Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [HThomas:] Kia Ceed SW JD vs CD tapasztalatok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [GoodSpeed:] SAMSUNG Galaxy Buds FE (SM-R400NZAAEUE) a 9 éves SONY SBH20 utódja (nálam)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
siege5
aktív tag
Írtam is, hogy fogom, de sajnos pár 100 méterből nem lehet messzemenő következtetéseket levonni.
[ Szerkesztve ]
Gergőke88
addikt
H komoly érdeklődő vagy akkor simán lehet 1 óra a tesztvezetes.
mtade
aktív tag
Most készülök ilyesmire. Megosztod a how-to-t? Köszi!
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
Ajtó hatátolóra gondolsz?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
mtade
aktív tag
Igen. Megköszönném, ha rá tudnék készülni előre mindennel, ami kell. Gondolom, leginkább a lelkierőt kell gyűjteni.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
Annyira nem vészes, de leírom hamarosan akkor mire kell figyelni. Amúgy nem egy nagy ördöngösség.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
mtade
aktív tag
Előre is köszi!
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
Az ajtópanel lebontására van youtube-on kapásból két használható videó is, csak néhány patent és 2db csavar fogja az egészet. Egy 8-as fej, egy imbuszkulcs és egy műanyag lapos eszköz kell csak a művelethez. Kis ciccegőt (hangszórót) is le kell venni a helyéről.
Na ez után következik a lényeg.
Amit nem szabad: ha a küszöbön ülsz akkor a nyitott ajtó bal felénél van három kis műanyag patent, na ezeket nem szabad benyomni mert egyrészt nem kell a határoló kiszedéséhez, masrészt szopni fogsz ha mégis benyomod, mert utána ki kell szedni az ajtóból és visszarakni amihez nőgyógyásznak kell lenni. A fém panelt, ami a műanyag mögött van nem kell leszedni! (8-10 csavar tartja egyébként)
Sajnos a hatarolóhoz nem lehet hozzáférni csak így, a hangszórót le kell venni. Csati lehúz, 4db popszegecs rögzíti, ezeket ki kell fúrni de extra óvatosan, mert ha megszalad a kezedben a fúró, akkor az üveg bánja! Az üveg egyébként hajlamos "beesni", becsúszni az ajtóba.
A szegecs maradékokat érdemes kihalászni, h a későbbiekben ne zörögjenek az ajtóban.
Ha már lent van a hangszóró a mögötte tátongó lukon át már ki lehet húzni a lecsavarozott határolót amit ugye 3db csavar rögzít. Szóval régi ki, új be, visszacsavaroz. Hangszóró vissza popszegeccsel vagy ha sérült/törött a műanyag és nem akarod cserélni a zajkeltőt akkor lehet önmetsző csavarral is rögzíteni ha nincs más mód.
Ajtópanel, 2 csavar +csatik visszapattint és kész is. Kábé 20 perces meló ha nem baxod el a lépést mint én a harom kis patenttal a jobb oldalon. Akkor minimum egy óra. Ha az ablakemelő mechanikához is hozzá akarsz férni akkor viszont a fém panelt is le kell kapni ami azért macerás, mert 4db popszegecs rögzíti a szerkezetet a panelhoz, vagyis újabb fúrás kell és még legalább 2 cső/kábelköteg is útban lesz ezért azt már nem is erőltettem.
Mikor fóliázzák az ablakokat gondolom nem veszik ki az egész üveget. Valaki látta már h csinálják?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
jupp008
senior tag
A legtöbb fóliás, az ajtókeretben egy szikével körbevágja a fóliát és nem szedi ki az üveget.
Még szerencse. Szétszedniég csak szét lehet a bazárt, de visszaszegecselni a mechanikát a panelre... hát nem tudom. Max ha nyolckarú 🐙 vagy.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
mtade
aktív tag
Köszi szépen!
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
NM!
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
#31600896
törölt tag
Nekem se vették le a kárpitot fóliázáskor, hanem amennyire lehetett szikével vágták. A legsötétebb Lumar ment rá. Nagyon baresz, mert a kocsi is fekete.
Enyém ugyan nem fekete hanem V3 színkódú (állítólag sötétkék), B oszloptól hátrafelé már eleve fóliázva volt. Azt nem is bántanám, mert szépen tartja magát. Mondjuk kérdés, h milyen fólia került rá anno. Két első ablakra terveztem rakatni aminek ugye az üveggel együtt 75% fényáteresztő képességűnek kell lennie.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
DeFranco
nagyúr
tehát van egy feltételezem műbizonylat nélküli papírozatlan fóliád és akarsz még előre is rakatni.
hát... úgy látom szeretnél izzadni a vizsgaállomáson
Megvan a papír a korábbi fóliáról csak nem emlékszem milyen. A kocsiban van a kis mappában.
Azt tudom h dátum meg a cég neve biztos rajta van, de h milyen fólia került rá az nem rémlik.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Hát tervezhetsz raktani, csak nehogy úgy járj mint haver az A6 audival, ahol minden hol volt fólia...
Gyömrőn a pesti rendőr kiszedte és addig nem engedte el, míg le nem kaparja.
A másik opció az volt, hogy útvonal engedéllyel haza mehet, de a forgalmi ugrik...
A forgalmi ugrott ott, az lett a vége...
Nem volt benne a forgalmiban a fólia, teszem hozzá.
Szóval jól gondold meg, hogy mit raksz a kocsira, amihez papír kell hivatalosan...
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Előre semmilyen fóliát nem fogsz tudni rakatni amiről kapsz műbizonylatot, még az átlátszó fóliával is az előírt értéke alá fog esni a minimális elvárt fényáteresztés.
Papír nélkül persze fel fogják rakni neked, de nem érdemes vele játszani, mert nem elég, hogy már nagyon nem találni olyan vizsgabázist ahol ezt így át lehet tolni, a másik meg, hogy a rendőrök is ugranak rá, hamar repülhet a forgalmi és mehetsz szigorított vizsgára.
Miért ne lehetne?
Llumar ITT ír a jogszabályról.
Sub-ZeRo: Lesz papír, anélkül bele se ugranék ilyesmibe.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Ha gyárilag valamennyire színezett az üveged (aminek elég nagy az esélye, mert már a 20+ éves autók is ilyenek voltak) annak fényáteresztése 72-75% körüli már alapból. Arra nem fogsz tudni tetetni hivatalosan semmilyen fóliát már. Ha valami véletlen folytán mégsem színezett gyárilag akkor egy 90% körüli fényáteresztő képességű fóliát tudnál esetleg feltetetni rá, ami nem is látszódik ergo sokat nem ér.
jupp008
senior tag
De igen, nagyon is sokat számít hőfelfogás szempontjából.
Sokan azt hiszik, minél sötétebb annál jobb a hővédelem is, de ez nem igaz ... az szinte csak "optikai tuning".
Egy jó minőségű minél világosabb fóliát én is mindig ajánlom baráti körbe az első üvegekre is ha valaki fóliáztatni akar. Nekem minden kocsin volt pluszban elöl és a műszaki sem kellett susmusolni soha (bár elismerem van olyan vizsgaállomás ahol beleköthetnek ).
+ ha törik nem lesz tele a gatyám is szilánkokkal.
Nem színezett az üveg egyébként.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
A Zéé
addikt
unokabàtyám Audija körbe volt fóliázva, és kevés rosszabb élményem volt autóban, mint azzal este esőben menni. Tény, hogy vagányul nézezz ki, de tulajdonképp az, hogy oldalra bármit is látni, az teljesen megszűnt.
Biztos vagy benne, hogy semmi színezés nincs rajta? A Fiestában is színezett volt az oldalüveg. Ha kicsit lehúzod az oldalablakot, akkor látszik, hogy egy enyhe színeltérés van.
Just a simple Lineman...
bajnokpityu
félisten
hja, a gyári sötétitések általában csak egy festett réteg, különösebb UV védelem nülkül.
Cimborám szólt tegnap, hogy azért olyan csöndes a Delfin, mert duplák az oldalüvegei.
Ma lehúzom, és tényleg
érdekes, hogy smaxnál titánhoz jár alapban, az Arteonnál meg fizetős extra...
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
És volt az első ablakon lévő fóliáról hivatalos műbizonylatod és af matrica is a fólián?
Vagy csak bíztál benne, hogy nem veszik észre műszakin?
Csak mert én még sosem láttam embert akinek volt hivatalos papírja róla, mindenki csak hallott ilyenről.
[ Szerkesztve ]
jupp008
senior tag
Korábban sem és nincsen most sem (természetesen). És igen erre a fóliás is felhívja a figyelmet. Mégis vállalom mert nagyon megéri (nekem legalábbis).
Ez így ok. Erre próbáltam utalni, hogy lehet idézgetni különböző oldalakat de én még nem találkoztam hivatalos első ablak fóliázással.
Abban igazad van, hogy akinek nem optikai tuningra kell az sokat nyer egy átlátszó fóliával is.
DeFranco
nagyúr
nem kicsit inkorrekt ezt nem feltárva ajánlgatni a fóliázást. ha valaki nincs tisztában a fórumvilág más ph.ával a csalánt is pépesre mentalitásával és nem szedett még magára elég paranoiát, simán hallgathat rád aztán vakarja a fejét majd műszakin.
tudom, idktho meg mindenki a maga fura ura, nem kell elénekelni. akkor is inkorrekt.
#49155328
törölt tag
UV szűrő fóliát szoktak rakni az oldalsókra, műbizonylattal.
bajnokpityu
félisten
Nekem minden automhoz volt mubizonylat.. mostanihoz is van. Semmivel se dragabb korrekt muhelynel csinaltatni.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
jupp008
senior tag
Nekem is, de a fenti taglalás csak az első üvegekre vonatkozik (A és B oszlop között).
De sztem engedjük el, túlbeszéljük csak.
gabor9991
őstag
Tuti enyhén zöldes üveg van az ajtókban elöl.
Miből gondolod? Nem vennék mérget rá. Ezen már annyi minden cserélve volt (első szélvédő is), h már semmin nem lepődnék meg. De az a legbiztosabb ha majd elmegyek és előtte megnézetem egy szakival mit és hogyan lehet legálisan.
Legfeljebb néhány Mátyásért veszek egy pár sima üveget.
Üzemanyag szűrő ha jól sejtem valahol a tank környékén lesz ugye?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
gabor9991
őstag
Engedd le egy arasznyira, valószínűleg akkor látni fogod, hogy enyhén zöldes árnyalatú az üveg.
Benzinszűrő a szivattyúnál van a tankban, nem kell illetve nem is lehet cserélni csak a szivattyúval együtt.
ReFleXx
addikt
milyen sima üveget?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Sziasztok!
Ford focus cc-ben található 2.0 benzines motor az ami a topicban hallani hogy nagyon kerülendő?
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
(#20487) molnarpeter válasza Luck Dragon (#20486) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Hát gondoltam ha van színezett akkor van sima is.
Majd holnap csekkolom van-e valami árnyalat az üvegben.
A lényeg, h mindenképp papíros fóliát szeretnék (amennyiben lehet) uv szűrés és törés esetén az üveglap egyben tartása végett nem pedig a limo sötétítés.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
ReFleXx
addikt
a sima üveg is határon van, arra mar semmifele fóliat nem rakhatsz legalisan.
szerintem gyarilag sötetitett ablak meg B oszloptol hatrafele van csak, epp emiatt.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Ha ütközül, akkor ablak bent marad. Tudom, én sajnos átéltem már. ÉS a poén az, hogy a légzsák b@szt@ ki az üveget, de simány egybe maradt az egész... Persze, ha fejre rakod a verdát, akkor már nem az üveg miatt paráznék...
[ Szerkesztve ]
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
(#20491) Luck Dragon válasza molnarpeter (#20487) üzenetére
Köszönöm, ezek szerint igen. :)
Az a baj hogy egy teszt kör alatt sohasem derül ki hogy egyáltalán eszi az olajat avagy sem.
Ford szervíz gondolom egy át nézés alatt ezt ki tudják vizsgálni igaz?
[ Szerkesztve ]
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
kcsa
veterán
Nem igazán, vagy nehézkesen. Van benne rizikó, de (ha ez megnyugtat) én már a második "rizikós" motorú Fordot használom (1.8, 2.0), és egyik se ette az olajat.
Hmm mint laikus azt hittem hogy egy "szonda" vagy hasonló periszkópos eszközzel bontás nélkül kiderithető a dolog.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
(#20494) molnarpeter válasza Luck Dragon (#20491) üzenetére
molnarpeter
nagyúr
Mindenek előtt egy végig pecsételt szervizkönyv, ami szerint gyakran volt cserélve az olaj (nameg nem 10W40), az megnyugtatna. Esetleg még gyertya ki és kompresszió mérés, de viszonyítási alap nélkül az sem mond sokat, illetve az erőmérő alapján nem különbséget talán ki sem lehetne mutatni
(#20495) Luck Dragon válasza molnarpeter (#20494) üzenetére
Ez a fehér holló tipikus példája. Na meg állandóan padra minden egyes kinézett szerzeményt?
Hmm "újratervezés"
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
kcsa
veterán
Kompressziócsökkenés valószínűleg nincs is (legalábbis az elején): olajlehúzó gyűrű szokott elkokszolódni, és olyankor annyi történik, hogy az égéstérben marad olaj, amit nem tud lecsorgatni maga alá a henger faláról a dugattyú, ezért elégeti.
Írsz majd pár sort, gondolatot a Delfinről (akár privátban is)?
Erőteljesen érdekelne.
Még agonizálunk, de most árajánlat-stop van, új árazás lesz a Fordnál.
Milyen a zenei hang (mer'hogy a hifi topikban is láttam hszt tőled)?
Milyen a kényelem az első, középső sorban (hátsó sor nem érdekes)?
Deréktámaszos, vagy komolyabb első ülés van?
Szóval minden érdekel...
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
bajnokpityu
félisten
Persze, szivesen.
egyelőre oda meg vissza vagyok tőle. volt már pár autóm, de ez egyelőre túlteljesitette amit vártam tőle. mondeo gyári 140lovát nagyon keveselltem anno, ez 150ló, 250 kilóval nehezebb, és abszolút használható. ha bemelegedett a motor, akkor nincs a dieseles savanyú szag, ha felnyitod a motorházat, akkor olyan finom kattog ás van, mint egy VW féle TSIvel, nagyon halk maga a blokk.
1.utastér nagyon csöndes. 150 nél sima beszédhangerőn beszélgetek a 3. sorral. Dupla üveg van elől titánban, talán ezért. motorhang szinte nincs, simán ráinditasz. egy dieselre. WTF? az összes zaj tempónál 2 helyről van, egyik a szélvédő közepén susog a szél, illetve ciripel az elektronika szabályzója. Ezt mondjuk kihagynám
2. nekem eddig minden autóhifiben az volt a mérce, hogy mennyi idő utána akarom kikapcsolni. a mondeo alap gyárija 30mp volt, a sony 5 perc. ezért DSPs aktivan hajtott cuccom volt, bélelt ajtókkal, zárt subbal a mondeoban. Bizonyos szempontból a gyári 12 hangszórós cucc eléri ezt a szintet. Nem akarom az album végén se kikapcsolni. Hibái: szinpad az nem nagyon van, valamint nagyon hallani, hogy ki kéne bélelni ennek az ajtajait is. Sztem bélelve gyáritól nagyon meglepő minőség lenne. Ehhez képest nem drága. a 12 hangszóró azért kicsit kamu, mert sztem a subból kettő van, és az elsők az ajtóban 3 utasak.
3. nekem a memóriási ülésem van,masszázs nélkül. nagyon jó ülés, 8 órát már vezettem benne feszengés nélkül. nagyon kevés kocsiban tapasztaltam ennyire jó ülést. Nem a memóriától van, csak a titánban eleve jók az ülések.
4. 3 felnőtt férfi normálisan elfért 8 órás úton a 2. sorban, azt mondták rendben van. Elől meg tök jó, tágas, kényelmes, minden helyén van, nem nyom semmi. Najó talán azon változtatnék, hogy az ajtón könyökölve b*sztassa a könyökömet.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
3 felnőtt férfi normálisan elfért 8 órás úton a 2. sorban, azt mondták rendben van. Elől meg tök jó, tágas, kényelmes, minden helyén van, nem nyom semmi.
Na, akkor ezt a tulajdonságát megőrizte. Ez olyan lehet, hogy nüansznyinak tűnő dolog, de a derékfájósoknak megváltás tud lenni. 250km után is simán kiszállok belőle, és alig várom, hogy tovább mehessek.
Nem akarom az album végén se kikapcsolni.
Innentől jó minősítésű.
(Nyugodtan áradozz még, hátha beszámíttatom a régit az újba...)
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
DeFranco
nagyúr
mk1 fókában úgy néz ki, megmihálylott a tartály, fent egy részen elért, kicsit megrepedt, némi párát enged ott ki (szint felett van a repedés, csak a túlnyomás nyom ki kis mennyiséget)
milyen tartályt érdemes venni bele? 5-15k-ig szórnak a webshopok, szerintem úgy is a szerelő hozza az alkatrészt de kb. szeretném látni mi a realitás. tartálycsere mennyire bonyolult művelet? mit érdemes még vele cserélni? bilincseket?