Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-22 11:39:34

LOGOUT.hu

Renault, topik összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#62201) rob210 válasza sesomaru1989 (#62200) üzenetére


rob210
Topikgazda

Pedig csak egy 10es crovafej 1/4 es szárral.
3 na jó avatatlanul 10 perc kicserélni.

Renault power

(#62202) forceberg válasza rob210 (#62201) üzenetére


forceberg
veterán

Jaja, pedig a videóban is leírja, igaz angolul...

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#62203) sesomaru1989 válasza forceberg (#62202) üzenetére


sesomaru1989
aktív tag

Pediglen krovával probáltam, de a szívótól nem kap rá a csavarra rendesen a fej, csak elnyalnám a csavarfejet.

ÁÁÁ ilyen krova kell nekem, iylen csuklós lófity

[link]

:C :C :C :C

[ Szerkesztve ]

(#62204) cellpeti


cellpeti
veterán

sziasztok!

vettem egy JVC autoradiot, de az RCA dugós. Hol tudnék átalakítót venni hozzá?

Tigris, tigris, csóvafény...

(#62205) sesomaru1989 válasza cellpeti (#62204) üzenetére


sesomaru1989
aktív tag

Esetleg itt. Elég segítőkészek, biztosan tudnak segíteni neked.

Bár nem egészen értem a kérdésed, hogy az RCA dugós. Az mindig dugós nem? :O

[link]

[ Szerkesztve ]

(#62206) sesomaru1989


sesomaru1989
aktív tag

Üdv mindenkinek.

Egy gyors segítségre lenne szükségem.

Észleltem, hogy 2004-es Megane-on alapjáraton, pöffen egyett. Kipufogonál hallani leginkább, de az alapjáraton is észlelhető.
Pályán gond nélkül megy, szépen is huz szerintem.

Lehet ez gyerta hézag próbléma? Mennyi a gyertyahézag a Megane II-nél?

Illetve, milyen gyertyát ajánlanátok megvételre. Jelneleg egy Renault felirató gyári vmi van benne, sajna nem néztem a pontos típust.

Válaszotok előre is köszönöm.

Szép estét mindenkinek.

(#62207) rob210 válasza sesomaru1989 (#62203) üzenetére


rob210
Topikgazda

Hát ez egy szerencsétlen gyík, aki ebben a videóban szerel.
:O

Renault power

(#62208) rob210 válasza sesomaru1989 (#62206) üzenetére


rob210
Topikgazda

denso k20pru 0.9

Renault power

(#62209) Jimmy8 válasza salieri. (#62196) üzenetére


Jimmy8
senior tag

Köszi, a folytószelepház volt az első, amit tisztítottam. Saját kezűleg végeztem, úgy hogy az tuti tiszta😁

(#62210) rob210 válasza Jimmy8 (#62195) üzenetére


rob210
Topikgazda

Ez így érdekes hibajelenség.
Előszőr is diagra kéne tenni.
Aztán a tömítéseket ellenőrizni, mert ez akár lehet fals levegő is.
Melegen mindig minden üzemszerű, csak hidegindításnál, jelentkezik a hba?
Mert akkor 100%, hogy tömítés hiba.

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#62211) Jimmy8 válasza rob210 (#62210) üzenetére


Jimmy8
senior tag

Igen, melegen minden rendben. Csak az a furcsa, hogy hidegen ha elindul, es egyből leállítom, majd ismét indítom, akkor sincs gond, szépen indul...
Én is azon vagyok, hogy kellene egy diag, csak meg azt nem tudom, kiben bízzak meg: a helyi Renault márkaszervízbe, vagy keresnem kell egy olyan helyet, akinek van CLIP-je (ez a nehezebb).
Melyik tömítésekre gondolsz? Szívósor, folytószelepház?
Egyébként a moci egy kicsit "ketyegősen" jár. Nem tudom, hogy ez ennél a motornál normális, vagy lehet kellene egy szelepállítás is.
A megane2 1.6 moci sokkal csendesebben jár...

[ Szerkesztve ]

(#62212) molnarpeter


molnarpeter
nagyúr

Grand Scenic 3: nálunk végére ért a pályafutása, így ránéztem a szervizekre. Ami feltűnt, hogy a hátsó fékbetét 90-100 ezer km-re volt elég. Elektromos rögzítőfék, gondolom induláskor kopik, ügyes a kis gázra oldó megoldás, de már nem tudom kitapasztalni, mennyivel tovább menne el gombbal oldva... Hátha hasznos lesz az infó :)

[ Szerkesztve ]

(#62213) rob210 válasza molnarpeter (#62212) üzenetére


rob210
Topikgazda

De a 3asban is oldja a reteszelő nem csak a kettesben :F

[ Szerkesztve ]

Renault power

(#62214) rob210 válasza Jimmy8 (#62211) üzenetére


rob210
Topikgazda

Szívósorra első körben de lehet akármelyik a rendszerben.
Ezt álltalában 2,3 óra alatt teljesen tünetmentesre lehet szerelni, csak egy kis paszta kell a tömítésekre.
Vékonyan egyenletesen és soha többet nem lesz ilyen gond ;)

Renault power

(#62215) molnarpeter válasza rob210 (#62213) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Általában úgy indultam, hogy pici gáz, kuplung, és akkor kiengedte a féket. Ellenben lehetett érezni némileg, hogy alig-alig, de még fogta. Talán féken kellett taposni, de ki tudtam engedni gombbal. Előző generációs tapasztalatom nincs, ott miben tér el, mit értesz reteszelés alatt?

[ Szerkesztve ]

(#62216) rob210 válasza molnarpeter (#62215) üzenetére


rob210
Topikgazda

Mielőtt indulsz a kart amit meghúzol a kézifék bekapcsolásához, benyomod a közepét és úgy húzod meg a kart, akkor oldja a kéziféket.

Renault power

(#62217) ΞΔGLΞ


ΞΔGLΞ
nagyúr

Ha valakit érdekel, új videó egy "régiről"...

RENAULT CLIO V6 PHASE II

(#62218) shifty!


shifty!
senior tag

Sziasztok,

Tegnap estem át az éves szűrő-olajcsere rutinon, illetve esedékes volt az üzemanyagszűrő cseréje is, ezzel pedig akadt probléma, mire rájöttünk a bajára :D

Tanulságos lehet, az alany Megane II, 1.5 dCi 2006 PH2, vízérzékelős üzemanyagszűrő. Ugyan a színjelöléseket könnyű megjegyezni a csöveken, hogy melyik hova megy, fáradt agyú önjelölt szerelők szines szigszalaggal megjelölhetik. Régi le, a vízérzékelős nem nyitható kivitel ezekben nem lehet csak a betétet cserélni, komplett házzal egybe van a szűrő. Régi le, egy csavar fogja össze illetve fel van akasztva egy kis konzolra, az újra rászereled a konzolt és beakasztod a helyére. Csatlakozók fel a megfelelő helyre, és ilyenkor a kis kézi pumpával elkezded levegőtleníteni, amíg fel nem keményedik a kézipumpa...ha felkeményedik, és nem repedt el a membránja, vagy nem lazult le az egyik csatlakozó a szűrőn, és szív be levegőt, ahogy nekem tette... ezesetben valahogy át kell nyomni az üzemanyagrendszerből a levegőt, hogy eljusson a nagynyomású légtelenítőéig, és utána már el fog indulni a motor...
Következő lépésként irány a bontó, új, nem levegősödő üzemanyagcsőért, azt kicseréled, és boldog vagy, hogy nem levegősödik fel az üanyag rendszered...

Egyébiránt innen is csókoltatom azt a zsenit, aki oda rakta az olajszűrőt, ahova.... kiváncsiak megnézhetik egy Espace IV-en hol van és hogy cserélhető...

"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."

(#62219) rob210 válasza shifty! (#62218) üzenetére


rob210
Topikgazda

Akkor végül csak sikerült.
;)

Renault power

(#62220) cellpeti válasza sesomaru1989 (#62205) üzenetére


cellpeti
veterán

a megane ilyen:

a rádióm meg ilyen.

Tigris, tigris, csóvafény...

(#62221) Jimmy8 válasza rob210 (#62214) üzenetére


Jimmy8
senior tag

Koszi a tanacsokat.
Meg egy kerdes: a canisterbol nem tud falsot szívni? A jobb eleje volt torve az elozo tulajnal az autonak, es a canister is ott van.
Megprobalnam lehuzni ideiglenesen a szivocsonkrol a canister csovet (es a helyet befedni) , csak nem latom milyen modon van racsatlakoztatva. Biztosan nem gyorscsatis ..

[ Szerkesztve ]

(#62222) rob210 válasza Jimmy8 (#62221) üzenetére


rob210
Topikgazda

De ennek mi lenne az értelme?

Renault power

(#62223) Jimmy8 válasza rob210 (#62222) üzenetére


Jimmy8
senior tag

Elvileg indításkor a kaniszter szelepnek zárva kell lennie, onnan nem kaphat sem levegőt sem benzingőzt. Ha a szelep esetleg nem zár tökéletesen, akkor esetleg onnan szívhat "falsot" a rendszer indításkor. Ezt szeretném kizárni próbaként.

(#62224) sesomaru1989 válasza cellpeti (#62220) üzenetére


sesomaru1989
aktív tag

Szia!

Esetleg ez jó lehet.

Google-ba beirod a rádió tipust meg hogy iso átalakító és sztem fogsz találni.

(#62225) ΞΔGLΞ


ΞΔGLΞ
nagyúr

Laguna 3, ahogy írtam teljesen tökéletes állapotban hamarosan bekerül a garázsba, de pár dolgot még a szerelők előtt én is megakartam csinálni rajta. Pl A navis rádiót kikapni, mert ennyi idő után néha kerreg a ventije, ez kitisztítani, hogy csendben legyen. A gyári kiszedőjét nem találom, de basszus meg sem moccan ez a rohadék. Akármit dugtam bele, körömreszelő, vékonyabb kulcs és csavarhúzó ilyenek. Nyilván van valami trükkje, de mi az Srácok?
Szóval mivel lehet ezt kiszedni onnét, mert a youtube-on láttam, hogy faszi körömreszelőt bedug, kb 3 centire és ugrik ki a rádió, bár lehet, hogy az vékonyabb és az enyém nem eléggé ment fel, vagy nem tudom, soha nem szedtem még ki, amióta 10 éve kigördültem vele a szalonból... :U :R

-------------------------

Ígértem, ha meglesz az utód, akkor majd berakom, nem akarok vele dicsekedni meg ilyesmi, de írtam, hogy az elektromos nekem egyelőre még nem kell, több teszt után lett ez kiválasztva, de főleg a dízel ocsmány hangból lett elegem és a veserázó utakból, amit a lagesz közvetített rendesen az elmúlt 10 év alatt. De a kalapom emelem előtte, mert soha nem hagyott cserben, nélküle nem is biztos, hogy sikerült volna elérni a dolgokat. Motorja(ami ugye japán) a mai napig a z egyik legjobb, ha nem a legjobbak közé tartozik a világon ez a bivalyerős 2.0dci, aminek gyárilag sajnos rendesen befogják a száját sajnos, de előhozható, mint az enyémből kiderült... Majdnem 600K, motor bontatlan, váltó, kettöstömegű, lánc mind-mind gyári. Nyilván sokat nyom a latba, hogy nálam mindig a legjobbat kapta és főleg pályázásra használtam, de akkor is. Azért kíváncsi leszek, ha ki lesznek cserélve ezek, amik már rég ott vannak polcon, vajon milyen állapotban lesznek. Ha átfordul a 600 ezerbe, arról videót készítek, de ehhez még jó néhány ezret le kellene vele nyomni, ami mostantól elég bajos lesz, ha szinte nem is lesz használva. De majd egyszer rászánom magam...

Tehát, akit érdekel, előtérben az új "Terminator hatos (T6)" én így hívom és nálam csak fekete jöhetett szóba, háttérben a "nyugdíjazott".
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]
[kép]

Egyébként az átlagfogyasztása nekem 13 liter felett van. 8 fokozatú vajsima automata...De azért megtud ez is lódulni rendesen, de mégsem érzem azt, mint a lagesznál, hogy a gyomron vágna, de gyorsabb a gép, csak ezt valahogyan lágyabban teszi, olyan 5.7 körül van százon. Mecseki kanyarokban a lagesz szénné alázza, de komolyan! El sem akartam hinni, ráadásul itt aztán nagyon kijött, hogy alul kormányzott. Győztem visszavenni az arcomból... Viszont a motorja olyan csendesen jár, hogy még kint is fülelni kell, bent az utastérben lófütty, semmi nincs. 200 felé jön egy enyhe szélzaj, de az szinte semmi még. Ennél jobban (még) nem mentem vele. Nyugodt városi, vagy pályás vezetésre teljes csendben, erre találták ki. Az magyar utakat nagyon szépen el/kisimítja, de a nagyon szarból ez sem tud várat csinálni, ami hangban adja jelét, tehát nagyobb huppanóknál érdekesen hülye hang jön hátulról, de csak hang és nem érezhető az úthiba.
Vaj bőrrel kértem, szinte minden extrával, a belső rendszert még tanulnom kell, egyelőre egy nagy katyvasz még számomra, minden egy kicsit máshol van, mint ahol én keresném, de majd kitanulom ezt is...

[ Szerkesztve ]

(#62226) diablo1984 válasza cellpeti (#62220) üzenetére


diablo1984
veterán

Gondolom azt tudod, hogy az rca az erősítő kimenet, a másik oldalt az a sok tűs fekete csatiba járna egy iso kábeles cucc! Azt nem adták a rádiódhoz???

(#62227) BLUE TORNADO


BLUE TORNADO
senior tag

Üdv!
Észrevettem, hogy 2-3 nap állás után első indítás előtt, ha rálépek a fékre, akkor nem bírom benyomni. Miután beröffen a motor, egyből beljebb esik a megszokott helyzetbe, mint amikor menet közben fékezek. Ez a jelenség normális?
Megane PH1 98' 1.4 Energy

Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?

(#62228) Gombinyó válasza ΞΔGLΞ (#62225) üzenetére


Gombinyó
őstag

Szép! Grat :C

(#62229) #89309696 válasza ΞΔGLΞ (#62225) üzenetére


#89309696
törölt tag

Sejtettem, hogy nem fogsz elektromosat venni. Nincs még belőlük olyan kategóriájú ami neked kellene, ami van az meg 4x annyi.

(#62230) shifty! válasza rob210 (#62219) üzenetére


shifty!
senior tag

Muszáj volt neki, különben szívó lett volna hazamenni :DDD Köszi a segítséget! :))

"Vasárnap ne lopj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő."

(#62231) tabaga válasza BLUE TORNADO (#62227) üzenetére


tabaga
tag

A vákuumos fékrásegítőből gondolom addigra elmegy a nyomás, ennek újbóli felépülésekor megy vissza a pedál. Szerintem ez így normális, ha amúgy a féken nem vettél észre más változást.

(#62232) BLUE TORNADO válasza tabaga (#62231) üzenetére


BLUE TORNADO
senior tag

Egyszer kellett légteleníteni, de semmi mást nem vettem volna észre rajta

Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?

(#62233) sesomaru1989 válasza cellpeti (#62220) üzenetére


sesomaru1989
aktív tag

Annyira okos vagyok. Linekt nem raktam be. Szerintem ez lesz jó hozzá, de biztos nem vagyok benne!! Mindenképpen hívj fel egy szakit aki ezzel foglalkozik, biztosan tudnak segíteni milyen kell.

Am meg az autó rádióra akkor jár gari ha azt szakember végzi el, és ő pecsételi le a gari levelet is. Ezt jó ha tudod.

[link]

ÉS igen az előttem szólónak igaza van az RCA az kimenet, a sok kis tűs csatlakozó lesz ami neked kell.

[ Szerkesztve ]

(#62234) Predator2


Predator2
addikt

Helló

Fogy a hűtőfolyadék a kocsimból, mivel vészesen közeleg a tél így gondoltam kompletten lecseréltetem az egészet.

Milyen márkát vegyek ami gyakori, sok helyen memtalálható és még évek múlva is kapható.

2004-es 1.5dci 82HP Clio2

THX

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#62235) BLUE TORNADO válasza Predator2 (#62234) üzenetére


BLUE TORNADO
senior tag

Szerintem a Prelix egy jó választás. Én is ezt használom, és eddig tökéletes :)

Az egész világon az alkoholizmust betegségként kezelik. Egyedül nálunk kérdezik meg: - Miért nem iszol? Beteg vagy?

(#62236) gooool válasza Predator2 (#62234) üzenetére


gooool
őstag

Eloszor is megneznem, hogy miert fogy az a folyadek... :D
Mert nem igazan uzemszeru.
Egyebkent pedig Total Glacelf Supra Auto a gyari ajanlas 50:50 aranyban. :)

Üdv, Balázs

(#62237) mycso válasza ΞΔGLΞ (#62225) üzenetére


mycso
Topikgazda
LOGOUT blog

Fej kiszedését, dekopír fűrészlappal csinálom (ha fa, akkor picit meg kell reszelni a fogakat).

A volvóhoz, meg nagyon nagy gratula, szép dög.

“The Night is Dark and Full of Terrors”

(#62238) Predator2 válasza gooool (#62236) üzenetére


Predator2
addikt

Nem látni hová tűnik.

Nekem olyan fagyálló kell, amit a "sarki fűszeresnél" is kapni. Értelem szerűen a motorba való.

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#62239) forceberg válasza Predator2 (#62238) üzenetére


forceberg
veterán

Mondjuk azt nem írtad le, hogy mennyire fogy, de a fogyás okát kellene inkább kideríteni...
Vagy úgy vagy vele, hagy igya, nem akarsz rá költeni a folyadékon kívül?

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#62240) molnarpeter válasza rob210 (#62216) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Ah, ebben csak egy nagyra nőtt ablakemelő kapcsoló van a féknek a váltó mellett jobbra, de automatikusan be is húzza. Ha jól emlékszem, nyomni kell a fékpedált, és akkor ugyanúgy egy pöccre kiengedi :K Kedveltem, kezes anyahajó, dpf nélkül nem egy ijesztő tárgy használtan sem.

[ Szerkesztve ]

(#62241) rob210 válasza Predator2 (#62238) üzenetére


rob210
Topikgazda

Az utastér nem párásodik nagyon?
Cilo diesel, tehát van pár gyakori hely ahol engedi a hütőközeget. Sajnos.

Renault power

(#62242) MaXX81


MaXX81
tag

Üdv emberek!
Termosztátházat szeretném kicserélni egy ilyenre: METALCAUCHO márkájú, nyitási hőmérséklet: 89°C, hőkapcsolóval, tartozékokkal termosztáttal. Megane 1 1.6e 90 le motorhoz ez megfelelne?

(#62243) forceberg válasza #32577792 (#62183) üzenetére


forceberg
veterán

Majd írd meg, hogy mit érzel! Ezelőtt mi volt benne? Full Tech FE?

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#62244) Predator2 válasza forceberg (#62239) üzenetére


Predator2
addikt

Túl sokat nem használom az autót sőőt. Hiába töltöm tele (ioncserélt vízzel) az rövid időn belül a felére csökken, most is az alatt van, de már nem merek több vizet rátölteni, mert félek hogy annyira felhígul, hogy télen szétfagy a motor.
Volt Gyöngyöshalászon a mindenki által dicsért szerelőnél. Nem látott rajta semmi rendelleneset. Azt mondta, hogy lehet a kupak a ludas. Az utastér nem párásodik.

Sajnos a dci-khez nem értenek idehaza. Ezzel a problémámmal már több éve küzdök.
Idén új porlasztókat kapott a kocsi, de ugyanúgy rángat/dadog hidegen: [link]

[ Szerkesztve ]

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#62245) forceberg válasza Predator2 (#62244) üzenetére


forceberg
veterán

Nekem is csinál ilyen hangot a 82 lovas, de csak bő mínuszokban indítás után, de +6°C-on azért nem kéne.
A porlasztók miért lettek cserélve?

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#62246) polonic válasza Predator2 (#62244) üzenetére


polonic
félisten

Ki a gyöngyöshalászi szerelő?

(#62248) Predator2 válasza forceberg (#62245) üzenetére


Predator2
addikt

Ugyancsak ezért a dadogás miatt, elvittem Pataki Zsolthoz Gyöngyöshalászra, azt mondta hogy valószínűleg csúcs hibás a kocsi, mert a résolaj rendben volt. Illetve azt is, hogy nem is teljesen rendellenes a dadogása, mert "előtöltés/szinkronszög" miatt is csinálhatja.

Van aki azt mondja, hogy ez a dadogás, rángatás hidegben normális. Amint 10° alá esik a hőmérséklet elkezd szórakozni.

>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<

(#62249) forceberg válasza Predator2 (#62248) üzenetére


forceberg
veterán

"azt mondta hogy valószínűleg csúcs hibás a kocsi" :
az ilyen szerelőt messzire kerüld el... nem látok bele a kocsidba, de ilyen "olcsó" alkatrészeket csak tippre nem cserélünk.
A legjobb, ha esetleg azzal vígasztalt, miután nem javult a helyzet, hogy előbb-utóbb úgyis cserélni kellene őket...
Csak, hogy érezd: az enyémben is cserélni akarták már a csúcsokat, kb. 150e km-rel ezelőtt. Furcsa, de még most is azok a cserés csúcsok vannak a kocsiban...

http://www.flickr.com/photos/4ceberg

(#62250) #89309696 válasza Predator2 (#62244) üzenetére


#89309696
törölt tag

Ilyet az enyém is csinál hidegen, csak kicsit finomabban. Ez 65 lovas 2004-es dci. Ebben is voltak porlasztók cserélve 350k Km-nél (ömlött a szürke korom belőle szóval gatyáig lettek járatva), de ez a rángatózás semmit nem változott csere után sem, pedig most ereje teljében van és füstmentes, turbó jó, szivattyúnyomás jó, mindent megnéztek amit lehet.
Én nem foglalkozom vele igazából.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.