Ford topik téma összefoglaló
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [bitpork:] Fogyasztásra ítélve
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [koxx:] Bloons TD5 - Tower Defense játék
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] Android másképp: Lineage OS és társai
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
kcsa
veterán
Pontosan így működik. De ha utána kapcsolok egy rükvercet, megint visszakapcsol az adott időre.
ReFleXx
addikt
nem teljesen, vagy rukibe rakva vagy a gombot benyomva kapcsol a parkradar. es mindig erzekel elol is es hatul is. kulon nem kapcsolhato. gombot ujra benyomva vagy egy bizonyos sebesség felett kikapcsol.
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
7Sony7
addikt
Így pontosabb, köszönöm!
-
#49155328
törölt tag
Szerintem nem kapcsol ki, mert tegnap állandóan jelzett mikor az előttem levő valagában voltam.
ReFleXx
addikt
nalam kikapcsol az biztos
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
sparta2
tag
Sebességfüggő, az biztos! Reggel megnézem a kezelésit, mert úgy emlékszem le van írva, hogy hány km/ó-nál kapcsol ki (vagy be).
#49155328
törölt tag
Jó nem százzal mentem, az m0-on tötymörögtünk. kb. 20-30 km/h sebességgel.
Bár most belegondolok esőben is néha bejelez menet közben mikor egy vízcsepp megáll rajta.
kcsa
veterán
Ahogy említettem, enyém sem gyári (bár elvileg nem gagyi, Valeo), de ahogy esőt sejt egy kilométeres körzetben, össze vissza csipog. Ha a gyári is ilyen, meg is tarthatják maguknak :D
ReFleXx
addikt
gyári? milyen kocsi?
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
#49155328
törölt tag
2016-os Cmax grand, 12 szenzoros,gyári.
[ Szerkesztve ]
sparta2
tag
Nos, megnéztem (kicsit késve) a kezelésiben. Hátramenetben 5 km/óránál és alatta, előremenetben 12 km/óránál és alatta lép műkődésbe, ha nincs kikapcsolva.
[ Szerkesztve ]
Joker88
őstag
Urak !
Segítséget kérnék.. bár eddig csak read-only módban voltam itt..
A beteg egy MKIV-es 1,3-as Endura-E motoros , JJA motorkódú, 1998-as évjáratú Fiesta.. ( kép : [kép] )
Betegségének tünete : álló helyzetben, alapjáraton ketyegő motornál az utastérben nagyon érezni a benzinillatot.. de úgy töményen..
Javallat ? Házilag gyógyítható , vagy doktorbácsi szükségeltetik ?
[ Szerkesztve ]
In loving memory of Garrett Lockhart
radi8tor
MODERÁTOR
Valószínűleg kilyukadt a leömlő (első kipufogó darab). Ha mázlid van, akkor csak a flexicső.
Ameddig ez nincs megcsinálva ne használd álló helyzetben a ventilátort, mert nem csak benzingőz jön be, hanem CO is aminek nincs szaga cserébe mérgező.
[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
gabor9991
őstag
Ha benzinszagot érez akkor miért a lyukas kipufogó irányába akarod terelni?
radi8tor
MODERÁTOR
Oké, akkor benéztem.
⭐ Stella
Nem csöpög valahol a nafta? Lehet elöregedett a benzincső.
Csak egy tipp.
gabor9991: Egyébként ha nem 100% hatásfokú a motorban az égés akkor van el nem égetett benzin is, ami a kipufogón keresztül távozik tudtommal, szóval annyira nem lőtt mellé szvsz de aztán én amennyit értek hozzá...
Legalábbis láttam már számtalanszor a lámpánál az előttem álló kipufogójából fröcsögni valami átlátszó folyékony halmazállapotú anyagot és gyanítom nem víz volt.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Srácok 2003-as faceliftes focus mk1 kombihoz milyen hátsódobot nézzek betéttel? ABS-szel szerelt a hátsó dob!
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
radi8tor
MODERÁTOR
Én eredetit vettem hozzá, igaz hogy a duplája az utángyártott árának, de szerintem ez egy olyan alkatrész, aminél fontos a tartósság.
⭐ Stella
gabor9991
őstag
Miért?
Szerinted mi folyik a kipufogóból? Az el nem égett benzin?
De, víz volt az.
[ Szerkesztve ]
Mittomén. Még sosem nyaltam meg, h megtudjam.
De azért elmagyarázhatnád miért jön az auspuffból víz, ha nem hidrogén hajtású a kocsi.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
radi8tor
MODERÁTOR
Kondenzvíz.
⭐ Stella
Gondolom a hideg-meleg találkozásnál létre jön víz az távozik...
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
Érdekes azért. Lehet csak mert nem látom az enyémből is jöhet? Csak mert a kipufogóm amióta megvan a kocsi csont száraz.
Ha meg hideg-meleg és kondenzvíz akkor nagyjából kábé egyszerre az összes kocsinál látható kéne legyen ez a jelenség nem?! Ehhez képest csak ritkán találkozom ilyesmivel.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
radi8tor
MODERÁTOR
Gázadás is kell hozzá, lehet alapjáraton nézve nem csöpög ki, de egy nagyobb gázadás utáni indulásnál már csurog is kifele.
⭐ Stella
Majd ha adsz egy kis gázt neki folyik az. Alapon semmi. De nem hogy csöpög, folyni fog.
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
+ radi8tor: Mindig ötös voltam hittanból, hiszek nektek.
Még nem volt alkalmam megnézni a saját kocsim hátulját gázadás közben. Annyira azért nem gyorsul, h lobogjanak a szemeim.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
DeFranco
nagyúr
mk1 fókában nem boldogulok egy beltéri elemmel
le akartam venni a középkonzol borítását hogy kicseréljem az izzókat, ehhez ki kell kötni fent 3 lent 5 csatlakozót.
mindet ki tudtam kötni csak a két henger alakút, a hőmérséklet szabályozóét és a légbefúvás helyének (szélvédő, láb, közép) tárcsájáét nem. hogy kell ezeket kikötni?
fent van egy körmös kapaszkodó, azt ki tudom pattintani de lent is fogja valami, de hogy pontosan hol meg mit kellene ott kipattintani vagy lehúzni azt nem találtam, majdnem letört már a végén.
SPeti1984
senior tag
Az jutott még eszembe az első tolatóradar gombjának elhelyezésével kapcsolatban, hogy nekem a klíma kijelző alatt bal oldalon van a start stop meg a kormányfűtés gomb jobb oldalon pedig nincs gomb hanem csak ilyen vízszintes csikozásos kártyatartó. Oda annak a helyére ha vennék egy ilyen dupla gombos részt (gyárilag pont az első radar és az automata parkoló gombjai) akkor azok benyomhatóak lesznek vagy alatta nincs ez kialakítva? Illetve nem tudom erre az első radaros gombra rálehet-e kötni a radar vezetékét mert itt gondolom valami spéci gyári foglalat lehet. Talán így nézne ki a legjobban fel sem tűnne igaz lenne egy automata parkoló gomb ami inaktív lenne illetve talán ennek a 2 gombnak a háttérvilágítása nem menne még ha jól gondolom. Szerintetek?
DeFranco
nagyúr
megöltem a topicot úgy látszik
senkinek semmi infója?
Tegnap komplett bal visszapillantót cseréltem, de mivel kíváncsi természet vagyok atomjaira szedtem.
A bontóból szerzett tükörben voltak döglött alien-ek, rengeteg por és némi állati szőr valamint egy méretes darázsfészek amit hála égnek nem laktak már a zümik.
Szóval szétkaptam mint floki a lábtörlőt, kipucoltam majd összeraktam. Ugye kijött belőle 8 darab csavar, ennyi fogja össze az egész misungot, de vissza már csak 6 darab került. A jó ég tudja honnan maradt ki, pedig vagy hússzor átnéztem. No mindegy, most már a bal első tükör burkolata sem repedt, rendben működik.
Mondjuk azt nem tudom, h az a két kábel ami a tükörlap hátulján csatlakozik az mire jó. Talán a fűthető tükör előkészítése lenne?
Az enyém originálba csak sima elektromos mindenféle más extra nélkül. Ahogy elnéztem és próbálgattam még manuálisan sem hajtható be.
Következő projekt a két első ajtó lesz majd. Már említettem, h kell némi kenés az eblakemelő mechanikának és a bal első ajtóhatárolót is ki akarom cserélni.
De ilyen melegben még élni sincs kedvem nemhogy szerelni.
Téli gumikat (Conti TS860 195/55 r15) most rakattam fel az acélfelnire, a régi 7 éves abroncsokból meg talán jövő tavasszal virágágyás lesz. Le van a gond úgy 4-5 évre a téli-nyári szettel.
Isofix vasat már pár hete beszereltem, a gyerekülés (Cybex Sirona Q) ma került bele. Sokkal jobban élvezi az autókázást, mint a hordozóban. Csak akkor kezd elkámpicsorodni, ha megállunk. Igaz még csak városban furikáztunk vele délelőtt, hosszabb útra nem megyünk még vele mostanában.
Szerelő most jött meg nyaralásból, de már elmaradása van. Nem ígéri, de jövő héten talán sor kerül a kipuff flexi cső és a hátsó első szilent + olaj és szűrők cseréjére és szeptember vége felé mehet műszakira. Váltóolaj esetleges cseréjét meg a kuplungtárcsák megvizsgálását már nem is mertem felhozni... Harmadikba előfordul, h nem akar becsusszanni, ötödikbe meg csattanva lehet csak felváltani. Rükit nem mondom, mert nem szinkronizált, de azt többször nem akarja bevenni, de úgy tudom ennél a típusnál ez normális és vannak "trükkök". Bár nem igazán rajongok a "B" megoldásokért.
Vajon mennyire vannak/lehetnek betáblázva a vizsgaállomások ilyenkor ősszel? Még nem érdeklődtem sehol.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
7Sony7
addikt
Az utolsó bekezdésre: Szerdán hívtam a Danexát (vizsgáztató áll Debrecen), hogy mikor mehetek műszakira. Du már kész is volt.
-
Akkor no para. Szinte az utcánk végében is van egy, majd rájukcsörgök amint kész lesz a szilent és a flexi cső csere.
Mi van akkor ha a kötelezőt nem csekken fizetem be, hanem átutalással rendezem. Úgy tudom kérik a befizetésről a bizonylatot/feladóvevényt. Na ilyenkor?
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
Én reggel 8-ra odamentem,9 körül otthon voltam.
7Sony7
addikt
Mi is utaljuk, az Allianz küldött emailben elismervényt, amit ki kellett nyomtatni.
-
gabor9991
őstag
Én is utalom, utána kérek egy zöldkártyát az van a forgalmiban.Mindjuk én egyben fizetem az évet.
Műszaki nálunk úgy működött, 9-re kimentem műszaki előtti átvizsgálásra, rendben volt minden és már csinálták is a vizsgát élesben.
Tükörben a két vezeték az a fűtés lehet valóban a hátsó szélvédőfűtéssel együtt bekapcsol a tükörfűtés is.
[ Szerkesztve ]
Ahamm! Értelek benneteket!
Én is évest fizetem cakkpakk, minek darabolni?!
Tehát akkor hátsó ablak + tükör egyben fűt. Na kíváncsi vagyok/leszek műkszik-e. A fene se figyelte tavaly.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
mepet
addikt
Nekem is pont a múlt héten mesélték a kollégák, hogy a tükörfűtés nem automatikus. 3 év alatt sosem vettem észre, hogy én magam kapcsoltam együtt a hátsó ablak fűtéssel.
A nehéz váltáson lehet segíteni fog a szilent csere. Nálam legalábbis így történt. Láttam, hogy olajos a nagy szilent teteje, kicseréltettem és alig akartam elhinni milyen más lett a váltás és az egész motor járása. A váltóolaj cserét viszont én jóval előtte csináltattam, az is segített, de nem volt annyira feltűnő. Viszont biztos vagyok benne, hogy nem volt fölösleges.
Ha ezt olvasod a topik meghalt...
gabor9991
őstag
Ő a hátsó lengőkar szilentjét cserélné, gondolom te meg a motortartó bakra gondolsz.
Könnyebb lett váltani meg más a motor járása?Lehet, bár szerintem semmi köze egyikhez se a motortartó baknak.
Bár, ha nagyon lógott már a bak akkor állhatott annyira ferdén a motor, hogy a váltó Bowden szoruljon ami a csere után helyreállt.
Igen, az olajtöltetű motortartóbakra gondoltam. A hátsó szilent dolgot elnéztem.
Viszont valami a helyre került a kocsiban, mert akkor csak ezt csinálták rajta.
Ha ezt olvasod a topik meghalt...
molnarpeter
nagyúr
A kormányváltós Wartburg sem akarta bevenni a fokozatokat, mikor az egyik bak rossz volt Rudazattal elég jelentős a különbség új bakkal, talán bowdenes váltókarral kevésbé.
[ Szerkesztve ]
ReFleXx
addikt
de egy mai autonal ami bowdenes szamitana? nem tudom elkepzelni
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
Csak azért írtam le a tapasztalotamat, hátha valaki ott áll, hogy felgyújtja a kocsiját a szar váltó miatt, de még utoljára benéz a PH Ford topikba...
Elég fogékony vagyok a hasonló autós parajelenségekre.
Ha ezt olvasod a topik meghalt...
#49155328
törölt tag
Egyszer vezettem wartburgot, a kezemben is maradt a váltó!
siege5
aktív tag
Sziasztok!
Új autó vásárlása közben bukkantam rá a fiesta aktuális ajánlatára. 1.1es 85os 3 hengeres szívó motor tech felszereltség stb stb. Mennyire élhető ez a motor? Nem kell gyorsulásra, sem autópályára, pörgetés nem zavar, 20 éves literes 3 hengeres swiftből ülnek át, ha attól jobb akkor elég. Csak ne kelljen előzéskor gondolkodni (erősebb ugyan, nyomatékosabb, de nehezebb is a fiesta) Illetve sok nyügje van még a fordoknak?
Köszi a válaszokat
[ Szerkesztve ]
dellfanboy
senior tag
sztem az a ford motor lett az ev motorja valamikor. sztem elheto, foleg egy swift utan
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
bajnokpityu
félisten
Sok nyugje van a fordoknak? Pont annyi, mint a mai átlagnak. Ma már se a BMW, se merci, se Toyota nem hiba nélküli
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
Nem is olyan egyszerű kicserélni az ajtó határolót.
De megoldottam.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
siege5
aktív tag
Természetes, hiszen egyre több az elektronika, és egyre kevésbé hozzáférhetőek az alkatrészek is, viszont egyes típusoknál vannak nevezetes típushibák, egyes gyártókra ez szintén igaz.
Leginkább ilyen oldalról érdekelt, mire is érdemes esetleg odafigyelni.
Nos a motor miatt még akkor kipróbálom, de maga az autó így jónak tűnik, a felszereltség is bőven elegendő.
Abban viszont reménykedtem, hátha akadt valaki, aki hasonló körülmények között váltott, és van véleménye.