Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • FollowTheORI

    nagyúr

    válasz huskydog17 #33644 üzenetére

    Szerintem az AMD idén semmit nem fog csinálni ilyen téren. :)

    De persze ne legyen igazam... jöhetne még pár Doom meg FC5 szintű projekt tőlük, ahol megmutatják hogy tisztességes kóddal mit lehet kihozni a PC-ből, úgy ámblokk, nem csak AMD vason. :)
    De persze AMD vason meg mégjobban. :K

    A PC portra énis, tekintve pl a Hitman és a Deus EX amit legutóbb PC-re csináltak nem rajtolt épp valami jól.
    Lehet ezért is váltottak most NV-re, hátha... :D
    Igaz azóta gondolom már kivasalták a DX12 meg a többi megoldásaikat...
    Mentségükre legyen mondva azért idővel kikupálták ezeket a játékokat is használhatóra. :K

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz huskydog17 #33644 üzenetére

    Nixxes Software-nek semmi köze nem volt a Rise of the Tomb Raider PC-s portjához. Az Xbox 360, a PS4 és az Xbox One X portot csinálták.

    Az elmúlt évekhez képest annyi változott, hogy az NV a stúdiók helyett címekre köt szerződést. Ez hozott elő olyan érdekességeket, hogy például a Division egy NV által támogatott cím volt, amit gyakorlatilag AMD hardveren fejlesztettek. A Nixxes sem fogja lecserélni a gépparkját, mert nekik ugye kell a kapcsolat a LABS csoporttal, akik csak Radeonra dolgoznak. De volt ez fordítva is, mert a The Turing Test NV hardveren készült, mégis AMD-s címe volt.
    Az a lényeg, hogy az NV feladta a klasszikus stúdiókba utazó koncepcióját, mert egyszerűen nem kell odatelepülniük, hogy a programot támogassák. Majd az utolsó héten odaadják a middleware-t és kész. Akár nulla odautazott emberrel le lehet hozni a címet. Az AMD-nek ugye más a beállítottsága. Ők kevésbé mobilisek, mert nem tudják megoldani azt, hogy az utolsó pillanatban szállítsanak egy middleware-t, ezért van náluk még a klasszikus, stúdiókba betelepülős modell. Amin persze nem is akarnak változtatni, mert ugye mindkét megoldásnak megvan a maga előnye és hátránya.
    A middleware abból a szempontból előny, hogy nem kell helyi ember, megadod mi kell a rendszerednek, milyen DRM-et használ, stb., majd aszerint lesz meg a kód, amibe a végén eljuttatod nekik a dll-eket. Ennek a hátránya, hogy ha nem működik vagy nem jól működik a végső kóddal a middleware, akkor az para, mert nincs idő a megjelenésig javítani.
    Az odatelepülős módszer ehhez képest eléggé drága, és ez a hátránya, mert konkrétan kell helyi szinten programozókat biztosítani, akik ott helyben megoldanak mindent. Az előnye, hogy abszolút integrált megoldásokat kínálnak mindenre, vagyis nem fenyeget az inkompatibilitás vagy a rossz teljesítmény veszélye.
    Ilyen formában egyébként ez a két rendszer abszolút megfér egymás mellett, mert amíg az adott stúdió köt az AMD-vel egy támogatási szerződést (fizetnek a szaktudásért, hardverekért, emberért stb.), addig bizonyos címekre lehet kötni az NV-vel egy együttműködési szerződést is. Ezért alakulnak ki mostanában ezek az átfedések. Még hasznos is, mert ha azt nézed, akkor az NV fizet valamennyi pénzt a reklámszerződésre, amiből az adott stúdió úgy egyben meg tudja venni az AMD szaktudását, mert azért ők sem adják ám ingyen az emberüket. És ez tényleg a kellemest a hasznossal effektus. Működik is. Ugyanezt csinálták a Middle-earth: Shadow of War esetében. Az eredmény nem lett rossz.

  • cyberkind

    félisten

    válasz huskydog17 #33644 üzenetére

    Jah, valamivel promózni kell az új kártyákat és gyengíteni a régieket. :D

Új hozzászólás Aktív témák