- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KRTLPC: Ki és hogyan élt túl? Volt ám fennakadás
- SzőkeKapitán: Világ vége túlélők topicja
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Meggyi001: Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Jack Hunter: Kínai erősítő vásárlási tippek
- bitpork: Phautós tali a Balcsinál 2025 Augusztus 2 napján (szombat)
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Torzi05
tag
válasz
fero02 #43525 üzenetére
Szia!
Az. hogy miért nincs megfelelő nyomaték alacsony fordulaton?
Valami elkoszosodott el használódott vagy van valami cserélendő alkatrész?Nem értek hozzá részleteibe menően de könnyű a kocsi kicsi a teste és a motornak bírnia kellene ahogyan régebben is most viszont 1-2-3-ban alacsony fordulaton csoda ha gurul magas fordulatszámon pörög rendesen
Köszönöm előre is ha van tipp
-
-
F_Gergely
őstag
válasz
fero02 #26249 üzenetére
Hat idaig ha hidegen inditottam kb 2 masodperc alatt indult, melegen meg poccre. A gyujtasra mar en is gondoltam, de azt en tudom hazilag cserelni nem? Csak izzitogyertyat kell vegyek es kicserelni, vagy ez nagy melo? Egyebkent az indulassal eddig (lekopogom) nem volt gondom, de kb 3 hete van meg a dragasagom meg ismerkedunk, csiszolodunk.
-
tomyoy
senior tag
válasz
fero02 #25884 üzenetére
Most érkeztem el, hogy gép elé üljek
jelentem MEG VAN A MŰSZAKI
a múlt hét az nagyon brutálisan telt, raktam föl ugye képet, hogy hogy nézett ki. Napi 7 -8 órákat töltöttem kint kb 2 héten keresztül, Hétfőn lejelentettem a kocsit csütörötök 4 órára, ugye közben elszakadt a generátor szíj, kedd este majdnem kigyulladt a kocsi. a légtömegmérő betáp kábele sérült volt és összezárt, biztosítékja ennek külön nincs, így szépen járó motor mellett izzott a kábel végig az egész motor kábelkötegben. Kb 50 szál vezeték között , 2mp-en múlt, hogy nem lobban be, összeégett minden. Na akkor úgy voltam, hogy kitolom az udvarközepére és még meg is kínálom egy kis benzinnel.....erőt vettem magamon és hajnali fél 2re kibontottam mindent és újra kábeleztem, leszigeteltem, kicseréltem, stbstbstb....
műszakit is megoldottam
minden tökéletes volt a kocsin, egyedül a kipufogórendszert nem dijazták, hogy az így sem okés, hiába van műbizonylatom, de mondom nincs problem majd én díjazom.
-
tomyoy
senior tag
válasz
fero02 #25847 üzenetére
köszönöm az elismerést
mindezt 2 fokban, betegen, kilyukadt kompresszorral, harmatkevés festékkel,Nagyon sok csavart vettem ki, és minden ment egy dobozba, de már azok se belevalóak voltak. Minden kapott új csavart. Szép kör volt az összeszerelés.
Nem ment simán természetesen, a lakk edzője beszáradt, így lakkot nem kapott. Nem számít csak nagyjából legyen kék.
-
erikke17
őstag
válasz
fero02 #25779 üzenetére
Hmm értem, akkor nem hiába nincs nincs nagyon forgalomba.. És "egyszerűt" be lehet applikálni ha szintszabályzós esetleg nem lenne?
Háát felújíttatni nem nagyon, mert azok a gumik meg vannak rajta repedezve és ott engedi el a nyomást azaz nem lehet felnyomni sem. Na meg végük van nekik, ha jön egy kisebb bukkanó koppan mint az állat mert 0 csillapítása van... -
#81556480
törölt tag
válasz
fero02 #25742 üzenetére
Szép szó.
De hol, merre keressem?
Örülnék konkrétumoknak, pl: Fűtőradiátor hol van, nehéz kiszedni, érdemes-e kitisztítani, az a hőmérséklet tekerő állító kapcsoló merre van, mi lehet a baja, javítható stb..
Ezt a részét a kocsinak a műszer fal alatt még nem láttam. minden mással volt már dolgom
Szerk:
EZ [link] x16xel motornál is érvényes lehet?
-
_seth_
veterán
válasz
fero02 #25337 üzenetére
Kondi? Oda azért kraftos rendszer kell, kb valódi 1000W-tól kezdve vagy két nagyobb teljesítményű erősítőnél mindenesetre a kondira költött pénzt érdemesebb jobb erősítőre költeni.
Test jó lehet ülés alatti csavarnál is, nekem is ott van és hibátlan, felesleges végigvezetni az akkutól.
Valamint ha már kondi azt senki sem írta, hogy az erősítő mellé kell rakni és úgy, hogy minél kevesebb legyen a vezetéke, az ideális 40 cm persze ehhez megfelelően kell mindent elhelyezni.
Jó akkut nem pótol egy kondi pláne nem egy olyan ami 30e forint alatt van, azokat szinte kár is megvenni.
Tingli-tangli erősítők esetében pedig nem az akku és nem a kondi lesz a szűk keresztmetszet hanem maga az erősítő.
Az autó gyári hangszóró kábeleivel sincs gond amíg valaki ráköt a végére egy pár 10 wattos rms teljesítményű hangszórót mivel annak még kb az is megfelelő. Az, hogy hány csatlakozás van kb az is mindegy jópár száz ezer forintos rendszer alatt, úgysem lehet hallani. Menet közben meg pláne elvész minden finom részlet kb a nagy luxus limuzinokig. -
-
_seth_
veterán
válasz
fero02 #24693 üzenetére
Azzal igazoltam már előzőleg is, hiába
Igaz nincs plusz költsége csak a szerelés amit legutóbb én csináltam. 3e a próbaműszaki amit a műszaki árából levonnak, ha nem sikerül a műszaki automatán próbának írják be
zolikaDB: 2009-ben az előző motorral 0,22 volt most 0,2 az alapjárati és 0,3 volt az emelt ami most 0,18, közben történt egy motorcsere és eltelt 4 év, innen nézve nem rossz az
adorjant: most ez is így ment át, a hűtőt tudtam, hogy hibás már nyár eleje óta de csak most találtam belevalót, a féltengely kattogása is már kb a megvétele óta hol előjön hol elmúlik de most már csak egyre jobban kattog így cserés lesz, ezeken kívül ezzel sincs gond és szépen át is ment, semmi hibás, kopott alkatrészt nem találtak
2 éve amikor a kézifék miatt nem ment át elsőre kicseréltem a középső hosszú bovdent, összerakva annyit értem el, hogy pontosan ugyanolyan lett mint volt előtte tehát nem annak volt baja de legalább új az is
A féken kellett állítani, hogy jó legyen csak valahogy az automata utánállító nem teljesen pontos. És még csak az sem szabályszerű, hogy ugyanaz a kerék vacakoljon mert két műszaki két kerék... Most, hogy már a bovden és a tárcsák, betétek is újak így már átment elsőre, de 2 év múlva nem lesz biztos. A kézifék pofái maradtak ki a cseréből, megvettem azokat is de a régiek is alig voltak megkopva így még nem kerültek beépítésre.
-
tomyoy
senior tag
válasz
fero02 #24459 üzenetére
Pont ezen gondolkodtam a napokban, van egy két kritikus pont az alján ahol az alvázvédőt szépen le lehet szedni. A kerékjáratok közötti rész( ajtók alatt) az hibátlan, kivéve a legalacsonyabb pontontokon ahova a víz összegyűlik és lefolyik. A hátsó futómű és fenéklemez az felületi rozsdás. A vicc, hogy komplett felszerelés van itthon alvázvédelemre ( régen autómosónk volt, ahol alvázvédelmet is csinált faterom ), csak akna nincs és ismerősöm sincs akinek lenne aknája vagy emelője.
-
-
zolikaDB
veterán
válasz
fero02 #23342 üzenetére
Jujj, és ez helyben van
Rá kéne csörögni, h mutassa meg
A gond vele:
- 16 éves
- és 750e Ft
- 210 LE (átírás, adók)
- és az árban nincs benne az LPG - ezesetben a fogyasztása és annak költségei városban nem szerencsések... (ami engem illet, na!)
Szóval min. 1.2-be állna meg névre kerülve, gázzal. És akkor első szervíz még nem volt meg.
DE. Rohadtul izgató.
Pozitívumok elsőre:
- nincs alatta 20-as kerék
- nincs benne tuctuc hangcucc
- nincs fóliázva, matricázva, karbonozva stb.
- nem látok vonóhorgot se
- van mosó, tán vmi gyári xenont be lehetne faragni
-> nem valószínű, h hülyegyerek autó volt... -
Palesz191
aktív tag
válasz
fero02 #22075 üzenetére
én láttam hoy ott a pocsolya ..
csak ott mögötte se bírtam már visszatolatni
azátn mondom nagy gázzal biztos kimegy ott a vizecskén.. AHA
és a vicc. terepjáró is elakadt ottalig bírt kihuzni
a kerék már félig sárba voltDE nekem ennyire nem lett saras
azt csak a terepjáró verte rám. neked hogy sikerült ez?
-
erikke17
őstag
válasz
fero02 #21917 üzenetére
Hm, hát én mindenhogy próbáltam...
De gondolod hol mondom?
Mert ugyebár felül van 3-4 pöcök amit le kell nyomni, ezekhez úgy lehet hozzáférni hogy motorháztetőt felnyitom. Majd van alul kettő nem is tudom mihez hasonlitsam csavar fej szerűség ami meg az ütközőbe van bele akasztva.
És még egy egy oldalanként odafogatva ami a fényszóró és a helyzetjelző b_u_ra közé van felfogatva.
Na ez a két pöcök nem akar engedni.. :S[ Módosította: wwhy ]
-
helkis
veterán
válasz
fero02 #21800 üzenetére
ezek vannak bent+itt pedig hogy mi micsoda, esetleg itt láthatóbb..
ha valamit kifeljtettem szólj!
-
helkis
veterán
válasz
fero02 #21798 üzenetére
biztik is bent vannak, különben nem menne a bal oldal.. olvassd el az első ide vonatkozó hsz.t plz..
-
zolikaDB
veterán
válasz
fero02 #21601 üzenetére
Nem a marketingrol beszelek, ez a lenyeg. Menj be a hifi topikba, vagy a carstylingra, ajanljanak vmit fejrol hajtasra, az elsok kozt lesznek ezek.
Ha vki nem SAL-t, MNC-t akar, akkor ott a Hertz, AS. Ennyi. Kutyat nem erdekli sem a marketing, se a meres, ami kijon belole, az szamit. A srac, aki az Adrian Audiot csinalja, allitolag o sem mert se torzitast, se semmit, fulre dolgozik...
A kollega kerdezett, en valaszoltam, de azt vesz, amit akar. -
-
KonzolKartel
őstag
válasz
fero02 #21551 üzenetére
Na ja. Ezeket az über ültetéseket én sem értem. Nálam ennek is van egy esztétikai határa, de teljesen beültetni már-már a kerékre, annak én nem látom értelmét.
LaciCRM:
Igen, gondoltam, hogy így vásároltad.Más:
Lelopták ma vissza pillantó tükreimet. Soha ne lakjatok iskolával szemben... Fűthető volt, akkor gondolom külön van fűthető, illetve sima?
-
tomyoy
senior tag
-
szacsee
nagyúr
válasz
fero02 #20828 üzenetére
Múlt alkalommal nem volt választásom, kocsival jártam melóba és másnapra kellett a gép.
Megcsináltam nem melegedett a víz, nagyon minimálisan ette, de csak fél év után figyeltem fel rá.
Most viszont volt rá időm, ezért vittem egyből köszörültetni.
Csavarok helyére nem olyat kaptam, mint a régi, de menet, magasság megegyezik és elvileg jobb minőségű is.
Feje pedig nem hatlap, hanem fordított torx kinézetű. Előző alkalommal éreztem, mintha 2 csavar nyúlna, így most mindenképp aktuális az új csavar.
Hétvégén lekapom még a vízpumpát, feszítő görgőt, generátort is. Generátor megy átnézésre, ha kell felújítás lesz belőle, mert eléggé csapágy gyanús. Feszítő görgő, vízpumpa, vezérműszíj pedig egyúttal cserélve lesz, ha már ennyire szétkaptam. Opel márka szervizben voltam pár órát és nem a pult kellemesebbik oldalán, így tudom mi az előírás, csak néha a szükség törvényt bont.
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Konteó topic
- Mérlegeli a csúcstechnológiás chipgyártásból való kilépést is az Intel
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Asztrofotózás
- Bittorrent topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Napelem
- Xiaomi 15 - kicsi telefon nagy energiával
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5480 - i5-6GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I Cam I W10 I Garancia!
- Kaspersky, BitDefender, Avast és egyéb vírusírtó licencek a legolcsóbban, egyenesen a gyártóktól!
- HUAWEI MateBook 13 2020 - Kijelző nélkül - I7-10510U - 16GB - 512GB SSD - Win11 - MAGYAR
- Bomba ár! Dell Latitude E7440 - i5-4GEN I 8GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Windows 10 / 11 Pro Retail aktiváló kulcs Azonnal szállítással, számlával, garanciával!