Hirdetés
- No Voice in the Galaxy
- Itt az új LOGOUT!
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Full-size AT form factor gépház restaurálása.
- 2024 őszi fórum peca
- Gurulunk, WAZE?!
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
A fentiekben az a szomrú, hogy ha a lengőkar a himbarendszerrel össze van csatolva, nagyon nehéz előidézni, valamint ha a kerék, lánc, fék bent van, szinte lehetetlen. Ellenben ha a lengőkar csak a pivot point-on csatlakozik, akkor simán előidézhető a felettébb hangos kotyogás.
Továbbá: Mikor már biztos voltam abban, hogy a kopogást hátulról hallom, elengedtem az elejének nyomozását, összeraktam a motort, míg az alkatrészre várunk, tolattam ki a műhelyből, s hallottam, hogy az első teló kopog, ahogy a fékkel előre hátra himbázom a motort.
Ez azt jelenti, hogy az első teló csúszó része is szét van kopva, löttyen a teleszkóp is.
Mi a tapasztalat ezzel, elegendő a belső csövön lévő csúszó perselyt cserélni, vagy a szár is annyira kopott már, hogy nem elegendő, akár felújítás, akár szár csere, akár túlméretes persely szükségeltetik?[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- HPI WR8 3.0 2001 WRC Subaru Impreza / 2 akksival, töltővel, táskával
- Szinte új Krups XS 600010 cappuccino set (tejhabosító) eladó ajándék Krups tisztítótablettával
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- 4MP 4G Solar Power Network PT Camera
- Klarstein Ice Volcano 2G jéggép, jégkockakészítő eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen