- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Argos: Az vagy, amit megeszel
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#45185024
törölt tag
A Directx 12 megint lemaradt mint a borravaló
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Raymond #34798 üzenetére
Miert gond az hogy GPU limit mellett a CPU terheles nincs 100%?
itt most arrol beszeltunk, hogy a gamesgpunal harom CPU mellett hajszal pontosan ugyanolyan eredmenyek jottek ki. a video alapjan lehet a 8700K meg nem CPU limites, de a 7700Knak mar (reszben) annak kene lennie. ennek ellenere a gamesgpu a 7700K es a 8700K eseten ugyanazokat az adatokat irja.mindezt ugy, hogy a kiindulasi pont az, hogy a gamesgpu grafikonokat publikalt egy nappal a demo kijovetele utan. tobb mint 20 cput tobb mint 20 gpuval, harom felbontason. ami kizart.
nem az a kerdes, hogy annyira masok-e, siman lehet, hogy mertek par cpuval es par kartyaval es a tobbit extrapolaltak, esetleg meres helyett fogtak a tobbiek eredmenyet, picit jatszottak a szamokkal majd kiraktak mert megiscsak az ovek az elso atfogo "teszt". tehat van motivaciojuk, kb ugyanugy, mint a full kamu 2080Ti teszteknek az utobbi heten.
ahogy eddig kinez egesz egyszeruen csaltak az adataikkal mert amiket kiirtak, azok egyszeruen nem realisak, foleg nem egy nap alatt.
rendesen merni ido.
-
Raymond
titán
válasz
proci985 #34797 üzenetére
Ezt nem ertem teljesen. Miert gond az hogy GPU limit mellett a CPU terheles nincs 100%? Ez teljesen normalis. A videoban is mondja hogy a 8700K is 70-80%-volt, ugyanaz latszik a masik bandanal is. Egyebkent a HWUB FPS szamok se annyira masok, ott is 102/152 a 1080Ti-nel.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Raymond #34795 üzenetére
ez az allitas ellentmond a hwunboxingos videonak, a cputerhelesuk ment 67% fole a videon. meg ize, epp arrol beszelunk, hogy fabrikaltak az adataik, tehat nemar az o "adataik"bol vonjunk le kovetkeztetest, hogy akkor ez most cpu limites vagy egyszeruen csak egy ordasnagy kamu.
meg vannak meresi elteresek is, tehat ha tenyleg lemertek volna akkor is lenne nemi elteres itt-ott.
varjuk meg a szokasos megbizhatoakat (pl anandtech), ezt a gamegput meg felejtsuk el.
-
Raymond
titán
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Raymond #34792 üzenetére
jo de ok ahogy neztem egy procival neztek es nem huszonkettovel. itt mindent kell merni mindennel, szoval innentol nagysagrendi kulonbsegrol beszelunk.
egy procival vagy egy gpuval ez meg hiheto is lett volna, de #felbontas*#lekepezo*#GPU*#CPU*#meresek mennyisegrol van szo.
tehat 3*2*11*1*X = vs 3*1*26*22*X. az 66*X vs 1716*X. nagyon nem ugyanaz a kategoria ennyi ido alatt.
-
Raymond
titán
válasz
proci985 #34791 üzenetére
Az hogy valamit elturtak ott GameGPU-nal a vsync-el az vilagos, de a ami a meresek mennyiseget illeti azert nem olyan problemas a helyzet. Ugyanannyi ido alatt a Techspot/HardwareUnboxed ami elmeletileg csak ket emberes team (Steve es a masik gyerek) megcsinalta a 11 kartyat 3 felbontasban plusz a DX11/DX12 ooszehasonlitast.
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
cskamacska #34789 üzenetére
meg egyszer, ez volt az az oldal, ami kepes volt publikalni az eredmenyeket miutan az egyik gyarto osszes kartyajan bekapcsolva hagyta a VSyncet es ez senkinek nem tunt fel publikalas elott. ez par napja tortent.
tegnap jott ki a demo es ahogy nezem vegigmertek kb 22 cput 26 vgat 3 felbontason. namost vagy egy teljes gepparkjuk van kb ketezer(!!!!) teszt lefuttatasara (ami idealis esetben inkab 6-10ezer ha tobbszor akarnak merni biztosabb adatok miatt), vagy hadd gyanakodjak a munkametodussal kapcsolatban. a masik oldal tesztje a par kartyaval realis, az 50-250 eset foleg ha nehez kontrollalni a mereseket, csak ezzel elmegy fel-egy nap es akkor meg analizalni kene az eredmenyeket es megirni a cikket. az oroszoknak vagy van legalabb 40-50 konfigjuk par emberrel aki 24orazott, vagy legalabbis reszben fabrikaltak az eredmenyeik. mert fizikailag ennyi kombinaciot nem lehet ennyi ido alatt stabilan es metodikusan lemerni egy hatalmas geppark es egy csomo ember nelkul. ha extrapolaroltak az eredmenyeket akkor pedig fabrikaltak az adatok.
bocs, ez nem triggered, ez arrol szol, hogy szerintem teljesen megbizhatatlanok a korabbi cikkjeik alapjan. vagy szerinted az oke, hogy senkinek nem tunik fel publikalas elott, hogy az osszes radeon 60as fps cappal megy? esetleg tenyleg realis, hogy vegigmertek 2000 kombinaciot egy nap alatt? persze ha neked igen / igen a valaszod, akkor nyugodtan olvasd oket, nekem a privat velemenyem az, hogy ignoralom barmit is hoznak le.
es ennek az egvilagon semmi koze nincs ahhoz, hogy nekem milyen setupom van. es semmi koze nincs ahhoz, hogy esetleg a GCN talan elavuloban van. ami szinten lehetseges, de ezt az allitast nem a gamergpu alapjan fogjuk megerositeni / megcafolni szerintem.
(aztan persze triggered, de ez a metodika egy logoutos szemelyes bejegyzesnek / forum hozzaszolasnak is szemet lett volna, nem hogy kirakni cikkent)
snecy20 10-20%os diffek azert vannak. es figyelembe veve hogy hany konfigot mertek le nekem gyanus, hogy a gamergpunal valami nem stimmel.
-
cskamacska
addikt
válasz
proci985 #34787 üzenetére
Egyébként nekem sem volt kellemes mikor egyes új játékokban a HD7770 beelőzte néhol nem hogy a HD5850-em, de még a HD5870-et is.
Persze ugye itt nekünk az volt ígérve, hogy a GCN az örökkévalóságnak is készül, annyira fejlett, hogy a játékok soha nem érik be, pláne hogy a kútmérgező és fejlődés visszatartó nVidia meg még 10 éves technikát tol.
De létezhet, hogy az 5. generációját taposó GCN mégsem mutatott előre minimum 20 évvel már legelső kiadásakor, és a 100% DX12 kompatibilis GCN 1-2 generáció mára talán.. elavult?
Nem ez nem lehet, sarlatánság, Abu majd megmondja hogy ha a GCN 1-2 kap propietary kódot(és nem dobják a fenébe hogy talán a 3, de inkább csak 4-5 kapjon bármilyen optimalizálást), az nVidia és Intel meg nem, akkor a GCN fölénye megint kirajzolódik!
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
Looserke #34779 üzenetére
szerintem a gamergpu.rut akkor innentol felejtsuk el mint forrast...
a legutobbi vsynces meres utan en nem igazan adnek a szavukra. tetejeben techspotnal elegge eltero eredmenyek vannak,
-
Looserke
őstag
-
GFerr56
aktív tag
válasz
Petykemano #34776 üzenetére
Hay!
Ezt a címet nem ismerem, nem is vagyok valami nagy játékos. Amit játszottam, az a FC5, ami tökéletesen futott FHD 65-100 fps-el, 1050 Ti kártyával. Szóval azt akartam mondani még, hogy nem feltétlen elfogult mindegyik, a mérnöki alapszabályt betartva (egy mérés nem mérés), több (minél több) összehasonlítást kell megnézni, és ahol a mérési pontatlanságnál (1-2%) nagyobb eltérés van, ott gyanakodni kell.
Üdv
-
Petykemano
veterán
válasz
GFerr56 #34775 üzenetére
rendben, akkor nem dőlök be mindenféle táblázatoknak
Köszi, hogy szóltál. -
GFerr56
aktív tag
válasz
Petykemano #34773 üzenetére
Hay!
Csak egy adalék: azért nem kell bedőlni mindenféle teszt eredményeknek (ez sem teljesen elfogulatlan...vajon miért?!). Szóval, anno a 8700k, amim volt, alapon (ahogy állítólag itt is szerepel) SOHA nem produkált 204 pontnál kevesebbet (SC). Húzva (RYZEN-nél elég koppra volt) még durvább volt az érték (215-220). A 8086k-nál még nagyobb az eltérés (ez későbbi széria, de alapjában véve ua az a proci). Szóval ez a táblázat egy kissé elfogulatlan...Üdv
-
Crytek
nagyúr
válasz
Petykemano #34773 üzenetére
CB nem érdekel az nem játék... De elég sok teszt van a neten ahol látni amd még gyenge 1 szálon. Sokkal jobb mint régen, de még kevés. Kiváncsi leszek fordul-e a kocka valaha..
-
Petykemano
veterán
válasz
Crytek #34772 üzenetére
a CB15 szerint nincs ekkora különbség a két proci ST teljesítménye között. Persze nyilván nem egyforma terhelést rak a CB15 és ez a játék.
Az mindenesetre kizárható, hogy a CCX felépítés miatt lenne hátrányban a Ryzen, mert a 2400G is ugyanúgy teljesít. A több magnak meg láthatóan semmi hatása nincs. Nem csak a ryzeneknél, de a 7700K is előzi a 8700K-t (a procinevek melletti szám alapórajelet jelent)
Mivel a Vega64 is hasonló képet mutat, ezért az is kizárható, hogy az nvidia driverek köze lenne ehhez.Az se teljesen áll össze, hogy a 7700K és a 4770K közötti különbséget mi indokolja
CB15 alapján a 7700K 17%-kal gyorsabb, mint a 4770K, míg a játékban 45%-kal több fps-t produkál.
A két proci turbo frekvenciája között 15% a differencia, ehhez 25% IPC növekedésnek kellett volna bekövetkeznie, hogy kijöjjön a 44%. Ez általánosságban nem mutatható ki.De nézhetjük a 7600K és a 4670K közötti differenciát is: 198/148 => +33%
Ebből a frekvencia (4,2/3,8) csak 10%-ot magyaráz, +21% IPC növekedésnek is kellett volna lennie a játékban mért eredményhez. Ez általánosságban nem mutatható ki.A ryzen érzékeny a memória sávszélességre. És ha jól láttam, itt 2400Mhz-es ramot használtak. Ez mondjuk pont az egyszálúság miatt lenne fura számomra itt.
Ez utóbbi felróható, de ha nem ez, akkor arról még lehet szó, hogy a játék nagyon rá van optimalizálva a kaby-lake-re, az meg nem. -
válasz
Petykemano #34768 üzenetére
Értettem én elsőre is ne aggódj
Azért linkeltem be valós teszteket mert a gyökér felteszik a videót így YT ra és még táblázatba is szedi.GTX 960 lenyomta az RX et szóval viszlát
Én nem látom ott a GPU kihasználtságot , csak a GPU hőfokot.
-
Petykemano
veterán
Elfelejtettem kirakni az irónia indexet
1.) minden kártya 60fps-nél cappal => az összes egységesen gyenge. Ééééérted.
2.) Utalás a Tomshardver "Just buy it" című cikkének egy mondatára:
"And there's a cost to either delaying your purchase or getting an older-generation product so you can save money." = Azzal spórolsz igazán, ha most azonnal megveszed
srcJók ezek a videók, amiket linkeltél. Tüzetesen nem hasonlítottam össze, de az tűnt fel, hogy míg az nvidia gpu-k 95+% pörögtek, addig az RX 480 60-70%-on. Ez mitől van?
-
-
cyberkind
félisten
válasz
Petykemano #34765 üzenetére
Hát azért nem feltétlenül.
-
Crytek
nagyúr
Procitesztet nézve az amdnek nagyon sokat kell még fejlődni az egyszálas erőben... Ezt pedig most kéne amig az intel fetreng..
-
Crytek
nagyúr
-
Raymond
titán
Nem sok ertelme van a 1050Ti-nek a 179EUR-os ASUS ROG Strix Radeon RX 570 OC mellett
Szepen lementek az arak egyebkent az RX560-on kivul:
Innen: [link]
-
rumkola
nagyúr
válasz
huskydog17 #34745 üzenetére
ALZA-n is ilyesmi árak vannak...
-
Raymond
titán
válasz
huskydog17 #34745 üzenetére
-
huskydog17
addikt
Külföldön tovább estek a VGA árak.
RX Vega 56 Red Dragon - 399 euró (átszámítva 130k)
Itthoni ára: 210kGTX1070-es már 378 eurótól vihető kint. (átszámítva 123k)
GTX 1080-as 469 eurótól vihető kint (átszámítva 153k)
-
#45185024
törölt tag
Ez hangsúlyozom nem AMD vs NV tartalom
Ez fanok által túlhájpolt márkák (pl gigabyte és társai) eredménye. -
Crytek
nagyúr
Aprón már van 150kért 1080Ti
Nagyon szabadulni akarnak a bányászok.. 120ért még el is csábulok a végén -
Petykemano
veterán
-
válasz
#45185024 #34734 üzenetére
erről nekem az az összeesküvéselméletem, hogy az amd beküldte oda, hogy megnézze, érdemes-e felvásárolniuk azt a céget...
In its own words, Lattice Semiconductor "is a leader in smart connectivity solutions at the network edge, where the 'things' of IoT live. Our low power FPGA and video [application-specific standard part] products deliver edge intelligence, edge connectivity, and control solutions to the industrial, consumer, communications, compute, and automotive markets."
ez az amd számára kb. aranybányának hangzik, még akkor is, ha az ő megoldásaik nem skálázódnak datacenter méretekben. -
-
#45185024
törölt tag
válasz
velizare #34733 üzenetére
Nekem megvan...
de nincs összefüggés a GF 7 elvesztésével vagy igen ?
Na de most nem ezt hoztam hanem egy érdekes videót
Nvidia's BFGD Monitors $5K AND Delayed! Samsung Sub $1K Freesync TVs Available TODAY!
és ne kezdjétek hogy már lehet NV kártyákkal is freesync-et használni mert igen de önmagában még nem)
-
az megvolt, hogy jim anderson kilépett az amdtől?
-
Loha
veterán
válasz
proci985 #34726 üzenetére
Hogy miért született meg ez a cikk?
Tom's melyik cikkjéről beszélünk mi is a kettő közül?
Tom's "korrekt" cikkje a saját olvasótáborukon kívül senkit nem érdekelt, viszont az ellentmondásos véleménycikkel foglalkoztak a Tom's weboldalán kívül is, ami sok extra bekattintást hozott nekik és valszeg visszajáró új olvasókat is, a saját olvasótárboruk meg SZVSZ tudja hova kell tenni ezt a véleménycikket.
-
#45997568
törölt tag
szia hullo
-
tbalazs14
csendes tag
válasz
bertapet11 #34727 üzenetére
FuryX@4k POWA
-
Yutani
nagyúr
válasz
bertapet11 #34727 üzenetére
Jó látni, hogy fHD-n nem kevés az 1060 3GB memóriája. A kisebb kártyák is nagyon szépen mennek, és a játék is jól néz ki a képek alapján. Próbálta valaki, hogy milyen maga a gameplay?
-
Z_A_P
addikt
válasz
bertapet11 #34727 üzenetére
Frankly we’re impressed with how well optimized Strange Brigade is. And not just for AMD hardware (who is a sponsor), but also Nvidia hardware, which is great to see. In fact, this is becoming a common trend, where every game AMD has a hand in developing turns out being extremely well optimized for all.
-
bertapet11
tag
-
proci985
MODERÁTOR
válasz
CsonkaImo #34718 üzenetére
es televan hulyesegekkel, pl ha kesobb veszed meg penzt vesztesz rajta. vagy az, hogy attol fuggetlenul, hogy nem tudjuk mennyire lesz jo a teljesitmenye a kartyaknak, maguk az uj featureok siman indokoljak a magas arat. meg pl az, hogy az 1080Ti nem jo 4Kra (dehogynem*). meg van meg par masik onellentmondas a toms cikkben. pl vedd a 2080Tit az 1080Ti helyett, mert jovoallobb es ket ev mulva jobb lesz... mikozben az 1080Ti ket eves.
egyebkent a GNnel is felmerult, hogy a toms cikk szarkasztikus, viszont akkor jobban vegig kellett volna gondolniuk, hogy ez egyertlemubb legyen.
marpedig a vegen az editorial alapjan nem vagyok benne biztos, hogy ez igy mi volt. marmint azon kivul, hogy a tomsos velemenycikk tenyleg nagyon rosszul volt megirva.
plusz a celcsoport gondolom emlekszik a physxre 2008ban, a tesszalaciora 2011ben (crysis2 es a tenger). elobbi hala egnek teljesen megdoglott, nalam pl borderlands2ben 5760x1080ban megvolt a 60fps AA es physx nelkul, physXel mozgalmasabb pillanatokban ez 20-30fpsig is leesett teljesen jatszhatatlanna teve a jatekot. a tesszalacio mondjuk jo dolog es hala egnek mara ertelmesebb dolgokra hasznaljak.
* marmint annyira dehogynem, hogy jellemzoen minimalis minosegbeli csokkentessel mindenhol megvan a 60as minimum is.
-
Petykemano
veterán
Necces.
Pont annyira necces, amennyire itt a közönség Abu cikkeit rosszallja.Egy szakavatott, sokatlátott szemnek lehet, hogy átüt.a sehol nem jelzett irónia, de valaki, aki csak rákeres "Turing worth buying?" Lehet, hogy komolyan veszi.
Honnan is tudhatná, ha nem Abu "az AMD csudálatosan jövőbemutató fejlesztése milyen jó" cikkein nevelkedett, hogy ha nem abutól és nem az amdről van szó ilyen megvilágításban, az nyilvánvalóan irónia. Abu és az AMD karikatúrája.Persze ez nyilvánvalóan nem igaz, hisz miért is állítana karikatúrát valaki Abunak a TH hasábjain? Ha meg összebeszéltek és egyikük a miért ne vedd meg semmiképpen, másikuk a miért vedd meg kérdés nélkül kérdést dolgozta fel, csak kéne utalás erre, hogy az olvasó ne vegyen minden szó szerint.
-
#45997568
törölt tag
Szerintem rendben van a cikk is meg a video is. TH leirt egy bercikket (nekem igy jon le) amire NG reagalt egy videoval. Mindketto a velemenyuket tukkrozi.
Az mar mas kerdes hogy mindketton visitva rohogtem, az a TH egy elegge szanalmas cikk de ertheto, velemenycikk, NG meg eleg jol kifigurazta
-
válasz
Petykemano #34705 üzenetére
Találó
-
válasz
Petykemano #34703 üzenetére
Az valami garázscég?
Látod azt a vigyorgó ZÖLD fejet ?
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #34700 üzenetére
A függetlenített int32 elsődlegesen ahhoz kellett, hogy sugárkövetésben ez egy, ha nem is nagyon sűrűn, de azért picit erőteljesebben használt operáció. Így az fp32-es shading mellett párhuzamosan lefuthat. Persze csak akkor, ha van elég regiszter hozzá, mert ugye ez még mindig probléma lesz, de legalább az elvi lehetőség adott.
Az 50% az L1-ből jön, de csak akkor, ha a futtatott shader kevés warpot tud használni a Pascal multiprocesszorán. Lásd a Vega esetében az LDS pressure, amitől a Polarishoz képest a Vega CU shader teljesítménye a duplájára nőtt. Na most a Pascal->Volta/Turing váltásnál nem volt közel duplázás, de azért az összevont cache az occupancy limites szituációkban simán hoz 50%-ot, ha a meghajtó úgy van beállítva, hogy a maximális warpot direkt limitálja, hogy azzal a cache partíción keresztül csökkentse az LDS/register pressure-t. Persze a legtöbb compute shadert úgy írják, hogy ne legyen occupancy limites a Pascal/Polaris és a még korábbi generációkon sem. De azért van már olyan compute shader, ami már az. Ezekhez az új, occupancy limitre kifejezetten ügyelő Vega/Volta/Turing dizájnok az ideálisak, vagy az Intel IGP-i, azok brute force tolják.A gyakorlatban pedig ezeket azért nem látod igazán, mert rengeteg shadert futtat egy alkalmazás, tehát teszem azt a shaderek 3%-ára az új multiprocesszor hatékonyabb, de az összesített teljesítményt inkább a maradék 97% határozza meg, ahol pedig eleve nincs occupancy limit, vagy nem annyira erős, hogy amellett még ne lehessen elfedni a memória késleltetését. Persze azzal, hogy a hardverek fejlődnek, a fejlesztők egyre komplexebb shadereket írhatnak, így pedig egyre több olyan shader futhat egy játékban, ami a régi dizájnokkal occupancy limites lesz.
A DLSS az olyan mint az SS, csak nem mindenhol alkalmazza a rendszer. Igazából azért hoz sebességnövekedést, mert közben mást viszont nem úgy számol, ahogy natív részlegességgel amúgy tenné. Ezért van megjelölve a DLSS külön, mert a DLSS nélküli eredmény jelöli a natív részletességet. Ha natív részletesség mellett lenne alkalmazva a DLSS, akkor az extra számítástól csökkenne a teljesítmény, de pont az a lényege, hogy ne kelljen némelyik számítást elvégezi.
Ha ugyanaz a számítás az AMD és az NV között, akkor igazából a képminőség is 99%-ban ugyanaz. Egyedül a szűrés különbsége okozhat eltérést, de ez felfogásbeli különbség, illetve ebből a szempontból az AMD-nek van egy beállítása a driverben, ami annyit tesz, hogy ha a mintázat szűrésének minőségét a user "teljesítmény"-re állítja, akkor azt a minőséget kapja, amit az NV ad default. De az AMD default minősége még mindig eléggé sokban követi a Microsoft WHQL-es, mára már nem kötelező érvényű előírásait.
A különböző eljárások pedig különböző minőséget adnak. A főbb dolgokat összehasonlítottuk régebbi cikkekben (viszont ezek jó része nem alma-alma összehasonlítás, mert eltér maga az eljárás, tehát természetes némi különbség): [link] és [link]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- World of Tanks - MMO
- Mini-ITX
- Milyen légkondit a lakásba?
- Milyen egeret válasszak?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Háztartási gépek
- Kis méret, nagy változás a Motorolánál
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- További aktív témák...
- BESZÁMÍTÁS! MSI Z390 i7 8700 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2060 Super 8GB Zalman S3 TG Corsair 600W
- Ha országosan a legmagasabb áron szeretnéd eladni a laptopodat, akkor az ELITRO a Te partnered
- BESZÁMÍTÁS! Sapphire PULSE RX 7900XTX 24GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- REFURBISHED - HP USB-C Dock G4 docking station (L13899-001)
- Xbox Game Pass Ultimate előfizetések kedvező áron
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest