Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    nagyúr

    válasz DigitXT #4442 üzenetére

    Röviden a hátsó kerék hajtásról. Érzésre nincs sok különbség, de pl. kevésbé
    nyeklik miatta az első villa, ill. picit biztonságosabban lehet vele fékezni. Akár
    kanyarodás közben is nyugodtan... eddig az első fék hajlamos volt borítani az
    egész hóbelevancot kitekert kormánnyal, pl. a Lágymányosiról lekanyarodni a
    MüPa felé eddig kicsit lutri volt, most sima liba...:D Vagy bicikliúton lámpához
    beállni derékszögű kanyarban, lépésben, ott nagyon észnél kellett eddig lenni,
    mert tényleg bebicsaklott azonnal, ha ráfékeztél, hiába nem volt nagy a tempó.

    Aztán: padkára jobban fel lehet vele lépni, mert amikor elemeled az elejét nem
    szűnik meg a hajtás, sőt! Kerékre is lehet húzni, ezt kb. kétszer követtem el...
    Egy picit ijesztő élmény, de persze "fun", ha direkt történik. Nem egy Dualtron,
    nem kell félni, hogy elfüstöli a gumit, csak a súlyponttal lehet játszani.:))

    Viszont: a fellépés után közvetlenül a hátsó kerék megérkezése sajnos sokkal
    kellemetlenebb mivel most már nem is olyan könnyű a hátulja, és ugye nem is
    pneumatikus a Pro motor. Odaverődik, na, szóval ez azért nem akkora a előny.
    Térkövön is egy kicsit jobban ráz, mert nagyobb a súly a hátsó keréken, ami a
    pneumatikus hátsóhoz képest jóval kevésbé rugalmas: kényelemben rosszabb.

    (4 barra felfújtam a kereket. Ugyanúgy 24 km/h a vége, Lágymányosira ~15-tel
    tud csak felkúszni, de ilyen a vezérlő, az eredetivel pár km/h-val gyorsabb volt.)

    Amit a dupla motortól várok: jobb hegymászóképesség, jobb gyorsulás/fékezés
    továbbá picivel nagyobb utazósebesség. Ha kb. 30 km/h körül fog tudni, nekem
    az teljesen okés, főleg ha értelmezhető idő alatt el is éri. Ja és a hatótávolsága
    is sokkal jobb lesz, mivel nem csak egy 6Ah akku fogja etetni, hanem 2 db 6Ah
    akku. Ez sem sok, tudom, de kis pénz, kis foci. A semminél azért jobb lesz.:DDD

Új hozzászólás Aktív témák