Renault, topik összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
MaXX81
tag
igen az a gumi lett odavágva nem rajta hanem közte van (nem én voltam) meg ugye látni a 3 csavaron hogy el van nyalva a fej és hogy be van vágva legalább csavarhúzóval ki lehessen szedni. Meg még valami fekete trutyival körbe volt kenve de az magától lejött szinte. De amúgy csak azt a műanyag házat kéne cserélni nem? az alu részét minek?
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
Akkor neked csak a csőcsonk kell ami 3ezer forint. Plussz egy uj termosztát ha már szét van szedve. Mpndjuk 3 új egyforma csavar az tuti kelleni fog de a menet nem tűnik rossznak. Hiszen most is fel van fogatva.
De üondjuk ha nagyon gány akkor lehet kell az egész. Igy képről nem jön le a nagy gumi izé miatt
[ Szerkesztve ]
Renault power
Benir8
senior tag
Mint írtad el van nyelve az alumínium, akkor csak a csavar menetei is rosszak, így akkor nem tudod összeszorítani rendesen, víz folyhat benne. Szerintem jobban jársz ha bontóban találsz mindkettőt.
Próbaképp vehetsz új termosztát házat.
[ Szerkesztve ]
rob210
Topikgazda
A bal oldali kereket vedd le, a két 20 as torx csavart (ha még gyári) vedd ki a dobbetét aljából takarítsd ki az esőelvezetőt. Felül önts bele legalább 2 liter vizet, ha megjelenik már félig kész is vagy.
Ezután a csavarok vissza kerék vissza.
Jöhet a klima, mint ha pollenszűröt cserélnél vedd le a műanyag borítást, a pollenszűrő fedelét, és vedd ki a pollenszűrőt. Ide is önts be vizet, de ide óvatosan.
Széoen lassan, ha megtelik akkor ki kell takarítani a kondenzvíz elvezetőt. Ha szépen lefolyik, akkor nincs gond.
Innentől nem párásodhat, de ha igen akkor kösd fel a gatyád, mert akkor a hűtőközeg is fogy a kocsiból és fűtőradiátor csere előtt állsz. Az meg kemény meló.
Renault power
MaXX81
tag
Igen arra próbáltam célozni csak hát a szakzsargonom nem túl fejlett, csőcsonk akkor meg termosztát világos
Még 1 kérdés, hogy mióta hajnalban ilyen 0-5 fok van akkor a fűtésem csak langyosat fúj be akkor is ha levezetek 25km-t, ámbár ha pörgetem akkor melegebbet fúj egy darabig de visszalangyosodik. Viszont 10 fok vagy a feletti kinti hőmérsékletnél adja a forró levegőt...
A vízhőfok mutatója beáll rendesen középre, hamar el is éri kívánt szintet szóval az normálisan működik csak fűtésem nincs reggelente, ez mitől lehetséges?
sesomaru1989
aktív tag
Nagy keresgélések közepette találtam egy ilyet.
Pollenszűrő csere Videó. Belinkelek ha esetleg éppen kresné valaki
MaXX81
tag
nem az alu hanem a csavaron a fej van elnyalódva nem a menet rossz, a fej, 6 lap fejű csavar aminek már nincs lapja
[ Szerkesztve ]
forceberg
veterán
sesomaru1989
aktív tag
Sziasztok!
Középkonzolba szerelhető típusspecifikus multimédia egységről valakinek van tapasztalta?
Hasonlókat nézegetek:
Ha jók a visszajelzések, beruháznék egyre.
Köszi a válaszokat.
rob210
Topikgazda
Figyi már az ajtóhatárolóban te is cserélted azt a műanyag kereket, ami kockára kopik??
Nekem lassan úgy kattog az ajtó, hogy már borzasztó.
Ha te cserélted, hol szerezted be a görgőt, illetve mennyire bajos a kárpit levétele?
“The Night is Dark and Full of Terrors”
Fail3D!
addikt
Udv! Irtam mar ide es kaptam valaszokat.. De azert feltennem ujra. Egyenlore a pillangoszelep tiszta, tomites csere( fals levegot fujkaltunk de nem talaltunk). Viszont tovabbra is ingadozik az alapjarat. 550-850 kozott sacra... Hiba oka ismeretlen.. Le nem fullad.. Max natural selectional idonkent... Barmi hatrany erhet ha ezt igy hagyom? Pillango szelep cseret ajanlanak.. De feleslegesen nem akarok mar cserelgetni. Megane 2 ph1 1.6 16v. Hidegen tartja kb 1000 az alapjaratot de amint bemelegszik ingadozik.
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Én újakat (full fém, ami örökös elvileg) rendeltem bele, a régieket kivágtam a szemétbe. Az ajtó kárpit leszedése 4 csavar fogja, egy a behúzó kar mögött, ezt le kell pattintani, ha még soha nem volt már most kezd el feszegetni és leszedni, ha cserére kerül a sor, mert hallottam olyat, hogy elrepedt, egy a kilincsnél, kettő meg a kárpit oldalán és alján. Aztán a kárpitot kell kipattintani.
Ennek addig neki se állj, míg a patentokból nem lesz ott melletted pluszban. Nálam az egyik ajtónál 1, a másiknál 3 is eltört. 6, vagy 8 db fogja, pontosan nem emlékszem. Ha a kárpit kipattant mindenhol, utána meg kell ott tartani kibújtatni a kilincset és leszedni ablakemelő csatit. Aztán agyári fehérhabszigetelést ami lfszt nem ér, most bizony meg kell vágni, hogy be tudj nyúlni a határolóhoz. Én ezt is kivágtam a kukába és ha már ide került a sor szépen kibéleltem az egészet dynamat cuccal, a különbség kb ég és föld lett. Egyrészt szebb hangzás, másrészt sokkal jobb hangszigetelés a külvilágtól, és persze az ajtó felől soha többet nem jön rezonancia.
A határolót két tízes csavar fogja az ajtóban, plusz valami nagyobb torx a kasznin, kiszedni és betenni az újat, kb 10 perc. De a fém határolót mielőtt cseréled, előtte az éleket be kell csiszolni, utána letisztítani, majd vastagon bekenni, pl ezzel a CRC10672 zsírral, én ennél jobb cuccal még nem találkoztam. Még az is lehet, hogy a mostani kattogásodat is megszünteti, ha rendesen beeszi magát, kell neki pár nap. A fém határoló jóval erősebb, mint a másik.
Azért kell becsiszolni és jól bekenni csere előtt, mert ha szárazon berakod, a kasznin lévő felfogatás még azt is benyomhatja, mire elsőre megmozdítod az ajtót. Plusz már valamennyire be is kopott így, aminek szintén idő kell. Egy jó hét is akár, de basszus utána ez lesz a világ egyik legsimábban, csentben és persze a határokkal nyíló ajtaja, amit többet a büdös életbe nem kell szétszedni emiatt.
Szóval, határolót cserélni, semmi, gyerekjáték, de oda eljutni, majd visszaszerelni mindent, bár az már könnyebb, na az egy szopás...Visszaszerelésnél a kapcsoló csatikat fújd meg/ki wd 40-nel összedugás előtt, határolót semmi esetre ne érje wd 40 permet. Remélem ezzel a kis szösszenettel, tudtam segíteni. Az ajtó határoló, mint általában a legtöbb cucc sajnos, ez is egy elképesztően gagyi cucc a renault részéról és főleg nem való egy új korában 10 millió (2008),inflációval, akár lehet ez már 15 milliós autóba! Vagyis eleve fémet kellett volna gyárilag belerakni. Ócskább autókban évtizedeken át bírják a határolók, a laguna-ban meg max 5 év és kibírhatatlan lesz a kattogása. Nonszensz...
És akkor pár kép...Annak a CRC zsírnak pedig alap, hogy ott kell lennie valahol az autóban...
[ Szerkesztve ]
Köszi, valószínű veszek komplett újat én is.
Egyébként határolóból egy van? Tehát nincs jobbos meg balos, mert egy cikkszám alatt találtam meg.
“The Night is Dark and Full of Terrors”
ΞΔGLΞ
nagyúr
Igen egy van. Mind a két ajtóba ugyanaz való...
Felesleges önszopatás lenne, ha már egyszer nekiugrasz és kiszereled a határolót, hogy a régit kezd el javítgatni..
forceberg
veterán
Mi a patent fajtája, meg határolóból milyet érdemes venni?
Mycso: hűvösben óvatosan a patentokkal-műanyagokkal
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
ΞΔGLΞ
nagyúr
A patent száma: 7703077476 [link]
Én rendeltem egy 20db-os csomagot.
A határolót meg a lengyelektől rendeltem, szerintem a frauto-tól, de ennek utána kell néznem. Darabja 5000 volt...
forceberg
veterán
THX.
[link]
Ez a fém verzió lenne?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
ΞΔGLΞ
nagyúr
Igen ez az.
Ez meg a gyári gagyi...
forceberg
veterán
Be is rendelek 2db-ot.
Ami még van, menet közben, kb. 60-70 felet valami cigergés hallatszik a B oszlopnál ahol kijön az öv. Levettem a burkolatot, de semmi olyat nem látok, lehet, hogy lentről jön a cicergés, csak az öv "kijáratánál" a lyukon jön ki a hang.
(ezért xar, hogy alapból halk a kocsi, mert így minden apró xir-xart meghallok )
[ Szerkesztve ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
ΞΔGLΞ
nagyúr
Nyilván a menetszél generálja. De adok egy tippet...
Hasonló volt nálam is, én is onnét hallottam, mire megtaláltam a hibát, addigra őrületbe kergetett már...
A külső kilincs mögött lévő ovális kis négyzet, vagy mi a tkm a neve, na az kezdett el 70 körül ilyen hangot adni, végül már vezették az autót és én hallgatóztam (mert nálam jobb oldalt kezdte), de végül kiderült, hogy mindegyik mögé bejutott annyi levegő, hogy ezt a hangot generálja.
És igen, legfőképp ott lehetett hallani az övtartónál. Már azt is lebontottam, kibéleltem meg minden, utána teszt, csinálja.
Aztán egyszer mérgemben beb...tam az ajtót és hasonló hangot hallottam, elkezdtem fülelni, hogy csak nem ez?
Leragasztottam külső fóliával, csinálja, utána mind a négyet, még mindig hallottam, de már nem olyan volt, akkor tudtam, hogy itt lesz a kutya elásva, tehát nagyon rá kell nyomni, szinte körömmel körbe rányomkodni a ragasztást, hogy még véletlenül se kerüljön be levegő. Na akkor megszűnt. Mivel az autó fekete, a ragasztó is az, meg kilincs mögött nem is látszik, ezért lényegtelen, hogy ott mi van, de a zaj megszűnt. És ez a lényeg...
Egyébként nem volt még olyan autóm, ahol ennyire nehéz volt lokalizálni egy zajforrást, mint a lagesz 3.
Olyan helyekre verődik a zaj, hogy az nonszensz. Ha erre fordítom a fejem, ott hallom, ha arra, akkor amott.
Cöhh
Mindenesetre ellenőrizd, mert ez nagyon hasonló HIBA nálad...
[ Szerkesztve ]
forceberg
veterán
Mások szerintem ezeket nem is hallják meg, én meg gyakran van, hogy kikapcsolt zenével akarok menni a csendben
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
polonic
félisten
Van szabadkezes nyitás az autóban?
Mert ha nincs, akkor ez annak a takarólemeze, ami műanyagból van. Nálam is hallani vmi furcsa hangot, mozog is ez a műanyag, ez lesz szerintem nálam is.
Ha lenne az a funkció, akkor ott lenne az érzékelő az ajtóban.
ΞΔGLΞ
nagyúr
Jah az, kösz a kiigazítást.... Az ajtót egyébként én szeretem nyitni gombnyomással. ettől függetlenül műxik az is, mármint leragasztva...
Helyesen, szerettem Most már ujjlenyomat, vagy kintről indítom egyből meg ilyenek...
[ Szerkesztve ]
Köszi, nyilván az egészet cserélném, nem javítgatok.
Patentem van még valahol, annó a megane-hoz vettem, majd előtúrom, hogy jó-e.
Mod: közben mégegy dolog, hátha tud valaki hozzá cikkszámot: a motorháztető kitámasztó műanyag bizbasz, ami a helyén tartja az akku mellett.
[ Szerkesztve ]
“The Night is Dark and Full of Terrors”
ΞΔGLΞ
nagyúr
Mi hidegben cseréltük 1 éve, tehát biztos van abban valami, amit Forceberg kolléga írt. Mármint olyan hideg, hogy nyitva volt a garázs, az autóban meg meleg és ez a kettő lehet, hogy nagyon nem tetszett patentoknak.
De simán az is lehet, hogy több, mint 8 év után már totálisan össze voltak gyógyulva. Vagy így együtt az egész miatt.
Mindegy filléres tétel ez a patent...
Az Index lagesz fórumán olvastam, hogy valaki cserélt és törtek, emiatt aztán nekem is első dolgom volt a határoló mellett patentokat rendelni csere előtt.
shifty!
senior tag
Sziasztok,
Egy nagyon kedves barátom autóvásárlás előtt áll, és felvetettem neki, hogy ebben az árkategóriában (max. 1 milliós vételárig keres, átiratás+első szervíz költségekkel együtt sem akar elszállni) mi lenne, ha benevezne egy Renaultra?
Én a saját példámból kiindulva ajánlottam neki Megane II-t, kitétel nála hogy csak benzines játszik, az év 80%-ában városban közlekedik, a többi meg rövid autópályázás, erre kár elkoszolni egy dízelt.
Melyik motor ajánlottabb a benzinesek közül, mik a fő pontok, amikre oda kell figyelnie? Inkbb az 1.6 16V felé hajlik, ezeknél az okoskeréken kívül mik a gyengepontok? A 98 lovas 1.4 mennyire gyengusz? (Plusz ha mondjuk rákapcsolja a klímát, sokkal élhetetlenebb lesz?)
Laguna II-ről mik a vélemények? Ez városba lehet egy kicsit "batár", bár irtó tágas és kényelmes, volt szerencsém hozzá.
Köszi!
"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."
Gabesz87
addikt
Akinek R-Link 2 van a kocsiban, és Xiaomi telója van (lehetőleg Pitével már), megírná, hogy nem tapasztalt-e bármi rendelleneset a BT kihangosítóval? Nekem mióta a Mi MIX 2S-re felment a Pite (official OTA update-el), van némi anomália:
- a tel.ikon nem vált zöldre, piros marad...vagy ha zöldre is vált indulás után, nem sokkal rá piros lesz (közben a kihangosító működik!)
- hívást nem tudok indítani a képernyőről, csak a telóról (azt írja ki, hogy nincs térerő)
- a legidegesítőbb, hogy a cockpit kijelzőn ott marad, beragad hívás után a másik fél neve/száma.
UK R-Link helpline-tól kaptam választ, hogy nem volt a 2.2.19-es szoftver BT kompatibilitás miatt tesztelve az én telómmal, és Pite szoftverrel, de a problémát továbbították az illetékeseknek.
#32577792
törölt tag
Próbáltad törölni majd újra párosítani őket?
Anno nekem Laguna 3-nál lefagyott a Redmi Note 3 SE, ahogy BT-on akartam lejátszani valamit. Frissítették a szoftvert a rönyónál és utána jó lett.
bagg
csendes tag
Köszönöm, rob! Nem tudtam előbb válaszolni, bocsánat. Alapos és kimerítő válaszodra csak annyi kérdésem volna: Ha esetleg lyukas a fűtőradiátor, attól még lehetséges, hogy csak az egyik oldal párásodik? Illetve hol kellene látnom az elfolyt vizet, hol jelenik meg?
Gabesz87
addikt
Nem még, de meg fogom csinálni. Ez volt nekem is az egyik tippem, meg arra gondoltam, hogy ha ez nem használ, még a telón is csinálok egy resetet, mert nem volt visszaállítás, miután felment a Pite. Most Global stable ROM van rajta, de úgy kb. 1 hónap múlva (amint lejár a Xiaomi fantasztikus 720 órás bootloader nyitási ideje) felteszem az EU stable ROM-ot. Hátha az jobb.
De ez bíztató, hogy egy frissítéssel megoldották. Remélem én is, hogy ha a fentiek után is megmarad a probléma, foglalkozni fognak vele.
BigBlackDog
veterán
2003-as, 1.4 16V Thalia´-nál mikor gyullad ki a "szegénységjelző" (alacsony üzemanyaszint figyelmeztető lámpa)? Ma nap ért pirosba az üzemanyaszintjelző, előző tankolás óta 505 kilométer ment bele. Ha kigyullad, akkor még mennyit lehet vele menni?
Kb. 7-7.5 liter/100 kilométeres fogyasztásra saccolok, ennél többet nem hinném, hogy kért volna az utolsó tankolás óta. Ebből kiindulva még kéne lennie benne 10-13 liter benzinnek. Viszont ahhoz képest már pirosban van az üzemanyagszintjelző, amit kicsit meglepett. Vagy ez ilyen és fogadjam el?
forceberg
veterán
Mennyire mozoghat az a kis xar, mert nincs túl nagy játéka nálam.
Holnap próbából leragasztom.
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
(#62334) LamerGyuri válasza BigBlackDog (#62332) üzenetére
LamerGyuri
senior tag
A mutató csal, pontatlan. 70km után szerinte kijártam a tank 1/3-át
A piros lámpa 10 liter fennmaradó üzemanyagnál kezd el folyamatosan világítani. Elméletileg
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
Gabesz87
addikt
Törlés újra párosítás megvolt. Nem segített sajnos.
#32577792
törölt tag
Akkor próbálj meg bemenni egy márkakereskedőhöz, nézzék meg, van-e frissebb szoftver hozzá.
Gabesz87
addikt
Nem hinném hogy van új. ITT nyomon követhetők a verziók. Ha van új, vagy lesz hamarosan, azt itt közzé teszik. Nekem a legújabb, 2.2.19.300 van.
#32577792
törölt tag
Ez a rádió részre is igaz?
#89309696
törölt tag
Sokat csal. Nekem is jelenség Megane-nál, hogy 50 Km-t megyek és már csak háromnegyedig mutatja aztán a fedcomp szerint kifogyott 4 liter ami a reális is. Lemegy pirosba vagy 16-17 liter benzinnel a fedélzeten. 13 liter körül jelez ki a lámpa és akkor ír ki visszamaradó 70 Km-t ami már szintén irreális, ott már nem számolja pontosan, csak amíg sok benzin van benne.
Nem tudom, hogy ennyire nagy hűtést igényelne-e a szivattyú vagy csak szimplán leszarták a pontosságát. Én akkor tankolok, ha felvilágít, aznap vagy másnap. Így is 10 liter régi benzinre megy rá 50 liter új.
[ Szerkesztve ]
ΞΔGLΞ
nagyúr
Igen, pont ez a megtévesztő benne. Hogy csak épp mozog egy picit...
BigBlackDog
veterán
Indításkor felgyullad rövid időre, szóval az izzó benne van. Reménykedek, hogy nem a pálya közepén fog kifogyni a benzin belőle, viszont azért egyszer le akarom tesztelni, hogy tényleg jelez-e megbízhatóan.
sesomaru1989
aktív tag
Ez a fos engem menynire felidegelt de, el se tom mondani az ideg szét..ot mire megtaláltam én is. Ugyan ezeket eljátszottam én is....
Én adtam neki kevés tömitő anyagot rányomtam azóta kussol
forceberg
veterán
Akkor nálad is ez a kilincs mögötti xar miatt cicergett?
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
(#62344) LamerGyuri válasza BigBlackDog (#62341) üzenetére
LamerGyuri
senior tag
LED van az ikon mögött, nem fog kiégni.
Ha csak felgyullad, aztán elalszik, az még (nálam) nem számít. A folyamatos világítástól kezdve van jó 10 liter még benne.
Egyszerű letesztelni. Most épp hogy világít neked. Töltsd tele, és egyből kiderül, mennyinél jön a fény nálad. 50 literes a tankod.
"Egy Gyűrű mind fölött, Egy Gyűrű kegyetlen, Egy a sötétbe zár, bilincs az Egyetlen."
ΞΔGLΞ
nagyúr
Eddig azt hittem fehér holló voltam ezzel a őrületbe kergető hibával...Erre a végén kiderül, hogy jó sokan vagyunk, vagy lehetünk a világon evvel, csak épp sok ember, vagy letojja,vagy nincs denevér fülük.
forceberg
veterán
A műszerfal szimfóniájára:
[Gates benzincsővel ]
http://www.flickr.com/photos/4ceberg
(#62347) BigBlackDog válasza LamerGyuri (#62344) üzenetére
BigBlackDog
veterán
Még nem világít, akkor rosszul írtam. Gyújtás ráadásánál világít egy fél másodpercig csak, máskor még nem láttam működni.
rob210
Topikgazda
Ha csak annyi szivárog ami párát képez akkor a szélvédő belső felén. Amikor tócsa van az már a kiegyenlítő tartályon is durván látszik.
Én élek a gyanúperrel, hogy csak a vízelvezető lesz.
Renault power
ΞΔGLΞ
nagyúr
Ja ezt láttam (alapvideó ), sőt be is volt oda tolva, feszítve nekem egy hangszigetelő cucc, gondoltam két legyet egycsapásra alapon...se csendesebb nem lett és tovább zörgött, vagyis semmit nem ért. Kiszedtem, mérgemben egy jó nagyot ráb...tam a navi felett... Erre elhallgatott, de hogy mitől, azt ne kérdezd.
[ Szerkesztve ]