Hirdetés
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Jéghorgászat
- Digitális Állampolgárság Program
- Tökéletes töketlenség
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
-
Kickass
őstag
Jelen pillanatban két dologra koncentrálok.
Egyrészről a futómű legyen úgy-ahogy rendben, vagy ha nincs legyen kellően olcsó.
Másrészről a kasztni, fő szerkezeti elemek legyenek épek előny ha nem volt előtte kiflibe hajtva az autó. Persze egy 10-14éves autótól nem feltétlenül kell elvárni hogy teljesen sérülésmentes legyen csak az a nem mindegy mennyire. Illetve hogy ne legyen rozsda! Inkább cserélek 2x motort egy autóban pláne egy kommersz modellben amihez elérhetőek az alkatrészek mint hogy karosszériázni kelljen, már ha egyáltalán lehet. Egy jó karosszériásnál két küszöb cseréje lakatolás festés többe van mint egy komplett motor csere.
Szóval kasztni, fék lehetőleg futómű legyen rendbe. Ezek a fő prioritásokKm lényegtelen úgyis azt hazudnak amit akarnak, az autó általános állapota számít. Úgy tudom én is hogy a duda+váltószoknya egyébként is achilles sarka a beltérnek egyébként is gyenge minőségű.
Azt is tudom, hogy linkről nehéz véleményt mondani viszont egy márka specifikus fórumban lehet már ezekről a képekről is feltűnik valakinek valami olyasmi ami miatt meg se érdemes nézni egy adott autót és ezzel időt esetleg még pénzt is spórolok magamnak.
-
nagyúr
válasz KonzolKartel #31391 üzenetére
Bocsáss meg de lófingot sem ér; én elvittem a H-mat az Opel Molnárhoz; átnézték a kocsit levettek egy tízesre megmondták, hogy szerintük a futott kilométer nem valós, de az autó sérülés mentes. Ehhez képest kiderítettem a régi gazdáját akitől a kereskedő vette; a 172 ezer kilométer ami benne van teljesen oké volt (övé volt egyedül a kocsi) viszont egy homlokrakodó munkagép véletlenül beletolta a kocsit egy fába Ezért adta el egy pléh-harkálynak a vasat
Így lett egy rommá tört de szépen rendbe hozott és keveset futott OpelemTelefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
AMD Power
titán
Azt lehet tudni ,hogy a G Astránál a 2004 utáni Classic II mivel lettek módosítva a sima 2004 előtti példányoktól? Mivel jobbak vagy rosszabbak?
-
gban
veterán
válasz KonzolKartel #31391 üzenetére
Ez valóban alapigazság, csakhogy a linkek esetében nehéz az állapotot megítélni.
Ott csak a km lehet kiindulási alap, meg az eladó - természetes hogy az állapot a legfontosabb, de arról link alapján nehéz nyilatkozni, véleményt mondani...
Szóval teljesen igazad van, csak az a következő lépcső, és ugye a kolléga konkrétan a linkelt példányokról kért véleményt, azokról meg csak saccolva lehet bármit is mondani, és a rendelkezésre álló infókból nekem a leírtak jutottak eszembe. De tény (írtam is), nem szabad csak a hirdetésre hagyatkozni, mert lehet akár igaz is minden ami ott szerepel, de sajnos nem ez a jellemző.
Viszont tény, hogy a legeslegfontosabb általános tanács amit te is leírtál, vagyis hogy a szemének higgyen, és nem akkor amikor a km állást nézi, hanem amikor az állapotot.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
-
őstag
-
nagyúr
válasz Kickass #31386 üzenetére
Tuning kipufogós autót nem veszünk! Annak biztos kinyomták a szemét már párszor.
A dudanyomókán jól látszik, hogy mennyire igényes volt a gazdája; az enyémet anno 120 ezerrel adtam el és olyan volt mint a gyári. Amelyikben már ki van nyomódva, vagy lyukadva, azokban már 250 elmúlhatott bőven...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Kickass
őstag
válasz Gergőke88 #31387 üzenetére
Kombi jól jöhet, nem zárkózok el, nyaralás, cuccolás satöbbi.
Éves futás 12000-15000km de az 80%-ban közút/autópálya (még a mostani verdát el nem adtam kevesebb mint egy év után10k km-t mentem abból 3500km 2 nyaralás volt, illetve legalább további 3500km 2x25km ingázás egy másik városba párom rokonaihoz hétvégente, a maradék város) ezért is játszik dízel. 1.7 Isuzuról egyébként is csak jókat hallottam, a 2.0dti-ről viszont semmit.szerk.: a sedan forma jön be legkevésbé
szerk2.: nekem is a 3as fehér 1.6kombi a kedvencem
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz Kickass #31386 üzenetére
1. negatív: Szerintem nagyon sok ennyiért, és nem is vennék ennyi kilométerrel, pláne nem ennyiért.
pozitív: valós lehet a km, és magánszemély, talán alkudható, talán rendben tartotta, nem összegányolta mint némelyik kereskedés
2. fekete ló - lehet ilyen is meg olyan is
3. magánszemély lehet, sokkal nyerőbb mint az első - nézd meg a kort, árat, km-t.
+ friss vizsga, szervizkönyv
4. kereskedés, de tetszik, csak fenntartással kell kezelni, ha nem ismered a kereskedést - lehet akár szuper vétel is, de bele is nyúlhatsz nagyon, netről nehéz eldönteni
5. 6. mint a 4.Lehetne még 100 szempontból elemezni, azokat majd a többiek megteszik (dízel / benzin, kisebb / nagyobb motor, kombi / 5 ajtós / sedan, stb.)
Mondjuk nekem a sedanok nem jönnek annyira be, és nagyobb cucc (ágy, szekrény, mosógép, karácsonyfa, stb.) szállításánál sem annyira előnyösek, de ez erősen egyéni szempont már.Postázást nem vállalok.
-
AMD Power
titán
-
davee_92
csendes tag
válasz AMD Power #31381 üzenetére
Az bezzeg miért nem rohad?
Pódiumon van, nincs só, kosz, csak víz, ahogy előttem is írták lényegében desztillált, néha erősen homokos víz
Csak a festése fakó kissé, illetve hiányzik belőle a gyújtáskapcsoló... annál könnyebb lenne beindítaniOpel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
AMD Power
titán
Lehet!
Ezek az autók tarolnak itthon!
A magyar piacon bár a legtöbb gépjárművet cégek vásárolják, vannak olyan gyártók, amelyek jól teljesítenek a magánszemélyeknek történő értékesítések területén is. Ilyen például a Dacia, amely eladásainak 44 százalékát köszönhette augusztusban a magánszemélyeknek. Darabszám tekintetében viszont az Opel volt a befutó a magánszemélyek részére történő autóértékesítések esetében múlt hónapban. Ezt a márka elsősorban sikeres modelljének, az Astrának köszönhette
A drága és nehéz Astra. Ami nem "jó".
-
davee_92
csendes tag
válasz AMD Power #31368 üzenetére
Amúgy terveben van nálunk megnézni Szentgotthárdot mint várost. Nagyon szépen helyen van. Csak picit messze van tőlünk.
A gyárnál is ki van állítva egy jó kis gép.
Minden nap látom ezt a jószágot, ahhoz képest, hogy 92 óta kint ázik/fázik, egész jó bőrben van.
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
Pitu
aktív tag
válasz BaKeSZ87 #31376 üzenetére
Nem, az lesz amit AMD Power is írt, a 84le-s. Ezek szerint ott is a hengerenkénti befecskendezés a plusz lóerő oka. Megpróbálok utána olvasni hogy mennyire maradt megbízható így.
Szombaton egyébként láttam az ex G astrámat. Gurult is, meg tiszta is volt, szóval jó gazdája lehet továbbra is.
-
BaKeSZ87
őstag
Nem a 82 lovas C14SE-re gondolsz? 8 szelep, 4 befecskendező. Attól erősebb, hogy közvetlen befecskendezéses. Alulról érzésre nem megy olyan jól mint a 60 lovas központi injektoros, mert nyomatékban nincs nagy különbség, viszont a sima 60 lovas már 2500-nál leadja a nyomaték maximumot a 82 lovas meg csak 3200-on. Magasabb fordulaton viszont a 60 lovasnál mintha elfogyna az erő, a 82-esnél meg megjön.
A 100 lovas C16SE elég baba amúgy, megy szépen alul felül.[ Szerkesztve ]
-
AMD Power
titán
válasz Findzs #31374 üzenetére
2000 októberében bevezették a Z16SE motort, (2000/09 2005/01 1598 ccm 84 LE/ 62 KW Z16SE) mely még mindig ugyan azzal a blokkal rendelkezett. Ezt a motort már hengerenkénti befecskendezővel szerelték, ezzel teljesítve a D4-es károsanyag-kibocsátási előírásokat. A teljesítmény 62 KW-ra (84 LE) nőtt. Az Astra G, Meriva és Combo/Combo Tour modellekbe építették.
[ Szerkesztve ]
-
Pitu
aktív tag
válasz Findzs #31372 üzenetére
Pörgetve az 1.2 G astra jobban "ment" mint az 1.4 60le F, de alul nyomatékosabbnak tűnt az utóbbi. A 84le-s motorhoz még nem volt szerencsém. Ott mi okozza a plusz lóerőt? Más az üzemanyag ellátás?
Igazából azért fordult meg a fejemeben a g astra vs. 8v motorok kombináció, mert ezek a motorok faék egyszerűek és olcsón karbantarthatóak a 16v ecotec-ekehez képest. Persze lomhábbak és többet is fogyasztanak cserében.
-
Findzs
addikt
nekem 1.6, 75 lovas volt az f astrám
szerintem jól ment mint most a 1.2 g 75 lovas ehhez tudnám legjobban hasonlítani
a futóműve nincs olyan jó mint a g -nek erre tisztán emlékszem
de neked is 1.2, 75 lovas g volt akkor kb. tudod mire számíthatszvalaki szerint nincs élet 150 ló alatt valakinek 60 is elég
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
válasz INMOTEP #31322 üzenetére
nekem az 1.2 -esen nincs ventilátor a klímahűtőn, nem hiszem, hogy befolyásolná egyébként a klíma működését szerintem be se kapcsol rögtön a venti
nehéz a lőköst leszedni visszaigazítani? az enyémet is meg kellene igazítani
ezek közül kell hozzá valami? [link]
köszi"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
davee_92
csendes tag
válasz diablo1984 #31364 üzenetére
most itt magyarban nem csak motorokat raknak opelbe össze? a classic opelek meg lengyel összerakásúak mind az F mind a G asták, pár szigetelés meg ez meg az van rajtuk egyszerűsítve meg ahogy elnézem, a motorválaszték sem annyira bő bennük!
92-től Szentgotthárdon gyártottak jó pár F Astrat, így elég sok Magyar motoros és építésű szaladgál az utakon, tehát megvan rá az esély ahogy korábban is írtam!
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
zolikaDB
veterán
válasz diablo1984 #31364 üzenetére
Sot mi tobb... Meg a fejtamla ket rudjanak ricnije is kevesebb.
-
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #31361 üzenetére
Nem tudom. De szerintem élni fogok davee_92 segítségével.
-
erikke17
őstag
válasz zolikaDB #31360 üzenetére
Kartonpapír helyett próbálj meg valami mást, nekünk műbőr van, ilyen szövetszerű fater hozta melóból..
Igaz, hogy jó a termosztátom de legalább nem szaladgál ott a hideg hamarabb felmegy a vízhő...
Ja és csak háromnegyede van letakarva.||Wot / WarThunder - Erixx93|| Steam - erixx18 ||Xbox Series X - Erikk24 || BMW R1200GS || Opel Astra F X16XEL|| BMW E39 530d 142kW||DJI Mavic Pro||
-
zolikaDB
veterán
Urak, tudom, kartonpapir made in 70's, de telen 7-8km-ekre van ennek ertelme? (Ha videkre megyek, egyszerubb kipattintani, mint barkacsolni a papirt, ami mondjuk utkozben el is azik...)
[link] -
davee_92
csendes tag
válasz Declare #31358 üzenetére
(#31354) KonzolKartel : Oké köszi, akkor váltóolaj marad ahol van ezek szerint ez a váltóolaj csere nem olyan, hogy kicsavarnak egy kis csavart, kifolyik a régi és beletöltik felül az újat
Hát nem, mivel nem úgy készítették, hogy cserélni kelljen ezért leeresztés sincs, a váltóolaj teknőt le kell venni, lejön a régi, új tömítés, majd vissza a dekni, utána mehet bele az új.
Én B Corsa-n cseréltem, ott volt egy csavar oldalt, azt kivetted és ha beledugtál egy pálcát amin volt 1 centis visszahajtás, és pont beleért az olajba akkor volt jó a szint, szóval a furattól kellett 1 centire lennie a szintnek.
Szerintem H Astra esetében is így van pl.
Annyi változás történt, hogy könnyebben lehetett váltani, nem volt az a "két szivacs közé tolom" érzés váltáskor, és télen is jobban viselkedett.
Olaj GM került bele, majdnem 3000 egy flakon belőle és 2 kell, szóval nem a legolcsóbb.A régi olaj, semmi baj nem volt vele:
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
Declare
őstag
válasz realmadrid #31350 üzenetére
Köszi! Konkrét ellenjavaslatot még nem olvastam róluk. Valamiért elkoszolódott ez az EGR szelep és mivel az autó előéletét nem ismerem, a lelkiismeretem akkor lesz tiszta, ha egy ilyen szlötyit beleküldök. Azért lesz az is Liqui Moly, ugyan az mint az olaj is. Ha tesztelték is valamilyen olajjal, az biztos a sajátjuk, tehát ha valami marad is esetleg utána akkor sem félek tőle. A másik meg, hogy nagyon jókat olvastam erről a brandről.
Ettől függetlenül persze nem fogok bele öntögetni folyamatosan ilyeneket, de most kap egyet.
(#31354) KonzolKartel : Oké köszi, akkor váltóolaj marad ahol van ezek szerint ez a váltóolaj csere nem olyan, hogy kicsavarnak egy kis csavart, kifolyik a régi és beletöltik felül az újat
-
-
AMD Power
titán
Az ilyen Astrákat mint az enyém itt gyártották Szentgotthárdon? Vagy máshol is raktak össze ilyeneket?
-
őstag
-
Calogero
addikt
J Astra illetve Insignia tulajoktól kérdeznék.
Aki rendelkezik elektronikusan behajható külső tükrökkel, meg tudná nekem nézni, hogy javították már azt a bakit amit H Astránál elkövettek?
Csak belülről lehet behajtani a tükröket, vagy kívülről távirányítóval is lehet automatikusan amikor lezárjátok az autót?
-
AMD Power
titán
válasz realmadrid #31350 üzenetére
Az olaj adalékokat én sem ajánlom de ami a benzinbe/gázolajba megy azzal nincs baj,
-
realmadrid
aktív tag
válasz KonzolKartel #31347 üzenetére
Így van, H Astrában pld. "örök életű" a váltóolaj.
A sas nem vadászik legyekre
-
Calogero
addikt
válasz KonzolKartel #31347 üzenetére
Akkor újabb hülyeség az opel átvizsgálási tervében.
-
őstag
-
Declare
őstag
válasz KillHates #31343 üzenetére
Ez a kérdés nagyon tetszett Csak érdekes, hogy nem egy kisállattartó topicban beszélgetünk
Lekopogva apróságok. Ez az EGR koszolódás, ami ugyan itt az elmúlt pár ezer km autópályázás alatt eltűnt,és július óta nem is jelentkezett, de azért azt a szelepet kipucoltatom.
A másik az elektromos rendszerben valami szerintem nem 100%. Azt néztem múltkor, hogy kb egy 10 perccel azután hogy nincs piszkálva (akár bezárva, akár nyitva hagyva), szépen megszűnik minden fogyasztás teljesen. De pl az első középső térképolvasó világítás addig folyamatosan fogyaszt egy picit (ezt amióta kicseréltem az izzókat LED re, azóta lehet látni, hogy egész halványan de világít).
Szóval ezt az elektromos rendszert majd jó lenne valakivel megnézetni, de akkuval, meg indítással nincs bajom az új akku óta.
Fogyiban 5,8 az átlag, amióta nálam van, teljesen jó.
Most majd kap jó kis prémium Liquy Moly dexos 2 es olajat, meg egy olajcsere előtti belső motortisztító adalékot, illetve egy üzemanyaghoz tölthető ilyen fúvóka/befecskendező tisztító lötyit is ugyan csak a Liquy Molytól. Aztán szűrő cserék és kíváncsian várom lesz e valami észrevehető kis különbség akármiben is
Neked sincs más olyan ötleted, amit most 180 ezres szerviznél érdemes lehet megnézetni/ cserélni a kis Singeren?
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #31332 üzenetére
jaaaaaaaaaaajajaj nekem minden benzin amivel megy egy autó de igen, gázolaj szűrő van a traki motorban
(#31337) zolikaDB : Hát igen, csak nekem ez így első blikkre nagyon furcsa volt....nekem a 2ezres dízel az egy vagon nyomatékot és 140-180 lóerőt jelent
-
zolikaDB
veterán
válasz diablo1984 #31338 üzenetére
Igen, abbol volt valami 6x LE, the real tetü. Mint az Astra 1.4: egyik se megy, csak a VW nem eszik.
-
stefi76
tag
válasz Markizmark #31333 üzenetére
Egy éve nézegettem már, itt van egy fórum, amit eltettem kedvencekbe:
szivattyú+olajtartály, csövek - abból az egyik alapban a hűtő is - kormánymű, illetve 5-ös vagy hatos bordás-szíjú tárcsa a főtengelyre és a generátorra az alapján, hogy milyen van a szivattyún.
GSI-ről való sima ékszíjas a buktató, mert olyan dupla-ékszíjas főtengelytárcsa némely blokkokra nincs - a nincs azt jelenti, hogy nem kompatibilis a tengelyvéggel - ami általában az F-astrákban vannak, viszont a sima-és az 5-ös-6-os bordás ékszíjtárcsa meg variálható és cserélhető ugyan azon a blokkon.
Nagyjából ez a helyzet, de ott a linken a részletes cucc.
Kormányoszlop meg marad, ott nincs buhera.szerk. hehe, a link lemaradt:
[link][ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Markizmark #31333 üzenetére
Nézz utána, mert úgy tudom, hogy a G Astra kormányműve bele applikálható és azon meg villanyszervó van, tehát nem kell vacakolnod a szivattyúval és a csövekkel.
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
Markizmark
addikt
Van valakinek tapasztalata F astra szervósra alakításában? Milyen átalakítás kell hozzá?
Az világos, hogy kell szervós kormánymű, szivattyú, csövek és tartály. Na meg bele olaj.
De a kérdés, kell-e valami átalakítás a kormány oszlopon? simán rá lehet tenni a főtengelyre a generátor tárcsa mellé a szivattyúét? Ilyen részletek érdekelnének.Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #31327 üzenetére
Hát de attól még van a golf, meg van az astra ha egy ekkora autót akarok venni újonnan, akkor ezeket tudom megvenni ergo vetélytársak. De persze ok, a golf7 frissebb konstrukció.
Ettől még elfogadnám az astra J gtct mert jó kis autó és jól is néz ki
(#31328) diablo1984: Ezt nem igazán értem? Ezen kívül nekem azt írta valaki youtubeon a huhogó hangos videómhoz (amit a kocsi ad ki nem én ), hogy az üzemanyag szűrő cseréjével megoldódott ez a probléma.
Most megnéztem, hogy a német használtautó oldalon mi újság az "arányokkal" elég meglepő
Na nem mintha ebből bármi nagyon mélyenszántó gondolatot lehetne levonni, de érdekes:
Opel astra GTC + xenon VS VW Scirocco+Xenon 225 VS 1249 db találat
Opel astra 2010 től (minden féle kiadás, kivéve a kombikat) VS VW Golf 2010 től (ugyan úgy minden, kivéve a kombikat) 7 807 VS 46 552 db találat
Azért ez elég durva plusz a VW javára......ha lehet ilyet mondani ez alapján, hogy javára
[ Szerkesztve ]
-
INMOTEP
őstag
Kérdésem volna a klíma szakértőkhöz .2 Napja használtam utoljára a klímát tökéletesen müködött ,tegnap lekellett vennem a lökháritót mert 2 oldalt csehül állt és sikerült szépen megis igazitanom...Most kapcsolom a klimát a kompresszor bekapcsol megy ,a fordulatszám mérőn is látom .Viszont a klímahűtő ventilátor nem kapcsol ! Ugye amint bekapcsolom a klímát annak is bekellene kapcsolnia ? És most nem hűt semmit sem ,gáz tuti nem ment el mert a klimakompresszor besem kapcsolna .Illetve amit észrevettem hogy kicsit megforgatva kézzel a klimaventilátor kattogó hangot ad ki ,mintha lenne benne valami ? Vagy széthullott benne a csapágy eddig bírta ? Egyébként Astra G 1.6
-
Declare
őstag
válasz AMD Power #31309 üzenetére
Jók az opelek általánosságban szerintem. A problémát én inkább ott látom, hogy kicsit identitászavarossá vált a márka. Régebben azért egyértelműen a vw-k alatt voltak árban/minőségben. Mostanában viszont az Insigniával meg a J astrával egy magasabb szegmensbe léptek. Szerintem ezért is hajlamosak az újságírók jobban lehúzni őket. Árban kb egy golf szintjén van az astra, technikában és minőségben viszont nem gondolom. Nyilván a fenntartása, szerviz, alkatrész olcsóbb, ezért fogynak jobban....de akkor is. Azért ha 6 millióért akarnék új astra mértű kocsit venni, valószínűleg nem a J astrát választanám
Ami még érdekes, hogy ha megnézem otthon a használt J astrákat akkor van egy csomó szívó benzines, ami ugye egy érv lehet a golffal szemben (mert ott ha jól láttam már nincs szívó benzin). Itt Németországban viszont szinte egyáltalán nincs szívó benzin....csak tsi vagy tdi.
Írom viszont mindezt úgy, hogy sose ültem a J astrába se a 7 es golfba, csak olvastam amiket írtak, vagy ismerőseimtől hallottam akik használnak ilyen autót.
Mod:
Amit kérdezni akartam még, hogy a 180 ezers szervíznél, van valami amire érdemes ránézetni/kicseréltetni az 1.7cdti nél? Olaj, olajszűrő, benzinszűrő, vezérlés és vízpumpa lesz cserélve.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz soo277 #31314 üzenetére
Jaaa de most néztem, hogy az a 2.0 dízel az nem turbós...így már oké mert hirtelen, mondom egy 2.0 turbó dízelhez viszonyítva, hogy lehetne az 1.4 t azzal a nehéz kasztnival rakéta
Jó kis autó lehet és akkor ezek szerint az üléssel is kezdtek valamit a H hoz képest
Mondjuk a fogyasztás azt sokallom
[ Szerkesztve ]
-
gban
veterán
válasz Findzs #31311 üzenetére
Tudom, neked nem F van hanem G, de meg lehet úszni "olcsóbban" is.
pl.:
Opel Astra (F) első pár lengéscsillapítókFelújítva, szerelve, 1év garanciával: 14 000 Ft/pár.
Új "AL-KO" olajos lengéscsillapítókkal, 2 év garanciával, szerelve: 20 000 ft/pár.
( Az olcsó lengéscsillapító is jó megoldás lehet.)
Toronycsapágy: 2 000 Ft/db, toronyszilent 4 000 Ft/db
Szerelési idő: 50 percOpel Astra (F) hátsó pár lengéscsillapítók "AL-KO" új olajos lengéscsillapítókkal
Szerelve, 2év garanciával: 15 000 Ft/pár, Ha karaván: 16 000 Ft/pár
Szerelési idő: 30 percAnno a Kadetton szintén felújítottra cseréltem, 4 év múlva is simán átment a vizsgán.
Valahol Újpesten volt, azonnal cserélték, futómű lebontás nélkül (gondolom itt is hasonlóan csinálják, különben tovább tartana), valahol nem sokkal az Árpád út után kifelé a Váci út mellett ha jól emlékszem, de nem találom őket így hirtelen.Postázást nem vállalok.
-
Findzs
addikt
válasz Findzs #31310 üzenetére
közben találtam egy jó leírást a lengéscsillapítókról és tulajdonképpen már inkább csak a régebbi kocsiknak olajos az újaknak mindnek már gázos [link]
majd ha sor kerül rá akkor én is egyértelműen az olcsóbb gázosat fogom választani (ha összejön a pénz)
BaKeSZ87:
azaz kormányösszekötő gömbfej
kár hogy nem g hez való és már nincs meg
[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Findzs
addikt
most jöttem meg a szerelőtől mert húzott a kocsi egy kicsit balra
gondoltam futóművet kell állíttatni de kiderült, hogy kotyog a jobboldali valami (nem jut eszembe a neve)
9500 -ból megúsztam a cserét futóműállítással együttde kiderült, hogy a két első lengéscsillapítóm is haldoklik a toronycsapágyakkal együtt
a toronycsapágyak nem olyan drágák a sok az az első lengéscsillapító ugyanis darabja 25-30 ezer az olajsból ami most is fent van és még gyária kérdésem az lenne szerintetek lehet az olajos helyett gázosat rakni mert árban kb. a fele lenne
van esetleg valakinek tapasztalta erről a dologról?
miért ennyivel olcsóbb a gázos?[ Szerkesztve ]
"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
Calogero
addikt
válasz Findzs #31305 üzenetére
LADA sztorihoz csak annyit fűznék.
Hogy a 2 millás Lada ahogy láttam OT-s rendszámot megkapta amit nem osztogatnak csak úgy.
A vizsgán alaposan átnézik az autót főalkatrészek eredetiek, fényezést, az autót eredetét gyártástól a leendő tulajdonosig igazolni kell.Az adott autó annyit ér amennyit megadnak érte. Az én eladott autóm se ért 2,3 millát mégis elvitték.
Sőt új korába se ért 4,2 millát, de ennyi volt az ár és kész.
Az Insignia se ér 8 millát se a J Astra 5-6 millát. -
Findzs
addikt
válasz mohabá 007 #31304 üzenetére
itt nemcsak egy elemet cseréltek fújtak le hanem egy komplett kocsit
persze, hogy nem tudják a gyári technika szerint lefesteni mert nem hiszem, hogy lepucolnák fémig aztán alapozó merítőbe raknák a kasztnit majd ráégetnének egy porfesték réteget a kemencébe stb. stb.
de csak, hogy a ladánál maradjunk
mint ahogy fentebb írtam az egész kocsit lefesteni egészen más
persze egy ladát anno nem hiszem, hogy merítettek volna, vagy égettek volna rá alapozót stb. de nem tudhatjuk, hogy:-le volt pucolva fémig a kasztni?
-aládolgoztak rendesen? amivel aládolgoztak az gyári minőségű volt? egyáltalán a gyárban kellett a csupasz fém kasztnit javítgatni? nem hiszem de a 40 éves kasztnit biztos kellett
-fullba lecsupaszították? beleértve a kárpitokat, üléseket, műszerfalat, motort, alvázelemeket, stb.
-biztos, hogy gyári minőségű festéket használtak?
-biztos ugyanolyan rétegrendet?nekem már volt olyan kocsim amit fullba festettek más szín miatt és persze a motortér meg a gumikéderek alatt nem fújták le
szóval az én szemembe egy újrafújt kocsi sosem lesz gyári állapotúegyszer egy korábbi g astrámba hátulról belém jött egy hülye több mint 500 ezer volt a javítási költség szakműhelyben (a megye legjobb karosszéria műhelye volt egyébként)
mondanom se kell utána már nem volt ugyanaz az autó egyszerűen látszott rajta a gyáritól eltérő állapot"Az embereket nem az igazság érdekli, hanem a saját igazuk."
-
mohabá 007
aktív tag
válasz Findzs #31297 üzenetére
Lényeg a szinhitelesség (jellemző gyári szin)
-(„mert már ahogy írtam is nem gyári állapotú mert pl. újrafényezett a karosszéria”)
Csak hogy ne off-oljuk a topikot.Maradjunk az opelnél,melynek tipusbetegsége a hátsó sárvédőív rohadása.Úgy döntöttem lecserélem.Hol fogok venni eredeti gyári szinrefújt hátsó sárvédőt,hogyan lehet nyomtalanul,festés nélkül a csere nyomait eltüntetni?
A cserével, a festéssel a gyári eredeti állapot nem változik,mert eredeti tipusú sárvédő,és a festék is (gyári) azonos szinű (jellemző gyári szinű),azaz szinhitelesMurphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
-
INMOTEP
őstag
Üdv Mindenki ,tegnap végre sikerült kicseréltettem a G Astran a 15 "gyári alufelniket a nemrégen vásárolt 16" szintén gyári Opel alufelnikre .Több oka is volt a cserének ,éreztük hogy visszafogja az autót kissé a 15 ös felnin lévő gumi .Mert az előző tulajdonosnagy bunkó ballonos gumikat rakott rá .... 205/65 R15 Indulásnál mindig több gázzal kellett elindulni hogy ne fulladjon le az autó ,és az alufelni sem tetszett igazán kinézetre .Nagy nehezen szereztem a 16" felnikre 195/55 R16 os gumikat ,csere óta 1 esbe nem nagyon kell 1000 fordulat felé pörgetni a motort hogy elbírjon indulni ....Az autót mintha kicserélték volna jobban megy jobban lehet vele fordulni is ,igaz eddig sem fogyasztott sokat az autó 6 --6.5 liter átlagban .De zekután amit tapasztaltam megmerném kockáztatni hogy egy picivel csökkenni fog a fogyasztás is .Sokan ellenkeznek a 16" felniktől ,de szerintem még ez a határ G Astra-n .Nem nagy és nemis kicsi .Főleg ilyen méretű gumikkal .A Váltóméreten lehet vitatkozni ,tisztában vagyok vele . De nem akartam 205 széles gumikat alá semmikép .Még használni kell ahoz hogy több tapasztalatom legyen vele ,de eddig még nem bántam meg .
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz soo277 #31299 üzenetére
Tenyleg gyüjtö vagy
Milyen amugy a J astra ezzel az 1.4T motorral? Mondjuk a 2.0 dizelhez viszonyitva? Egyik baratom kapott csereautonak egy J astrat es ö mondjuk nagyon nem volt elajulva töle. Azt mondta finoman szolva sem voltak jo menettulajdonsagai (jo mondjuk egy mazda mx5 höz hasonlit ), meg hogy a klimat egyaltalan nem tudta beallitani....vagy szetfagyasztotta vagy izzadt a kocsiban Anyaghasznalat azt mondta az viszont rendben volt.
Mondjuk a klimaautomatikan es az esöerzekelön meg csiszolgathattak volna a mernökök a H astraban is.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Külpolitika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Farming Simulator 25
- Spórolós topik
- Samsung LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Világ Ninjái és Kódfejtői, egyesüljetek!
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Vezetékes FEJhallgatók
- FEJHALLGATÓ / FÜLHALLGATÓ / DAC beárazás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest