Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- gerner1
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dokee78
félisten
Hali.
Amivel a Mikulás megy az milyen motor? -
Khaosz55
addikt
válasz
runner 125 #103582 üzenetére
Ez kicsit más ezt egyáltalán nem lehet dönteni.
-
Geresics
addikt
Hehe, most jut eszembe! Én háromkerekűztem 2,5 évig!
Piaggo Ape Max!
- 1 henger!
- 422 ccm!
- Diesel!
- 5 gang + rüki!
- 9 mázsa teherbírás papíron, de vittem vele 1,5 tonnát is!
- Max sebessége9080 km/h (dombon lefelé, teherrel, üresbe rakva)!
- 4 liter/100km a fogyasztása megrakva is!
- Rendes kormánykerekes!
- 2 személyes! (Néha az anyósülésről vezettem!)
- A csajok imádták!
- Megtanultam benne szájról olvasni! Legalább is azt, hogy "Nézd, három kereke van!" -
vendingo
veterán
válasz
runner 125 #103586 üzenetére
Nekem az a bajom a terepezéssel, hogy a környéken kb minden natura 2000 ami nincs leaszfaltozva
-
runner 125
nagyúr
válasz
-Mike- #103585 üzenetére
Városban ezzel előrejutni? Max. sárgavillogóval, és egy kamu kefével az első kerekek között, mint egy padkatakarító..
Városba az sem szerencsés, de vidékre szerintem qrva jó. Épp a minap agyaltam azon, h ha nem találok endurot, veszek egy quadot. Persze valami korrekt darabot, pl. a Polaris Sportsman 1000.
-
-Mike-
addikt
válasz
runner 125 #103582 üzenetére
3kerekű ide vagy oda, azért ezekkel autók között városban előrébb jutni... (magyarul: filtering) nagyobb hely és sokkal több udvarias autósra lenne szükség. Már csak ezért kizáró ok nálam egy ilyen.
Múltkor is láttam egy rendszámozott quadot. Szépnek szép, peres gumi, nagy hang de nyáron egy 60mp-es piros lámpa után két busz között szerintem tolnám fel a hahu-ra. -
vlevi
nagyúr
válasz
runner 125 #103582 üzenetére
Még a Piaggio MP3-at csak-csak meg lehet magyarázni, mert az egy közlekedési eszköz, egy robogó, amit tényleg használnak olyanok is, akik csak az autó helyett keresnek valami dugóba be nem ragadó alternatívát.
-
vendingo
veterán
Erre a fos nikenre még gumit se lehet kapni, csak asszem azt, amivel legurult a szalagról.
-
runner 125
nagyúr
válasz
Bogyó bá' #103581 üzenetére
Pont ezen agyaltunk tegnap haverommal.
Alapvetően arra jutottunk, h 40-60 közti, annó motorozó / robogózó, újrakezdő, biztonságos (oké, oké..), erős motort kereső, tehetős fószer, aki gyerekkora óta nem nagyon vett részt a motoros társadalomban, így nem vágja le h a 99% elítéli, megveti és kiröhögi a 3 kerekű motorokat.
Na, ők meg fogják venni.Függetlenül attól, h a videó is bizonyította, h totál más kanyartempóra képes és az előtt én is meghajlok, de a véleményem és a hozzáállásom nem változott. Nekem nem kéne, meg ahogy fentebb elhangzott, irreleváns egyszerűen motorkerékpárhoz hasonlítani egy ilyen szülöttet.
Annyi erővel Dodor egy ilyenhez is hasonlíthatná a motorokat: -
Pocee
senior tag
válasz
zgospel #103579 üzenetére
valaki azért fog ilyen motort venni ha netán olajra futna akkor megmenti a 3 kerék?mert akkor nagyon kár mert ez is benne van a videóban
a szépségéért megint nem lesz egy nagy darabszámban eladott motor,kétkerekűvel összemérni háromkerekűt megint nem egy értékelhető történet...
na mindegy... -
zgospel
őstag
válasz
Pocee #103578 üzenetére
Senki nem akar szándékosan olajon motorozni, hanem ez egy ilyen műfaj, mész a Pilisben, döntögeted a motort, és egyszercsak murva az egyik kanyar közepén, a másikban a volánból kilötyögött gázolaj, a harmadikban az erdőből kihozott sár, a negyedik közepén meg egy nagy kátyú.
Kétkeréken ilyenkor általában összeszarjuk magunkat, én még egy infarktust is kihordok, rosszabb esetben esés a vége. A videóból jól látható hogy amikor keresztben áthúzza a poros olajos sávon, akkor is csak a hátulja moccan meg, az eleje tartott.Megjelenéskor az volt a kérdés mindenhol hogy mire jó ez a háromkerekű felépítés, mivel tud többet, miben más, mit nyújt, hogyan viselkedik a fent leírt szituációkban.
-
Pocee
senior tag
válasz
zgospel #103570 üzenetére
azért a poros olajos úton nem fog semmi fennmaradni,pláne egy kifényesített körforgalomban,legalábbis felénk az összes úgy csúszik mint egy zsíros tükör.
nem gondolnám,hogy valaki azért vesz ilyen motort mert szeretné tudni,hogy megy olajon,amúgy olajon egy autó is úgy elcsúszik 4kerékkel mint a picsa,ha valakinek nincs erre annyi rálátása,hogy az olaj nem biztonságos és motorozni akar rajta,akkor az meg akar halni. -
odipapa
senior tag
válasz
zgospel #103570 üzenetére
Akkor szerinted az AK-47-est is embereken kéne tesztelni mert az úgy az igazi?
Pályán vagy forgalomtól elzárt területre is ki lehetne juttatni oda nem illő anyagokat és azok mennyiségéből milyenségéből sokkal több konklúziót lehetne levonni, mint egy meghatározhatatlan foltról a közúton.
-
ath
senior tag
izé, annak amúgy mekkora hírértéke van, hogy valaki csúszott háromkerekűvel? főleg egy ilyennel? szerintem igen kattintásvadász.
mivel tudjuk hogy megy, és hogy tud, még akár azt is el tudom képzelni (bár elég vad gondolat), hogy látta az olajat, de csakazértse ment máshogy. mint tudjuk, a negatív reklám is reklám, neki is, Ivanicsnak is -
Chris0321
veterán
-
Chris0321
veterán
válasz
zgospel #103566 üzenetére
Közúton le lehet tesztelni szabályos sebességgel és pl. városban milyen tulajdonságai vannak, nagy sebességgel és a kanyarokat próbálgatva viszont a versenypályán egészségesebb menni egyrészt mert nem szokott ott olajfolt lenni mert ha esetleg valami a pályára kerül, feltakarítják. Nincs szembeforgalom sem ami elé kimehetne egy elszámított kanyarban viszont van bukótér ami jól jön ha túlvállalta magát és nem az árok vagy egy kellemes fa jön vele szembe. Nem poénból szokták a tv-s autós műsorok sem pályára kivinni a járműveket és nem a forgalomban száguldoznak.
-
Pocee
senior tag
válasz
Geresics #103563 üzenetére
azt a motort nem kellett ám kilométereken kínozni,hogy elérje a 180-t,egy kövérebb gázfröccs és kész is.hogy megkérte,hogy menjen annyival?szted,de tök őszintén,az az ember ezt a kérést leszámítva,még nem ment a motorjával ennyivel vagy gyorsabban?hagyjuk már,próbálj már ki egyszer egy komoly motort,hogy mennyiből tart 200fölé menni...
Mindamellett egy unszimpatikus majom és nem is ismerem el mint jó motorost,(mondjuk hozzáteszem nem néztem utána mi tett le az asztalra,de akkor se)
Trágár szókimondó stílusára hugyozik be a sok takony,agyrém egyébként,kulturált stílussal is ki lehet véreztetni egy motort nem kell hozzá szart fröcsögni...és hogy ezzel a stílussal leparkettázott egy bolondbiztos motort...meg is érdemli...persze,hogy gyorsan kellett reagálni videóval a miértre,nehogy a dodortotem eldőljön...zgospel: mivel mutat többet a közút mint a ring?
-
zgospel
őstag
válasz
Geresics #103563 üzenetére
Ezeket a korábbiakkal együtt tőle kérdezd meg, aztán majd linkeld. De komolyan, érdekel.
Nem hinném hogy akár az említett suhanc, akár bárki más felnőtt ember tetteiért felelősséget kellene vállalnia. Vagy ha megállít a rendőr mert szabálytalanul mentem akkor mondjam azt hogy "de hát a Dodortól láttam" és akkor őt veszik elő? Ha a videóban szereplő Viktor elesik, akkor arra hivatkozik hogy "a Dodor kért meg"?
Ha Viktor nem akar annyival menni akkor nem fog. Annyival ment amennyit még ő jónak érzett, ami neki még komfort zónán belül volt.
Olyanokra nehéz bármit mondani akik nincsenek tisztában a saját határaikkal és túlvállalják magukat utcán, gondolom a jogosítványszerzés / képzés felé kéne keresgélni.Ha nem 180-200-zal fordul hanem 90-nel akkor kiderül hogy mit nyújt a 3 kerék? Ha a Hungaroringen megy vele akkor kiderül milyen előnyei vagy tulajdonságai vannak közúti viszonyok között? Nem. Nem fogom visszanézni mert hosszú, de emlékeim szerint amíg tempóztak nem nagyon jött szembe semmi, kifejezetten gyér volt a forgalom, a kanyarok és az útszakasz pedig jól belátható. Arra sem tudok mit mondani hogy ignorálták a port meg a gázolajcsíkot, azt egyáltalán nem értem
Szenzitív téma, Svájcban agyonlőnek, stb, de jobb ha mások hibájából tanulunk.
-
Geresics
addikt
válasz
-Mike- #103564 üzenetére
A felkiáltójel (!) valamennyi latin ábécét használó nyelvben az az írásjel, amely – általában a mondat végén állva – felkiáltás, felszólítás, meglepetés, óhajtás, kívánság, vágy, parancs, tiltás, kérés jelölésére szolgál a kijelentéssel (állítással) és kérdéssel szemben. Ezen kívül önálló megszólítás után kell még használni!
Ajánlom továbbá mindenki figyelmébe az MTA vonatkozó pontját:
https://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh#241//napi_okoska:off
Nagyon túltoltam? -
Geresics
addikt
válasz
zgospel #103561 üzenetére
Tréning: nem csak 30-al bójázós van. Ha lesz gyorsabb motorom, akkor megyek a BMW/Drivex tréningjére, ahol igenis nagy sebesség van.
Amúgy én olyan tempóval autópályán akarok menni, hosszú távon - ha már szóba került!Nagyon nagy különbség van Dodor, és más motorosok között! Dodor versenypályán tanult, és oktat motorozni! Piszok jó pilóta! Egy átlagos motoros, aki még sosem, vagy mondjuk 2x volt pályán még csak egy lapon sem említhető a Dodor kategóriájú motorosokkal!
Viszont Dodor közszereplő! Olyan, akire sokan felnéznek! Olyan, akinek a véleményére adnak! Olyan, akinek a viselkedésmintáját követni fogják! És itt a baj! Ne mutasson olyan példát, hogy 200-al kell (kamionok és mezőgazdasági járművek által erősen terhelt) közúton száguldozni!
Pláne ne mutasson olyan példát, hogy egy bevallottan átlagos képességekkel rendelkező pilótát kér meg ugyan erre!
Elhiszem, hogy Ő, vagy Te tudtok 200-al biztonságosan közlekedni (sőt, parkolni, és közben telefonálni, meg szendvicset enni), de a srác, akit száguldásra kért nem olyan ügyes, mint Te, vagy Dodor!Tudom, hogy "addig nincs baj, amíg nincs baj", de mit csinál, ha baj van? Ha a srác megcsúszik 180-nál? És ha - ahogy Dodor mondta - becsúszik a szalagkorlátba, és lefőtt a kávé??? Akkor mi a fenét csinál?
Vagy, ha a helyi suhancok felismerik a kanyart, és kimennek a saját motorjukkal - mert látták, hogy itt ilyet is lehet!!! Akkor mi a fenét fog csinálni? Azt mondja majd a suhanc hülyegyerekek anyukájának, hogy bocsi, én nem gondoltam volna, hogy más is megpróbálja utánam csinálni?És nem vagyok álszent!
Minda legtöbben gyorsabban megyünk, mint amennyivel szabad! De nem 180-200-as tempóval ilyen úton, ilyen forgalmi viszonyok között! Azért ez hatalmas különbség! -
zgospel
őstag
válasz
Geresics #103559 üzenetére
Most attól hogy valami hülye a neten azt mutogatja hogy mennyivel megy nem hiszem hogy példát mutatna és mindenki utána csinálná. Ahogy a tévében retardkodó győzikéktől meg valóvilágoktól sem lesz mindenki agyhalott azonnal
A motorosok jelentős része ígyis úgyis gyorsabban fog menni mint a megengedett, hiába álszentkedünk.
Szóval ha ezek az emberek kimennek és meghajtják, akkor már jobb ha tudják mit csinálnak, van némi képzésük és tudásuk legalább, különben az lesz mint amit időről időre olvasni a hírekben hogy szemmel alig látható kanyart nem tudott bevenni, első féket alig húzott de a hátsót taposta, stb.Ha jól emlékszem te is olyan motort keresel ami tudja a 150-es utazót tartani. Az nem száguldozás?
Mész 150-nel, de a veztech tréningen semmit nem csináltatok 150-es tempóról, 30-cal bóják körül hátsófékkel, meg 80-ról fékeztetek (most csak mondtam pár számot). Meg a Kakucson ahol 60-80nal kanyarodnak emberek mentetek pár kört. Ezután ha 150-nél történik valami akkor az persze hogy soknak érződhet. De ha 150-ről vagy 200-ról gyakoroltátok volna a fékezéseket oktatáson akkor jóval kintebb lennének a határok, és meg sem kottyanna utána ennél a tempónál bármit is reagálni egy helyzetre. Ha meg valaki rendszeresen pályázik és ilyen tempóval kanyarodik meg 200-ról fékez akkor meg pláne van tudásbeli tartalék alacsonyabb sebességeknél.
Amúgy meg nem tudom ki az a Bike-R, miért nem Dodornak kommenteled be?
-
Chrys_
addikt
Most aztán jól megmondtad neki... ilyen körforgalomban meg bárki elcsúszhat azon a szaron.
-
Geresics
addikt
válasz
zgospel #103555 üzenetére
Az a legegyszerűbb, ha bemásolom ide, amit facebookon írtam Bike-R kommentje alá, amikor belinkelt a videót:
Továbbra sem gondolom, hogy egy celebnek (jó, legyen inkább sokak által elismert személy, akire követendő példaként tekintenek) olyan példát kell mutatnia, hogy 200-al kell közlekedni kamionok és mezőgazdasági járművek által erősen terhelt utakon! Sőt, erre még direkt meg is kér valakit, aki egy átlagos pilóta, és nem olyan szupersztármotoros, mint ő!
Ilyen tempóval menjen (német) autópályára, vagy ha kanyarogni akar, akkor meg a Hungaroringre! -
runner 125
nagyúr
válasz
zgospel #103555 üzenetére
Igen, pont az utolsó mondatot akartam tegnap én is bepostolni a téma kapcsán ide. Főleg, h az első bejátszás alatt ott lobogott végig a kanyarodásképzés plakát.
Alapvetően nincs problémám a stílusával, néha talán kicsit sok ez az énvagyokafaxagyerek megmondó duma, viszont ahogy írod, az egész kb. egy tragikomédia volt. Amikor a fb feldobja, meg szoktam nézni 1-1 videóját, több egymástól független videóben is anyázta ezt a motort, mert h három kerék, kb. a boozyknak való és lehetetlen elesni vele, felesleges, marketingeszköz, tanuljmegmotorozni, stb. Erre 20-szal elkaszálja a körforgóban.
Szóval, a karma és a sors pofonja ugyebár. De, még szerencse h így megúszta. Cimboráimmal párszor kitárgyaltuk már, meglepő, h ez az ember még él.
Egyébként az egészhez hozzátársult egy jókora felelőtlenség és figyelmetlenség is.. de nem is értem, h ezt pont ő h nem gondolta át. Azért november közepén motort tesztelni, még ha 3 kerekű is.. sőt, előtte az MT01-gyel is verették 180 körül ezen a szakaszon, azért kockázatos volt ezt az egészet így bevállalni.
Nem beszélve arról, h a folyásnyomok (cseppek) az úton már az első képkockától is látszódnak végig. Azt sem értem h nem tűnt fel neki már a legelején is, h az általa említett poron kívül folyadék is van az úton bőven.Noh mindegy, tanult valszeg belőle ő is.
ui. aki Niken-t szertne, most bepróbálkozhat az Ivanicsnál, h a Dodor által összetörtet fél áron vinné.
-
Teasüti
nagyúr
válasz
Geresics #103551 üzenetére
Mondja ugyan, hogy nem látta az olajat, de ez sehogy nem fér a fejembe. A kamerán elég kontrasztos minden felvételen. Nehogy már szabad szemmel meg ne legyen az... Hogy egy körforgalmat benézek, pont megcsillan az út, az egy dolog. De hogy az egész forgatás alatt nem tűnt fel senkinek, hogy olaj van az úton, az kicsit erős. Milyen motorosok ezek?
-
zgospel
őstag
válasz
Geresics #103551 üzenetére
Pedig öröm volt Tasi videóit nézni akkor is amikor a 2006os R1-en értetlenkedett, ami a mai napig egy elég kívánatos motor amúgy
A kedvencem volt amikor elmagyarázta hogy a 30 éves Suzukijával hazabassza a modern motorok akármelyikét
Most az hogy neked Dodor nem jön be az egy dolog, kicsit csakazértis írtad amit írtál. De legalább rendeltetésszerűen próbálja ki őket. Mindenkit az érdekel ennél a motornál hogy hogyan kanyarodik, mire jó a 3 kerék, mit bír el, hol a határ. Hát megmutatta tisztességesen. Ez a videójából szerintem maximálisan kiderül, pláne hogy akit meghívott Viktort, azt a Yamahások FB csoportból ismerem nagyjából és ő tényleg nem egy nagy mágus.
100x inkább ilyenek legyenek a tesztek, mintsem amikor töviről hegyire felolvassák a katalógusból az összes kurva milimétert meg a blokkon belüli szögeket stb, aztán 50-nél gyorsabban és 10 fokos dőlésszögnél nagyobbat nem mennek vele, meg a városban gurgulásznak. Sport vagy sportos motorokat így kell kipróbálni, hasonló menetek után lehet róluk releváns véleményt mondani.
Az továbbra is végtelenül ironikus hogy pont egy háromkerekűvel esett el, pont ő, és pont egy körforgalomban
-
Geresics
addikt
válasz
Horvi #103548 üzenetére
Gondoltam ez lesz az első Dodor videó, amit végignézek, de bevallom nehezemre esik. Tasi bácsi videóival vagyok így: rengetegen nézik, de én akkor sem tudok megnézni egy egész részt! (Kivéve, amikor Apriliát fikáz, azokon mindig jót mulatok, hogy mennyire vakon van az öreg!
)
Most ott tartok, hogy közúton 180-200-as tempóval kell kanyagornia a másik srácnak. Megállítottam, leírtam ezeket ide, ennyi pihi talán elég is, most megpróbálom folytatni...
...
Most, hogy már ment is vele, aranyos nézni, hogy mekkorát változik a véleménye - és a stílusa is!Na, folytatom, mert most jön az esés, ha (#103550) Micsurin jól írta az időt!
...
Uhh, micsoda oknyomozó riporter lenne ebből a srácból!Érdekes volt látni, hogy a videó közepén mennyire visszavett a hatalmas arcából (amit egyébként már többször, több helyen taglalta, hogy szándékos, és Howard Sternhez hasonlította magát)! Jó volt azt is látni, hogy beismerte az eséssel kapcsolatban elkövetett hibáit is!
De, hogy egy pillanatig nem fordul meg a fejében, hogy nem 200-al kellene motorozni közúton, kamionok, és mezőgazdasági járművek között, az számomra továbbra is visszataszítóvá teszi ezt az embert.Számomra. Szerintem. Stb.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- AKCIÓ! Apple Mac Studio M1 MAX 2022 32GB 512GB számítógép garanciával, hibátlan működéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4070 Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Dell Latitude E5570 Touch - i5-6300U I 8GB I 256SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Gari
- Dell Precision 5560, 5550, 3561 i7, 10-11. gen. Nvidia 4k Touch, gar
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490s - i5-8GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest