- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- skoda12: Webshopos átverések
- GoodSpeed: iPadOS 26 A Liquid Glass varázsa
- sellerbuyer: Nem veszélytelen a RAM duplázás de vajon megéri?
- eBay-es kütyük kis pénzért
Új hozzászólás Aktív témák
-
#59036672
törölt tag
válasz
FollowTheORI #35399 üzenetére
Az az!
-
-
válasz
huskydog17 #35392 üzenetére
Ezt nem vitatom. Nekem csak a "hivatalos bejelentés" szúrta a szemem.
-
huskydog17
addikt
válasz
lezso6 #35391 üzenetére
Rohadtul nem nehéz kitalálni. Szinte az összes külföldi sajtó és rengeteg videós gond nélkül össze tudta rakni, bár nem a linkelt dokumentum, hanem a februári konferencia anyag alapján, de ugyanaz szinte, csak ott már hivatalos preziben ment a life services mantra, közvetlenül egy AC főkarakter társaságában, így aztán nem kell túl magas iq, hogy összerakja az ember.
Persze, hogy nem mondták, hogy kevesebb jön, hiszen egy befektetőknek szánt konferencián nem mondhatod azt, hogy valamiből kevesebbet fogunk szállítani.
-
válasz
huskydog17 #35381 üzenetére
Áhá, na akkor megvan, ennél hivatalosabb nem is lehetne a dokumentum.
Csak az a probléma, hogy nincs benne az a bizonyos hivatalos bejelentés. A jelentésben nem azt írják, hogy mostantól egy AC lesz, hanem azt, hogy a stratégiájuk erre mozdul. Ebből következhet az, hogy AC-ból is egy lesz, de nem ezt jelentették be hivatalosan.
-
válasz
FollowTheORI #35387 üzenetére
pedig az, Ubisoft radeonnal van most partiban
Yutani: : ezen hangosan felröhögtem a buszon, kis csaj mellettem óvatosan elhúzódott
-
-
#59036672
törölt tag
válasz
FollowTheORI #35387 üzenetére
-
-
#59036672
törölt tag
Ez AMD szponzorált cucc nem?
-
huskydog17
addikt
-
huskydog17
addikt
válasz
lezso6 #35380 üzenetére
Spekulatív cikk, ami hivatalos dokumentumra épít? Szerinted nem elég hivatalos az ha maga a vezérigazgató jelenti be?
A cikkben valamiért rossz volt a link. Itt a hivatalos annual report.Ezt a vezérigazgató közölte benne:
" Our players not only play for more hours at a time, but do so over a period of months or even
years. We are thus able to offer them new experiences and content,
thereby extending the lifetime of our games."Ha nektek a CEO nem elég hivatalos forrás, akkor inkább hagyjuk a témát. Abban tévedtem, hogy nem idén jelentették be, hanem másfél éve.
-
válasz
huskydog17 #35379 üzenetére
Az nem hivatalos bejelentés, ha valahol lehoznak egy spekulatív cikket, egy nem túl konkrét, félmondatos idézetre hivatkozva olyan forrásból, ami amúgy most épp 404.
-
huskydog17
addikt
"Ez egy újszerű modell, mert érdemes kipróbálni, hogy mi a jobb. Évi egy AC, vagy egy AC több évig, és akkor annak a fejlesztése, kb. úgy, ahogy egy MMO-nál szokás. Ezt több forrásból is hallottam már."
Hallottad már? Ez jó. Hivatalosan bejelentették év elején.
#35375 Raymond: Így van, a Volumetric Clouds az FPS Killer, illetve még a DOF-ot is érdemes kikapcsolni és akkor összesen már 50%-ot is lehet nyerni sebességben.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Abból is.
Új konzolok még sokáig nem lesznek, és azokra sem úgy fognak átállni, hogy dobják a régieket. Tehát nagyjából 5 év múlva jön olyan Assassin's Creed, amiből már nem lesz PS4 és X1 port, vagyis tényleg lehet az új konzolokra tervezni.
Egyébként nem csak jövőre nem lesz új AC. Egy csomó kiegészítés lesz most legalább két évig. Ez még abból a szempontból is érdekes, hogy ilyen munkafolyamat mellett kialakítható lenne egy tényleg használható multiplayer. A játékban megvan erre a lehetőség, csak a sok rész tervezése mellett rendkívül kevés erőforrást kapott mindig is. -
Raymond
titán
válasz
huskydog17 #35372 üzenetére
Ahogy itt nezem a Volumetric Clouds-ot erdemes High-ra allitani Ultra-tol (+40% FPS) vagy Very High-rol (+20% FPS): [link]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #35372 üzenetére
Mert a primitive shaderre kérdeztek rá, amire azt válaszolta Corpus, hogy mostanában jönnek majd a játékok.
Az Assassin's Creed azért van képben, mert eleve a primitive shaderre az ötletet az Assassin's Creed Unity adta. Az ugyan compute shadert használt, de a primitive shader nem sokkal másabb, mint az Ubisoft által kitalált pipeline némileg hardveres formába öntve. Emiatt alakult át az új AnvilNext, ami az Odyssey alatt dolgozik, és emiatt kér kevesebb CPU-t, mint az Origins. Viszont az átalakítást hardveresen csak akkor lehet megtámogatni, ha lesz hozzá driver. Az Ubi ezért vitte eleve az Odyssey-t az AMD-hez, mert amit a Unity-ben régen kitaláltak, azt végre át akarják ültetni compute-ról hardveres szintre. Ez az ő ötletük, nyilván roppant módon örülnek, hogy van hardver is az ötletükre, és előbb-utóbb ki akarják használni.
A másik, hogy lehet erről még nem beszéltek, de az Odyssey nem igazán egy játék. Erre az Ubisoft egy alapként tekint, és 2-3 évig is ez lesz AZ!! Assassin's Creed. Tehát nem jön új cím, hanem tartalmat kap az Odyssey, évente többet is, méghozzá igen sokáig. Ez egy újszerű modell, mert érdemes kipróbálni, hogy mi a jobb. Évi egy AC, vagy egy AC több évig, és akkor annak a fejlesztése, kb. úgy, ahogy egy MMO-nál szokás. Ezt több forrásból is hallottam már.
-
huskydog17
addikt
Továbbra is nincs semmi gond a számokkal, minden passzol.
DSO-nál azért olyan alacsony a VEGA tempója, mert ők sokkal gyengébb CPU-t használnak, mint a HardwareUnboxed. A DSO Haswell-t, míg a HWUnboxed Coffee Lake-t használ és mivel az AMD-nél van egy bazi nagy CPU overhead DX11 fronton, így az erősebb CPU alatt a Vega jobban teljesít, ennyire egyszerű. A 980Ti viszont szinte tökéletesen egyezik a két tesztben, egy frame a különbség, mert az NV DX11 drivere jobb, konzisztensebb eredményt ad.Igen, egy ilyen lassú motorral még az AMD sem tud csodát tenni. Ez ugyanaz a motor, mint ami az Originsben van, csak itt most ki tudták javítani a mikroakadásokat, amik az Originsben AMD VGA-k alatt jelentkeztek. Legalább erre jó volt a közös szerződés, az már részletkérdés, hogy az NV utcahosszal vezet ebben a címben (is).
#35369: Eredetileg is az AMD címe lett volna a Assassin's Creed Odyssey, hiszen ennél dolgoztak a primitive shaderen. Ugye Richie Corpus a TGS-en mondta, hogy a primitive shaderes játékok mostantól jönnek, erre gondolt.
Az általad említett interjúban szóba sem került az új AC. Az AMD jó öreg szokásához híven ismét belobogtatott egy "csodafeature"-t, de egyelőre sajnos még nem működik és mivel a fejlesztőre van bízva, hogy használja azt, így 1-2 tech demón kívül kutya se fogja használni, csak a szokásos AMD jelenség.
-
Raymond
titán
válasz
huskydog17 #35367 üzenetére
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #35367 üzenetére
Nem az AMD választotta az Ubisoftot, hanem az Ubisoft az AMD-t. Az előző évben az Ubi kötött egy megállapodást, hogy mindhárom IHV-nek megadják a lehetőséget, hogy dolgozzanak egy-egy címen. Ez döntötte el, hogy kivel lépnek partneri viszonyba. Az NV dolgozott a Ghost Recon Wildlandsen, az Intel az Assassin's Creed Originsen, míg az AMD a Far Cry 5-ön. A Far Cry 5 tetszett a legjobban az Ubinak, így az AMD maradt talpon. Eredetileg is az AMD címe lett volna a Assassin's Creed Odyssey, hiszen ennél dolgoztak a primitive shaderen. Ugye Richie Corpus a TGS-en mondta, hogy a primitive shaderes játékok mostantól jönnek, erre gondolt. De ugye ez nem működik automatikusan, kell hozzá a driver, hogy ez a fejlesztés aktív lehessen.
A korábbi döntés a jövőre érkező játékokat változtatta meg. A Divisiont például elvették az NV-től, és megkapta az AMD, illetve van még egy PC-re be nem jelentett űrhajós cím, amin az Intel dolgozott volna, de végül nem ők fognak. Ennek a PC-s portja el lett tolva. -
Ribi
nagyúr
válasz
huskydog17 #35367 üzenetére
Van benne 980Ti és bőven nincs a vega előtt.
Nem én hasonlítom teljesen máshoz.
Tényleg nem hit kérdése...
980Ti eredménye szinte ugyan az, de az AMD vga értékek alacsonyak. Főleg a vega.Valamiért 2004-re emlékeztem motor szempontjából, csodálkoztam is, de a 2014 már más
De azt biztos mondja, hogy kupac szar az optimalizáltsága. -
huskydog17
addikt
Ez itt nem hit kérdés.
Stimmel mindkettő, más konfiggal teszteltek, így persze, hogy más eredmények vannak, de az erőviszonyok nem változtak. A Vega64 még a GTX1070-et sem tudja befogni.
A 980Ti kb. a GTX1070 szintjét hozza, így ez is stimmel.Ebben mondjuk semmi meglepő nincs, erre lehetett számítani, ezek az eredmények pusztán csak annyit mutatnak, hogy az AMD sem tud csodát tenni, pláne nem DX11-ben, ahol azért van lemaradásuk.
Az AMD fizetett egy csomó pénzt az Ubinak, hogy még rosszabb színben tűnjenek fel a Radeonok. Bravó!
#35366: Remélem nem gondolod komolyan amit írtál, lehagytad a röhögős smiley-kat.
-
Ribi
nagyúr
válasz
huskydog17 #35362 üzenetére
-
PuMbA
titán
válasz
zovifapp111 #35350 üzenetére
Igen, de ez egy nagyon rosszul megírt játék. Forza Horizon 4-ben az RX560 jobb, mint a 1050 és úgy látszik, ahogy egyre inkább kúszunk a DX12 felé, tényleg megfordul a kocka, de ehhez kellett 2 év
-
válasz
#52588800 #35352 üzenetére
jó vétel tud lenni, annak aki okosan tudja használni. A tesztben minden full .
Egyszerűen 1-2 opciót leveszel oitionsbn,a részletességességet abban a pár játékban ami igényli egy fokkal gyengébbre állítod, és ott vagy ahol lenned kell .Az 1060 3 GB ( a 6 se már) nem elszarom kártya,Tudni kell hozzá használni az Options menüt. Amikor a sima 1060 100-110 K körül volt a 3 Gb verzió 65-70 K volt.
jelenleg 45 K ért van fent aprón, már 3 GB verzió EVGA, MSI, nem rossz cucc az. -
syberia
veterán
válasz
zovifapp111 #35353 üzenetére
Haverom most akarna váltani 1050 2GB-ról 1060 irányába. Mondtam hogy a 3GB verzió nem a legjobb. Itt egy bizonyíték erre.
-
t72killer
titán
válasz
zovifapp111 #35350 üzenetére
Ezért nem vesz az ember a 4gigás 1050Ti-nél gyengébb VGA-t ha játszani akar, kb 3éve...
-
huskydog17
addikt
válasz
TTomax #35341 üzenetére
Anvil alapból nem volt egy gyors motor, de itt most több új dolgot is kapott a játék látvány terén. Megújult a víz és sokkal dúsabb a vegetáció, így persze,hogy nagyobb terhelést ró a konfigra, mint az Origins.
Ezen felül a PCGH egy Core i7 6800-al tesztelt, valószínűleg egy 8700-al magasabb lenne a framerate.Nincs itt semmi meglepő, szokásos Anvil felállást láthatunk.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #35342 üzenetére
A CPU-val nem lesz baj. Kevesebbet kér, mint az Origins, mert teljesen átrakták a cullingot GPU-ra. Ezzel a korábbi rendszer akadásait is eltüntették, de emiatt erősebb a GPU oldali terhelés, mert DX11-ben nincs aszinkron compute, ami itt nagyon kellene, illetve még nem érkeztek meg azok a meghajtók, amelyekkel a beépített újításokat aktiválhatják. Erre még heteket kell várni. Nagy kérdés, hogy ez hogyan fog működni, mert ilyet még soha senki nem csinált.
-
Crytek
nagyúr
válasz
huskydog17 #35340 üzenetére
CPU tesztet nem talált róla valaki? Érdekelne mit megy egy mezei 4 magos..
-
TTomax
félisten
válasz
huskydog17 #35340 üzenetére
60fpsre 1440pre 2080ti aham...meg a minfps milyen gyengék radeonnal...nem lett itt javítva semmi szvsz.
-
huskydog17
addikt
Assassin's Creed Odyssey: Benchmarks - PCGH
4 GB VRAM elegendő FullHD max részletességhez. 1440p alá 6 GB VRAM kell, míg a 8 GB VRAM csak 4K mellé szükséges.
Min. 6 szálas CPU szükséges a normális futtatáshoz.8 GB-os RX580 csak 30 fps-re képes FullHD-ban (max részletesség), míg a GTX1060-as 10%-al gyorsabb nála. Vega-k esetében is gyorsabbak a zöld ellenfelek. Érdekes egy AMD-s címtől. Bár az AC motorja mindig is sokkal jobban szerette az NV kártyákat és 1 év alatt nyilván nem tudnak új motort írni, szóval ebből a szempontból nem meglepő, hogy itt is NV fölényt láthatunk.
Legalább a micro stutteringet eltüntették ami az AC Origins alatt jelentkezett AMD kártyák esetében.
-
#52588800
törölt tag
válasz
Looserke #35338 üzenetére
Soha nem vallottam azt, hogy MAX or NOTHING. Én nem adok +500-700 eurót VGA -ra, hogy a talajvíz meg a fotoszintézis is ki legyen számolva. 1080p medium/high + 2xAA, eddig minden szépen futott az rx570 -en is. Ha meg nem, nem én fogom azt kifizetni, mert a másik nem tanult meg játékot írni vagy egész egyszerűen nem hagytak rá neki időt.
-
#52588800
törölt tag
-
válasz
Looserke #35328 üzenetére
Úgy látom elkél a játéknak 4-nél több szál, 8GB RAM is csak 1080p-ig elég.
Minimum Requirements (720p/30fps/low preset)
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
CPU: AMD FX 6300 @ 3.8 GHz, Intel Core i5 2400 @ 3.1 GHz, Ryzen 3 – 1200
GPU: AMD Radeon R9 285 (2GB VRAM with Shader Model 5.0) or NVIDIA GeForce GTX 660
Memory: 8GB RAMRecommended Specification (1080p/30fps/high preset)
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
CPU: AMD FX-8350 @ 4.0 GHz, Intel Core i7-3770 @ 3.5 GHz, Ryzen 5 – 1400
GPU: AMD Radeon R9 290X (4GB VRAM or more with Shader Model 5.0) or better or NVIDIA GeForce GTX 970 (4GB)
Memory: 8GB RAMRecommended Specification (4k/30fps/high preset)
OS: Windows 10 (64-bit versions only)
CPU: AMD Ryzen 1700X @ 3.8 GHz, Intel Core i7 7700 @ 4.2 GHz
GPU: AMD Vega 64, NVIDIA GeForce GTX 1080 (8GB VRAM with Shader Model 5.0)
Memory: 16GB RAM
[link]mod: off
-
Looserke
őstag
válasz
huskydog17 #35331 üzenetére
Amíg kijön a többi oldal is addig, jó lesz. Én még másik tesztet nem láttam.
-
Looserke
őstag
válasz
FollowTheORI #35329 üzenetére
nem az én műfajom ez a játék, lesz is egy eladó példányom (VGA mellé kapott kód)
-
-
Looserke
őstag
[Assassin´s Creed Odyssey test GPU/CPU]
LOL egy 1070-el nincs meg a 60fps fullHD-ban és a kis RX580-om jó ha kiköhög 30fps-t...
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Crytek #35320 üzenetére
295x2 / 980 sli kb negy eve tudja a 4K@60pt*. amig ment a multigpu persze, de akkoriban egyetlen uj AAs cimmel se volt problema es addigra a frame pacing problemat is megoldottak**. egy 1080TInek altalanos esetre elegnek kell lennie (pure GPUlimites helyzetben DX11 alatt kb az is annyit tud, DX12ben picit meg meg gyorsabb is), max lejjebb kell venni az MSAAt meg kikapcsolni azt a post processt aminek a vizualis hatasa majdnem nulla, ellenben 25%ot ront a sebessegen.
* lehet nem elmebeteg MSAA beallitas mellett, de 4Knal eleve magasabb szokott lenni a DPI.
** nem volt az, mint a 7990nel, hogy mindenki megvette olcson aztan adta is el mert mikroakadt mint a fene.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
zovifapp111 #35308 üzenetére
Nem teljesen ugyanannyit ér a VRAM más Resource heap szinten. Itt magának a játéknak nem igazán kell 2 GB-nál több VRAM, de egy Tier_1-es beállítással sokkal jobban szemetel, mint a Tier_2-essel, emiatt GeForce-on inkább 6 GB az a limit, ami kb. kezd jó lenni, míg Radeonon 4 GB-hoz közeli, de itt annyira a határon van, hogy számít a DCC hatékonysága is. Emiatt jók 4 GB-tal a Polarisok, és kevésbé az a többi Radeon.
Jó, hát ez az első játék, amit már dizájnban is a legmagasabb Resource heap és Resource binding szintekre optimalizáltak, tehát alapvetően természetes, hogy nem hozza a megszokott sorrendet, ahol messze nem volt ennyire extrém a terhelés az API felé.
(#35306) FLATRONW: Valamennyi optimalizálási lehetőség van a driverben is, de közel sem annyi, mint régen. Az a baj, hogy nagyban meghatározza ezeket a lehetőségeket az is, hogy az alkalmazást hogyan írták meg. Mennyire követték a Microsoft ajánlásait, ami például köztudottan rossz az NV-nek (kivéve a Turingnak), és innen nagyon nehéz kiszakítani a rendszert, mert csak szívnának vele, amikor jönnek a patch-ek a játékhoz. Nem véletlen, hogy a Turingot már a Microsoft ajánlásaihoz tervezték, elvégre nem mindig van lehetőség az NV saját ajánlásaihoz írni egy játékot.
-
t72killer
titán
válasz
Crytek #35323 üzenetére
létezik hardver, ami 100%-ban garantálja neked, hogy a 20éves eredeti Starcraft-ot 60fps felett tartja 640x480-ban, egy kétórás meccs minden pillanatában?
Egyébként milyen gyártmányú szemed van, hogy a 48 és a 60fps között egy látványra (és nem sebességre) kigyúrt játékban különbséget látsz
? - sebesség: azt abszolúte aláírom, hogy egyelőre teljesen értelmetlen 4k144Hz-es monitorba invesztálni, az aktuális hardverkörnyezetben lehet még a CS is csak ideiglenesen pörögne fel annyira.
Tessék, a 1080 alapfrekin ultra beállításokkal ezekszerint 1%-ban beesik 33fps-re. Ha neked ez nem elég, ne nyafogj, hanem elő a buxával és vegyél 2db 2080Ti-t, jobbak lesznek.
-
-
keIdor
titán
Ha tényleg 8K-ban erőlteti a játékot, akkor tényleg csak azt tudom mondani, hogy ha a kacsa nem tud úszni, akkor nem a víz a hülye. Ilyen 27"-on aztán észre se lehet venni, hogy natív 4K-e vagy 8K upscale, hülyeség ráadni, és ezt már egy 10 éves gyerek is szerintem megértené.
Cyberkind: Még driverből rá kéne küldeni DSR-t is, úgy lehetséges a 16K render...
-
Crytek
nagyúr
válasz
t72killer #35312 üzenetére
100%. Vannak cpi tesztek róla ennek nem kell. Ha minden fel van tolva maxra ez ennyit megy. (Igaz ebbe ott a 4xSSAA is) És milyen érdekes az engine és engine közötti különbség. Pl egy Crysisnál nem éreztem hogy a 22-23fps akadna a Metronál meg ezen a 36 fpses részen nagyon érezhető.. Mivel a kedvenc játékaim egyika majd elő lesz ez véve 5-6 év múlva is, hogy az akkori csúcs gépen mit megy majd
-
válasz
zovifapp111 #35308 üzenetére
Azért ne feledkezz meg ez után a 3 világmegváltó játék után a maradék 2-300 címről amiben a Vega 56 és 64 az 1070 kártyával harcol
Rohanok RX 580 kártyát venni, hátha lesz az elkövetkezendő 2 évben még egy ilyen cím
980 TI jogos, 6 GB ramos. -
válasz
FLATRONW #35307 üzenetére
Most elég zűrös időszak jön sajnos, jön a nagy őszi friss Win frissítés is, Itt a Turing amiben elérhető lesz onnantól az RTX is hivatalosan. Szóval van mire csiszolniuk drivert. NV eddig is megoldotta ezeket a gondokat, Hitman és AOTS már lassan Maxwellen is gyorsabb mint radeonon dx 12 alatt
-
zovifapp111
senior tag
Memória limites? Rx 580 4 gb vs. 980 ti 6gb, ugyanott vannak. Ez egy nagyon egyedi eset, ami jól néz ki AMD oldalról, de valjuk be, ugyanakkor hülyén is
Nincs még egy ilyen játék, ami hasonló eredményeket mutatna. Ez túlszárnyalja a doom-ot a wolfit és még az AMD demo, aots-t is. Ha ez megmarad jó szokásként, akkor a Navinak nem lesz nehéz dolga
-
FLATRONW
őstag
válasz
zovifapp111 #35304 üzenetére
A játék nem ad megfelelő támogatást ezekhez a generációkhoz.
Állítólag Low-Level Api esetén az alkalmazás maga a driver. A fejlesztőknek kell elvégezni a megfelelő finomhangolást minden egyes generációra.
A gyártók driverei már nem sokat tudnak segíteni. -
válasz
FLATRONW #35303 üzenetére
Nem csak az AMD kártyák hasítanak hanem az Nvidia kártyái limitbe ütköznek.980 TI vs 1070 hez . Memória limites, 4 GB lassabb ram.
. Turing alatt nincs különösebb hardveres elmaradás a Vegához képest még sem megy a dolog. Nem OK egyszerűen valami ott még, jönni fog rá javítás.
De egyébként vannak indítási összeomlások is Nvidia kártyákkal, szóval kell rajta csiszolni....FLATRONW : sajnos ez így nem igaz .
-
FLATRONW
őstag
válasz
zovifapp111 #35302 üzenetére
Azért itt kijön a DX12 azon problémája is, hogyha nem kap külön odafigyelést, akkor nagyon lemaradnak az előző generációs GPU-k.
Az 1070 is odavág a 980Ti-nek, pedig teljesítményben elégé egy kutya a két GPU.
Ahogy a FuryX is szépen lemarad az 580 mögött, pedig előtte szokott lenni. -
Crytek
nagyúr
Eljutottam Metro 2033 Reduxban a bivaly gépigényes helyre... 980ti 22-23fps-ig is becsókolt... Az 1080ti jobban bírta 36 fps volt a minimum.Jóféle engine na
4-5 év múlva csak meglesz itt is a 60 fps valamivel
Csak néha úgy nyivákol a VGA isten borogass.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Xbox Series X|S
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Küszöbön az androidos PC-k
- Borderlands 4
- Vallás
- Mégis marad a Windows 10 ingyenes frissítése
- aquark: Jó platformer játékokat keresek!
- Anime filmek és sorozatok
- További aktív témák...
- Fujitsu LIFEBOOK E449 i3-8130U 12GB 512GB 14" FHD 1 év garancia
- Apple Mac mini M4 Pro 24GB RAM 512GB SSD 1 év garancia
- HIBÁTLAN iPhone 13 Pro 128GB Alpine Green -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2978
- RÉSZLETFIZETÉS.SZLA.GAR. Új noblechairs Epic valódi bőr FEKETE - FEHÉR
- GYÖNYÖRŰ iPhone 13 Pro 128GB Graphite -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3082
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest