Hirdetés
- bacsis: Támogassááá', hogy ingyenesek maradhassúúúúnk!!!!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz
dzsidzsas #7713 üzenetére
Köszi, hasznos volt.
Egyelőre nem győzött meg a cucc...
MÁS: igazából nem értem, hogy egy "gyári" vezérlővel hogy jön ki
csúcsban 17A, amikor a roller 14-nél többet nem ír ki soha... Vmi
nem kerek. Nem mintha bánnám, de 20 km/h-hoz az 500W? Sok.
(Cserébe az emelkedőn nagyon szenved egy motorral. Azért nem
annyira, mint a 11A vezérlővel, mert 12 km/h alá nem ment, de...) -
dzsidzsas
tag
Igen tudom, de még nem ért rá a lektor, én meg helyesírással hadi lábon állok. De javítva lesz, de bár fontos, de a legfontosabb amit leírok, mert az tapasztalat, nem fizetett reklám.
-
dzsidzsas
tag
válasz
eFeMeR74 #7703 üzenetére
Igen, igen ezt tudom. De sajos ez nem segít, mert pont a szervizmenűben tiltottak le azt amin változtatnék. A 19 menüből 8 van csak nyitva.nekem meg kellene a P1 - kijelző fényereje, ami biztos hogy 2-es a 3-as helyett, P11 - fékhatás, mert az 1-en van az tuti, P12 -ami szerintem 3-on van, azért nem megy 30-35-nél gyorsabban. De felrakom ide a listát, mert a videók alól úgy is törlik. Mintha ez szentségtörés lenne.
-
M3aN
senior tag
Sziasztok!
Elektromos rollert vásárolnék főleg munkába járásra, illetve városi szaladgálásra vidéken. Átlagos nap: 2x2,5km sík terepen 80-90kg felnőtt teherrel.
Két típust néztem: Xiaomi Mi Electric 1S és Segway Ninebot KickScooter E25E.
Az utóbbit venném magamtól. Ti mit javasoltok? Esetleg ezen kívül más típust hasonló áron, 150e Ft környékéig? -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7710 üzenetére
Csak arra tudok gondolni. 1-2A-rel kevesebbet vesz fel a hátsó motor vezérlője,
az ugye magában ~100W, és ha még hozzáveszem, hogy az első most szinte
egyáltalán nem dolgozott lusta voltam feltölteni, akkor kifejezetten jó eredmény.
Viszont még mindig rosszabb némileg, mint a dupla tömör S1 kerekes...Szerk: nyilván ez a feszméregetés (
) nem túl egzakt... inkább kéne nézni a
valódi fogyasztást. Az első keréken néztem is: lóf.x kategóriába volt sorolható.
A hátsón konkrétan volt, hogy "csak" 6A kijelzett, 30 km/h-nál, 47V fesznél.
Ez pontosan kettővel kevesebb, mint amit korábban írtam, valósban kicsit több. -
DigitXT
félisten
-
Reggie0
félisten
Kugo S1 Plus-bol megjott a feher szinu ugyan ugy a geekbuyingrol. Ez az orosz verzio a nagyobb vegsebesseggel. Majd ma tesztelem, szerintem a teljesitmenye is nagyobb. A kormanya magasabban van egy 10 centivel.
-
eFeMeR74
senior tag
válasz
dzsidzsas #7701 üzenetére
Gondolom úgy mint az összes ilyen fajtát😃
Elméletileg a 2 gombot egyszerre nyomva tartva kb 3 mpig belépsz a szerviz menűbe és ott a P 00,P01, stb
ZERO 10X LCD Settings92 668 megtekintés61045MegosztásMentésBejelentésFalcon Pev | Pab Pmd Escooter Ebike Shop Singapore10,1 E feliratkozóFELIRATKOZÁSKözzététel dátuma: 2018. aug. 27.In this tutorial, we teach you how to configure all the ZERO 8, 9, 10 and 10x LCD settings including the different fault codes of this e-scooter. The ZERO e-scooter has many functionalities that enable you to configure your ZERO scooter the way that best suits your needs. This tutorial only applies to the QS-S4 LCD throttle. Here are the extent of the settings: 1. P01 - LCD brightness level (1, 2, 3) 2. P02 - Mileage display in km or miles 3. P03 - Voltage level of machine (24, 36, 48, 52, 60V) 4. P04 - 1-60 mins before machine goes to sleep with inactivity 5. P05 - N/A 6. P06 - Wheel diameter in inches 7. P07 - No. of magnets on motor (Default 30) 8. P08 - Power Level (0-100) 9. P09 - Zero start or kickstart 10. P10 - N/A 11. P11 - Electronic braking on or off 12. P12 - Soft or high acceleration (1 is softest start; 5 is highest torque) 13. P13 and P14 - N/A 14. P15 - Controller cutoff voltage 15. P16 - Zero-ing of ODO 16. P17 - cruise mode 17. P18 to P20 - N/A Fault Codes: 2 - brake 4 - 6kmh cruise 6 - battery undervoltage 7 - motor faulty 8 - throttle faulty 9 - controller faulty 10 - faulty comms between controller and LCD 11 - faulty comms between controller and LCD 12 - BMS failure 13 - headlight failure
-
-
dzsidzsas
tag
Addig húztam magam, még lecseréltem az M365-t egy Esegway 500-ra. Ennek más a kijelzője és sajnos majdnem minden rejtett menű le van tiltva. Valaki tudja hogy lehet unlockolni ezeket? Gázkar MR-100-as.
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7699 üzenetére
Valószínűleg belemegy az M365 Pro2 gyári 10s4p akkuja.
Szerk: azóta amúgy megváltam a Booster akkutól, mert nem akartam még a mostaninál is sokkal nagyobb (akku)dobozt rakni a kormányra.
A 21700-as pakk a terv szerint pontosan el fog férni a mostaniban.
-
Reggie0
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7693 üzenetére
Az orosz videó alapján (rendesen szétbontja) nagyon más a BMS: eleve külön
töltőcsatlakozója van az akkupakknak, és olyat láttam ráírva, hogy 5A és 15A.
Gondolom előbbi a töltés, utóbbi a kisütés korlátja... Vicces a cellák kötése is.
Viszont az, hogy lötyög az egész pakk, csak a zsugorfólia tartotta össze: gáz!
Nem tudok oroszul, angol felirattal nézem, de írja is, hogy "olcsó megoldás"... -
Reggie0
félisten
válasz
Reggie0 #7696 üzenetére
Megsem. Kiderult a lampat is kapcsolo gombnak van rejtett, nem dokumentalt funkcioja: 3-szor lenyomva nem indul csak 3km/h-rol es csokkenti a max teljesitmenyt is. Ismet 3-szor lenyomva feloldja. Lehet, hogy meg vannak tovabbi rejtett funkciok is, majd tesztelem.
5 gombnyomassal a km szamlalot lehet torolni.
-
Reggie0
félisten
Na a mukodo S1 plus-ban ugy nez ki a vezerlo most kezd haldokolni.
-
DigitXT
félisten
Pénz kérdése... Kaabo Wolf Warrior pl. 150 kg-ig terhelhető, és az 5 kW fölötti
csúcsteljesítményével valószínűleg nem csak síkon képes dinamikusan menni.
Mondjuk elgondolkodtató, hogy 730K-ért még roller-e egyáltalán: inkább tank... -
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7691 üzenetére
Helyigénye miatt valszeg 10s3p, de az nem mond semmit a BMS-ről.
Szerk: annyit lehet tudni, hogy common port, meg hogy kicsi.
(Anno a költözésnél el is tűnt a szétszedett akkuból: próbáltam még
fotó/ráírt számok is keresni, hogy vegyek, de semmit nem találtam.)A hűtőborda miatt nem igazán látszik, hogyan épül fel, de ha az segít
szétszedem a hibásat és lefotózom, csak ettől még lehet más a Plus. -
Reggie0
félisten
DigitXT: Lehet te tudod a valaszt. A kugoo a toltesi aram korlatozasat a 230-as AC/DC adapter vegzi, vagy a rollerben levo BMS?
-
Reggie0
félisten
Hat, geekmaxi-tol sose vasaroljatok. Nem akarjak visszavenni a termeket es visszafizetni, csak javitani, pedig a 2 hetes lemondani idon belul vagyok es mar kibontva hasznalhatatlan volt a termek. Most szall be a paypal.
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
ha az ember 2 méterre és 140 kg-ra nőtt meg, akkor felejtse el a e-rollereket, vagy találhat olyat, amit sík terepen nem tesz hamar tönkre?
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7675 üzenetére
Hát nem tudom, miért, de valahogy NAGYON sokat fogyaszt így...
Egy motorral bőven 11A (ahogy Eldenisa Pro-ja is), sőt még 12-t is láttam,
síkon. És nem megy 24 km/h-t, hanem csak 22-23. Oké nehéz vagyok, de
ennyire? Rendeltem a 21700-as cellákat, majd 2 kW-tal nem fog érdekelni.A feeling miatt inkább maradnék ennél a guminál, sokkal jobbnak érzem.
Szerk: mondjuk mire ebből tuning akku lesz, lehet, megint ledobok pár kilót.
-
-
DigitXT
félisten
Bejöttem dolgozni a Dual Pro-val. Mivel új setup nekem, ki kellett próbálni...
Először is a lyukacsos gumi tényleg ég és föld a sima S1 tömör kerekéhez
képest: szar aszfalton sokat fog a rezgésen, és a járdára fellépés is a durva
csattanós ütés helyett tompább puffanássá redukálódnak hátulról. Eddig ok.Ami nem ok: iszonyat fogyaszt vele a vas. Még meg is álltam megpörgetni,
hogy nem szorul-e valamelyik kerék? De nem. Lehet, hogy anno amikor kb.
20 kilóval könnyebb voltam, ez nem tűnt fel, meg akkor sem, amikor rohadt
sok akksi volt rajta, és pont leszartam, hogy 40, vagy 50 km amíg lemerül...De így, hogy kevés az akku, és nagy terhelést kap, elég necces. Komolyan,
egy villanásra visszafordultam, hogy hazamegyek a kocsiért, mert nagyjából
3 km után már 45-tel kezdődött az akkufesz. Síkon. 8A kijelzett* fogyasztás
mellett, ami a valóságban ugye 13A. Nem bírta volna végig. Aztán kitaláltam,
hogy leveszem kettesbe. Azzal tuti behoz. Csak halálra unom magam.
Végül aztán játszottam az első/hátsó motor terhelés-elosztásával. Behozott.Lágymányosira fel a szokásos 25-26 km/h kijelzettel, viszont 42V-ra szakadt
a fesz: lekapcsoltam a hátsó motort. 18 km/h-ra lassult vissza, jött a meglepi:
a kukázott S1-ben talált hibás, de megjavított vezérlő még a régi 15A-es.
Nem nagy különbség, tudom, de ritkaság számba megy, szóval örültem neki.*: plusz 2A az első keréken, szóval messze nem megy 10A összesített körül.
Szerk: azt még leírom, hogy nem állítottam utána a kalibrációt, direkt.
(Nagyjából 500 métert csalt a távolságon, mivel a Pro kerék átmérője kisebb.)laskr99: ezek az elektromos rollerek messze nem olyan áron mennek, NEM
olyan a karbantartási költségük, mint egy autónak: meg kell nézni, hogy mire
kell az embernek, és ahhoz képest választani. Ha van, ami belefér a keretbe,
mérlegelni kell, hogy együtt lehet-e élni az olcsósága kompromisszumaival...
Tisztán látszik a hozzászólásaitokból, hogy aki egyszer "félmillás" rollert vett,
már nem tudna vele együtt élni, akkor se ha esetleg korábban el tudta fogadni.Megértem bár azért élek a gyanúperrel, hogy részben sznobizmus. Nekem pl.
egy 30LE nagy robogóm van, tehát soha nem ülnék fel egy 3-4LE-s "vacakra".
Ellenben, aki B jogsival akar SMKP-t, annak is meg tudom érteni az érveit, és
ha kell, segítek neki SMKP-t választani (noha magamnak tuti nem vennék).A keretet nem véletlen húztam alá... Egyébként végtelen történet, lásd nem jó
a 420K Mantis, mert az 550K-s sokkal jobb. Én elhiszem! De a 800K-s biztos
még annál is jobb és így tovább. Lehet 80K-ból elektromos rollerezni? Lehet...
Megéri? Attól függ. Ha gyalogláson spórol 1 óra szabadidőt, hogy a fenébe ne.Ui: beszéltem két mondatot az M365-ös kollégával. Ma már ő se azt venné.
-
Reggie0
félisten
válasz
devil-k #7665 üzenetére
Mintha a ketto kozott akkora kulonbseg lenne, mint a lovaskocsi es autok kozott...
#7666 laskr99: En kivalasztaskor par M365 tulajjal is beszeltem es ok pont azt mondtak, hogy a gumikerek tok jo, de szivas. Hiaba fogja az utat(esoben ugyse nagyon rollerezel), de allandoan nyomasellenorizni kell es nem ritkak a defektek se. Nyilvan szamit, ha fel van fujva kemenyre, akkor nem fog becsipodes miatt defektet kapni, de az uton elszort dolgok ugyan ugy kiszurjak, akar kerekparnal, aztan meg lehet szivni a foltozassal/cserevel. Pont emiatt cserelik le annyian tomor gumira. Onnantol pedig jon a felfuggesztes hianya, olyan, mint egy bakkecske.
Na az pont ket belepessel es kontaktmegosztassal tobb, mint amire szukseg van. Nyilvan az emberek 99%-at nem izgatja az ilyesmi, de van akit igen, mifelenk nem szokas barmi kemkedos szemetet felrakni a telefonra.
-
laskr99
addikt
válasz
DigitXT #7660 üzenetére
Ha olcsót akar nem vegyek, olcsó dolognak híg a leve. Én se veszek egy romhalmaz kocsit mert nincs pénzem jobbra.
Ha azt nézzük olcsóbb rollernél kb annyit költész rá utólag mint ha vettél volna egy rendes rollert. Ez kocsinál is igaz..
Én váltottam inomimra, ha már rugózás kell.
Monorim és társai:
Ha valkinek ez a hobbija fog rá költeni, extra akksi stb. Én inkább vettem drágább rollert, erre többet lehet költeni, gondolkoztam egy 60V/33-38Ah akksin, csak hát nem biztos hogy 2xx ezer megéri e kb 140km hatótávra. -
laskr99
addikt
válasz
Reggie0 #7658 üzenetére
4.5 bar: 4 baron használtam, nem volt defektem 1500 kilométer körülig, ott volt 4 egymás után, homály övezi miért. Eladtam a rollert 2000km körül, azóta is hibátlan a gumi.
Tömör/méhsejtes gumi:
Nagy kalap szar, jobban hajlamos csúszni, és nem szeretnék kb fakockán gurulniMit kell vele szarakodni:
Na hát nem értelek, 2x léptem be, beállítani+1-2x flasheltem firmware-t és ennyi, utána csak a kilométert csekkoltam. Ja igen többen is tudták használniNem találom gyengébbnek:
Engem 86 kilóval felvitt elég nagy emelkedőn is a pro, de próbáltam m365-öt is, kb picit jobban erőlködött..Zár:
Nekem 600km körül kezdett nyekeregni, kapott oda betétet és rendesen be lett állítva, utána bárhogy rángattad semmi baja nem volt 2000km után se, hidd el, nem simogattam.Ezt a te válaszaidra írtam csak így egyszerűbb volt.
Mielőtt előjön a kontroller hiba dolog is: dombra fel sport módban, le 35! Km/h mellett jöttem és nem volt semmi baja. B-L-A-C-K szerelő barátjával megnézettem már kíváncsiságból van e bármilyen elszíneződés, de konkrétan mintha új lett volna 1600km után... Mondom, nem kíméltem, volt elégett fékpofám is mert 2. Kerből 35 mellett kellett fékezni kereszteződésnél..
-
DigitXT
félisten
válasz
Reggie0 #7641 üzenetére
Nem felejtettem el, csak közben kellett videót csinálni a ponthegesztőről.
Az a vicc, hogy azon is egy MOSFET mehetett gatyára (nem mértem végig),
emiatt folyamat rövidzárban van a kimenet: életveszélyes akkut kötni rá. Tuti
javítható, ha tényleg csak a FET szállt el, és nem a komplett vezérlése: ha...Amikor a CSD19536KCS-t vettem, néztem az időzítést is. Viszont az rohadt
drága arányaiban. 6 db-ot beépítek, az több, mint egy komplett vezérlő...Azt mondod az AOT480L nem is jó választás? Gyakorlatilag mondjuk megy:
miben számít a kapcsolási veszteség? Többet fogyaszt? Lassabban megy?B-L-A-C-K: ne bőszíts már, ismersz...
Hányszor írjam még, hogy én tökre
nem fekete-fehérben gondolkodok a témáról? Nem király az S1! És valóban
nincs rengeteg km M365 tapasztalatom. Minimális van csak. Amit viszont én
tapasztalatot írtam, az az én tapasztalatom, és az én véleményem... Nyilván
nem kell vele egyetérteni. De biztos azért építenek utlólag az M365-re hátsó
telót IS, mert annyira kényelmes ha bukdácsol az egész deck a gyökereken.Vannak úthibák, amit csak a rugózás javít valamelyest. Nyilván a legtutibb az,
ha rugózik is, és a kereke is pneumatikus... És akkor eljutottunk a Mantishoz,
meg az Inokimhoz, meg még ég tudja, mihez, amik 300-400K körül futnak.
Nyilván a tuningolt M365-ra is rákölt az ember sokat, de lehet, hogy olcsóbb.
(Ha már dupla motoros, meg dupla tárcsafékes emellé, akkor nem is biztos.)Szerk: annyira nem király, hogy egy motorosként nem is igazán ajánlanám.
(Lévén megállni necces. De kis forgalmú úton, síkon, ésszel hajtva: esetleg.)Szerk a szerkre: kilépek innen végleg, mielőtt jobban felb@szom magam...
Sajnálom, hogy felbasztad magad, csak beszélgettem volna: azt is sajnálom,
hogy nem tudok érdemben hozzádszólni az építsünk 2 millás rollert témában.
Úri huncutságok ezek, mint a száguldás, Porsche szerelem. FID is csak igen
ritkán ír ide, amikor mondjuk bemutatja a legújabb millás rollerét. Nincs ezzel
baj, csak azt várni, hogy az átlagember csak a Ferrarikról beszélgessen...Nincs tapasztalatom. Nem tudom azt mondani, hogy szar a Mantis Dual meg
ha már 420K-d van, akkor dobjál már rá 130-at, mert ANNYIVAL jobb a Pro.
Tényleg nem tudom... Viszont, amikor látom azt a videót, hogy tökre ártatlan
szituban, tök lassan gurulva bicikli úton fejre áll az ember a harapós, egyujjas
tárcsaféktől, akkor elgondolkodok, hogy tényleg MEGÉRI az a nagy fékerő? -
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #7661 üzenetére
Veled se vitázok, hisz nagy összehasonlítási tapasztalod van... Jah nem, neked is 0. Nincs miről beszélni, lényeg S1-eid vannak, sose volt más, mi a király? S1. Meg amúgy is kb ez a topik nem szól másról csak 80%-ban erről.
Úgy gondolom inkább most kilépek innen végleg, mielőtt jobban felb@szom magam...
Jó rollerezést mindenkinek a továbbiakban.
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7657 üzenetére
4,5 báron tartva nehezen kapni defektet
Nem tudom, hány km-t mentél az M365-tel, de ez elméletileg csak a
kidörzsöléses defekttől véd (lehet, hogy valaki csak olyanokat kap?),
más meg belemegy valami hegyes szarba, és kakukk... Amúgy én is
jó keményre fújtam az S1 hátsó kerekét - amikor olyan volt benne.
(Nem is kaptam defektet, de szvsz olyan sokat nem is mentem vele.)mégis kényelmesebb mint az S1 sokkal
Erősen függ az útviszonyoktól. Bizonyos úthibákat nem tud lekezelni
a levegős abroncs, és sokkal komfortosabb, ahogy az S1 kirugózza.
Úgy általában szar úton viszont a pneumatikus kerék valóban sokkal
kényelmesebb érzésre. Ha nincsenek nagyobb huplik, csak recés az
aszfalt: olyankor az S1 az egész vibrációt átadja a lábadnak, az sz*r.
(Megjegyzem, a Pro lyukacsos kereke ezen azért sokat segít.)
nincs szarakodás
Ezt a részét nem tudom, de olvastam itt, hogy valakinek letiltott meg
ilyenek, mert valami kommunikációs probléma volt a telefonjával...Nem találom gyengébbnek mint egy S1-et.
Érzésre biztos nincs köztük különbség.De head to head tesztben a
20 kilóval nehezebb pilótával (moi) pont ugyanúgy gyorsult az S1, mint
az M365 (vékony kolléga), a végsebesség meg 1-2 km/h-val több volt.
Szerk: az M365 gyári volt ekkor, de firmware-ból lehet tuningolni rajta.
Az S1 meg ugye még a régi volt, 15A, ahhoz képest a 11A gyengusz...Ha normálisan be van állítva a zár rész beton stabil.
Ezt a részét se tudom, nekem is masszívnak tűnt az M365 kormánya:
S1-en feleslegesnek érzem az oldalsó lecsukhatóságot, de tény, hogy
néha hasznos, s valóban van egy szabad szemmel jól látható holtjáték.Összességében: sokkal masszívabbnak gondolom az M365-öt, tiszta
sor, viszont kérdés, hogy rövid távokon használva, és nem mindennap
nyüstölve mennyi idő után termeli vissza a felárát? Évek esetleg?Ui: amúgy előttem leírták a tutit... Kell egy Monorim teló az M365-re,
és sokkal komfortosabb lesz. (Ja hogy az 30K. Igen. De hát megéri!) -
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7656 üzenetére
ha az S1-nél rosszabb akkor felesleges is beszélni róla
Ez így okés, viszont a kérdező kifejezetten olcsó megoldást keresett...
Tudom, hogy van olyan az életben, hogy érdemesebb "egyszer" többet
költeni, hogy utána ne kelljen annyit, de olyan is van, hogy van az adott
célra egy keret, és slussz. Vagy vesz annyiért valamit, vagy nem, tehát
nem játszik, hogy HA kétszer annyit költ rá, akkor sokkal jobbat kap.Tudod, mindig mondom, hogy kis pénz, kis foci... Az, hogy egy idő után
megint rá tudsz költeni a hobbidra valamennyit (és akarsz is, mert ugye
rákaptál!), nem jelenti azt, hogy amúgy lett volna pénzed a drágábbra...
Nekem is teszik a Mantis Dual, de valahogy 420K csak nincs rá.Ellenberger szeretek szerelgetni, és ha kiköhögök 100K-t a javított S1
gyűjteményem, vagy legalább a felhalmozott akkupakkok kiárulásával,
akkor tudok építeni egy "nagy" akksit, ami az igényeimnek megfelelne.
Értsd: kényelmesen terhelhető 50-60A-rel, és elvisz akár 40-50 km-re.
Az azért idegesít a mostani setupban, hogy 15 km neccesen van meg!
(Tudom, menjek lassabban, de azt meg nem akarok: nyélgáz végig.)
amennyivel drágább bőven megéri
Ui: te is szeretsz szerelgetni, és azért építesz egyedit, nem igaz? Nem
biztos, hogy munkába járásra megéri egy ~24 kW-os roller, de ezt már
beszéltük itt is. Hetente cserélhetnél gumit, mert elkoptatja, ilyesmik. -
B-L-A-C-K
titán
válasz
Reggie0 #7658 üzenetére
Imádom az ilyeneket, 0 tapasztalat, és megcáfol mindenben...
Hidd el sem időm sem kedvem az ilyen embereket győzködni, amit leírtam mindent úgy írtam hogy tapasztalatom is van vele, ellenben veled.
Csak 1 tanács: ha úgy érzed okos vagy, de tapasztalod nulla, ne reklámozd már a hülyeséget mert ezzel csak másokat vezetsz félre.
Téma részemről off.
-
Reggie0
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7657 üzenetére
Hat, rolleres tapasztalatom van, csak tobbnyire nem elektromos.
"de 4,5 báron tartva nehezen kapni defektet."
Hat hogyneMajd ezt elmondom az automnak es a kerekparomnak is, eddig rosszul tudtak a fizikat.
"Így van, viszont mégis kényelmesebb mint az S1 sokkal."
S1 plus mehsejtes gumival, hat ketlem.'Mit kell vele szarakodni..."
Azt, hogy egyaltalan foglalkozni kell vele, es kell hozza a telefon, ha unlockolni akarod, az meg csak ugy hajlando, ha engeded kemkedni az appot. De egyaltalan minek hozza kotelezoen app es miert nem lehet unlockolva hagyni? Mert csak, mert kemkedni kell. Semmi logikus magyarazat nincs arra, hogy miert kenyszeriti erre a felhasznalokat. Ha nem egyedul akarod hasznalni, akkor mar folyamatosan szivas vagy raszigszallagozol egy olcso telot."Nem találom gyengébbnek mint egy S1-et."
En meg mindig S1 plus-t javaslok, ami meg mindig olcsobb."Ha normálisan be van állítva a zár rész beton stabil."
Masok szerint meg kikopik 400 km utan.Egy szonak is szaz a veges: megannyi szempont van ami szerint nem jo, es nem minden embernek ugyanaz a fontos. Eppen ezert javasol mindenki mast es irja le miert is gondolja mashogy. Nem kell ezen kiakadni, fogadd el, hogy nem vagyunk egyformak.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
Reggie0 #7653 üzenetére
Innen látszik ezeket tapasztalat nélkül írod sajnos.
- levegos az abroncs
Igen ez valóban hátrány, de 4,5 báron tartva nehezen kapni defektet.
- nincs rugozas se elol se hatul
Így van, viszont mégis kényelmesebb mint az S1 sokkal.
- appos szarakodas
Mit kell vele szarakodni? Lehet húzni, tempómat, motor fék...stb, egyszer magadra szabod, utána már csak be ki kell kapcsolni és kész, nincs szarakodás.
- gyenge motor
Nem találom gyengébbnek mint egy S1-et.
- a kormany szinten lotyogni fog
Ha normálisan be van állítva a zár rész beton stabil.
-
B-L-A-C-K
titán
válasz
DigitXT #7654 üzenetére
Ne offolj már témába vagyunk...
Azért nem így van hogy M365 után már semmi pálcikával nincs tapasztalatom. Volt S1-em, S1 Pro-m, M365, M365 Pro-m, volt nálam több napig Etwow V Booster, akkor most G30, plusz barátom szervizel, akivel napi szinten beszélek/találkozok, nála meg minden megfordult már szinte. Szóval hidd el van tapasztalatom. Az viszont igaz hogy Kirin S1-el még nem, viszont olvasni sikerült róla, és mint Te is írod ha az S1-nél rosszabb akkor felesleges is beszélni róla.
Belépőnek akárki akármit mond az M365 még mindig a legjobb, arra is kell pár apró kiegészítőt venni, de tényleg összehasonlíthatatlan minőségben egy S1-gyel, és azért amennyivel drágább bőven megéri.
De persze ez csak az én véleményem, viszont mint írtam azért nem hasra ütés szerűen mondom, hanem tapasztalat. Az meg hogy ki mit vesz, Ő dolga, én csak próbálok segíteni. -
mrrr74
aktív tag
válasz
B-L-A-C-K #7652 üzenetére
Kirin S1 volt a kiindulás, ezért írtam.
Amúgy van egy Niubility N1-em is, nagyon szeretem, a fiam még jobban, mert a negyven pár kilójával kimegy vele a világból ha elmegyünk együtt valamerre. Azt mondom, hogy azért az árért nagyon rendben van (ca. 270-280$), hozza a gyári adatokat (20 km hatótáv 70 kg vezető), levegős gumik, tárcsafék hátul, app nincs, meg talán statisztika sem. Egy baja van, hogy 250 W teljesítményű, de városban közlekedni kitűnő, hegyek/dombok között meghal.
Ha nehezebb vagy, kevés a kakaó, de amúgy szerintem méltatlanul nem felkapott roller, természetesen helyén kezelve a dolgokat és nem a G30-hoz hasonlítva.
Persze egy Obarter X3, vagy egy Laotie ES18/19 biztosan más élmény lesz ha egyszer lesz egy ilyenem, de azzal például nem mennék be a városba, csak terepre. És biztosan vannak ezeknél jobb rollerek, csak nekem kb. itt a lélektani határ amit kiadnék egy ilyen eszközre.
-
DigitXT
félisten
válasz
B-L-A-C-K #7650 üzenetére
Én sem veszekszem veled, csak beszélgetünk.
Hidd el nekem,
hogy nem "védem": vannak pro/kontra érveim, és azzal tudok veled
vitatkozni. Az építés úgy jön ide, hogy ha vissza nézel, akkor csak a
Te általad kipróbált rollerek közt a legszarabb az S1, mivel mondjuk
egy Kirin S1-et nem próbáltál. Az M365 után már Inokim-ra váltottál
közel 4x áron. Ami nem véletlenül egy dimenzió ugrás. Onnantól az,
hogy az S1 a legrosszabb választás volt, egy kicsit átértékelődik.Abban az értelemben nem kell rám hallgatni senkinek, mert egyéni
preferencia, hogy milyen vezetési élményt vársz, kapsz, meg tudsz
kihasználni. Kollégám, pár ezer km M365 után 100x agilisebb vele:
nyilván meg kell tanulni, és keményen hagyatkozni a hátsó fékre.Az S1 legkomolyabb hibája szerintem az elektromos fék. Kevéske!
(De ha ezt 100x nem írtam le, akkor egyszer se... ennyire "védem".)Szerk: ennyi táv alatt végigment az M365-típushiba körökön is.
Nevezetesen: sok defekt, azt megunva tömör kerékre váltás, attól
meg gyorsan az akku ponthegesztéseinek széttörése következett.
(Mindezt Budapesten, ahol tudjuk, milyenek az átlag utak / járdák:
most talán ott tart, hogy 1 éve áll, de majd 10" gumit még rárak...)
Új hozzászólás Aktív témák
- LG 65B4 - 65" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RX 7800 XT 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Lenovo Thinkpad x1 carbon 5i 7-7600u // Carbon 6 i7-8650 // carbon 7 i7-8365u touch
- MSI CreatorPro Z16P RTX A5500 TOUCH! - A világ legerősebb RTX A-s tervezőgépe (vapor chamberrel)
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 4500 16/32/64GB RAM RTX 3050 6GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest