapján jön ki az ár. Ahol én csináltattam, ott a srác vezette füzetben, hogy mire mennyit használt korábban és az alapján mondott előre árat.
-
mephi666
nagyúr
válasz
Lomha 8V #30353 üzenetére
ja, olvastam a 70%-ot, de azt is problémásnak találják az első üvegek fóliázásánál, hogy a mentést megnehezíti, ha a tűzoltók nem tudják normálisan törni... (másik oldalról meg a szilánkos törést megakadályozza a fólia, tehát a biztonságot növeli) ...inkább b oszloptól hátrafelé gondolkozok meg szélvédőre max egy kisebb csíkot
most pár hónapig le leszünk nullázva kicsit, de utána keresek a közelben egy jónak mondott fóliázóműhelyt
-
Lomha 8V
addikt
válasz
mephi666 #30345 üzenetére
Nyugodtan csináltasd meg, persze szakműhelyben, sokat számít. Nekem minden autóm sötétítve volt és van. A B oszloptól hátra bármennyit lehet sötétíteni (a hátsó szélvédőn is, természetesen), én a közepes fóliát (nem igényel több magyarázatot, a szakember tudni fogja) javaslom mindenhova, ott ideális a sötétítés/kilátás arány. A műbizonylat kötelező a B oszloptól hátrafelé is. Az első oldalablakra csak akkor szabad sötétítőfóliát tenni, ha gyárilag nem színezett az üveg. Ha színezett, akkor előre csak UV szűrős, teljesen átlátszó fóliát lehet felhelyezni. A szélvédőre is érdemes egy csíkot rakatni felülre (akkor is ha szélvédő gyárilag olyan), nagyon sokat számít, mikor laposan áll a nap. Átlagban 28k-t szoktam fizetni sötétítésért, teljesen legálisan, bizonylattal, profi műhelyben (mindig ugyanoda járok).
Nem hagy nyomot rajta az ablak, de pár napig tilos leengedni és tisztítani. Ha minden ablakot meg akarsz csináltatni, akkor érdemes két részletben, hogy tudj szellőztetni ebben a melegben.
Szerk: Az első ablakokat NEM TILOS fóliázni. A 70%-nál nagyobb fényelnyelő képességű fólia felhelyezése tilos. A 70% együtt értendő az ablak saját fényáteresztő képességével.
-
mephi666
nagyúr
válasz
Petya25 #30350 üzenetére
h kombi azért jóval nagyobb, de idővel 25 bele is férne nálunk is...
ha idén nem is, akkor jövőre... majd futok egy kört még utána, mert jó lenne előre is valami, ami visszavesz a napból (klíma nincs a kocsiban, nem is szeretjük igazából: jó lenne természetesebb módszerrel hűteni)
ui: most találtam konkrét írást, hogy első üvegeket TILOS fóliázni (akárki akármit állít), max a szélvédőre lehet felső sávban rakni akkora felületre, amekkorát a napellenző is kitakarhat, ha ez a fólia nem változtatja meg a közlekedési lámpák színét
-
Petya25
őstag
válasz
mephi666 #30345 üzenetére
Beállsz a tök tiszta műhelybe (nem lakatos, nem festő) és kb 1,5-2 óra alatt felteszi a szaki. Mivel a fólia belül van nem karcolódik (nyilván össze lehet vakarni). Nekem a H kombin 25e volt egy éve, márkás egész sötétet tetettem fel, de nem a legdurvábbat. Kivülről azért valamit belátni, belülről kifele alig veszed észre. Viszont bent ülve durván érezni az ablakok közti különbséget, mivel a 'B' oszloptól hátrafele lehet nyugodtan fóliázni. Elvileg az engedélyes fóliát az első oldalablakokra és a szélvédőre is lehet rakni, de én inkább nem kockáztatnám a rendőr előtt ablakról kaparászást.
Azóta igyekszem farral állni a napnak és egészen kivállóan működik, bent már vállalható meleg lesz csak.
-
Dr. Gonzο
senior tag
Sziasztok!
Mit gondoltok mennyit tudok kérni az autómért?
2003-as 1,4-es G Astra Viva plusz csomagos, 5 ajtós, fehér színű. 145.000 km van benne, én vagyok az első gazdája. Törve nem volt, rendszeresen viszem szervizbe. 4 alufelnivel, új nyári gumikkal.Családi autóként üzemel, de lassan kicsinek tűnik a család gyarapodásával. Ha kombi lenne, nem adnám el.
-
mephi666
nagyúr
a fóliázás hogy megy? ebben a dög időben egyre gyakrabban megfordul a fejemben, mert úgy fel tud melegedni kormány/váltó/ülés, hogy alig lehet már elviselni... nem a dizájn a lényeg és hogy koromsötét legyen a kocsiban, hanem a szabályosság keretein belül nyerni akarok néhány fokot az utastér hőmérsékletén...
vagy ehhez mindenféleképp jó sötét fólia kellene, egyébként csak a sz@rnak adnék egy pofont? és fóliázásnak nem árt, ha olyan ablakra kerül, ami fel-le van tekergetve? nem karcolódik ezeken? és árban kb mire lehetne számítani egy 5ajtós f astra teljes körberagasztásánál?
-
Anulu79
addikt
Na és [link]?
Bocsi a sok linkelgetésért de bizonytalan vagyok. Innen vettem a Fordomat azért mernék vissza menni.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Spancer RE #30327 üzenetére
Nevetséges is az a motor. Szelephézag állítás a 21. században egy családi autón. Rossz vicc.
-
adorjant
őstag
Hihetetlen,hogy a kereskedőknél a Twinport=láncos
1.2 és 1.4 Twinport láncos, az 1.6 viszont szíjas
Ecotecből az 1.0 és az 1.2 láncos, 1.4 1.6 szíjas.
A bigblock most nem témaEgyébként ami a G astra mellett szól,hogy nagyjából olcsó minden hozzá, H Astránál azért 1-2 CAN buszos témába el lehet szórni egy kis aprót
Ja,csak metálszínűt vegyél,ez a kék,amit linkeltél nem az.
Mosókarc nagyon csúnya rajta,és amúgy is lesz bajod vele elég -
Damage401
senior tag
Anulu,
Illetve én úgy vettem Opel Astra G, hogy Ford Focus MK1 mentem venni,szándékosan keresve a hibát
-
Damage401
senior tag
válasz
Anulu79 #30336 üzenetére
Szia,
A második közel áll a valósághoz, még ha le is van mosva a kép erejéig. Duda egybe van. Astra G egyik betegsége, hogy bal duda gumi gajra megy. Viszont ha elmész megakarod nézni. Mivel ez egy kereskedés jól nézz körbe milyen autókat árul. Abból látszik, hogy tényleg normálisakat vagy sz.rik az egészbe csak vigyék lemosatom 1x azt kész. Hiába hogy képen jól néz ki, de ha pukkant kocsik veszik körül. Be se menny a kereskedésbe, hiszen ezzel az Astraval !lehet! befürödsz. Ami fontos EGR szelep szokott rosszalkodni, jelez a komputernek hogy gebasz van(ha nem rossz akkor szoftverfrissítés megoldja). Motor hangját figyeld meg, rohadás nem nagyon lesz mert egész jó karosszéria van alatta. Mindent nézz át, még a VILÁGÍTÁST is. Illetve ha tényleg nem volt törve, szőnyegek alá nézz be. Forrasztásokat nézd át, hátsó résznél csomagtartónál, illetve elől a motortérben nézz szét. Illetve félszemmel keress Autó karambolozós matricát, legtöbbször az ajtó íveknél szokott lenni. Ha ilyen van akkor vagy alkudsz belőle, vagy mész tovább. Esetleg még annyit nézz meg hogy a lámpaburák eltérnek-e. Szervizkönyve hogy megvan egyenlő a 0-al. Jó keresgélést. Szürkét nézd meg.
De előtte nézz körbe milyen a kereskedés. -
Anulu79
addikt
Valaki nem lakik Mosonmagyaróvár felé?
Vagy ezt a kereskedést nem ismeri? Amúgy döntötem és sok vacilálás után az lett, hogy a Zafira ugrott (nam hazsnálnám ki a méretét tekintve) a kiszemeltek közül. Maradt a G Astra az Opelek közül.
-
adorjant
őstag
válasz
erikke17 #30305 üzenetére
Eleinte Gates,de több helyről is panaszt hallottam rá,így most kipróbáltam egy olcsó Daycot,hát 1 évet bírt
Volt még talán Conti is. Persze gondolom nem futnak már ezek teljesen simán így 13 évesen,és hamarabb elhasználódik,pedig görgő is volt már cserélve,ahol kopott volt (mert pl generátor vezető görgőt még soha nem cseréltem egy autón sem,ezidáig)
Persze ez is olyan dolog,hogy szerintem az emberek 90%-nak fel sem tűnne a hang, de engem kikészítZafira 1.6-hoz csak annyit a kollegának,hogy én egyáltalán nem javaslom. Nagyon rövid váltóval szerelik, így persze valamennyire rugalmas, de hangos (autópályán főleg). Nem mellesleg tizenévesen biztosan szereti a motor is
-
Anulu79
addikt
válasz
Spancer RE #30327 üzenetére
Ő róla van szó. Ő pedig a másik versenyző.
Más autóba nincs Opel betegség.
-
zolikaDB
veterán
válasz
Anulu79 #30319 üzenetére
Haat... Nekem minden elojott, ami elromolhat, de a hidrotoke az nem - kopp-kopp.
Fogyasztas: www.spritmonitor.de -
Mikuland
tag
válasz
Anulu79 #30319 üzenetére
Ezzel engem is megfogtál, Én is csak nyomom a pedált.
Ecotec moci eszi az olajat, 6,4-7,4 l/100 között jár a fogyi, persze rövidtávon ez több lehet.
Az enyém olyan halk, hogy többször is lefullasztom!
Öregedő műanyag alkatrészek, fakuló gumicsík az oldalán, mikor vettem egy stabit kellett cserélni. -
-
lafaty80
addikt
válasz
adidas4death #30314 üzenetére
Hát akkor én halfsoft-osan programoztam le
Ma hazaúton kb. 20km-t tettem meg lehúzott EGR csatlakozóval. Bár kétkedtem, mert ha már most is rektes, akkor lehet hogy nem zár rendesen, de minden mindegy alapon ennyit megért.
Ugyanazon vezetés/táv mellett 20-5 arányban volt EGR/lehúzott EGR torpanás (ráadásul lehúzott állapotban ezek sem annyira voltak vészesek, de voltak) -
adidas4death
aktív tag
válasz
zolikaDB #30315 üzenetére
Tehát akkor ha az EGR "ki van iktatva" akkor nem lesz negativ hatással se a fogyasztásra se a teljesítményére az autónak? Sőt még jó is annyiból hogy nem kell vele szöszmötölni ha rossz, meg amiatt nem fog rángatni? Mert ez igen jól hangzik.
Nemrég kezdtem el ebben a témában olvasgatni de erre választ még nem találtam. -
zolikaDB
veterán
válasz
adidas4death #30314 üzenetére
Az EGR-t nem szedik ki, hanem egy ide szabott lemezzel lezárják, és működése megszűnik. Nade, ezt elkezdi jelezni a computer, ami emiatt retorziókat von maga után, meg világítani is fog a hibajelzés ugye. A motorvezérlőt módosítják úgy, h ezt a hibát hagyja figyelmen kívül és ne jelezzen, hiszen ennek működése nincs befolyással az autó egyéb funkcióira.
Másik dolog, hogy az én 2004-es Z14XE motoromban ez gyárilag van lefalazva és gyárilag van rajta olyan motorvezérlő software, ami ezt a helyzetet kezeli. Ami egyben nálam a legfrissebb is, 2 éve lett feltöltve. -
adidas4death
aktív tag
válasz
lafaty80 #30311 üzenetére
Gondolom kikapcsoltatta az ECU-ban, hogyha leszedi a szelepet, akkor ne dobálja tele a csomeszt az EGR szelep hibával. (de javitsatok ki ha tévedek, mert csak találgatok
Én is ezen gondolkodom mostanában, mennyi volt leprogramoztatni?az EGR helyét meg csak lefalaztad és kész ugye?
-
Anulu79
addikt
Nem tudom, hogy kérdeztem-e már de a ráncfelvart Zafira 2004-es évjárat 1,6-os motor (101 LE) jó választás? Érdemes foglalkozni a gondolattal? Most 1,4-es 80 LE-s autóm van. Éreznék változást a teljesítményben? Nem száguldozni, meg gyorsulgatni akarok csak jó lenne úgy felmenni egy nagyobb, hosszabb emelkedőre, hogy ne kelljen soakt vissza váltogatni.
-
zolikaDB
veterán
Na, ilyen is van: Champion pollenszűrők.
-
erikke17
őstag
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz
lafaty80 #30297 üzenetére
"Azóta észrevettem hogy ugyanúgy random módon megtorpan az autó, legtöbbször talán akkor amikor tartom a gázt, majd kicsit odalépek neki, de volt már hogy gyorsítás közben is előjött."
EGR szelep hibája is teljesen ugyanezt a jelenséget produkálja!
Tapasztalatból mondom, nálam 2 ment tönkre, ugyanezzel a jelenséggel. -
erikke17
őstag
Üdv.
Körülbelül 3 hete írtam az egyik görgőm elkezdett kattogni csere után 2 héttel pedig zsír új, és nincs túlfeszítve.
Holnap megbontjuk szerelővel megint, hogy melyik az és cserélve lesz..
Jelenleg INA szett van benne, a két görgő közül valószinűleg a kisebbik csinálja, most webshopban féláron vannak(kiárusítás) ezek a cuccok, van Febi és SKF.
Melyik lehet a jobb? INA az nem akciós azért gondoltam Febire vagy SKF-re.Előre is köszi
-
Petya25
őstag
Nemrég tankoltam egy kis kúton, általában magam csinálom, de ez nem önkiszolgáló. Mondom tele lesz, és gyorsan mostam ablakot. Kb 48 lityi körül szokott lenni. Az 52-es tankba beletolt a muki sokat kattogva 51,1-et. Elég jól ki szoktam járni a tankot, mutató szinte nullán, de ennyi nem igen mehetett bele. Tegnap tankoltam ugyanott újra, de most figyeltem is a csókát, első kattig 47,4 ment be.
Lehet a múltkor elkummantott valahogy 2-3 litert? -
Damage401
senior tag
válasz
lafaty80 #30297 üzenetére
Nekem a benzin pumpa volt a ludas(Ford Orion). Illetve fals levegőt szív. Próbálj meg egy injektor tisztítást, üzemanyaghoz kell önteni. Ha nem jó akkor kicsi a nyomás a pumpának (szaródik el). Másik többlet levegőt kap a benzinnel szembe.
Szerk.: Még ami eszembe jutott a gyertyákat nézd át, melyik kormosabb, illetve normálisan adja le a szikrát.
-
lafaty80
addikt
Sziasztok,
Páromnak vásároltunk egy 1.0i 12V EVO corsa-t 1997-est. Otthon-melóhely-otthone járatnak.
Kisebb esztétikai hibákat javítottuk, de maradt 1-2 érdekesség, indítás nehézkes volt illetve nagyon rángatott az autót random módon.
- motordiag lámpa hol kigyulladt, hol nem. Amikor kigyulladt, az autó nehezen indult és nagyon rángatott. Ha nem világított, akkor indult rendesen (rángatást nem írnám itt, mert placebó hatás érvényesült, tehát nem éreztem ilyenkor rángást)
- kiolvasás után a vezérműtengely jeladót hozta ki hibásnak. Ezt sikeresen szereztem használtan pár ezer forintért. Ki is cseréltük, motordiag lámpa azóta nem gyulladt még ki, pöccre indult és az iszonyatos rángatások is megszűntek.De....
Azóta észrevettem hogy ugyanúgy random módon megtorpan az autó, legtöbbször talán akkor amikor tartom a gázt, majd kicsit odalépek neki, de volt már hogy gyorsítás közben is előjött.
Mitől lehet szerintetek? Nem szeretnék minden alkatrészen végig menni, ezért kérném a segítségeteket.
Köszönöm.
Üdv,
Norbi -
AMD Power
titán
Opel Insignia Country Tourer 2.0 Turbo AT6 4x4 teszt
Panoráma tető nekem nem kéne. Mondjuk ez a hátsó hely kínálat nem valami sok benne.
-
TasiA
senior tag
válasz
adidas4death #30294 üzenetére
jaaaa
-
sNORh
addikt
válasz
adidas4death #30288 üzenetére
melyik pontosan?
-
davee_92
csendes tag
válasz
Markizmark #30284 üzenetére
Gyári motorom van nekem eladó, ha 2 szálat hátra húzol az is jó, nekem még a Corsa-n a tankfedél ugyan ilyen megoldással volt és soha nem is volt gond vele.
Ha érdekel a motor keress meg privátban! -
TasiA
senior tag
válasz
adidas4death #30288 üzenetére
hmm, pont ezt írtam én is, de azt hittem, csak beképzelem magamnak, de akkor lehet, hogy még sem?
-
Stehe
aktív tag
Sziasztok!
Opel Vectra B-hez (1997-es évjárat) keresnék a bal első ajtóhoz fekete díszlécet, de sehol sem találok...
Tudna valaki ajánlani népszerű bontót/bontókat, ahol érdemes utánajárni? Vagy pedig ha valakinél lenne egy elfekvőben, az még jobb lenne!
Köszi előre is!
-
Markizmark
addikt
Sziasztok!
Lenne egy fontos kérdésem.F astrám utólagos beépítésű Kp. záras, de csak a 4 utas ajtó. Szeretném kp zárasra a csomagteret is, de oda csak gyári motort találtam. Ilyet. Az utólagos motor újan 7000 körül van... az nem kell.
Ez fog működni a már meglévő nem gyári rendszerrel? Ez is 2 vezetékes, mint a többi ajtó, gondoltuk hátra húzunk 2 szálat valamelyik hátsó ajtóról. -
#81556480
törölt tag
válasz
Lomha 8V #30282 üzenetére
Én valami jutub kommentárban beszéltem vele vagy 2-3 éve akkor is azt mondta hogy ki lett már véve a motor.
Bitang lehetett! szeretem a sedan F astrákat. Egy időben még a veki vásárlás előtt volt fent a neten egy 2.0i sport F astra hátul is elektromos ablakkal meg csomó extrával ami F astrába ritka , és kéziváltós volt. Nagyon tetszett, de elvitték mire aktuális lett volna.
-
AMD Power
titán
Nem kimondottan családi gép... igy nem nekem való, de azért megtekerném.
Nehéz nem szeretni, annyira szép
Teszt: Opel Astra GTC 1.6 Turbo OPC Line -
davee_92
csendes tag
válasz
#81556480 #30276 üzenetére
C20XE nem turbós, de át lehet alakítani rá!
Castrol-t szerintem ne erőltesd, nagyjából az összes hamisított olaj, hiába van rajta a hologramm.
1-2 hónapja volt olyan, hogy 5 ember panaszkodott rá 1 hónapon belül, volt akinek csattogott tőle a hidrotőke, volt akinek nem vagy nagyon későn jött meg az olajnyomás.
Én pl a Q8 márkájú olajat ajánlanám.(Most majd jön az ellentábor, hogy nekik már az van kezdetek óta és semmi gond vele, lehet, de az sem mindegy mikor és honnan került bele, én nem ajánlom, de a te döntésed!)
-
#81556480
törölt tag
Bocsi a dupláért csak éppen rendelés előtt állok:
c14se és x16xel motorokba a magnatec 10w40 jó választás ?
-
#81556480
törölt tag
válasz
Lomha 8V #30274 üzenetére
van a jutubon egy sárga c20let astra ami magyar beszéltem a gyerekkel még régen, de már akkor szétbontották. az azért vidámságos lehet
Csak úgy gondolati szinten kalandoztam hogy a 2.0 turbós motor a vekibe nem lenne rossz. van egy másik amit be szoktak tenni a c20xe talán ? De az nem turbós ugye ?
-
AMD Power
titán
Most az elmúlt 1-2 napban észre vettem olyat ,hogy pl megálltam egy piros lámpánál, utána másnap egy körforgalomnál és hiába vettem le a lábam a gázról még egy-két másodpercig magasabb fordulaton pörgött a motor mint az alapjárat , majd szépen rá állt alapjáratra.
Mi lehet ez? Alapjárati motor?
-
#81556480
törölt tag
honnan kéne szereznem egy c20let motort ?
-
-
SPF
senior tag
A gyári kulcs a tegnapi nap óta nem nyitja a központi zárat gombbal, csak kulccsal. De a piros led világít a kulcson. Mi lehet a baja? Astra G a kocsi.
-
#92891904
törölt tag
Sziasztok! Ki lehet deriteni hátsó ajtókárpit leszerelése nélkül azt hogy van e benne vezeték utólagos elektromos ablak számára? (2009es H Astra kombi 1.7cdti 92kw) Jó hétvégét mindenkinek!
-
qdak
addikt
hiba megoldva, erdekes, h tud 1 negy labu csari ugy tonkre menni, h mind 2 parbol beszarik 1-1.
igy jo lett a tankszint mero, u a pumpa viszont nem kapcsol le, tultolti a rendszert, igy 1 kapcsolot kapott direktbe. 4-5mp inditas elott, lekapcs aztan pocre indul.
ahol szetkaptak a csovem, kapott 2 bilincset, mar nem szivarog -
TasiA
senior tag
-
válasz
lazlogogola #30239 üzenetére
Pontosabban ennyire
Üdv. core2
-
lazlogogola
tag
válasz
Neil Watts #30216 üzenetére
ennyire eszi?
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Neil Watts #30237 üzenetére
Az Eneos nem egy ismert olaj, de nagyon jó. Nem fogsz benne csalódni, ha kipróbálod.
-
-
Findzs
addikt
azért innen tudnék válogatni
-
Findzs
addikt
válasz
Neil Watts #30234 üzenetére
ha jól tudom az láncos motor Z18XER
abba 5-40, vagy 5-30 való inkább
nekem z12xe -be eneos van most, előtte castrol magnatec volt de szerintem ez az eneos jobb
-
válasz
amargo #30229 üzenetére
Akkor a Z16XE nagy étvágyú ezek szerint.
(mondjuk ez ennyi idő alatt leesett)
Egyet merek remélni, hogy a Zafira B-ben lévő Z18XER nem fogja ugyanezt eljátszani.
Mondjuk abba a gyári után nagy valószínűséggel castrol edge fog menni (ha esetleg tudtok jpbbat 5-40/10-40-esben (a gyári is az lesz ha jól tudom) akkor szivesen hallgatomÜdv. core2
-
Lomha 8V
addikt
válasz
LógaGéza #30222 üzenetére
Láttam van pályád gázolajra, így érthető a dolog. Általában azt szoktuk mondani, hogy évi 30.000- km. alatt nem éri meg a dízel, mert a szerviz elviszi a spórolást, de így más a gyerek fekvése, ráadásul az 1.3 CDTi szervizelése nem olyan drága, mint általában a dízeleké. Viszont többet kíván a tulajtól is.
Egy turbó kb. 130k forint (jó esetben sosem lesz rá szükség), jó minőségű vezérműszett 40k, EGR szelep 30k-60j körül, de ha pucolgatod, nem fog kelleni. A porlasztó nagyon drága, az sose menjen tönkre. Gyári új 140k körül, felújított 80k körül. Ezek a leghúzósabb tételek, a többi alkatrész nem drágább mint bármi máshoz.
Tudtommal a rohadás nem jellemező rájuk, az inkább '97 előtt volt probléma az Opeleknél, ezek meg ugye 2003-tól voltak.
A Puntoval kapcsolatban annyit hadd mondjak, hogy a Combo előtt egy 2-es Punto volt a céges kocsim, azt egyenesen imádtam. Faék egyszerűségű, 1.9-es szívódízel volt, az egy nagyon jó autó volt. Utána sokáig akartam egy olyat venni, hétköznapi rohangáláshoz, de sajnos nem találtam ilyen 1.9-es szívót.
-
amargo
addikt
válasz
Neil Watts #30223 üzenetére
Én már 2x cseréltem a kocsiba és GM olajat 5w-30. 1 éve van meg a kocsi és semmit nem evett az olajból. elsőnek direkt 5L kiszerelésbe vettem. Z14XE, ~110e van benne.
-
válasz
Markizmark #30227 üzenetére
Max jeleg vagy maximum 1 litert a régi olajba, majd 10 percig 2000
-es fordulaton járatni, aztán a régi olajal együtt leengedni. -
Markizmark
addikt
Sziasztok!
A napokban cseréljük ki a hengerfejet az egyik szívó dízel autónkon. Hogy is van az a DOT4-es motormosási módszer? Mennyit kell beletenni és meddig járatni? -
AMD Power
titán
válasz
LógaGéza #30225 üzenetére
Nincs azzal a Puntoval semmi baj, csak van jobb. De hülyeséget beszélt. Nem is kicsit. Azért ne vegyél Opel mert rohad? Ez finoman szólva is banális kijelentés. Az újabbak maximum csak akkor rohadnak mint Bármelyik másik újabb autó. Ha sérült volt , lett stb...
Így már értem miért kell neked dízel. Voltam én is hasonló cipőben.
-
LógaGéza
veterán
válasz
AMD Power #30224 üzenetére
Gondolom mindenkinek saját maga fele nyúlik a keze, ő az olasz dolgokért van oda
Mondjuk minél többet nézegetem a lehetőségeket, annál jobban tetszik a C Corsa.
A dízel nekem azért szükséges, mert ugyebár "van", olcsóbban mint kútnál, és ha épp megvagyok szorulva, és menni kell valahova (azért jó erre is számolni), akkor beledobok egy-két hordóval, és go, majd később fizetem (család másik két járműve is dízeles).
-
AMD Power
titán
válasz
Neil Watts #30223 üzenetére
Igy már értem. Így kerek a történet.
LógaGéza C Corsa meg a rohadás? Meg eleve ,hogy Opel a akkor rohad? Nagy szaki lehet a te barátod.
Köszi de az ilyen kedves barátoktól az Isten mentsen meg ha autóról van szó.
Pedig jó lenne tudni kb mennyi lenne az éves futásod. X ezer km alatt nem éri meg a dízel szerintem.
-
válasz
AMD Power #30219 üzenetére
Kicsit kiegészítve a történetet, hogy átláthatóbb legyen, mert fent eléggé hülyén írtam le, félreérthető, már látom:
Vala a kocsiban a gyári Opel olaj, mely tökéletes volt (azzal adták). Mikor azt cserélni kellett, sokáig 10-40-essel jártam (talán Castrol volt, a franc se' tudja már), aztán eléggé érdekesen elkezdett "kopogni" a szelep, ebből nagy okosan arra következtettem, hogy túlságosan "vastag" az olaj, jó lesz neki egy "higabb" is, na ekkor váltottam GM 5-40-esre, s ezzel végigcsináltam egy nyarat (a szervízkönyv írta, hogy simán jó bele az olaj). Ez az amit nem kellett volna. A gyári érték olajfogyasztásra 1l/1000km (~1hónap) ha jól emlékszem, na most direkt megnéztem, és visszaszámoltam, nekem hetente kajál meg egy litert, csak már kb. annyira a napi rutin része lett, hogy észre sem veszem. Ezen (meg az EGR szeleppel való szívássoromon) kívül viszont kb. semmi gond nem volt a kocsival azt képzeld el. Ezzel meg együtt lehet élni.
Igazából nekem abból az olajból kéne amivel a gyárban feltöltik az Opeleket általában. Mert hogy a gyári és a GM-es bolti köszönő viszonyban nincs az 100%.
Én speciel akit tudok, távoltartok ezektől a GM olajaktól, bár lehet én voltam a balfék, ez sem zárható ki, bár nem gondolnám.
Az mindenesetre nagyon érdekes, hogy csak a városban zabál eszméletlen módon, országúton semmi baja.
Üdv. core2
-
LógaGéza
veterán
válasz
Lomha 8V #30192 üzenetére
Üdv!
Köszönöm ezt a részletes véleménytAz, hogy mennyit mennék vele, az eléggé jó kérdés. Kis békés megyei faluban lakok, itt, községen belül nincs távolság, de ha el akarok valahova menni, akkor a legközelebbi város alaphangon ~50km. Biztos nem járnám be vele az országot hetente kétszer, de mivel tényleg első négykerekű járművem lenne, így pontosat se tudok mondani.
Szervízköltség mennyire komoly ezeknél? Egyik fórumtárs szavaival élve, ha egymás utáni 2 hónapban tönkremegy 2 fő alkatrész, akkor mennyit kellene otthagynom a szervíz kasszájánál?
Egyik kedves barátom (aki mindenáron azt mondja, hogy Puntot vegyek) azzal érvelt az Opel ellen, hogy hamar elkezd rohadni. Mennyire kell ezt komolyan venni / mennyire kell félni tőle?
-
F_Gergely
őstag
MOL premium dizel uzemanyagaval van valakimek barmilyen tapasztalata?
-
-
AMD Power
titán
válasz
Neil Watts #30218 üzenetére
Kicsit sok lett volna.
Mondjuk 350e km után ez sem egy nagy probléma.
-
-
AMD Power
titán
válasz
Neil Watts #30216 üzenetére
1l/hét??
Ezt nem írtad el?
-
Olajból csak normálisat! Nem vicc! Bármit, csak GM-et ne. Nekem pl. újkorától eszi a G-ben a Z16XE az olajat, de miután belepakoltam az "eredeti", szervízkönyv által írt cuccot egyszer - mondom tegyünk egy próbát - (az is GM), na utána igen szépen elkezdte kajálni, ennek kb. olyan 7-8 éve. Mostmár lassan 3,5ll/hónap (bár inkább 1000km kb.) aránynál tartok... de igazából mikor milyen kedve van.
Opel Astra G 1.6 16 szelepes, Caravan, pár napon belül ünnepli a 350k lefutott kilométert, illetve a 11. életévét. Nagyon patent.
Üdv. core2
-
zolikaDB
veterán
válasz
F_Gergely #30203 üzenetére
3 éve járok vele...
Akinek nincs ilyen gumija, annak:
- futóműben nem volt semmi cserés, csak vétel után, amikor kiderült, h nem jó agyméretű alukkal járt az előző gazda...
- minimális eltérés a gyári váltómérettől
- mindenhol elfordul/elfér a kerék a járatban
- Hajdú-Biharban sem rázza szét az agyad
- a szélességhez hozzászólva: igen, ennél szélesebbnek nem látom értelmét, még ha a gyár 205-öt is ír elő, 1.4 alá is
- valahogy ez a méret normális márkából is jó áron van, ellenben a 205/50-el
- de mindenki azzal jár, amivel akar/tudF_Gergely: pár szemléletes kép
-
AMD Power
titán
Én Totalt vettem bele. 4l. Ez nagyon jó olaj.
QUARTZ 7000 ENERGY 10W40. Természetesen a 4l kiszerelést.
-
sNORh
addikt
Üdv
F Astra C14SE
Olajcsere előtt állok, mit ajánlotok, én GM-et akarok belerakni, mert egy kicsit csattog hidegen, és sokfelől halottam hogy csattogósbe öntve megszűnt, viszont mégtöbben lebeszélnek hogy már nem az igazi, xar. Többfelől szeretnék véleményt, mit javasoltok? -
Findzs
addikt
enyémen megvételkor még a gyári gumi volt ami 185/65/15 volt
tavasszal cseréltem le 195/60/15 -re
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Építő/felújító topik
- Külföldi SIM-ek itthon
- Ujjal lehet mutogatni a Huawei csúcsórájára
- Synology NAS
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- BESZÁMTÁS! Dell Optiplex 7050 SFF asztali számítógép - i7 7700 16GB RAM 256 SSD Intel HD 630 Win10
- Dell D6000 univerzális dokkoló USB-C/ USB-A, DisplayLink & Dell WD15 (K17A) USB-C + 130-180W töltő
- iKing.Hu - Apple iPhone 14 Pro - Deep Purple - Használt, karcmentes, 100% akku
- Samsung Galaxy S22 Ultra / 12/ 256 GB / Gyárifüggetlen / 12 hó Garancia
- Huawei Watch GT2, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest