Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#22155) cappa72 válasza bajnokpityu (#20324) üzenetére


cappa72
nagyúr

Bár nem most kérdezted, de én is keresgettem, mire megtaláltam a kezelési útmutatóban otthon, de elérhető online is: bejáratás

Gumiabroncsok
Az új gumiabroncsokat körülbelül 500 km távolságon keresztül be kell járatni. Ezalatt az idő alatt különböző menettulajdonságokat tapasztalhat.Fékek és tengelykapcsoló

Ha lehetséges, kerülje el a fékek és a tengelykapcsoló erőltetett használatát az első 150 km távolságon városban, és az első 1.500 km távolságon autópályán.

Motor
Ne vezessen túl gyorsan az első 1.500 km távolság megtétele közben. Gyakran változtasson sebességet és korán váltson sebességfokozatokat. Ne hajtsa túl a motort.

Dízelmotorral felszerelt gépkocsikAz első 3.000 km megtett távolság alatt kattogó hangot hallhat a gépkocsi lassulása közben. Ez az új dízelmotor beállítása miatt van, és nem rendellenes jelenség.

Igazán semmitmondó támpontok. Szerintem. (pl. ha azt írták volna, hogy 1500km-ig 3000rpm ne hajtsa a benzinest, 2200rpm fölé a dízelt, az úgy kicsit kézzelfoghatóbb lenne, legalábbis nekem)

Más...
Hát bizony nem olyan rossz ez az autó eddig.
Nem vártam sokat 1.5T motortól ekkora kasznihoz, azt viszont teljesíti; de végülis nem versenyautózásra való.
Emelkedőn érezni, hogy nem dízel, de végülis eddig azokon az emelkedőkön erőlködés nélkül felment ~4 személlyel (3 fenőtt, 2 gyerek), ahol eddig általában járkáltunk (Tatabánya – Bp. M1 autópályán 2 talán komolyabb ilyen van).
Ahogyan én érzem, az olyan mint az 1.6 TDI VW Golf kombi. Ilyen céges autót vezettem kétszer, ugyanezen a vonalon (Tb -> Bp) – a régi 2.0tdci után kicsit halovány volt.
Persze meg is néztem a technikai adatokat.
S-Max: 242 Nm / 160LE (állítólag a metrikus számítás 164LE-t hoz ki, szebben mutat a 165LE papíron)
.. LE/kg – 0,11
.. Nm/kg – 0,16

Golf: 250Nm / 110LE
.. LE/kg – 0,07
.. Nm/kg – 0,17

Szóval akkor cirka eben guba, a számok alapján.
Viszont nem elhanyagolható a méret, a nyomatékgörbe és a légellenállás sem. Az meg más technikai adathalmazra épül.

Azé’, hogy ne csak ajnározzam:
Kicsit franciának érzem az elektronikát benne. :(
Először is a Sync3 kifagy az első (képernyő)újraindításig, utána jó.
Volt már olyan, hogy az olvasólápmákat nem tudtam lekapcsolni hátul (középső üléssor és hátsó üléssor felett, és ez bizony esti vezetésnél autópályán eléggé zavaró. Csak az akku-saru levétel segített... viszont azóta működik az automata reflektor-lekapcsolás, ami eddig meg nem ment.
Eddig más elektronikai nyavaja nem volt... de azért dec 8-tól dec 28-ig már ez is sokkoló számomra. Tekintve, hogy az előző maxi ilyeneket nem produkált; igaz, abban nem is volt ennyi kütymüty...

Ennek ellenére annyira jó beleülni, és vezetni. Van úgy, hogy inkább kerülő úton megyek haza. :D Talán amikor az ember ilyenekre képes, akkor tényleg jó autót vett (nem megbízhatósági, hanem szubjektív oldalról megközelítve).
Na meg képes vagyok pár percig nézni a parkolóban, hogy milyen jól néz ki – kissé még nehéz elhinni, hogy új autónk van.

Bocs, hosszú lett...

[ Szerkesztve ]

Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.