Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-01 20:13:33

LOGOUT.hu

Ford topik téma összefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#21292) dssport válasza bajnokpityu (#21281) üzenetére


dssport
tag

Ma pedig azért fogyasztanak sok olajat, mert az emberek többsége nem tud vezetni. (egyébként is csippenti minden de botláburak és botlábasszonyok rátesznek pár lapáttal)

Páromért szoktam menni edzőterembe. Csajok jönnek ki egyik jobb kocsival mint a másik, de egyvalami közös: Ahogy a kulcs elfordul, már nyelezik. De szó szerint. Télen: kocsi kikapar persze csak a minimum szinten, kb 2 lyuk a 2 szemének. Beül nyél. Még véletlenül sem indítaná el ,,takarítás" előtt. 3. lámpánál már előttük vagyok (úgy, hogy hidegen soha nem ütöm) mert én merek sávot váltani ők beragadnak a belsőbe... Akkor hova ez a nagy sietség???

Persze ez csak egy példa volt, tisztelet a kivételnek. Férfiakból is elég sok barom van aki pl.munka után kollégákkal rúgatja neki stb... Plusz akinek a vízhőfok jelző megindulása üzemmeleg motort jelent................

Másik kritikus pont a váltás. Könyörgöm, benzines autót alig hogy meggurítjuk ne pattintsuk már fel 2. fokozatba... de még a dieselt se... akár turbó akár nem... Számtalanszor leírták már akár TC-n is, hogy a nyomaték öl, nem a fordulat... Szépen fokozatosan kell gyorsítani felpörgetni a motort, aztán váltani, hogy ne 1200-ra essen vissza az a nyomorult fordulat és onnan kelljen összelapátolni magát a motornak miközben verődik ki minden... Aki ezt másnem a vibrációkból, hangból, dinamika hiányából vagy bármiből nem érzi, annak tényleg kőbalta való....

Jah majdnem kimaradt: nézzünk meg mondjuk egy bármilyen szívó benzines dugattyút 20 évvel ezelőtt és most. A palást (jól írom? nem vagyok mérnök...) magassága kb a felére esett vissza. Senki ne mondja, hogy a lapos dugó ugyan olyan szépen tudja lekövetni a hengerfalat...

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.