- sziku69: Szólánc.
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: AMD Ryzen 9 9900X (100-100000662WOF)+ Samsung 990 PRO 2TB MZ-V9P2T0BW
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cyberkind
félisten
válasz
nubreed #33097 üzenetére
Én ilyen árak mellett mint a mostaniak is már elengedtem a PC-t, ha megválok egyszer a 1070-től, akkor eladom a gépet és veszek lapost 1060-nal, vagy attól függ kijön-e addig az új széria és max abból, velem nem fognak szarozni, ha van akinek ez tetszik akkor asszisztáljon hozzá, nem az én műfajom.
Illetve a lapos után még ott lesz a konzolkártya is számomra az új játékoknak, ha ezt akarják, ám legyen. -
nubreed
veterán
válasz
cyberkind #33094 üzenetére
Úristen.
Méghogyha a nVidia saját eladása is meg flagship meg minden... Arra innentől kezdve senki ne számítson hogy a custom/nem saját boltban értékesített kártyák szignifikánsan olcsóbbak lehetnek. Így kell kinyírni hosszú távon a pc gaminget... a 2018 -as év már erről fog szólni. Innentől kezdve egy 2060 -as kártya lesz jobb eseteb "csak" 699 dollár, minden más sokkal drágább.
Senki nem fog 700-1700 dolláros kártyákat venni.Persze mindez csak akkor ha a pletyka igaz lesz.
-
cyberkind
félisten
-
Venyera7
senior tag
válasz
->Raizen<- #33087 üzenetére
Engem az érdekelne, hogy visszaesnek-e az árak majd, vagy már ennyibe fog kerülni az új gen...
-
Crytek
nagyúr
-
válasz
->Raizen<- #33087 üzenetére
Ügyi vagy.
-
->Raizen<-
veterán
Kissé elmebeteg árak vannak iponon. Egy fostos 1 ventis gtx 1060 172 000 ft.
2017-ben 150-ért vettem custom gtx 1080-at. -
válasz
Petykemano #33085 üzenetére
És lassú. Legelőbb 5 év múlva lesz szerintem ebből a kínai DRAM bizniszből bármi komolyabb.
-
válasz
Petykemano #33083 üzenetére
Nem gyárt GDDR-t, hanem csak DDR4-et és abból is elég szerény képességűt, szóval a sima PC-s DRAM piacra se lesz semmilyen hatása.
-
Remus389
veterán
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
nubreed #33075 üzenetére
Azért nem azt írta a PCGN, hogy nem jelentenek be semmit, hanem ezt: "We’ve spoken with the graphics giant and it seems there won’t be a new graphics card launched at the Game Developers Conference next month, and that Nvidia’s GPU Technology Conference will just offer more about deep-learning, artificial intelligence, and self-driving brum brum cars."
A semminél ez azért eléggé több. De maga a piac nem alkalmas a VGA-k kiadására. Egyszerűen nincs elég memória, és még a bányászok is veszik a hardvert.
Aztán lehet, hogy mindenki csak altat. -
füles_
őstag
válasz
nubreed #33075 üzenetére
Nem hinném, hogy nagyon sietniük kellene.
Úgy eladják az összes legyártott Pascal GPU-ikat, hogy még árat sem kell csökkenteniük, és az AMD sem jelent rájuk veszélyt ebben a pillanatban. A lehető legostobább lépés lenne az ő szempontjukból, ha most piacra dobnának egy új videkártyacsaládot.
-
füles_
őstag
-
Dtomka
veterán
Ampere architektúra köré épülő GPU-t mutathat be az Nvidia?
"A GTC alkalmával várhatóan a korábban pedzegetett Turing is bemutatkozhat, ami jelenlegi legjobb tudomásunk szerint egy speciális, kriptovaluta-bányászatra kifejlesztett célhardver lehet." - Legyen úgy
-
Crytek
nagyúr
-
.LnB
titán
Akik itt február elején fikázták a FFXV benchmark kinézetét, azok nézzék szépen meg a demo-t maxon.. akinek ez nem szép az..
-
Valdez
őstag
válasz
TTomax #33061 üzenetére
"Didn't notice any improvement in PlayerUnknown's Battlegrounds using i5-6600k overclocked at 4.7GHz, with a GTX 1080, 16GB Ram DDR4 3000, Windows 10 pro, on a 144hz gsync monitor with vsync off in game, not sure but seems like the performance is worst, with more stuttering or sudden frame drops"
-
TTomax
félisten
-
->Raizen<-
veterán
válasz
huskydog17 #33045 üzenetére
Jobban szereti az amd-t Stutteringel össze vissza míg nv kártyával vaj sima az fps.
-
rumkola
nagyúr
válasz
huskydog17 #33045 üzenetére
Ja, csak AMD-n úgy stutterel, hogy kifolyik a szemem.
-
válasz
->Raizen<- #33057 üzenetére
Ez tökéletesen így van. Egyébként pedig konzollal semmi baj nincsen. Legjobb gaming cucc. Sem a PC-vel. Csak mindegyik másra jobb.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
cskamacska #33056 üzenetére
Egy rakás konzolport van. Ac új része, forza 7, és még sorolhatnám napestig a listát okoskám.
Ugyanis főként konzolra fejlesztik ki a játékokat, és portolják pc-re. Szerinted miért lett x86-os a ps4 és az xbox one? Biztos véletlen. JA nem. Meg sok játék eleve tervező szoftverekkel készül el, pc-n aztán azt a kódot finomhangolják a konzolokhoz.
-
cskamacska
addikt
válasz
->Raizen<- #33055 üzenetére
"mai játékok elsöprő többsége bizony konzol port" résszel azért vitatkoznék.
http://store.steampowered.com/ Sztím főoldal egyénre szabott, de neked ami megjelenik légyszíves sorold fel a konzolon bejáratott címeket, amiket alamizsnaként a nyomorgó játék nélküli pécések elé dobtak, azt is gagyi módon fillérekből átírva.
Segítségül a https://www.gog.com/ GoG főoldalt is megnézheted, különös figyelemmel azokra a 10-20 éves konzolos klasszikusokra, ami a next gen konzolokon bőséggel elérhető, de a szerencsétlen pécések hiányt szenvednek azokból is.
-
->Raizen<-
veterán
válasz
cskamacska #33054 üzenetére
Jó reggelt! Tudod kivel vannak problémák? Max veled. Orvos látott már?
Pc-t elég sok mindenre használom és nem csak konzol portok futtatására de megint csak jó reggelt, a mai játékok elsöprő többsége bizony konzol port.
-
cskamacska
addikt
válasz
->Raizen<- #33048 üzenetére
Ha ilyen könnyen váltasz konzolra, akkor ott eleve problémák voltak. PC-t kizárólag AAA konzol portok játszására használni, pláne ha nem nagyon használod ki az extra szolgáltatásokat, viszonylag luxus.
Ha meg kihasználod az extrákat amit a PC ad, akkor nem "váltasz" konzolra, max veszel mellé egyet, több lehetőség mindig jobb megoldás.Tegnap este éppen egy barát Men of War Assault Squad 2-hez(csak PC) készített Steam Workshop küldetésének tesztjéhez vártuk hogy összegyűljön a koop brancs, és Steam chaten felmerült hogy esetleg majd ki lehetne próbálni a Darwin Project-et(csak PC és Xbone) illetve a zakciós Sudden Strike 4-et(csak PC és PS4, de konzolon gyötrelmes mert ugye RTS). SuSt4-et egy másik barát Steam Broadcast streaming videóval be is mutatta, ha már ott voltunk.
Csütörtök este pedig Just Cause 3-hoz válogattam jobb képességű káosz modok közül, mert túl nyugalmasnak tűnt a vidék egy polgárháborús övezethez képest.
No nekem így egy fokkal nehezebb lenne váltani, mint hogy megunom az aktuális konzol porttal való szenvedést, és akkor morciból sohatöbbetpécégéming.
-
huskydog17
addikt
válasz
Dtomka #33047 üzenetére
Tegyük hozzá, hogy a konzolok Medium preset-et használnak.
Sajnos az ETS2 grafikus motorja (Prism3D) ősrégi alapokra épül, még mindig DX9-es engine, emiatt vannak a teljesen random framedropok. Itt az egyetlen remény a javulásra, hogy az SCS majd a jövőben átáll Vulkan-ra.
-
Televan74
nagyúr
válasz
->Raizen<- #33050 üzenetére
Nekem megmarad a jelenlegi PC -m, és jöhet mellé a PS4,az exkluzív címek miatt.
-
Crytek
nagyúr
válasz
->Raizen<- #33048 üzenetére
Gyenge vagy és csoró
-
->Raizen<-
veterán
Hm eldontottem, ujra elbucsuzom evekre a pc gamingtol. Jon egy ps4 pro.
-
Dtomka
veterán
válasz
huskydog17 #33045 üzenetére
20-30 fps ? Szerintem nagyon kevés, maradok PC-n.
Mostanában ETS 2 vel játszom. Magyar mapot is feltettem. Eső + komolyabb forgalom esetén van amikor az fps leesik ~80 ról ~45 -re.
Akkor nagyon lehet érezni, hogy nem úgy reagál a kamion ahogyan kellene. -
Csupingo
veterán
válasz
huskydog17 #33045 üzenetére
Xbox one-on 20 fps környékén. Az nem semmi. Legalább box x-en még +5-10 fps-t kicsikartak belőle.
Nem vagyok fps huszár, de azért 30-35 nem ártana egy ilyen játéknál is. -
huskydog17
addikt
DigitalFoundry: Kingdom Come Deliverance: PC vs PS4 Pro Graphics Comparison + Frame-Rate Test
Úgy tűnik a Cryengine 3.8.6 kicsit jobban szereti az AMD-t. A játék amúgy piszok jól néz ki.
-
Köszi, tényleg így lehet, és mintha az Eidos Montreal már segített volna a TR-ekben korábban! Viszont ha motort váltanak, a szuper hó gondolom ugrott. A Foundation Engine havánál jobbat még sehol se láttam. Remélem, meg tudják majd oldani ezt a minőséget a Dawn alatt is valahogy!
A másik meg, amit nem tudom, mennyire tudna megvalósítani a Dawn, az a messzire, bármilyen szögben kilőhető, és később a karakter által mászható -utat csináló- köteles nyílvessző, amit még arra is lehet használni, hogy magunkhoz húzzunk vele dolgokat. Ezt is tudja a Dawn? Csak mert bár remek ötlet és megoldás, a Mankind Divided hasonlót nem mutatott, bár talán csak azért, mert a problémák megoldása másként is kivitelezhető volt benne a futurisztikus körítés miatt.
Néztem egyébként draw limites helyen is, és sehol nem verte a DX11-et a DX12, bár nem követtem végig az egész játékot így összehasonlítgatva mindenütt. Talán legjobb esetben 1x-2x a DX12 pontosan elérte a DX11 alatt kapott fps-számot, de egyszer sem haladta meg. Általában pedig 2-3% előnye volt a DX11-nek, néha több is. Mondjuk ha Dawn lesz, akkor talán már jó lesz a DX12.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Fred23 #33041 üzenetére
Tudtommal nem a Crystal Dynamics csinálja, mert ők el vannak foglalva valamilyen Marvel címmel. Az Eidos Montreal csinálhatja, mert ők a marveles projektbe csak besegítenek.
Vagy továbbfejlesztik a mostani motort, vagy áttérnek a Dawnra. Az Eidos Montreal számára az utóbbi kedvezőbb, mert az R&D-t végző Labs részlegük is erre dolgozik. Technikailag is sokkal fejlettebb a Dawn.
Nézd meg draw limites helyen. Ott a DX12 agyonveri a DX11-et a RotTR-ben.
-
Lehet tudni, milyen engine-t használ a jövendő Shadow of the Tomb Raider? DX11, DX12, Vulkan? Mintha korábban arról lett volna szó, hogy a Square Enix csökkenteni akarja a használt motorjaik számát. Lehet, hogy ki.asznak a Crystal Dynamics csapatával, és dobniuk kell a Foundation-t? Furcsa lenne nagyon, de talán nem elképzelhetetlen.
Kivel van esetleg partneri szerződésük, nem lehet tudni? Mintha NVIDIA szponzorált játék lett volna a korábbi. Gondolom, bármilyen motort használnak, jobb lesz a végeredmény DX12 alatt már, mint a RotTR esetében; ott jellemzően 2-3%-ot ver a DX11 a DX12-re.
Félig OFF, tudom.
-
Simid
senior tag
Gondolom majd ki lesz magyarázva, hogy ez a blockchainre készül csak hát véletlenül a kriptovaluták is pont arra épülnek...
Mellesleg igen naívnak kell lenni ahhoz, hogy valaki azt gondolja az nvidiának a profitszerzésen kívül bármi más célja lenne egy ilyen termékkel. (na nem mintha ez baj lenne egy profitorientált vállalat esetében!)
Szerk.: megelőztek -
HSM
félisten
"Hja, és el lehet merengeni azon is, hogy melyik cég tesz (vagy legalább próbál tenni) a jelenlegi árazási anomáliák megoldásáért... "
Ha már ilyen nagyon gondolkozós napot tartunk, akkor nem ártana elmerengeni azon is, melyik cégnek áll inkább módjában (pénzügyi helyzetére gondolok) bizonytalan felvevőpiac(ok) igényeire alapozva kockáztatni egy nagyot és külön termékvonallal (termékvonalakkal) jelentkezni...
Elnézést azoktól akiknek a rózsaszín pónis álomvilágát esetleg kissé elrontotam a felvázolt hőseposz árnyalásával. Itt semmi másról nincs szó, csak pénzről. -
X Factor
addikt
Hiába hozza, akkor se nagyon fogják venni, mert eladhatatlan egy-egy lecsengés után, elég körbenézni, h. mennyire terjedtek el a gp106-os vagy kimenet nélküli rx570-es kártyák. Persze, ha játékok esetén is az árazásának megfelelő teljesitmenyt kepes nyujtani, akkor az allitasom nem all meg, de akkor pusztan ez csak egy szimpla marketing fogás.
Max addig volt jelentőségük, amik pár korai példányt lehetett 70k körül venni.
Hja, és el lehet merengeni azon is, hogy melyik cég tesz (vagy legalább próbál tenni) a jelenlegi árazási anomáliák megoldásáért...
Ugye, ezt most te sem gondolod komolyan ?
Egyrészt, ne nevezzünk anomáliának egy természetes jelenséget... Miszerint sokan vennének kártyákat, de kevés van, ezért többet elkérhetsz érte, mert úgyis megveszik.
Ez pont egy olyan szituácio, ami a gyártóknak tökéletes, hisz a termékek elvannak adva, aztán, hogy ki, mire használja, az már nem az ő dolguk. Abba bele se megyek, h. bár a megtolt árakon ők nem igazá nyernek, de mégis miért lenne elmei érdekük csükkenteni ?
-
Egon
nagyúr
Bányászkártyával jelentkezhet az NVidia
Még jó, hogy Abu szerint ez nem történhet meg, mivel kockázatos, lehet hogy nem éri meg stb.
Hja, és el lehet merengeni azon is, hogy melyik cég tesz (vagy legalább próbál tenni) a jelenlegi árazási anomáliák megoldásáért... -
Televan74
nagyúr
válasz
Petykemano #33028 üzenetére
Nem a mondanivalóddal van baj,hanem a sok képpel.
-
Petykemano
veterán
válasz
szmörlock007 #33027 üzenetére
Miért kéne? Ez valami nvidia topik, ahová betrollkodtam?
-
szmörlock007
aktív tag
válasz
Petykemano #33026 üzenetére
Befejezted?
-
Remus389
veterán
válasz
->Raizen<- #33023 üzenetére
Sosem tudod meg, ha nem raksz fel egy ingyenes hirdetést.
-
Remus389
veterán
válasz
->Raizen<- #33021 üzenetére
Koszonjuk a magyarazatot, sajnos nem tudok meg hasznaltan se szervalni legalabb egy 390 est hozza. dehogynem, feladsz egy hirdetést hogy cserélni akarsz, ha jól tudom teljesítményük megegyezik
-
HSM
félisten
"A középső rétegből nem feltétlenül muszáj speciálisat alkalmazni, a default mód problémamentesen viszi, csak buknak vele egy rakás teljesítményt."
Jah, nehogy már a piros kártyák egy játékban gyorsabbak legyenek... Vége lenne a "Hol a GCN előny pedig DX12" magabiztosságnak. -
Abu85
HÁZIGAZDA
A Forza esetében a problémát inkább a D3D12 implementáció jelentik. A fejlesztők mindig időben leadják a változásokat, hogy lehessen rájuk profilt írni. Ezt meg is lehet tenni kényelmesen, ha az adott meghajtó D3D12 implementációja nem használ speciális, adott játékhoz igazított rutinokat. Az Intel és az AMD például ilyeneket nem használ a D3D12-ben, mert nekik csak van egy alap, hardverhez közeli rétegük, amire írnak egy API-hoz közeli, ezzel kompatibilis réteget. Az AMD még trükkös is, mert ők minden explicit API-nál ugyanazt a hardverhez közeli réteget használják, így nagyságrendekkel kisebb a meghajtó fejlesztésének erőforrásigénye. Ha bármilyen patch jön, arra szimplán a legfelső rétegben lehet reagálni pár változással. Az NVIDIA manapság teljesen másképp csinálja. Nekik már három rétegük van, egy API-hoz közeli, egy köztes, specifikációs részleteket elfedő réteg, és egy hardverhez közeli. Na most ahhoz, hogy nekik gyors is legyen egy D3D12-es alkalmazás előfordulhat, hogy a köztes rétegre igen komoly optimalizálás kell, amit nem lehet egy hetes munkával lereagálni. Inkább egy hónapos kell, vagy több. De ha ezt nem csinálnák meg, akkor úgy futna a Forza 7, ahogy az látható volt a leges legelső tesztek, tehát nagyon is van értelme annak, amit az NV csinál, viszont értelemszerűen a fejlesztők nem fognak egy javítást visszatartani akár két hónapig, mert az NV-nek esetleg kell ennyi idő a reakcióra. A középső rétegből nem feltétlenül muszáj speciálisat alkalmazni, a default mód problémamentesen viszi, csak buknak vele egy rakás teljesítményt. De igen, alapvetően az lenne az ideális, ha a problémás javításokra az NV visszatenné a default módot, majd ha kész a speciális, akkor ahhoz is hoznának egy drivert. A probléma itt valószínűleg az, hogy iszonyatosan sok munkával jár folyamatosan egy játék miatt változtatni a rutinokon, főleg úgy, hogy az esetleges problémák nem feltétlenül általánosak, hanem jóllehet egy architektúrát, vagy akár csak egy GPU-t érintenek.
Explicit API-kra egyébként ajánlott az egyszerűbb módszereket elővenni. Nem feltétlenül kifizetődő azt csinálni, mint a hagyományos API-knál, hogy tényleg elővenni a játékot és szénné optimalizálni rá a meghajtót, mert ez ugyan az adott kóddal működik, de olyan külső hibaforrások jelennek meg, amelyekre iszonyatosan nehéz gyorsan reagálni. A hagyományos API-k esetében azért elég sok tényező a driver kezében volt, így a gyártók magukat biztosították be azzal, hogy a kliens oldali kódjuk megfelelően reagál a kernel driver változásaira. Explicit API-nál ez nincs így. Itt külső változásokra kell reagálni. Emiatt az a legcélszerűbb, ha a meghajtó is igen minimalista.
-
FLATRONW
őstag
válasz
->Raizen<- #33017 üzenetére
Adhatnak ki frissítést, de sajnos a DX12-vel megváltoztak a játékszabályok. Gyártók és fejlesztők még inkább egymásra vannak utalva.
Átlag felhasználót nem érdekli, hogy miért fut rosszul a játék. Ha azt látja, hogy a játék frissítése barmolt el valamit, akkor okkal kritizálhatja a fejlesztőket. És ez fordítva is igaz. -
FLATRONW
őstag
Azért mert még nem adtak ki új drivert. A jelenlegi driver a játék korábbi verzióihoz készült.
A fejlesztőknek nem lett volna szabad egy olyan frissítést kiadni, ami tönkre teszi a játékot.
Egyeztetni kellett volna az NV-vel a változásokról és időt adni nekik, hogy elkészítsék ők is a módosítást.
Ha majd kijön a játékhoz az új driver és még mindig rossz lesz, akkor az már az NV sara lesz. -
FLATRONW
őstag
válasz
->Raizen<- #33012 üzenetére
Nem azt írtad, hogy a játék frissítése után jöttek a hibák?
Mert ha igen, akkor nem az NV a sáros. -
->Raizen<-
veterán
válasz
Petykemano #33011 üzenetére
😂 irtam az nv supportjanak. Most jobb a helyzet very lowon 200 % renderingen. De miez mar, very low az nem az en terepem. 😂😅 A lobby verseny utan ugyan ugy bugos, bepakolja elem egymasba olvasztva a fel versenymezot. 😂
-
cl.aci
aktív tag
válasz
->Raizen<- #33009 üzenetére
Vagy esetleg az NV drivert
-
->Raizen<-
veterán
Forza 7 hez felraktam a legújabb nv drivert experience cuccal együtt. Az eredmény, verseny közben 1-2 mp képmegállás. Előttem töltődnek be a textúrák.
A lobby végig fekete képernyőn marad mostmár verseny után nem látok semmit, és nincs időm verseny előtt kocsit választani!
A medium presettől is laggtenger mostmár ez a szemétkupac. Azt hittem eddig hogy a legalja szoftver a bf4 volt a megjelenésekor, de ez mindent visz. Arany málna díjra feltétlen jelölni kell.
-
Tomdriver
őstag
válasz
->Raizen<- #33006 üzenetére
Tegnap adtam el R9 390-et jó óccsóért, nem figyeled az aprót. Igaz, kb. 2 óráig volt csak fent.
-
-
válasz
->Raizen<- #33003 üzenetére
Papa, ez itt senkit nem érdekel.
-
->Raizen<-
veterán
Mert ez az erősen off hsz tőled aztán végtelenül szakmai és témába vág igaz ember?
(#33000) Remusz911: Igy van tegnap még nem szemetelt a gép driver ugyan az, forza frissités után kezdte. Lobbiba micbe másis benyögte mieza szar képhiba. Szóval nem én vagyok a helikópáter.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- XBOX Series X + dokkoló // SZÁMLA // GARANCIA //
- LG 83C3 - 83" OLED evo - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox!
- Eladó szép állapotban levő Lenovo Tab M8HD 3/32GB / 12 hó jótállással / gyári tartozékokkal
- MikroTik CCR1009-7G-1C-1S+ Cloud Router
- Honor X7 fekete 128GB 12 hónap jótállással!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest