Keresés

Hirdetés

!! SZERVERLEÁLLÁS, ADATVESZTÉS INFORMÁCIÓK !!
Talpon vagyunk, köszönjük a sok biztatást! Ha segíteni szeretnél, boldogan ajánljuk Előfizetéseinket!

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz B-L-A-C-K #7657 üzenetére

    4,5 báron tartva nehezen kapni defektet
    Nem tudom, hány km-t mentél az M365-tel, de ez elméletileg csak a
    kidörzsöléses defekttől véd (lehet, hogy valaki csak olyanokat kap?),
    más meg belemegy valami hegyes szarba, és kakukk... Amúgy én is
    jó keményre fújtam az S1 hátsó kerekét - amikor olyan volt benne.:DDD
    (Nem is kaptam defektet, de szvsz olyan sokat nem is mentem vele.)

    mégis kényelmesebb mint az S1 sokkal
    Erősen függ az útviszonyoktól. Bizonyos úthibákat nem tud lekezelni
    a levegős abroncs, és sokkal komfortosabb, ahogy az S1 kirugózza.
    Úgy általában szar úton viszont a pneumatikus kerék valóban sokkal
    kényelmesebb érzésre. Ha nincsenek nagyobb huplik, csak recés az
    aszfalt: olyankor az S1 az egész vibrációt átadja a lábadnak, az sz*r.
    (Megjegyzem, a Pro lyukacsos kereke ezen azért sokat segít.:R)

    nincs szarakodás
    Ezt a részét nem tudom, de olvastam itt, hogy valakinek letiltott meg
    ilyenek, mert valami kommunikációs probléma volt a telefonjával...:B

    Nem találom gyengébbnek mint egy S1-et.
    Érzésre biztos nincs köztük különbség.:N De head to head tesztben a
    20 kilóval nehezebb pilótával (moi) pont ugyanúgy gyorsult az S1, mint
    az M365 (vékony kolléga), a végsebesség meg 1-2 km/h-val több volt.
    Szerk: az M365 gyári volt ekkor, de firmware-ból lehet tuningolni rajta.
    Az S1 meg ugye még a régi volt, 15A, ahhoz képest a 11A gyengusz...

    Ha normálisan be van állítva a zár rész beton stabil.
    Ezt a részét se tudom, nekem is masszívnak tűnt az M365 kormánya:
    S1-en feleslegesnek érzem az oldalsó lecsukhatóságot, de tény, hogy
    néha hasznos, s valóban van egy szabad szemmel jól látható holtjáték.

    Összességében: sokkal masszívabbnak gondolom az M365-öt, tiszta
    sor, viszont kérdés, hogy rövid távokon használva, és nem mindennap
    nyüstölve mennyi idő után termeli vissza a felárát? Évek esetleg?:R

    Ui: amúgy előttem leírták a tutit... Kell egy Monorim teló az M365-re,
    és sokkal komfortosabb lesz. (Ja hogy az 30K. Igen. De hát megéri!)

  • Reggie0

    félisten

    válasz B-L-A-C-K #7657 üzenetére

    Hat, rolleres tapasztalatom van, csak tobbnyire nem elektromos.

    "de 4,5 báron tartva nehezen kapni defektet."
    Hat hogyne :) Majd ezt elmondom az automnak es a kerekparomnak is, eddig rosszul tudtak a fizikat.

    "Így van, viszont mégis kényelmesebb mint az S1 sokkal."
    S1 plus mehsejtes gumival, hat ketlem.

    'Mit kell vele szarakodni..."
    Azt, hogy egyaltalan foglalkozni kell vele, es kell hozza a telefon, ha unlockolni akarod, az meg csak ugy hajlando, ha engeded kemkedni az appot. De egyaltalan minek hozza kotelezoen app es miert nem lehet unlockolva hagyni? Mert csak, mert kemkedni kell. Semmi logikus magyarazat nincs arra, hogy miert kenyszeriti erre a felhasznalokat. Ha nem egyedul akarod hasznalni, akkor mar folyamatosan szivas vagy raszigszallagozol egy olcso telot.

    "Nem találom gyengébbnek mint egy S1-et."
    En meg mindig S1 plus-t javaslok, ami meg mindig olcsobb.

    "Ha normálisan be van állítva a zár rész beton stabil."
    Masok szerint meg kikopik 400 km utan.

    Egy szonak is szaz a veges: megannyi szempont van ami szerint nem jo, es nem minden embernek ugyanaz a fontos. Eppen ezert javasol mindenki mast es irja le miert is gondolja mashogy. Nem kell ezen kiakadni, fogadd el, hogy nem vagyunk egyformak.

Új hozzászólás Aktív témák