- LordAthis: Ismét egy "Idióta" A.I. Projekt, hogy meglovagolja az aktuális trendeket...
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- bambano: Bambanő háza tája
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
_drk
addikt
válasz
cskamacska #33697 üzenetére
Rx400-as szériánál is voltak nagy blamák, én úgy emlékeszem. Áramfelvétel 480-asoknál, meg sokáig nem is lehetett kapni, vagyis készlet hiány volt.
Ezért is nevezte át az Amd szinte rögtön. Meg hát az átnevezést régóta szeretik. Biztos van rá jó marketing magyarázat is, szép diagramokkal. -
Ribi
nagyúr
válasz
cskamacska #33697 üzenetére
Bőven bement 80 alá is az ára a 6 gigás 1060-nak.
470 tényleg jó volt, de megnézel pár 470 tesztet a kijövetelkor vagy 20%-al volt lassabb mint a 1060. Szóval annyival volt ócsóbb mint amennyivel drágább.
A 480 meg már csak alig volt olcsóbb, cserébe lényegesen többet evett. És igen, számít a fogyasztás. -
keIdor
titán
válasz
cskamacska #33697 üzenetére
Nekem az RX-470-480 még tetszett is, jobb vétel volt egy RX-480 8GB, mint egy GTX-1060.
Az RX-500-ak viszont minek jöttek, akkor se értettem. Semmi fejlődés nem történt. -
cskamacska
addikt
400-as Radeonok remek árban voltak tavaly év elején. 4GB-os bolti RX470 56000 forintig ment le, 4GB-os RX480 62000 környékéig, 68000-ért már akadt 8GB-os 470/480. Eközben 3GB-os GTX1060 65000 alá, 6GB-os 85000(!) alá nem ment, egyértelműen AMD felé lejtett a magyar piac.
Én is tátott szájjal vártam hogy jön az 500-as, meg a Vega(nem röhög!
), és még jobban lenyomja az árakat.. Nna jött is az 500-as sorozat, hogy vitte volna el a bányászbéka.
400-as sorozat szinte azonnal eltűnt a boltokból, Win8 driver nem jött hozzájuk, minden kártya bő 30 wattal többet fogyasztott plusz 5-10% sebességért cserébe, és nem mellesleg olyan vidáman rávertek 5-10000 forintokat a 400-as kártyák árára hogy öröm volt nézni, 4GB-os RX570 nem ment utána 65000 forint alá.
Ezután 2 héttel ugye megjött a bányaláz, és rövid úton duplázódtak az árak(kicsavarva a Radeon logót még a fülesek kezéből is
), de az 500-as sorozat megérkezése után sok minden lett az AMD felhozatal itthon, csak látványosan versenyképes nem.
-
_drk
addikt
válasz
füles_ #33693 üzenetére
Poralisra kíváncsi lettem volna, hogy fogy az 1060assal szemben.
A 3gbos szemben teljesen jó volt a 470, olcsóbb, több ram, a 480 szintén. Ráadasul mind kettő 4 és 8gb-osba is lehetett kapni.
A 4gbos 480 már majdnem egy 20assal kevesebbe volt mint a 6gbos 1060.
Lett volna ott harc szerintem, nv-nek lejebb kelett volna árazni mint 2 kártyát, de még az 1070et is.
Erre meg csak a 3gbos 1060 maradt meg az 1050 ti sokáig azon a szinten így megint az nv nyert a gamereknél. -
válasz
Habugi #33681 üzenetére
Mellé kéne tenni a kínai pubg játékosok számának változását is... azért az OS és egyéb területeken is vannak érdekes tendenciák.
Főleg a Windows 7-ről 10-re váltók (vagy visszaváltók?) elég nagy száma érdekes...
No meg a 2 magos procik visszajövetele... ennyien váltottak vissza laptopra... vagy a fene se tujda...
Jah most olvasom a valve változtatott... no akkor azért (is) vannak ezek az anomáliák.
-
Raymond
titán
válasz
füles_ #33689 üzenetére
"Azt találtam érdekesnek, hogy amikor bevették a kínaiakat is a surveybe akkor jött az a pár emberke megmondani, hogy senki sem játszik AMD-n"
Nem csak amikor "bejottek a kinaiak" hanem mar amikor a konkret kartyakra valo lebontas megerkezett. Es ezen nem valtozott semmi azota sem. Vagy gondolod hogy az a boven 1% alatti reszesedese az RX 400 sorozatnak vagy az RX 500 hianya mast mutatna? Hozzaszamolhatod az R9 300-as vagy 200-as sorozatot is, nem sokat jelent az se.
-
füles_
őstag
válasz
TTomax #33692 üzenetére
Ez van, most ezzel mit csináljak? A jelenlegi piaci helyzetekhez mérten a Pascal sokkal jobb választás, mint a Vega vagy a Polaris, nem hiába fogynak nagyobb számban.
A Fury meg a Vega nem sikertermék sajnos, a Polaris sem volt az, de az nem volt egy rossz cucc a GTX 1060 ellen, bármikor azt választottam volna (választottam is).szerk.:
Szerintem ezekkel a termékekkel már értelmetlen előállni. Feljesztsék csak a Navi-t, és tegyenek le valamit az asztalra, ami a Ryzenhez hasonló sikert arat. -
TTomax
félisten
válasz
füles_ #33691 üzenetére
Legyen mondjuk karácsony előtt...persze nem idén hanem tavaly előtt,tehát 2016ban.Fury,,Vega,mind sikertermék....talán a Polaris hozza amit kell neki ennyi...dehát van választék azt is megtudtam a minap,hiszen minden nV terméknek van párja a piros oldalon kivéve a 1080tit... meg a Titant.A 290/390 óta szépen látszik az "eredmény" , ideje lenne felébredni mert a bányászláz sem tart örökké.Hol a Vega X2?Hol a Fury nano stb utódjai???Lassan megérjük azt is hogy diszkrét vgat csak oemben meg alma gépben meg konzolban látunk.Minden és mindenki fontosabb csak a éppen a saját rajongó táboruk nem.Vegyél konzolt vagy intel cput ha radeont akarsz... gyönyörű...
-
-
füles_
őstag
válasz
Habugi #33681 üzenetére
When you compare the data with a couple of months ago, AMD has risen in double numbers on the Windows platform, AMD is now touching nearly 16% market share in April, that was a 8% back in January. This new data all is pretty much excluding the new Ryzen 2000 release. It is good to see AMD take back what was once theirs.
Also interesting is the GPU side of things, here AMD gained share as well. It moved from nearly 11% upwards to 15%. Nvidia drops a bit, but that likely this all is related to GPU shortages due to the crypto mining craze in the past half year
Azt találtam érdekesnek, hogy amikor bevették a kínaiakat is a surveybe akkor jött az a pár emberke megmondani, hogy senki sem játszik AMD-n, Ryzent senki sem használ játékra stb stb, erről szólt a vita oldalakon keresztül, most meg nem linkelte közülük senki a legújabb felmérést, amiben korrigálták a már mások által említett "hibákat".
-
huskydog17
addikt
válasz
Habugi #33681 üzenetére
Nagyon egyszerű oka van:
Eddig a kínai internetkávézókban user alapú számlálás történt, vagyis egy PC-t többször számolt a kliens. Most ezt módosították PC alapú számlálásra, vagyis egy PC-t (hardverkonfigurációt) mostantól egyszer számol a kliens. Ez látszik a survey grafikonokon.
#33685 Abu85: Szerinted melyik a jobb: ha egy adott PC-t többször vagy ha csak egyszer számolnak? Súlyos hiba azt hinni, hogy a Valve csak úgy kénye kedve szerint módosítgatja a survey-t. Ennek a lépésnek is jó oka volt, lásd fent. Pont, hogy ez a módosítás fog reprezentatívabb képet adni, mint ez előtt.
-
Crytek
nagyúr
Ezzel a Vega M-en mi a fene van elfáradt a kanyarban? Mikor jönnek már a rá épülő cuccok?
-
Raymond
titán
válasz
Petykemano #33684 üzenetére
Ahogy mar el lett parszor magyarazva - Kina-t latod. A normalis szamok tavaly julius/augusztus kornyeken mentek a levesbe a PUBG miatt. Aztan talan ket honapja kezd visszamaszni a dolog mert atalltak Fortnite-ra plusz ebben a honapban a Valve is tekert a Kinai internet cafe-k szamolasan. Annyit az eredmenye hogy az AMD reszesedese nem vesszettul rohadt remenytelen alacsony hanem egy fokkal kevesbe rossz annal.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #33684 üzenetére
Vagy azt, hogy a Valve megint úgy döntött, hogy önhatalmúlag kivesz egy nagyobb mintát, mert azzal szerintük jót csinálnak.
---
(#33686) Raymond: "plusz ebben a honapban a Valve is tekert a Kinai internet cafe-k szamolasan"
Ez csodálatos. Igazi reprezentatív mérés. Ha nem tetszik az eredmény, akkor tekerünk rajta.
-
füles_
őstag
Érdekes, hogy a megszokott 2-3 emberke most nem linkeli a legújabb Steam HW survey eredményeket.
Én azért nem linkelem be, mert szerintem még mindig nem releváns. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #33676 üzenetére
Nem véletlen. Az id (Bethesda) abban az időben tapasztalt szakembereket keresett. Szinte minden stúdiótól csábítottak el erőforrást. Valahonnan sokat. Innentől kezdve ez már piacgazdaság, ahol nagyobb a fizu oda megy a programozó. A Zenimaxnak megéri, mert befektet a tudásba, amivel később lesz egy jól használható motor minden stúdiója számára. A Cryteket is leszívták korábban.
-
huskydog17
addikt
válasz
rambustibi #33673 üzenetére
Meg tudnám, de nem az én dolgom. Nem engem zavar, hogy nem listázzák a projektek között a PC portot.
33675: Micsoda véletlen egybeesés.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #33672 üzenetére
Megkérdezném, de már nincs kit. Mind a négy ember elment onnan, akikhez van/volt elérhetőségem. 2015-2016-ban nagyon sokan leléceltek az id software-hez (páran a Sony-hoz). Ez már nem ugyanaz a Nixxes, mint két-három éve volt, újak az emberek.
-
Carlos Padre
veterán
válasz
rambustibi #33673 üzenetére
Nem biztos
-
rambustibi
őstag
válasz
huskydog17 #33672 üzenetére
Te is megtudod kérdezni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #33670 üzenetére
Jobban tudják, mint mi.
De nem nehéz összerakni a részleteket. A Rise-t a Nixxes bejelentette, hogy csinálja, aztán mégse került fel referenciának, aztán lett egy DX12-es mód, ami pár effektet nem tartalmazott, amiről kiderült, hogy a Nixxes csinálta. Tehát van kétféle API, olyan különbséggel, hogy konkrétan effektek is hiányoznak. Aztán soha az életben nem hozták szóba bejelentésben a PC-s portot, megismétlem, referenciaként sem került ki a Nixxes oldalára, holott a RotTR Xbox One X, 360 és PS4 portjuk ott van. Csak a PC-s portot hagyták le. Vajon mi történhetett? Minden rendben a terven szerint lezajlott? Ha igen, miért nem rakták ki referenciának, mint a másik három portot? Nem lehet, hogy kivételesen tényleg jobban tudja egy "külsős", hogy volt probléma a háttérben?
Felőlem egyébként elhihetjük, hogy hivatalosan minden rózsaszín volt, és aki közel volt a projekthez az hazudott róla, a Nixxes pedig azért nem rakta ki referenciának, mert ... nem tudom.
-
huskydog17
addikt
Ja, mert az NV biztosan jobban tudja külsősként, mint maga a Square vagy a Nixxes. (Nem)
Erről ennyit.
Hol van leírva az, amiket te leírtál?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FollowTheORI #33667 üzenetére
Az AMD-nél a Bethesda és a CIG bejelentéseire várnak. Ezeknél a stúdióknál készülnek az idei fő projektek. Az egyik legfontosabb projekt most a Bethesda új IP-je, amiért tudtommal elég sokat fizettek. Hogy mire azt nem tudni. Pletykák vannak, hogy túlmegy majd a normál együttműködési formán az AMD és a Bethesda, és eléggé szoros lesz a kapcsolat üzletileg is. De tényleg csak tippelgetni lehet, hogy mit találtak ki.
Azért a DX12-nél eléggé nehézkes a Square Enix nyugati részlegének a dolga. Eleve két különböző motorjuk van erre, és ezen belül is sokban eltérnek az implementációk. Technikailag a LABS részleg is csak a Dawnon dolgozik, ami a fejlesztések szempontjából hátrányos. A Crystal/Foundation Engine eléggé félre van rakva, ami látszik is az új Tomb Raider képein, gyakorlatilag ugyanaz, mint az előző rész.
A legnagyobb hátrány egyébként a Microsoft piacpolitikája. Az rendben van, hogy a DX12 Windows 10 only, már mindenki elfogadta, de minden egyes újítás egy új frissítéshez kötött. Például a Redstone 4 egyik régóta igényelt képessége a 16 bites float megfelelő 16 bites alligmentálással, de ahhoz, hogy ezt kihasználják a programok minden gépre a Redstone 4 frissítés kell. A DirectX Raytracing még nincs is engedélyezve, majd csak a Redstone 5-ben jön, hacsak nem csúsztatják a Redstone 6-ig, mert eléggé sok fejlesztői igény gyűlt össze, amit nem biztos, hogy őszig feldolgoznak, és akkor a véglegesítést inkább görgetik fél évet. Viszont érdekes tényező, hogy különösen a játékosok várnak a frissítésekkel. Egyszerűen kikapcsolják a Windows 10 automatikus modulját, és egyszerűen nem engedik telepíteni a nagyobb update-eket. Ez borzasztóan hátráltatja az amúgy hasznos újítások terjedését. Erre ráadásul a DirectX Raytracing rárak még egy mázsás terhet, mivel érthetetlen okból minimum igényként fogalmazza meg a shader modell 6.0-t, vagyis ha egy ilyen alkalmazást Windows 10 Redstone 3 alatt is futtatni akar a fejlesztő, akkor szállítania kell minden shaderből egy DXIL és egy D3BC verziót. Ez elég durván megnöveli a tesztelési költséget, ami megint csak azt akadályozza, hogy egy újítás terjedjen. Nem is értem, hogy ezt a Microsoft hogyan gondolta. Elég lett volna csak a DirectCompute shaderekre kérni a shader modell 6.0-t, és akkor már egy rakás költséget spórolhatnának a fejlesztők. Persze értem én, a Microsoftnak elég nagy érdeke az, ha valaki pusztán az aránytalanul magas többletköltség miatt inkább el sem készíti a Windows 10 Redstone 3 alatt futó módját az adott játéknak. Ez még pár cég erejéig el is jászható, a kieső eladásokat megpróbálja kompenzálni az érdekelt. Például a Remedy esetén ez tuti opció, de így meg szart sem ér az egész, mert lesz pár kiválasztott cég, a többiek pedig messze elkerülik az újítást.
A Vulkan esetében ez az egész sokkal jobb. Ahhoz, hogy meglegyen a legfrissebb Vulkan implementáció, csak egy meghajtót kell frissíteni, amit a játékosok sokkal sűrűbben engednek meg. Ráadásul minden magas szintű shader nyelvből ugyanúgy SPIR-V-t fordítasz, tehát egy kódot kell szállítani, és teljesen mindegy, hogy mit használsz az API-ból. Ez a kód pedig Windows 7-ig visszamenőleg futni fog. Szóval a Microsoft saját magát és a DX12-t használó fejlesztőket lövöldözi tökön folyamatosan. Nem véletlen, hogy egyre többen mennek inkább a Vulkan felé. Még ha a Linux nincs is tervben, akkor is nagyobb a célozható piac Windowson, miközben a tesztelési költségek nem nőnek igazán az egyes újítások bevezetésétől.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #33665 üzenetére
Csak referenciának nem tüntetik fel. Pedig ha valamit megcsinálsz, akkor azt megadod referenciádnak. Vagy esetleg nem te csináltad és ezért nincs ott a referenciáid között.
Az a baj, hogy bejelentés történt csak a PC-s portról. Egy megjelenésnél jóval korábbi. Egy ilyen szűkös csapatnál, mint a Nixxes gyorsan megváltozhat a helyzet. Aztán a végén fel se teszik referenciának, mert a Crystal elvégezte helyettük magát a portolást.
Nem félinformációk azok. Konkrétan beszélgettünk erről, hogy mi történt a háttérben, mert nyilván furcsa volt, hogy a DX12-es mód grafikailag kevesebb. Kevés volt az ember, a megjelenés közeledett, és a Crystal visszavette a munkát. A Nixxes megcsinálta a DX12 módot, és segítette a supportot, majd csináltak még egy multi-threading frissítést, de ezt csak pár hónappal később. Ezért voltak teljesítményproblémák az elején a játékkal.
-
válasz
huskydog17 #33644 üzenetére
Szerintem az AMD idén semmit nem fog csinálni ilyen téren.
De persze ne legyen igazam... jöhetne még pár Doom meg FC5 szintű projekt tőlük, ahol megmutatják hogy tisztességes kóddal mit lehet kihozni a PC-ből, úgy ámblokk, nem csak AMD vason.
De persze AMD vason meg mégjobban.A PC portra énis, tekintve pl a Hitman és a Deus EX amit legutóbb PC-re csináltak nem rajtolt épp valami jól.
Lehet ezért is váltottak most NV-re, hátha...
Igaz azóta gondolom már kivasalták a DX12 meg a többi megoldásaikat...
Mentségükre legyen mondva azért idővel kikupálták ezeket a játékokat is használhatóra. -
válasz
huskydog17 #33647 üzenetére
Szerintem kevered a 2013-as első reboottal... azt csinálta a PC-re a Nixxes.
És az volt XBOX exkluzív első körben.Ez persze nem zárja ki hogy nem dolgoztak be a többibe is, de azok háttér dolgok, kifelé nem közölték.
-
huskydog17
addikt
Nem számít, hogy külsős vagy az irodában ülő emberke, a Nixxes vállalta a PC portot, az ő nevükhöz fűződik, ezt kommunikálták a világnak is, innentől nincs miről beszélni. A világ összes sajtója is a Nixxes-t említi a PC verziónál, mert ezt kommunikálták, nincs olyan bejelentés tőlük, hogy "bocs mégse mi csináltuk".
Szerinted tesznek egy ilyen bejelentést úgy, hogy még nem biztos, hogy el tudják vállalni? Nem túl valószínű.
Az NV tehát annyit közölt veled, hogy a DX12 módot a Nixxes csinálta. OK. Amúgy nem értem, miért az NV kijelentését veszed szentírásnak, amikor a fejlesztők saját maguk vállalták el a teljes PC portot (lásd a hivatalos bejelentést).
Azt kellene megértened, hogy a Nixxes vállalta magára a PC portot (is), az teljesen lényegtelen, hogy hogyan (hány külső és/vagy belső emberrel), az ő nevük szerepel a PC port mellett és ezt hivatalos bejelentés keretében ki is kommunikálták, vállalták érte a felelősséget. Ellenkezőjéről nincs semmilyen információ, viszont minden fellelhető információ az ő bejelentésüket támasztja alá.
Summary:
Tehát az NV félinformációjára támaszkodva tettél egy olyan kijelentést, hogy a holland csapatnak semmi köze a PC porthoz.
Megpróbáltam korrigálni a tévedésed, de te nem csak hogy nem hagyod, hanem megpróbálod megmagyarázni a hülyeséget úgy, hogy közben saját magaddal kerülsz ellentmondásba. Nem volna egyszerűbb azt mondani, hogy "tévedtem"?#33661 Loha: Továbbra sem értem, hogy ezeket miért nekem linkelgeted, amikor már korábban is jeleztem, hogy ezekkel tökéletesen tisztában vagyok.
-
Looserke
őstag
Polaris helyett jöhetne...
-
Crytek
nagyúr
válasz
rambustibi #33662 üzenetére
De ez nagyon gyenge ez hova és minek akar jönni?
-
rambustibi
őstag
-
Loha
veterán
válasz
huskydog17 #33658 üzenetére
Áh...
a Projects-es Nixxes linket akartam berakni:
We're working on Rise of the Tomb Raider for PC -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #33658 üzenetére
Írtam, hogy sok külsőssel dolgoznak. Ezek szerződésesek. Csak egy adott projektre szól a szerződésük, amint megvan, szélnek lesznek eresztve. Stabilan csak kb. 20 fő a Nixxes, mert az év nagy részében a LABS munkáját segítik. Amikor van többletmunka, akkor jönnek a fix szerződéses emberek.
Nem így mondták. Azt kérdeztem meg, hogy miért hiányzik pár effekt a DX12-ből, amikor a DX11-ben benne van. Erre az volt a válasz, hogy azért, mert a DX12-t a Nixxes csinálta. Hogy ebből mi jön le neked, azt rád bízom.
A közös projekteket ki szokták tenni referenciának. Inkább azt lehetne mondani, hogy szerződéses projekt volt, amikor volt egy kis munka, amit meg kellett csinálniuk. Ennyi. Se több, se kevesebb.
-
cskamacska
addikt
válasz
huskydog17 #33658 üzenetére
Jajajaj, ha megeszitek ma Abut holnap ki ír cikkeket?
Gyorsan bedobok ilyet, ezen lehet csámcsogni, szegény Abut meg vegyétek ki a szátokból
-
huskydog17
addikt
Én tudom, ne nekem mondd!
#33657 Abu85: Nos, a PC verzióra a Nixxes több, mint 20 embert állított rá és továbbiakat konzolos verziókra, így nem túl valószínű, hogy csak 20-an vannak, ahogy állítottad.
Érdekes módon még a stáblistán is úgy jelölik, hogy PC Development Team a Nixxesnél és nincs sehol, hogy DX12 only
"Sehol. Az NV-től tudom, hogy ők csinálták a DX12-es módot."
Ja, ahogy a DX11-et is, de azt már nem kötötték az orrodra az NV-től, mert annak nincs akkora marketing értéke, mint a DX11-nek. Ebből ezek szerint te egyenesen arra következtettél, hogy nem a Nixxes csinálta. Nincs több kérdésem.
"Amelyik projektejet vezették, tehát az övék, azokat megjelenítik."
Tehát akkor közös projekt volt, ahogy sejtettem (bár erre továbbra sincs semmilyen hivatalos megerősítés, így csak továbbra is elmélet). Ettől még ők is dolgoztak a PC porton, nem kevesebb, mint 20 emberrel. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #33651 üzenetére
Nem, csak a bejelentés korábban volt, mint a megjelenés. Nagyon kicsi a Nixxes, rengeteg külsősre építenek, és ha nincs elég erőforrás a munkához, akkor kedvezőbb, ha visszaadják a Crystal Dynamics-nek. Ezért nincs fent az elkészült projektek listáján a PC-s port. Az Xbox 360-ra fontosabb volt a Nixxes, mert nekik volt fejlesztőeszközük hozzá. Viszont amint elkészítették csináltak pár dolgot a PC-s portba, például a DX12-es mód. Ezért van az, hogy a DX11-es és a DX12-es mód között vannak olyan eltérések, hogy utóbbival nem aktiválható pár effekt. A Nixxesnek nem volt lehetősége ezeket betervezni, rengeteg többletmunka lett volna, így inkább kihagyták az egészet. Ha DX12-t is a Crystal Dynamics vállalta volna be, akkor nem lenne benne kevesebb effekt, de annyira szerencsétlenül alakult a fejlesztés, hogy a tervek azok buktak.
A portolást elkészítheti más is, mint aki biztosítja utána a supportot. Erre a Nixxes akkor jó volt, amikor már ki lett adva a játék. Ettől a portot nem ők csinálták. Nem volt meg rá a kapacitásuk, nem is rakták ki az oldalukra referenciának.
Sehol. Az NV-től tudom, hogy ők csinálták a DX12-es módot.
A projekt oldaluk a referenciájuk. Amit ők csináltak, azt oda felrakják. A segítséget azért nem túl szerencsés, mert sok projektben aktívan besegítenek a LABS-nak is, de nem ők vezetik ezeket. Óriási különbség vezetni egy projektet, és csak besegíteni. Utóbbi esetben lényegében semmi közöd nincs hozzá, csak egyfajta szerződéses megrendelést teljesítesz.
(#33649) Shing: Ez nem a büszkeségről szól. Amelyik projektejet vezették, tehát az övék, azokat megjelenítik.
-
edari
őstag
válasz
rambustibi #33652 üzenetére
Ez is netezésre van?
-
Loha
veterán
válasz
huskydog17 #33651 üzenetére
Nixxes saját weboldalán is kint van:
We're working on Rise of the Tomb Raider for PCGyakorlatilag az eredeti Xbox One -os változatot csinálta a Crystal Dynamics, minden mást pedig a Nixxes.
-
válasz
rambustibi #33652 üzenetére
Tetszik az a vega, csak olyan zsiráf kategória... szép-szép, de itthonra minek...
-
huskydog17
addikt
Érdekes.
Szóval szerinted a Nixxes saját bejelentése kamu, de a projekt lista pontos.
OK, lépjünk tovább.
"Nixxes Software-nek semmi köze nem volt a Rise of the Tomb Raider PC-s portjához."
vs.
"A DirectX 12-es módot a Nixxes csinálta meg."
Remélem érzékeled a problémát.
Szerinted tehát csak a DX12 módért feleltek. Ennek ellenére mégis az összes patch-ért ők vállalták a felelősséget, pl itt az első patch, ahol még bőven nem volt DX12.
Érdekes módon ezt is a Nixxes csinálta, DX12 itt még nem volt, azaz DX11 kódba is belenyúltak.
Ha nem ők csinálták a DX11 kódot, akkor miért is ők vállalják a felelősséget a patch-ekre?Hol jelentették be hivatalosan, hogy a Nixxes kizárólag a DX12 leképzőért feleltek?
Miért javították a DX11 kódot is, amikor azt állítólag nem is ők készítették?
Szerinted a projekt oldaluk a szentírás és a többi lényegtelen. Miért is? Nem lehet, hogy a projekt lapra csak azok a munkák kerülnek fel, amiket kizárólag ők csináltak és nem közösen mással?
Tehát a CB-nek is anno hamis információkat adtak? Nem túl valószínű.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #33647 üzenetére
Ezeket a projekteket végezte a Nixxes. A Rise of the Tomb Raider PC-s portját maga a Crystal Dynamics csinálta. Az, hogy mit jelentenek be, és hogy végül mit csinálnak meg belőle, két különböző dolog. Nyilván annak is a függvénye, hogy milyen fontosabb munkákat kell elvégezni. A Nixxes nem egy nagy csapat, alig 20 fő, ők nem tudnak két portot csinálni egyszerre. Szóval a tervezés és a kivitelezés között óriási különbség lehet. Viszont a valóban elvégzett projectekjeiket visszamenőleg jelzik. Nem véletlenül nem írták be a PC-s portot, azt végül nem ők csinálták.
A patch-ek más részre tartoznak. A DirectX 12-es módot a Nixxes csinálta meg. Ezért is van olyan óriási különbség a beállítható grafika között a DX11 és a DX12 esetében. Utóbbival ugye nem kompatibilisek bizonyos middleware-ek, mivel a Nixxesnek nem volt meg a hardveres háttere ezt tesztelni. Ezért úgy ahogy van ki is hagyták őket a DX12-ből.
-
huskydog17
addikt
"Nixxes Software-nek semmi köze nem volt a Rise of the Tomb Raider PC-s portjához."
vs. valóság:
Nixxes hivatalos bejelentés:
We're working on Rise of the Tomb Raider for PCAz összes patchet a Nixxes_Official név alatt jelentették be (példa).
Ennyit arról, hogy semmi közük nem volt hozzá.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #33644 üzenetére
Nixxes Software-nek semmi köze nem volt a Rise of the Tomb Raider PC-s portjához. Az Xbox 360, a PS4 és az Xbox One X portot csinálták.
Az elmúlt évekhez képest annyi változott, hogy az NV a stúdiók helyett címekre köt szerződést. Ez hozott elő olyan érdekességeket, hogy például a Division egy NV által támogatott cím volt, amit gyakorlatilag AMD hardveren fejlesztettek. A Nixxes sem fogja lecserélni a gépparkját, mert nekik ugye kell a kapcsolat a LABS csoporttal, akik csak Radeonra dolgoznak. De volt ez fordítva is, mert a The Turing Test NV hardveren készült, mégis AMD-s címe volt.
Az a lényeg, hogy az NV feladta a klasszikus stúdiókba utazó koncepcióját, mert egyszerűen nem kell odatelepülniük, hogy a programot támogassák. Majd az utolsó héten odaadják a middleware-t és kész. Akár nulla odautazott emberrel le lehet hozni a címet. Az AMD-nek ugye más a beállítottsága. Ők kevésbé mobilisek, mert nem tudják megoldani azt, hogy az utolsó pillanatban szállítsanak egy middleware-t, ezért van náluk még a klasszikus, stúdiókba betelepülős modell. Amin persze nem is akarnak változtatni, mert ugye mindkét megoldásnak megvan a maga előnye és hátránya.
A middleware abból a szempontból előny, hogy nem kell helyi ember, megadod mi kell a rendszerednek, milyen DRM-et használ, stb., majd aszerint lesz meg a kód, amibe a végén eljuttatod nekik a dll-eket. Ennek a hátránya, hogy ha nem működik vagy nem jól működik a végső kóddal a middleware, akkor az para, mert nincs idő a megjelenésig javítani.
Az odatelepülős módszer ehhez képest eléggé drága, és ez a hátránya, mert konkrétan kell helyi szinten programozókat biztosítani, akik ott helyben megoldanak mindent. Az előnye, hogy abszolút integrált megoldásokat kínálnak mindenre, vagyis nem fenyeget az inkompatibilitás vagy a rossz teljesítmény veszélye.
Ilyen formában egyébként ez a két rendszer abszolút megfér egymás mellett, mert amíg az adott stúdió köt az AMD-vel egy támogatási szerződést (fizetnek a szaktudásért, hardverekért, emberért stb.), addig bizonyos címekre lehet kötni az NV-vel egy együttműködési szerződést is. Ezért alakulnak ki mostanában ezek az átfedések. Még hasznos is, mert ha azt nézed, akkor az NV fizet valamennyi pénzt a reklámszerződésre, amiből az adott stúdió úgy egyben meg tudja venni az AMD szaktudását, mert azért ők sem adják ám ingyen az emberüket. És ez tényleg a kellemest a hasznossal effektus. Működik is. Ugyanezt csinálták a Middle-earth: Shadow of War esetében. Az eredmény nem lett rossz. -
cyberkind
félisten
válasz
huskydog17 #33644 üzenetére
Jah, valamivel promózni kell az új kártyákat és gyengíteni a régieket.
-
huskydog17
addikt
NVIDIA bezsákolta az idei év egyik legnagyobb húzócímét:
Nagyon kíváncsi leszek a PC portra és arra is, hogy az AMD mivel akar majd kontrázni.
Amúgy tök érdekes, hogy korábban a Nixxes az AMD-vel dolgozott együtt, de a RotTR óta az NV-val.
-
Crytek
nagyúr
Azok a min vs max képek lol nem vitték túlzásba
-
Dtomka
veterán
válasz
Crytek #33638 üzenetére
Szerinted lesz 30-40% ? Legyen neked igazad!
De remélem a másik oldal is előáll versenyképes kártyákkal. Mert ha nem akkor a 1180TI ára jó vastagon fog karcolódni. Legalábbis hazánkban tuti a luxuscikkek közé lehet majd sorolni 4-500k.
Bár ha igaz a hír akkor a vga árak most már lassan tényleg kezdenek normalizálódni. -
Crytek
nagyúr
-
Dtomka
veterán
Tudom vs topic, de én akkor is ezt mondom: VÉGRE!
Szárnyal az AMD: kiváló eredményekkel zárult a negyedév(1 nvidia tulaj!) Mert kell a konkurencia...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raymond #33629 üzenetére
És ezt te is az egy évtizedes médiatapasztalatodra építed mint én ugye?
Egyébként te tényleg elhiszed, hogy itt ez az egész média egy olyan szivárványpónis rózsaszín mesevilág, aminek külsőre látszik? Hogy nem történnek személyeket előnybe helyező döntések pusztán haveri alapon a hardverek kiosztásánál, vagy az utaztatásnál? Ha igen, akkor nagyon keveset láttál ebből a világból.
Persze értem én az egészet, nem sokan éltek benne tíz éve, és nyilván ezt belülről látni teljesen más, mint amit olvasóként lehet tapasztalni, de ettől még nem kell naivnak lenni.
-
-FreaK-
veterán
válasz
keIdor #33626 üzenetére
Nekem is a GN a kedvencem, nagyon alaposak, és nagyon jók a következtetéseik, Steve nagyon érti a dolgát. Szerintem ők állnak a legközelebb a tudományos alaposságú tesztekhez. AdoredTV még a másik kedvencem, bár ő nem reviewer, hanem elemző, de mindig nagyon jó dolgokra jön rá. Nekem is a YT az új TV
bár valójában már nagyon régóta nem TV-zek, csak minimálisat.
-
keIdor
titán
Egyik személyes kedvencem a GamersNexus, mert ilyeneket is készítenek: [link]
Nem sok oldalt találni, akik ennyire kielemeznek egy PCB-t például.
Másik személyes kedvencem a DigitalFoundry, gondolom nem kell őket bemutatnom neked. Szeretem hogy elmagyarázzák azt, hogy ilyen látványt milyen módszerekkel hoztak össze: [link]
Főleg ilyeneket nézek, már ami Tech téma. Sok fele fel vagyok iratkozva, nekem a YouTube sokszor A TV-zés. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor #33622 üzenetére
Ez egyébként tök jó, nézel egy rakás oldalt, ami ezzel foglalkozik. Csak elértünk a probléma megtestesüléséhez. Hét médiát soroltál fel gondolom emlékezetből, és a Tech of Tomorrowt nem említetted.
Az az érdekes a külföldi és a hazai viszonyok között, hogy külföldön piszok erős a verseny. Ott ha be akarsz indítani egy ilyet, akkor tényleg tudsz találni mögé támogatókat. Itthon ez nem realitás, maga a hirdetőpiac nem teszi azzá. Tehát amíg itthon egy olvasó azt látja, hogy van pár média bebetonozva a saját helyén, addig nyugatra egy új médiával akár két éven belül is meg lehet verni igen patinás szereplőket. Itthon ez elképzelhetetlen.
És akkor még nem is beszéltem arról, hogy kint mi van a rózsaszín ködfátyol mögött. Ami finoman szólva is gusztustalan néha. Ezt nem szeretném megosztani, de érdemes megnézni az AdoreTV PC Perspective-ről szóló anyagát, sajnos tényleg ilyenek történnek.
-
.LnB
titán
válasz
Petykemano #33623 üzenetére
hmm jogos. Nem szóltam.
-
keIdor
titán
Ott is vannak hozzáértők, Linus, Luke, nagyon is megérdemlik a jelenlegi 1,3 millió feliratkozót (6 millió szerintem sosem lesz) vannak érdekes projektek sokszor, whole room watercoolingnak pl. minden egyes másodperce tetszett. Scrapyard Wars-ok is jók voltak, de az én gyomromnak egy kicsit sok a hülyéskedés, régebben nem volt ilyen a csatorna, az utóbbi 1-2 évben kezdték el.
Ettől függetlenül fel vagyok iratkozva, mert szoktak csinálni érdekes projekteket néha a mai napig.
De ha hardware review érdekel, akkor GamersNexus, OC3D, Hardware Unboxed, Bitwit, Tom's Hardware-t nézek inkább. JayzTwoCents is jó. HardwareCanucks is. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33615 üzenetére
Mert nem ebben a rendszerben vagy benne, csak egy külső szemlélőként látod az egészet, és senkiről sem hallasz semmilyen olyan információt, ami megrendíthetné a bizalmat vele szemben. Ellenben a gyártók kontaktjaival én szoktam beszélni, évente többször, akár személyesen is, és nem csak a kívül látható, rózsaszín, cuki pónikat szóró ködfátyolig ismerem ezeket a médiákat.
(#33616) Raymond: Mint írtam a haveri alap számít, de amint megy a haver kontakt, onnantól kezdve jönnek a nyers számok.
(#33618) MiklosSaS: A lab501 nem minden gyártónál tartozik a mi régiónkhoz. Az egész régiókra van osztva a gyártóknál, és régiónként van x mennyiségű kiosztható teszthardver.
A régióknál pedig ne a földrajzra gondolj. Az egyes kontaktok kapnak régiókat, tehát amíg mi az NV-nél a cseh központú régióhoz vagyunk besorolva, az AMD-nél a szerb központúhoz.
Emellett a lab501 egy GeForce Garage partner, ami elég sok pénzt hoz nekik, így tudnak fennmaradni a jelenlegi gazdasági helyzetben.Mi alapvetően egyetlen gyártóhoz sem szeretnénk anyagi alapú partneri viszonnyal tartozni, mert elsődleges irányelvünk a függetlenség. Persze kurva jó a pénz, amit egy speciális szerződés hozhat, de a legnagyobb érték egy újságnak az, ha bármiről szabadon írhat.
-
#45997568
törölt tag
válasz
MiklosSaS #33617 üzenetére
De arra sincs hogy nem
Kellene latni a tenyleges tenyeket, ilyen vehemenciaval lehetne akar a youtube-os arcokat is kerdore vonni, nem latom hogy barmilyen forum tars hasonló lelkesedessel esne nekik
Ha szemelyeskedes nelkul nem megy, hagyni kellene, nem neked szol (csak) hanem mindenkinek akit erint. Peace
Abu Mester tevedhetetlen, hajra AMD!
-
Raymond
titán
Vagy megse tudod jobban vagy kotod az ebet a karohoz, ugyanis a naponta lathato/nezheto valosag egyenesen szembemegy azzal amit itt is leirtal. Nem kell se egy millio se fel millio elofizeto ahhoz hogy hardvert kapj, ugyanis sokkal kisebb csatornak kaptak es kapnak rendszeresen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33613 üzenetére
Elmondom mit küld az AMD. Van egy bő 40-70 oldalas review guide (terméktől függően), amire az AMD azt mondja, hogy szerintük ez a reális tesztkörnyezet, ezek a reális programok, és ezekből gyakorlatilag csinálnak egy saját tesztet. Azt kérik, hogy ezt olvassa el mindenki, aki teszteli. De sose, hangsúlyozom sose kérték azt, hogy ezt másoljuk le részben vagy egészben. Sőt, a Ryzen esetében kifejezetten buzdítottak arra, hogy nézzük meg olyan programokban is, amelyek nincsenek benne a review guide-ban, és ha ez egy egyedi program, amit más nem is igazán tesztel, akkor küldjük el nekik az eredményt, hogy ők is láthassák. Ilyenkor esetleg felkereshetnek, hogy mondjuk el azt is, hogy miképp teszteltük azt az adott, ritkán használt programot. A szerződés sose tartalmaz semmilyen teszthez kötött feltételt, akármit lehet írni, akármit lehet tesztelni. Az van benne, hogy be kell tartani az NDA-t, azaz nem lehet egy x időnél hamarabb közölni az információkat, különben ilyen-olyan retorziókat von maga után, emellett az adott teszt értékelését a megjelenése után el kell küldeni a helyi képviselőnek. Gyakorlatilag kérik a plecsnit, hogy a marketinganyagokba oda tudják rakni, hogy a xy média Béla plecsnire értékelte a terméket. Utóbbi nem kötelező érvényű, de ha nem küldjük el, akkor az AMD nem fog hivatkozni az adott sajtóra. Mindenki eldöntheti, hogy ez jó-e neki, vagy sem.
Ki nem húzta le az utóbbi időben a Xeon részleget?
De nem kell ezekre hallgatni, vannak tesztek: [link]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #33611 üzenetére
Az a golden sample egy urban legend. Egyáltalán nem válogatnak. Azért lehet nagy különbségeket felfedezni, mert az Intel megváltoztatta a varianciára vonatkozó specifikációját. A Coffee Lake óta 9% különbség is lehet a teljesítményben két ugyanolyan modellszámú CPU között, amit ugyanarról a polcról veszel le. Nem valószínű, hogy ennyi lesz, inkább 3-4% csak, de ha ennyi az eltérés, akkor az még pont megfelel a célzott varianciának. Ez nem golden sample tehát, csak némelyik tesztelő szerencsésebb példányokat kapott, de ezek ott vannak a kereskedelemben is, csak ott is szerencsésnek kell lenni.
Szerintem az CGI volt.
-
Petykemano
veterán
Azt mondod, a golden sample procikat nem is az intel küldte a tesztereknek, hanem az alaplapgyártók? Nekik milyen lehetőségük van válogatni? Az eladásban nyilván ők is érdekeltek, ha új alaplapot is kell venni.
más (Linus): mit gondolsz, Rajával mennyit gyakorolták az RX 480 kártya elejtését?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
keIdor #33607 üzenetére
Ezt értem, de a vásárlók között is van 30 év alatti. Másrészt a LinusTechTips azért tart ott ahol, mert a YouTube-on erre van igény. Ergo a gyártók számára is sokkal célszerűbb neki adni a hardvereket, mert ki tudja szolgálni az igényeket.
Jöhet itt egy Józsigyerek, aki technikailag nagyon durván ott van, de tesznek rá a gyártók, ha nincs meg az a minimum feliratkozója, akik végeredményben potenciális vásárlók lehetnek (vagy nincs egy haverja a gyártónál, aki tud neki teszthardvert intézni). A világ már nem kíván részletes információkat. A vásárlók egyre nagyobb része a gépek összerakásával sem akar törődni. Egyszerűen le akar emelni egy előre összeszerelt konfigot a polcról, és ehhez vicces videón keresztül vár valami támpontot. Valaki erre ráérez a YouTube-on, és kiszolgálja az igényt. Valaki pedig leragad a múltban, és lemarad a feliratkozók számában.Még mielőtt ebből félreértés lenne. Nem mondom, hogy jó dolog, amerre a YouTube halad, és az ahogy ezt lekövetik a gyártók, de mit lehet innen csinálni ugye...
Leírhatom ide a véleményem, hogy szerintem se annyira jó a LinusTechTips, de ettől még valószínűleg hamarabb érik el a 6 millió feliratkozót, mint a Tech of Tomorrow a 600 ezret.
-
keIdor
titán
LinusTechTips... régen nagyon szerettem, de mostanra valahogy azt a fejlődést sokszor inkább ellentétesnek érzem. Kevés sokszor a részletes információ, és nagyon elhülyéskedik sokszor a videóikat. Ezek ilyen 30 év feletti nézőknek már annyira nem gyerebe. Saját és mások véleménye.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Raymond #33604 üzenetére
Ezt speciel én jobban tudom, mert ebben a rendszerben élek, és nem sok sample hardvert szoktak kiosztani a YouTube-ra. Aki nincs egymillió feliratkozó közelében az USA-ban, annak maximum haveri alapon van esélye teszthardverhez jutni.
Elárulom, hogy teljes tévképzet az is, hogy itt minden startkor dúskál a média a teszthardverekben. A valóság az, hogy alig van, és akár 10 sajtó is ugyanazért a cuccért küzd. A Youtube esetében ez még rosszabb (hacsak nem vállalják el szerződésben, hogy bő nyállal körbeszopják a terméket, de ott nagyon kell tekerni, mert figyelik, hogy fogaznak-e ... gondolom feltűnt már ezeknek a termékbemutatóknak a lényege, mindig minden tökéletes a monitorral, billentyűzettel, akármivel, annyi hiba szokott lenni, hogy kicsit koszos a kijelző hátulján a kábel).(#33605) Petykemano: Az Intelnek már nincs sajtóstratégiája. Van egy központosított PR, ami mindent kiszolgál. Nincs helyi PR, nincs kit hívni, csak egy központi mail van, és ott szelektálnak mindent. Persze van sajtóanyag, amit NDA-val előzetesen el lehet érni (bár ehhez is kurva nagy mázli kell), de ennyi. A tesztprocikat is az alaplapgyártók biztosítják a többség számára.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33601 üzenetére
A Youtube-on gomba módra szaporodnak az ugyanarra szakosodott tesztelők. Sokkal könnyebb ide belépni, mint felépíteni egy külön weboldalt, és a helyzet az, hogy az ottani sample-ök is eléggé végesek, tehát nem sokat kockáztat a Tech of Tomorrow, ha megpróbál azzal kitűnni, hogy ők annyira függetlenek, hogy még termékmintát sem fogadnak el, mert gyenge félmillió feliratkozóval úgyis kikerülnek ebből a körből. Főleg úgy, ha a kontaktjuk elment az AMD-től, ahogy mondta. Nagyon sok múlik a kapcsolatrendszeren, mert ezeket a mintákat nem szimpla számok alapján adják oda, hanem valamennyire számít, ha valaki valakinek a haverja. És ha jön egy új kontakt, akkor az valószínűleg inkább a számok alapján kezdi el osztogatni a mintákat, amiben a JayzTwoCents, Linus Tech Tips, HardwareCanucks, Bitwit, stb. sokkal jobban áll. Tehát effektíve érdeke fűződik ahhoz, hogy az emberek azt higgyék, hogy ő volt kemény és nagyon független ember, aki beintett az AMD-nek, és nem az AMD volt az, aki látta a többi csatorna fejlődését, és inkább nekik viszik a hardvert, nem pedig a kevesebb feliratkozóval rendelkezőnek.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- PlayStation 5
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Notebook hibák
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Mobil flotta- ajánló keresés belépéshez
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 10 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! ASROCK B550M R7 5800X 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3060 Ti 8GB ZALMAN I3 NEO A-Data 650W
- Azonnali készpénzes Intel i5 i7 i9 8xxx 9xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
- Samsung Galaxy S23 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Azonnali készpénzes AMD Ryzen 1xxx 2xxx 3xxx 5xxx processzor felvásárlás személyesen / csomagküldés
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest