Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
-
LOGOUT
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
#50433536 #82799 üzenetére
Egyik naprol a masikra nem fog megvaltozni, latom en is mennyit romlott a kozlekedesi kultura az elmult evekben a "nekem nehogy mar ne lehessen" illetve "megtehetem" gondolkodas mod miatt.
Viszont, annak orulok, hogy a rendorseg es a jogi kornyezet a maga modjan tett egy jo par lepest afele, hogy megprobalja visszaszoritani, mielott vegleg elharapozna(sajnos nem tul koran, de a burokracia utvesztoiben ez kb fenysebesseg itthon).
Komolyan kezdik venni a buntetofekezest, mint buncselekmeny, amiert ha buntetlen eloeletu az ember, akkor minimum felfuggesztett bortont+1-2 ev jogositvany bevonast kap.
Papiron Berki is meg buntetlen eloeletu, mint egy "atlag" ember, ezert kapott ennyit nem jogerosen.
Ezeknek a taplo embereknek mar csak a jogsi bevonas is nagy ervagas es ha elkapjak, hogy anelkul vezet, akkor lehet behaladni a kaptarba.
Ez neki is faj, de gondolj bele a hetkoznapi atlagos paraszt helyebe aki mondjuk melora is hasznalja minden nap az autot. Na neki nagy buntetes lesz ha kiesik alola es jobban fog fosni a bortontol, minthogy megkockaztassa a jogsi nelkuli vezetest.
Nem sok, de azert ha csak az elmult evet nezem, akkor jopar atlagjoskat is megzsanettoztak hasonlo itelettel buntetofekezesert, plusz ehhez jon hozza a bekuldott dashcam alapjan torteno buntetes+a budapesti autosok csoporttal valo egyuttmukodes.Hazai leptekben mar ez figyelemre melto, de tavol alljon tolem hogy megdicserjem, mert relative elkestek vele es mar tarthatatlan volt a helyzet.
Berki ugyere meg visszaterve sajnos az itelet "igazsagosnak" (jog szerint) tunik, de van meg neki ott mas ugye is folyamatban es az az ember letezesenel fogva keptelen az emberi es jogi normak betartasara, szoval nem utoljara allt o meg a vadlottak padjan. Akkor pedig szepen le kell csuccsenni amit kimertek ra.
En tovabbra is sok esetben az atlagos rendorjaror szarok ra mentalitasan duhitem fel magam, mert ha nincs valami nagyszabasu ellonerzes vagy akcio, akkor a forgalomban halal nyugodtan nezik vegig, hogy az autojuktol 10-15 meterre vag at a zarovonalon a buszsavba az ember es elozi ki a dugot, de tobbszor voltam mar szemtanuja, hogy elottem rendorauto ment a buszsavban es azelott meg 3 masik auto. A Keletitol az Erzsebet hidig nulla reakcioja volt a rendoroknek. Ezek utan nem csoda, ha mar az atlagember is felbatorodik.
Nem vagyok nagy hive a feljelentgetesnek, hazmesterkedesnek, de en egy ilyen dashcam felvetel alapjan elso korben az adott jaroroket szednem elo es utana a tobbit.
Szoval en azert varok nemi valtozast, meg ha nem is egyik hetrol a masikra, de ha a paraszt azt latja, hogy itt mostmar nem ejnye-bejnyere megy ki a szorakozas, akkor ketszer meggondolja, hogy csinalja-e. A maradek meg majd sajat karan tanul.
-
#50433536
törölt tag
válasz
FeniX- #82798 üzenetére
berki, a "nyilvános senki, aki ha kimegy a szobából már többen leszünk bent", csak felfüggesztett börtönt kapott... gyakorlatilag felmenették őt, mint a pedofil Kaletát. Az egész ország ellen elkövetett kulturális és morális rombolást tekintve valódi börtönt kellett volna kapnia.
És ez nem OFF!!!
Az utakon tapasztalt embertelen körülmények az ilyen ítéletek után csak romlani fognak.... ha a mérgező személyiségű, adócsaló bűnöző berkit nem csukták le, akkor annak se lehet nagy baja, aki néha nem indexel és nem adja meg az elsőbbséget, a zebrán elsodorja a babakocsit, leköpi a robogóst, kidob a simsonos elé egy borosüveget, stb... A motoros és autós közösségnek össze kellene fognia és ki kényszeríteni az ilyen és hasonló alakok végleges kivonását, hogy a vezetés megint öröm lehessen és ne idegbeteg rulettkerék...
-
FeniX-
senior tag
válasz
#50433536 #82797 üzenetére
Támogatom az ötletet, de sajnos európában homlokegyenest az ellenkező irányba haladunk..
puhányok, tunyák, szabadosak vagyunk.
Ha mondjuk a robogóval büntetőfékezős berkin átment volna az autó, akkor talán a legközelebbi majom elgondolkozna azon, hogy merjen-e ilyet csinálni.
Ehhez képest... -
#50433536
törölt tag
Sajnos igazad van... Szerintem is az emberek negyede teljesen alkalmaglan a közúti közlekedésre...
Főleg Budapesten van nagy gond a fejekben..akinek nem inge, ne vegye... Önző, arrogáns, agresszív, tolakodó vadbarmok mindenhol. Nincs olyan nap, hogy valami agresszív köcsög ne akarna elém vágni index nélkül, dudalnak mint a majmok... Minden huszadik ember elfelejti megadni az elsőbbséget, nem ismerik a jobbkez szabályt...
Ezek az emberek tényleg nem értenek a szóból és az alacsony bírságokból. Ezek olyan eltorzult belső kis világban élnek, hogy csak az azonnali brutális megtorló agresszíó, a tényleges börtön büntetés és a letaglózó bírságok hatnának. Nincs mas út, ezek az emberek nem hallgatnak senkire és nem tisztelnek senkit...
-
NYPD
aktív tag
válasz
FeniX- #82790 üzenetére
Szerencsés vagy, én naponta legalább 3-mal találkozom, oda-vissza.. Botrány. És van az a szint, mikor konkrétan egymás szemébe nézünk, én jövök a Thökölyn, a csaj meg kanyarodik ki a Columbus utcából jobbra. Mellettem jött a busz a másik sávban, el kellett rántanom a busz felé, mert az idiótája cseszett megállni, csorgott befelé. Kb 10 cm volt a busz és köztem. Ott ha perec van, a dupla kereket tuti a nyakamba veszem busszal együtt. Az ilyen meg csak sajnos abból ért, ha ott helyszínen kirángatod az autójából, kétszer szájongyűrőd úgy, hogy a füle a tarkójára kerüljön, kettétöröd a jogosítványát, az autóját meg bezúzod, és még a lábát is levágod, hogy eszébe se jusson többet részt venni semmilyen közúti forgalomban.. Én ki merem jelenteni, hogy az emberek hivatalosan is megbolondultak az elmúlt egy évben, tavaly nem volt ennyi zombi.
#82792
Köszi! Keló az nem rossz ha van náluk, az útba is esik. Kb. ilyen 30-40x50-es méret kéne. -
perge666
veterán
válasz
KTMHobby3 #82789 üzenetére
Na ne már,megint kezdődik a ledes mizéria?
Zoli bácsi írásából nekem nem a gyenge világítás jött le hibaforrásnak…….
Már lassan akkoris a világítás lesz a ludas ha defektes lesz a motor.
Már sokszor leírtad hogy nagyon szuper a világításid,örülök is neki,de örülhetsz hogy még nem büntettek meg miatta,én a helyedben mást nem biztatnék ilyesmire -
NYPD
aktív tag
Nem tudjátok véletlenül, hogy hol tudnék venni kemény habszivacs lapot? kb. 1 cm vastagságú kéne, ülés alatti tárolóba gyártanék egy vízszintes elválasztót (a megoldás olyan lenne, mint egy dupla aljú doboz). Mivel a karbinak a szervizablaka kiáll, és így nem egyenes az alja, elég kényelmetlen bele pakolni, ezért jelenleg prosztó módon egy karton van oda bevágva. Alul szerszámok, apróságok, a karton meg ugye sík, könnyen lehet cuccolni rá. Kerestem neten de mindenhol matracot akarnak rámsózni.. Aludni meg azért kicsi az a tároló
-
FeniX-
senior tag
válasz
Zoli bácsi #82787 üzenetére
Szerintem tök mindegy, milyen motorral mész, a kulcsszó a 'motor'. 1 lámpával rendelkezik és a többség fel sem méri, hogy milyen gyorsan haladsz. A városon belüli lassabb tempó a megoldás. 50 jobb, mint a 70km/h.
Ezekben a meleg napokban szinte minden napra jut egy ábrándozó, meg dekoncentrált sofőr.Sőt: ha egyáltalán nincs/gyér a forgalom simán bekockáztatom azt is, hogy 40-50 között gurulok. / persze máskor meg 70-nel, de inkább olyan helyen, ahol nem fordulnak ki elém.
-
KTMHobby3
tag
válasz
Zoli bácsi #82787 üzenetére
Kedves fórumtársam. Mindent leírtál, amit én is számtalanszol átéltem. Ezért váltottam ledes világításra. Azóta látnak. Még véletlenül sem hajtanak ki elém. Az erős fehér fényt már messziről is látják.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #82787 üzenetére
Ezert szeretem a motoromat, (yzf-r125) mert mindenki azt hiszi h gyors, kozben meg szerintem egy erosebb f astra leturná a 15 nyihahámat
-
Zoli bácsi
őstag
Felültem a robogóra, a 100 m-re (sem) lévő kereszteződésnél már majdnem csattantam. G Astra jön szemből, indexel, ugye én vele szemben egyenesen mennék. Fiatal hölgy vezet, látom rámnéz, megyek szépen, szabályosan...Erre már áll is keresztbe előttem, befordul.....Lábakat le, satufékek, kikerülő manőver....Megúsztam. Sajnálkozva tárja szét a kezét a nő, megy tovább.. Fogadok, megint elektromos biciklinek nézték a Libertyt, nem mérte fel a sebességet, azt hitte hússzal jövök. Nem tudok úgy menni, hogy a városban legalább egyszer nem jönnek ki elém..... Kell egy motor. Amit nem néznek villanybiciklinek.
-
DJGABI
addikt
válasz
Zoli bácsi #82784 üzenetére
amúúúúgy... a Benellire (távolról, hunyorítva) hasonlító csopper-utánzat van Keeway-ben is, kb harmad áron [link] nekem is megakadt rajt egyik nap a szemem
-
Zoli bácsi
őstag
Az a baj, ráérek, ebbe a melegbe ilyen tapogatós dolgokat csinálok...
Nekiálltam, hogy leszedem a taposót, úgy néztem négy csavar fogja lent, kettő meg elől. Mondom leszedem, megnézem én azt a vázat, illetve jobban hozzáférek, lekenem a hegesztéseknél. Fentebb töltöttem fel képet, úgy láttam rozsdásodik.
Csavarokat kiszedtem, az eleje le is jött, de alul a hátsó rész nem engedett a taposónak. Na, akkor összerakom, nem ér annyit az egész. Az egyik felső csavar semmit nem tart, egy fél menetet fog, aztán kattan és visszalazul. Nézem, el van törve. Nem tudom én törtem el, vagy ilyen volt...
Elmentem a csavarboltba, adtak hasonló csavart, azt mondták nem biztos hogy jó, de olyan speckó gyári karosszéria csavarjuk nincs.
Lazán, erőlködés nélkül a helyére ment. Az aggaszt, hogy nézegettem, egy gyári csavar párszáz ft. Én meg ötöt vettem 85 ft.ért. De talán itt nincs nagy terhelésnek kitéve...
A csavar 21 mm hosszú, a vastagságot nem tudom hol kell mérni, a menet külsejénél 4-4,1mm-t mérek a tolómérőmmel.
Jó ez a csavar szerintetek, vagy rendeljek gyárit hozzá?
Balról az ép ellenoldali, aztán a törött, jobbról amit adtak a boltba. A fej tuti más, a menetnél nem lehet nagy különbség.
Ez törött be
És egyben Hófehérke:
Nem igazán van kihasználva, lehet becserélem váltós motorra, ahányszor felülök, mindig megrúgom a dobozt, úgy ülök fel mint egy motorra..Vagyis ülnék.....Aztán meg kuplungolnék.....Asszony szerint ez való nekem, olyan nagypapás..... Nem vagyok még, de bőven lehetnék....
Egy [link] ilyenre fáj a szívem. Esetleg [link] Ilyenkor jó időben elmennék kisebb túrákra, valahogy a robogó mégsem igazi motor nekem.
Megvárom, hamarosan lesz 30 éves jubileumi zsé, 3 havi fizu... Megér egy nap ajtócsapkodást...Különben meg, olvassa el (az asszony) mivel jár a férfiklimax...... -
ot93
senior tag
Valóban szép tiszta, sőt ami a videó elején 0:02-nél barna csík, az is csak cseresznye oda kenődés . Valószínűleg cipőről került oda.
Amit sajnálok, hogy mivel még jogsim nincs hozzá, ezért csak mellékutcákban merek vele menni, és ahol módom van rá, ott kicsit poros az út. Ezért már így 2 hét távlatában látszik rajta a por a kerekeken, vázon alul, stb. Nemtom normálisabb utakon ugyanaz lenne-e...
Azt honnan látod, hogy kinti? De valóban az. -
nyogo83
Topikgazda
válasz
csongi #82775 üzenetére
Szerintem ez egy Motowell Retrosa (valamelyik korabbi evjaratbol). Az ujaknak mar nem ilyen Jog felnijei vannak, illetve masabb a kromvonalvezetes hatul,
De tippre valamelyik kinai tipushoz tartozik.Szerk: Az lesz az
Szabvany kinai cuccokbol osszedobalt, de a legjobban a Motowellre hasonlit.
-
NYPD
aktív tag
válasz
Zoli bácsi #82771 üzenetére
Párától esetleg el tudom képzeli, h adott esetben megeszi, még ha úgy direktben nem is kapott vizet.
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
Zoli bácsi #82771 üzenetére
Sajnos elofordul, ha a hegesztest nem kezelik le normalisan.
Finoman piszkald meg a kornyeken a hegesztesen a festeket, hogy ami eseleg lekivankozik, az lejojjon, majd RO55/Korant/Impa Kela Rust valamelyikevel lekezeled. Utana pedig fesd le valami festekkel.nbukta77: En nem foglalkoznek vele, jelentos tobbletet 4T-nel nem hozna plusszban.
-
nbukta77
addikt
Sziasztok. Egy gyors kerdes. Vespa primavera 50cc. Utana jartam a kipufogoban van folytas. Ennek kivetele mennyit dobhat a sebessegre? Jelenleg ora szerinti 50-55 kmh a vege. Erdemes vele foglalkozni? Elore is koszi.
-
Zoli bácsi
őstag
Van egy 1,5 éves, esőt sosem látott Libertym, ezer párszáz kilóméterrel.
Észrevettem, hogy az oldalkitámasztó vázhoz csavarozott része rozsdásodik, a hegesztésnél. Gyári, Piaggio kitámasztó, ezres szervizen tették föl. Na, mondom megnézegetem, átkenem valami festékkel, aláfeküdtem a mocinak. Akkor látom, hogy az alváz is ugyanígy kezd barnulni a hegesztéseknél.
Nem mertem Keewayt venni......Mondom mégis..... egy Piaggio biztos jobb. Nem várok csodát, de azt gondolom, egy vizet sem látott motor aljának másfél évesen nem kéne ledobni a festéket....
Szerintetek is rozsda..? Az oldalkitámasztó vas része ugyanígy barnult, csak végig, a hegesztésnél.
Kell vele foglalkozni, vagy hagyjam a francba..?
-
nyogo83
Topikgazda
válasz
DJGABI #82768 üzenetére
Ez a Suzuki GN klon, leghuteses nyomorudas 2 szelepes blokk.
Ezekbol letezik 200cc-s verzio is, ugy hogy a blokk "alja" ugyanaz. A Keewaynel RKV/RKS ami hasonlo blokkal keszul, meg eleg sok kinai motorba is rakjak. Alapbol a 125-os az valami 10Le korul van.
Robogoba a GY6 tipusu blokkok kerultek(139qmb, stb), azoknal is van eleg sok lehetoseg nagyobb henger kit-re.
-
perge666
veterán
válasz
tome0001 #82763 üzenetére
Ugyanezt produkálja a Typhoonom,van hogy 4-5 nap állás után,van hogy 2 hét után nem akar indulni csak sokadik rúgásra.
Ha jól rémlik nekem azt írták hogy a membránt kell kicserélnem a henger és a karbi között mert nem zár rendesen és elengedi a benzint,így több állás után sokat kell rugdosni mire felveszi a benzint. ( de lehet rosszul emlékszem és nem ez a probléma) Majd valaki jön és kijavít
-
Tamás9x
őstag
Adott egy 1p52fmi 125. téli leállásban terveznék rá valami izmosabb hengerfejet. Túllépi a 10.000km-t így amúgy is meg kell bontani a blokkot.
Érdemes? Ha igen miylen alternatívák vannak? -
tome0001
senior tag
Sziasztok,
Adott egy Piaggio NRG MC4 DD vízhűtéses verzió. 4 nap állás után nem indult el ma reggel, de az önindító teker, berúgókarnak erős tartása, de visszafelé elég lassan jön fel lenyomás után. 4 napja amikor letettem semmi baja nem volt. 100-as benyával tankolom, de 4 nap alatt gondolom a 95-ös benya sem rohadna bele. Milyen irányban induljak el a hibakereséssel? Gyertya, karbi? Köszi előre is a tippeket? -
NYPD
aktív tag
Sziasztok. Melyik az a része a robogónak, ahol érdemes megnézni nem lazultak-e ki csavarok? Az elmúlt évben nem nagyon volt rá érkezésem ellenőrizni e téren.
-
-
Laacika79
csendes tag
válasz
Tothgera30 #82759 üzenetére
Talán a tűt tedd egyel vagy le vagy fel és az szerint álitsd a levegőcsavart.
Nekem Phbg van,annál is tapasztalok furcsa jelenségeket mikor szinte teljesen betekerem a levegőcsavart,nekem bent ad hozzá levegőt.
Na meg amit mostanába csinál az nagyon nem tetszik.(82754) -
Sziasztok.
Adott egy Dellorto 16 PHVA karburátor. Alapjáratot nagyjából frankón be is állítottam, viszont a levegő/benzin keverési arány nem tökéletes. Az állító csavart miliméterenként állítom, viszont ha kifelé csavarom akkor olyan mintha fulladna magasabb gázálláson, ha befelé csavarom, akkor viszont darál. Köztes állapot nem nagyon van. Vagy a hőmérséklet ingadozás ennyire megviselné? Eredeti setup nem változott, talán csak a hőmérséklet/páratartalom.
-
-
tome0001
senior tag
Sziasztok.
Van egy piaggio NRG Power MC4 robogóm, Malossi tuning kuplunggal, ami 7 ezer körül enged fel.
A motor tökéletesen működik, azonban hidegen, indításkor, az első gázhúzáskor kb. 3-4 ezerig felpörög a motor, majd visszaesik alapjárati fordulatszámra, és hiába adok nagy gázt, nem tudok elindulni vele. Aztán a 3-4x próbálkozásra felpörög, 7 ezer körül felenged a kuplung, és onnantól semmi probléma nincs vele. Csak hidegen csinálja ezt.
Van ötletetek mit kéne átnézni/kipucolnI/kicserélni hogy ez megszűnjön?
Köszi előre is a válaszokat! -
Laacika79
csendes tag
Eddig semmi bajom nem volt a dellorto phbg 21 es el,kb 400km megtétele alatt de pár napja és tegnap is olyat produkált hogy több km megtétele után megállva alapjáraton járt 5-10mp et,majd kis gázadásra lefulladt mint akiből kifogyott a benzin.
Indítózok semmi,ujra indítózok kövér gázzal semmi.
Ezután húztam kicsi szívatót semmi,ezután áll a benzin a levegőszűrő előtti csőbe.
Benzin kitöröl zsepivel,gyertya ki,henger megszellőztet és utánna nagy nehezen beindul,persze alig tudja magát kidolgozni a dús keverékből.
Na most az oké hogy a meleg mocit igy elintézi egy kis szívató na de miért áll a csőbe a benya?és miért úgy fullad le elősször mint akiből kifogyott a benzin?
😞
-
mumtaz
senior tag
Több, mint két év után részben összeraktam a csodát. A videón kicsit látszik azért, hogy az elmúlt két évet a szabadban, de fedett helyen töltötte.
A fémes csilingelés és kopogó hang nem a blokkból jön, hanem a blokk rögzítő tengelyei még nem voltak meghúzva.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó elektromosan állítható magasságú gamer asztalok
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- Fornetto Explorer DeLuxe gömbgrill/faszenes grill, pizzakemence feltét, pizzakő, elemes forgatónyárs
- Eladó Zenga Giulia gamer szék / Daccormax ergonomikus irodai szék
- Xiaomi Scooter 4
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen PRO 7 I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A53 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy A56 5G 256GB,Újszerű,Dobozával,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest