Hirdetés
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Jéghorgászat
- Digitális Állampolgárság Program
- Tökéletes töketlenség
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Filmek / Sorozatok 2024/2025
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
AMD Power
titán
válasz Declare #30797 üzenetére
Pontosan. Ez olyan mikor felhívtam egy szerelőt/zárast azzal ,hogy a Poloban tönkre ment a gyújtáskapcsolóm. Ismerős ajánlotta a férfit. Erre a csávó. Olyan nincs ,hogy tönkre ment. 1991 óta foglalkozik ilyen autó zárakkal ,gyújtáskapcsolókkal. Soha nem ment még tönkre ilyen , mert ez a legjobb ilyen kapcsoló amit valaha legyártottak. Ott hümmögött meg hüledezett mikor oda vittem hozzá.
-
Declare
őstag
nem rossz, de azert ehhez kell egy kis villamosszerelöi erzek is meg a kis ledeket kicserelni meg nehezebb lehet, mint azt a közepsö nagyot. Mindenesetre aki van olyan ügyes es türelmes, hogy ezt megcsinalja, az megerdemli, h sporol egy kis penzt
Most en eeket rendeltem
Belsö terkepolvasoba elöre, 2db
Közepsö terkepolvaso+csomagtarto, 2db
Rendszam hatra, 2dbKivancsi vagyok milyen lesz, meg mennyire tartos. 24 euro kb, meglatjuk
Amugy, most hogy keresgeltem ezeket, lattam egy csomo H7 es LED et, meg ilyen w5w LED et, amit a helyzetjelzöbe tesznek es nagyon sokan velemenyeztek öket....lehet Nemetorszagban nem cseszeget a rendör ilyenert
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz mohabá 007 #30778 üzenetére
Sajnos nem így van! Akár évekig járhatsz vele úgy ,hogy rángat, de nem jelez a diagnosztika. Csak amikor már végleg megadta magát. Sajnos ezt tapasztalatból írom.
-
AMD Power
titán
-
-
mycso
veterán
válasz Findzs #30775 üzenetére
1m ledszalag ~8-900ft, ezeknek már normális fényerejük van és hármasával darabolva beledesíted az egész autót. És szép, erős, fehér fénye lesz (sőt, olcsó is), vagy ha valahova nagyon kell a fény,boda 2x3-at raksz.
Kis illszutráció:[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
-
Z1982
újonc
Sziasztok,
segítséget szeretnék kérni. 2008-as Opel Astra G Karavánom van, kevés km-rel (45e). Olyan problémám van vele, hogy hideg indításkor az autó rángat.... ha gáz nélkül felengedem a kuplungot, úgy indul hogy beremeg, szaggat. Erősebb gázadás esetén nem jön elő a probléma. Amit bemelegszik megszűnik, mintha semmi baja sem lenne. Hibakód kiolvasáson túl vagyunk, nem jelez semmit.
Sajnos eddig senki sem tudott segíteni, gyertya,trafó ellenőrzésen túl vagyunk, fojtószelep tisztítás is megvolt. Tanácstalan vagyok. Van valakinek ötlete? Vagy volt ilyen vagy ehhez hasonló tapasztalata.
Előre is köszönöm!
Üdvözlettel:
Zoli -
AMD Power
titán
válasz sziada5925 #30779 üzenetére
Elég szégyen! Biztos nem volt olcsó mulatság.
-
nagyúr
válasz mohabá 007 #30778 üzenetére
ezek a sárga lámpácskák már a végső stádiumba jeleznek legtöbbször
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
AMD Power
titán
válasz sziada5925 #30774 üzenetére
Lásd F1-ben sem jó már.
-
Drótszamár
őstag
93-as F astrához hol érdemes 13-as felnit venni? A mostani 70-nél rázza a kocsit, 130-nál a kormányt is, a szerelőm szerint megérett a kidobásra, az új meg 15.000 Ft / db.
Amit a neten árulnak az mind hulladék? pl ez 2000 Ft / db lenne: [link]
[ Szerkesztve ]
( 2b || !2b ) az itt a kérdés...
-
Declare
őstag
Megrendeltem a kis LED eket...hamarosan nem fogyasztani fog a kocsi az akkubol ha kinyitom az ajtot, hanem termelni
Rendszam, belsöter, csomagtarto led projekt...kivancsi leszek milyen lesz/meddig birja
(#30769) Jofi81: Ahhh ez blama volt van meg mit csiszolnom a nemetemen az auto temakörben remelem nem kell gyakorolnom
-
davee_92
csendes tag
válasz Markizmark #30715 üzenetére
Pontosan ezt a hangot kerestem amit elvileg ez tud. Mármint a Twin Tone Horn TE16. [link]
Meg nem mondom milyen hangja van, de kipróbálom és felveszem videóra, akkor meg tudod hallgatni, de ilyesmi hang rémlik a csigaházasból!
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
Mikuland
tag
Bocs, hogy beleböfögök, de öcsémnél ( G Astra 1.8 ) a trafóhíd cseréje oldotta meg a torpanós, rángatós gondot.
mike...ahogy azt az a bizonyos Winnetou nevű egzotikus kisebbségi regényhős mondaná: UFF! STAR N9000, MIZ Z2, H9503...Opel Zafira 1,6 x16xel 99'
-
amargo
addikt
válasz Dr. Gonzο #30757 üzenetére
A szerelő is hasonlóra gondolt elsőnek, de a másik tárcsán nincs elszíneződés és ott is látszódnak repedések. Ezért a fordítottjára lehet valószínűbb, mivel nem tudta megfelelően elvezetni a hőt, ezért égett meg. Nem tudom megitélni melyik volt előbb és mi minek a következménye.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
adorjant
őstag
válasz diablo1984 #30726 üzenetére
Ennyi idős autóknál szerintem olyat vegyél,ami jó Az hogy 1.4-1.6 majdnem teljesen tökmindegy,az alkatrészek ugyanazok. Amúgy az 1.4 is elég jó, de fogyasztásban nem nagyon van különbség, inkább a kor miatti állapot eltérések okozhatnak valamit...
Küszöb (a műanyag alatt),hátsó sárvédő ahol megjelenhet a rozsda.
Motorikusan sokat bírnak, érdemes olyat keresni,amit nem előírás alapján szervizeltek (mert azért itt is feltűnt már a 20-30 ezrenkénti olajcsere...).
Kuplung elég drága,főleg a kinyomócsapágy,ráadásul ebből mindenki a gyárit ajánlja.Szerintem a hosszabb távra vállalható darabok 600-700 körül indulnak.
-
gaborh
aktív tag
Sziasztok!
Valaki találkozott már olyan jelenséggel hogy az ablaktörlő lapát a törlés végén az alsó helyzethez képest vagy 10cm feljebb áll meg? A mozgástartománya az teljesen normális. Ha leveszem a gyújtást akkor vissza lehet tolni az alsó pozícióba, viszont ha ráadom a gyújtást akkor vissza ugrik. Vélemény?Gábor
-
AMD Power
titán
válasz lafaty80 #30747 üzenetére
Első a gyertya. Az amúgy sem árt ha "jó" van benne. Egy jó NGK csodákra képes.
Ha gyújtókábel lenne a ludas akkor vagy nem indulna a kocsi vagy az egyik henger nem menne szerintem.
Ha írsz egy pontos típust, rákérdezek neked erre.
Nem véletlenül tanácsoltam azt ,hogy mindenki írja be az aláírásába az autójának a pontos típusát.
[ Szerkesztve ]
-
lafaty80
addikt
válasz Dluinet #30746 üzenetére
hdman: jövő héten lesz az még.
Dulinet: még ennyi minden lehet ?!? (na ezért maradok a program írásnál)
A kipufogónál a flexibilis részen ereszt, de nem vészes még a hangján sem.
Annyi még hogy a vezetés 80%-ban nem érezhető a torpanás, csak persze amikor én megyek vele kényelmesen Ha sportosan van hajtva akkor szinte nem érezhető, ha viszont mondjuk 4.-ben 65-ről finoman gyorsítok 70-75 körül fixen torpan egyet.
[ Szerkesztve ]
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
nagyúr
válasz lafaty80 #30744 üzenetére
hirtelen:
lambda szonda körül nem lyukas a kipufogó?
megállás, tanksapka kinyitása, ha vákuumot tapasztalsz akkor rossz a tank szellőzése
evp ledugózása (benzingőz visszavezető szelep)
gyertya csere
gyújtás kábel
gyújtó tekercs
tps sensor (Gázpedál állás érzékelő) tisztítás csere
kompressziómérés (dugattyú és szelepek)
vákuumcsövek ellenőrzése
benzin pumpa
injektor tisztítás vagy csere
katalizátor
[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
lafaty80
addikt
Na most segítsetek corsások
Szóval a hiba jelenségemet írtam már itt, de csak röviden: menet közben meleg motornál gyakran megtorlás az autó, nem rángat és nem fullad le csak mintha nem lenne benyó...
Most már szinte minden cserélve lett vagy volt az előző tulajnál nemrég. (egr, vezérműtengely jeladó, légtömegmérő, lambda, stb) én meg hozzájárultam egy üzemanyagszűrővel. Sajnos maradt a jelenség. Meg hátra lenne a b. pumpa, de már félek hogy az sem oldja meg. Ötlet esetleg?
Illetve most derült ki hogy már az előző tulaj szereplője is javasolta a vezérműlánc cseréjét. Itt kérdezném meg mit érdemes cserélni tapasztalatból, csak a láncot vagy szettet? Milyen márkát érdemes venni/vetetni? 191000km van a motorban, és annyi tanácsot kaptam amikor megtettem, hogy akkor érdemes vezérlést cserélni, ha már én is hallom a motor zörgő hangját
Ezt meg nem hallom de nem tudom hogy lehet-e ennek köze a megtorpanásokhoz..Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
nagyúr
Praktikus megoldás:
Emberünk az őstermelőnél:
-No, akko' ide bé lapátolunk egy kis denájt...
- Béla bácsi, ha lehet akkor inkább a hátsó ülésre kérném a virágföldet!
[ Szerkesztve ]
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
nagyúr
válasz diablo1984 #30729 üzenetére
Hát, nem tudom; 900 ezerért vettem a kombi 1.7 CDTI H-mat, kiskutyaf@sza és nagyharang felszereltségi fokkal. Írja valaki, hogy kamion mögött szélárnyékban 5.8-as fogyasztást ki lehet hozni az 1.4 XEP-ből. Hát nem tudom; én biztosan a kardomba dőlnék 5.8-tól még a városban is, nemhogy távolsági menetben.
Ha ki tudsz fogni egy jó dízelt; mert azért lehet látni hogy hogyan bánt a gazdája a kocsival, mennyire kopottak a kezelőszervek benne, stb szerintem ugorj bele. Nekem kellett költeni a vasra, mert két hónap után PD elemeket cseréltettem és egy szusszal megcsináltattam a 180 ezres nagy szervizt is így könyékig kellett zsebbe nyúlnom (illetve a hitelkeretbe) , de azóta rendeben megy a szörnyű hangú varrógép...
A G-k dízelei valamivel egyszerűbbek, ezért olcsóbb is a fenntartásuk (pl. lehet bennük külön csúcsot is cserélni, nem kell az egész befecskendezést megvenned), igaz kicsit nyersebb és gyengébb motorok, de annyival könnyebb is kasznijuk így van olyan dinamikus és takarékos mint a H.Nekem anno 1.4-es G-m volt. Ha ment a klíma akkor külön művészet volt vele elindulni, míg "meg nem szokta a lábad", hogy taposni kell neki, mielőtt a kuplungot ráengeded. Lehet, hogy többet fogyaszt az 1.6-os, de ha nekem választanom kellene, akkor azt vennék; ott még van benne tartalék az autópályára is és használt autónál (mivel ismeretlen az előélet) az sem hátrány, ha nehezebben lehet kitaposni a lelkét
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
hdman
őstag
Egy opel 1,4-1,6 benzinmotor autópályán 4emberrel, klímával, tempomattal 140nél mennyit ehet?
Sopron city :)
-
hdman
őstag
Asszony C Corsája valahol beázott ezekben a nagy esőkben. Tegnap azzal mentem ugyeket intézni, papucsban voltam és az első nagyobb kanyarnál a pedáloktól rámfröccsent a lábamra kb 1 deci viz. Ötlet, hogy honnan ázhatott be? köszi
Sopron city :)
-
AMD Power
titán
válasz diablo1984 #30726 üzenetére
Próbáld ki mint kettőt. Az 1.4 meg az egy 1.6. "Állítólag" az 1.4 gyenge. De persze ez is szubjektív. Ki mi után ül bele stb.. Az 1.4 szerintem több eladó van. Bár nekem az 1.6 valami szimpatikusabb.
-
Petya25
őstag
válasz diablo1984 #30726 üzenetére
Nekünk volt 1,4 sedan és 1,6 5ajtós. és az 1,6 kevesebbet fogyasztott pedig erősebb volt.
Több eves átlagok: 1,4 90ló 7,6 és 1,6 100ló 7,1Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
diablo1984
veterán
válasz zolikaDB #30727 üzenetére
Dízelt inkább nem, drága, lehajtott visszapörgetett, a szopás lehet vele.5 ajtósban gondolkoznèk, abb9l van annyi mint a szemèt, a dízelek alja is több mint a benzines java... a totalcaron jókat írnak a fogyiról a 90 lovasèról, az 1.6-osról, hogy csipegi az olajat...
-
nagyúr
válasz diablo1984 #30726 üzenetére
Én is a dízelre szavaznék, majd 3 literrel fogyaszt kevesebbet mint a benzines.
De azért a DTL kódú motorokat kerüld el nagy ívben...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
zolikaDB
veterán
válasz diablo1984 #30726 üzenetére
1.7 cdti. Az 1.4 csak kis kasztnival, sedan varosban nyaron is 8L korul, telen tobb.
1.6 az 5 ajtosban mar jobban eszik es megy. -
diablo1984
veterán
benzines g astrában melyiket érdemes megvenni? fogyaszás lényeg, klíma feltétel. jól gondolom, hogy az 1,4 16V 90ló elég szaladgálási célra, vagy 1,6-os jobb fogyasztású? hol szoktak a g-sek rohadni, mit érdemes nézni rajtuk? tipushibáik?
-
nagyúr
válasz zolikaDB #30723 üzenetére
Ja, ez kell ide a pronyó magyaroknak; 12 literes átlagfogyasztás, horror teljesítményadóval, 20"-os felnik 600 ezres gumiszettel a kátyús útjainkra, kismillió elektronika a hozzánemértő szerelőknek, bazi nagy motor atomvillanás hőtermeléssel bezsúfolva kis helyre, hadd süljön ropogósra minden ami mellette van... Nekem is volt ilyen jellegű becsípődésem; volt egy S Mercim: tényleg faja volt jaszkarizni vele, de állandóan volt vele valami nyűg. Évente beleköpültem vagy fél milliót a szervizes zsebébe és mindig meglepett az autó; mikor a mostani H Astrám árát ráköltöttem a motor-váltó-futómű szentháromságra (beleértve komplett átkábelezést, turbó cserét, stb...) akkor gondolt egyet és mikor tekertem haza Ferihegyről a nővérem családjával, akkor gondolt egyet és elpattant a bal hátsó ablakemelőben valami kis bizbasz és a mostanság szokásos monszun jellegű felhőszakadásban leesett az ablak. Na, ekkor toltam oda a helyi autókereskedőnek, hogy szabadítson meg a kocsitól, mert a Dunába lököm. El is adta a szomszéd városka egyik vajdájának; aki rá két hétre már meg is hirdette (hamar kiszeretett belőle ) Szóval én még egyszer nem fogok komplikált és drága kocsit venni. Lett volna most lehetőségem, hogy kis ráfizetéssel elcseréljem egy hibrid Honda Civic-re az Astrát, de lemondtam róla mert bele sem mertem gondolni, mit csinált volna a helyi autószerelő, akinek még arról sincs lövése, hogy a PD elemek cseréje után fel kell programozni az új elemek karakterisztikáját a computerbe...
Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
zolikaDB
veterán
Hat szar, de ha ennyibe eljonne, mar az alkatreszek tobbet ernek: Irmscher Vectra 3.2 kombi
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
Hi,
Kiderült mi a gond a fekkel. A brembo tarcsaim a legtereloknel szét van repedve..“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
AMD Power
titán
Júliusban is tovább nőtt a hazai autópiac
Továbbra is az Opel, egészen pontosan az Astra a vevők kedvenceKár ,hogy nem írják ,hogy ebből hány % a magánszemély. Amúgy szép eredmény!
-
lafaty80
addikt
Corsa b esetében (de úgy általában) a laza vez. láncnak mik jelei ebből adódó hibák?
Cuccaim: https://kit.co/lafaty
-
Markizmark
addikt
válasz diablo1984 #30716 üzenetére
ja, jó lenne találni. OLX-en csak egyet láttam, nem kettőt.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
-
diablo1984
veterán
válasz Markizmark #30715 üzenetére
Mondom, laguna 1esröl bontóból fillères mutatvány, azon ez a kèt csigás cucc van, komoly a hangja.
-
Calogero
addikt
válasz Declare #30695 üzenetére
Ha neked ezt írja ki akkor rugalmas átvizsgálási intervallum van felprogramozva az autón.
A szervizintervallumok hosszát a használattól függő számosparaméter határozza meg.
Amikor a következő szervizeltetésig hátralévő távolság kevesebb mint 1500 km, akkor a gyújtás
bekapcsolásakor megjelenik az InSP felirat és 1000 km hátralevőtávolság. Ha kevesebb mint
1000 km van hátra, az InSP felirat jelenik meg néhány másodpercre. Végeztesse el a karbantartási
munkákat egy héten vagy 500 km-en belül (amelyik hamarabb bekövetkezik) egy szervizben.A hátralévő távolság kijelzése:
1. Kapcsolja ki a gyújtást.
2. Röviden nyomja meg a napi kilométer-számláló nullázó gombját. Megjelenik a kilométer-
számláló.
3. Tartsa nyomva a nullázó gombot körülbelül 2 másodpercig. Az InSP felirat és a hátralévő
távolság megjelenik a kijelzőn.Ha tetszik ez a funkció, NE enged törölni Tech2-vel a szervizintervallumot olajcsere esetén - csak a Reset+gyújtás módszerrel - mert a Tech2 átállítja fix 30.000km/1év-re a szervizintervallumot. Ettől kezdve a műszeregységen nem követhető mennyi km van még hátra és többet a rugalmas szervizintervallumra NEM lehetséges a visszaprogramozás!
A szerviz könyvben úgy emlékszem volt ilyen zárójelben +1 hónap vagy + 1000 km
Ahová a következő szerviz időpontját szokták megadni.[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
davee_92
csendes tag
válasz realmadrid #30708 üzenetére
Csigaházas és sima is van, nemsokára küldöm a fotókat, nem használom őket!
Opel Műhely - Minden ami Opel! - http://opelmuhely.com
-
diablo1984
veterán
válasz Declare #30707 üzenetére
akkor itt évente van az olajcsere, rönyóéknák 2 évente.... akkor az 1 évet jelzi, de nem történik semmi, ha kicsit túlhordod az olajat, elvégre nem elkoszolódik az olaj, csak "öregszik", de az még éppen belefér.... csak rendszer ne legyen belőle, mert hosszú távon nem használ a gépnek!
-
Declare
őstag
válasz diablo1984 #30706 üzenetére
En is ugy voltam vele, hogy szerviz füzet azt irja 30k km vagy 1 ev akkor az tuti....de rengetegen irtak a forumban+utana is olastam es jopar cikk van rola a neten, hogy ha valaki picit is törödik a kocsijaval az 15k km vagy 1 evente lecsereli az olajat
-
Dr. Gonzο
senior tag
válasz diablo1984 #30703 üzenetére
Mert tudtommal és saját tapasztalatom szerint 30.000km/1 év az insp!
De én sosem futtatnám 30.000 km-t az autómat olajcsere nélkül.... -
-
AMD Power
titán
válasz Declare #30694 üzenetére
Felelőtlen idióta.
Fapados márkája nem, olcsó autója viszont lesz az Opelnek
Ismét jöhet Astra Classic, de egyéb puskapor is van az Opel háza táján -
Dr. Gonzο
senior tag
válasz Declare #30699 üzenetére
Többen vagyunk, többféle véleménnyel!
Nem felejtették el törölni, így jelez jól, ahogy jelzett!
Az olaj az idő múlásával is veszít a kenőképességéből.
Én nem várnék az olajcserével túl sokat, amint lehet cserélném.
Castrol, Total, Fuchs, teljesen mindegy ezek közül, csak megbízható helyről szerezd be!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Akvárium tisztító berendezés új 6hó jótállás!
- Delonghi Autentica Cappuccino (ETAM 29.666.T) magyar nyelvű automata kávéfőző
- Irodai forgó szék - Kékeszöld Delight (Beliani) Eladó!
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest