Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz hakos1987 #25200 üzenetére

    Na, örülök, hogy megoldódott!:) Lehet, nálam is valami hasonló probléma lesz, mert most azzal szembesültem, hogy néha úgy gondolja a féklámpa, hogy bekapcsolva marad. (Egy sima autós relére van kötve a tápja, amivel 9V és 12V között váltom a tápfeszültségét, ezzel szimulálva a kétféle izzó erősséget...) Ez ugye "kétszeresen" is problémás lesz, egyrészt hamis jelzést adhat a mögöttem érkezőknek (folyamatos fékezés), másrészt mivel ugyanarra a testre lett kötve a "kill switch", ezért a VESC is úgy gondolja, hogy fékezek, és tiltja a hajtást, sőt, akár valóban fékezni kezd (beállítástól függ). Jó lenne rájönni, mitől maradhat úgy, mert a relé kattanása határozottan hallatszik ilyenkor, ahogy behúz, aztán meg az hallatszik, hogy nem hallatszik semmi (nem engedi el).:DDD Bezzeg gyújtás elvételre igen (nyilván akkor mindenképpen megszakad az áramkör): rá kellene jönnöm, mi hozza elő a hibát, mert ugye nem mindig keletkezik (az ilyen a legalattomosabb). Egyelőre kínomban letiltottam a kill switch funkciót, de nyilván ez csak tüneti kezelés.:( Valami behúzva tartja a relét, az az igazi gebasz. Szerk: hacsak nem valami olyan triviális probléma, hogy rossz a fékkar kapcsolója...:R

Új hozzászólás Aktív témák