- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- sellerbuyer: Milyen laptopot vegyek? Segítek: semmilyet!
- GoodSpeed: Megint 3 hónap Disney+ akciósan :)
- Geri Bátyó: Agglegénykonyha 4 – Zöldséges ragu, ami sokféleképpen elkészíthető
- ricsi99: 6. Genes alaplap tündöklése.. kontra MS/Zintel korlátozásai.(Mehetnek a levesbe)
- bitblueduck: RTX 50-es széria PhysX támogatás nélkül. Tényleg akkora probléma?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Innen van a kép: [link]
-
-
VTom
veterán
válasz
Petykemano #34889 üzenetére
Ilyen rajzokért nem lehet végelges bant kérni az egész internetről?
-
#45185024
törölt tag
-
hokuszpk
nagyúr
válasz
->Raizen<- #34878 üzenetére
csak ovatosan, lehet mergeskigyokat tenyeszt
-
#45185024
törölt tag
válasz
Crytek #34872 üzenetére
Vicces a VS topic ezt is alig hiszem
Engem ebből az Asus Duál sokkolt le 469 790 Ft -ezerért
Azonnal dobnám is ki a szemétdombraAsus Duál na ne máááár
Ja Szent István egyetem infósokat keres nettó 78 ezerrel , 300 gépes környezet segítsek átjönni? nincsenek nyomi munkatársak -
GFerr56
aktív tag
válasz
->Raizen<- #34878 üzenetére
...és csak az első pár hónap lesz nehéz...
utána úgyis nő majd egy két végtagod...
pluszba...
Üdv
-
Dtomka
veterán
válasz
Crytek #34876 üzenetére
Értem. Szerettem a kémiát, de nem értek a gyógyszerekhez.
Pár hete 1 helpdesk állást pályáztam meg. E-mailben kaptam 1 linket, melyen 1 tesztet kellett kitölteni. 1-2 nap után felhívtak, bérigényt megadtam azóta semmi....
Ezért ismét keresgélek, ezért kérdeztem. Köszönöm szépen a választ!
SRY az offért! -
Crytek
nagyúr
válasz
Dtomka #34875 üzenetére
Gyógyszer alapanyaggyártó vagyok... ide már az utca söpredéket is felveszik szóval jöhetsz te is (mármint nem hogy te vagy a söpredék) Már kb semmi feltétel tudj egy értelmes mondatot mondani, bár van olyan ember aki beszélni se tud kb senki nem érti mit mond mert csak gagyog mégis évek óta itt van..Félelmetes. De mivel lassan 400kra jön ki az átlag ennyit elviselek ,hogy ilyenekkel vagyok körülvéve. És bármennyire viccesen hangzik ez sajnos a kőkemény valóság.
-
Crytek
nagyúr
válasz
gainwardgs #34873 üzenetére
Azok feleslegesek. 4k és nem kell oda semmi más
-
Crytek
nagyúr
válasz
Kolbi_30 #34870 üzenetére
Már van 428 és 433 ért is
Előző havi fizum és még marad is 12k a perselybe
-
Kolbi_30
őstag
-
kbeni24
csendes újonc
NVIDIA Quadro M1200 jatekra mennyire megfelelo?
-
#45997568
törölt tag
Hol? Mi? Mirol beszelunk
ps: ahh, visszatekertem
Hat sajna az nem lesz meg nekem igy nem tudom megnezni, BF5 "eleg jol" ment 4K-ban a hetvegen minden csutkan, de nem eleg jo a jatek, par orat lekotne es megunnam
Nem volt 200+ FPS ellenben szep folyamatos jatekmenet. Az is valami, aki a kicsit nem becsuli
Nezd ugy hogy Vega +- = 1080 es akkor tudod mit varhatsz tole.
A szokasos mantram mint mikro lagg, szinek most nem hozom fel
-
#45185024
törölt tag
Lara kisasszony megmutatja nekunk a valoságot
Koszonjuk CUDA magos uj barátainknak hogy behozzák a támogatásba a DirectX 12t ami konkréten Vegán 65-ot hoz 46 helyett /DirectX 11/
Szépen látszik hogy a 390 Directx 12 ben hozza az 1060at Fine vine mi
Tehát hajrá 2080TI hájrá Directx 12 nem drága az 440 ezerért szép ray tracing van benne
Microsoft meg épitse végre le az odon DirectX11 et a buherált 11 es megoldásaival egyutt hipp hipp -
VTom
veterán
-
cskamacska
addikt
-
30 dodó a részvény. nem is olyan régen alig volt 1$.
-
_drk
addikt
válasz
hokuszpk #34844 üzenetére
Dehogy lesz!
Minden ugyan annyiba kerül. Polaris is ott van, Vega is ott van ugyan annyi, sőt teljesítményben még gyengébb is. Még ha tényleg lenne verseny is akkor pont ugyan arra az ársávra belövik a termékeket. Ahol egyik gyorsabb az kapja meg a kicsit nagyobb cetlit. Kartelezés lesz ott is.
A bányászláz szépen megmutatta nekik, hogy bármennyit kérhetnek el, úgy is veszik majd. Legjobb példa erre az RTX. Annyi hogy ezt még tudják burkolni egy új featurrel. Jövőben már ez se kell mert ez megalapozta az elkövetkezendő szériák nyitó árát. -
VTom
veterán
válasz
huskydog17 #34823 üzenetére
Érdekes, hogy ennyit hoz a DX12.. Kíváncsi leszek, hogy fognak mutatni a számok kiadáskor. A végén még lesz belőle valami.
-
#45185024
törölt tag
válasz
Crytek #34839 üzenetére
Az a vicces hogy licitálni kell rá. Mint egy vásári kofa de most komolyan nem ?
Licitáltak a bányásznem mondom ki mik meg az éventesemmennyi újdonságotakarom mondani korszakalkotó arc felismerés újlenyomatolvasás és hasonló semmire nem jó technikák miatt szívsz amit MIND fel lehet nyomni ezért értelme sincs.
Van vagy 40 gyártó de 7nm olyan drága fejleszteni hogy csak a32 nagy merte és akkor mi lesz 5 3 nanón vagy ha grafénre mennek át...
Továbbra is az a kérdés számomra hogy a 12nmnek a EUV-je nincs kész azért csúszik az 2060 ? Nem látsz sehol olcsó 12nm-ert ez a nagy baj még tervbe sem... -
-
Crytek
nagyúr
Immortal: Unchained CPU/VGA teszt GameGPU
"Az Intel kb olyan mint az MS. Pénz van dögivel de mindenki csak kivenni akarja." Hát most majd tenni is kell bele ,mert elég durván szopóágon vannak most.
-
Hajdi
senior tag
Itt nem erről van szó, csak kissé Intel szagú...
Elbizakodottak! Bár elnézve az AMD útitervét, egyenlőre lehetnek is. -
#45185024
törölt tag
Nem jön a 2060 idén és ez a PR duma hozzá:
"Valószínűleg az ünnepi szezonra fogunk értékesíteni, mind a Turing, mind a Pascal átfogó architektúráján. Szeretnénk sikeresek lenni az ünnepi szezonban, mind a Turing és a Pascal átfogó architektúrán".Pikár kapitány kábítófokozatra állította a PRosokat?
-szőrjeszszőr !
Megmagyarázza hogy nektek az jó hogy nem jön mert akkor mind a kettő sikeres..Jézusom -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #34830 üzenetére
Csak ehhez mindenképpen kellene indirect draws/dispatches, mert ennek hiánya okozza az eséseket. Ugye ezzel az alkalmazás meghatározott számú rajzolási parancsot generálhat és futtathat a processzor beavatkozása nélkül. DX12-ben erre van az ExecuteIndirect, de DX11-ben ennek nincs semmilyen szabványos megfelelője, ami a processzorra sokkal nagyobb terhet ró. Az AGS-ben és az NVAPI-ban vannak megfelelő függvények, csak azokat nem használja a játék. Beépíteni sem hiszem, hogy beépítik, mert ezt így utólag eléggé necces megcsinálni. Egy rakás gyártóspecifikus kódot igényel, amit hetekig tart kitesztelni, arról nem is beszélve, hogy nem szabványos kódokról lenne szó, és az AMD, illetve az NV implementációja a DX11 kiterjesztés tekintetében különbözik. Gondolom ezért is állnak úgy hozzá, hogy ebből inkább nem kérnek, ott a DX12 a szabványos ExecuteIndirecttel. Alternatíva lehetne a Vulkan API, annak is van megfelelő, szabványos kiterjesztése (KHR_draw_indirect_count) erre.
Az nagyon fontos, hogy bizonyos motorok azért gyorsak DX11-ben, mert eleve GPU-driven pipeline dizájnt használnak, illetve alkalmaznak indirect draws/dispatches metódusokat a gyártói kiterjesztéseken. Ezek nélkül például a Frostbite-ban vagy az AnvilNextben is kb. feleannyit tudna a DX11-es mód. A "csodákat" is főleg ezekhez teszi hozzá a meghajtó, nem igazán a szabványos kódokhoz.
-
rumkola
nagyúr
válasz
FollowTheORI #34822 üzenetére
kikapcsolod az AA-t és egyből dupla...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #34827 üzenetére
Nem hiszem, hogy ezen a motoron lehet a DX11-en segíteni. Maximum pár százalékot. De a fejlesztők nem használnak gyártóspecifikus kiterjesztéseket, tehát a motor csak DX12-ben éri el az ExecuteIndirectet. DX11-ben ennek nincs szabványos megfelelője, csak az AMD és az NV függvénykönyvtárain keresztül. Ezekből viszont semmit sem használnak. Még HDR-re is a Microsoft szabványos, "belilulós" pipeline-ját működtetik. Rohadt Xbox One persze a direkt tone mappingos alternatívát kapta, hogy szakadjanak meg.
-
huskydog17
addikt
válasz
TTomax #34824 üzenetére
Annyi a különbség, hogy a Vega kétszer akkora sebességvesztést szenved el HDR-ben, mint a Pascal (8% vs 4%).
#Raymond: Azt is vedd figyelembe, hogy a CB messze nem annyira megterhelő, mint a PCGH tesztje, a PCGH-nál sokkal-sokkal jobban kijön a a DX12 előnye, mert ők extrém CPU limites helyen teszteltek, egyfajta worst case scenario-t létrehozva, míg a CB az erdőben tesztelt, ami sokkal kevésbé megterhelő.
Most már nagyon kíváncsi vagyok a végleges verzióra és a game ready driverekre, hogy mennyit fog változni a kép. Arra számítok, hogy kalapálni fognak a DX11-en, tippre szerintem kijavítják a frametime hibát és valszeg az új driverek némi sebességet is hoznak a régi API-nak.
-
Raymond
titán
válasz
huskydog17 #34823 üzenetére
-
-
TTomax
félisten
Nem igazán bizonyít a Vega hogy jobb lenne DX12ben... szemét bérenc nV játék...
-
huskydog17
addikt
válasz
gainwardgs #34821 üzenetére
Shadow of the Tomb Raider Becnhmark - ComuterBase
Shadow of the Tomb Raider Benchmark- PCGHMinden eddig megjelent teszt a játékról előzetes, nem végleges verzióval készült, illetve nem game-ready driverekkel! A Day 1 Patch és a game-ready driverek további sebességlöketet hozhatnak!
Az előzetes tesztek alapján úgy tűnik, hogy nagyon jó lett a PC port és az elő olyan game, ahol óriási előnyt hoz a DX12 a DX11-el szemben.
Nagyon CPU limites résznél, például Kuwaq Yaku faluban a DX12 brutális tempóelőnyt ad, ott ugyanis a DX11 annyira lefékezi a CPU-kat, hogy a DX12 meg is tudja duplázni a végső képkockaszámot és ez még csak előzetes mérés nem végleges verzióval, na ez már valami! Respect Nixxes!
Kuwaq Yaku PCGH mérés (1080p):
GTX1080Ti:
DX11: 46,9 FPS
DX12: 87,9 FPSVega64:
DX11: 39,3 FPS
DX12: 74,8 FPSCB és PCGH megerősíti, hogy DX12 alatt érezhetően és láthatóan szebben fut a játék a jobb frametime-ok miatt.
-
válasz
gainwardgs #34821 üzenetére
Nocsak végre kikupálta a DX12-őt a Nixxes is, mostmár NV-n is jobban fut?
Mondjuk az várható volt hogy 1070/1080/Vega kell majd a 60+ fps minimumhoz.
Amik most jönnek játékok ősztől, mind ilyen lesz. -
gainwardgs
veterán
Shadow of The Tomb Raider Dx11 vs Dx12 , Vega vs Gtx [link]
Eléggé eszi a vgakat
-
Hajdi
senior tag
válasz
Petykemano #34817 üzenetére
SSd-ről szépen megy, az a lényeg. Bár 1440p-ben játszom, ugyanakkor szerintem szépen teljesít a Vega! Van másik videóm 7600rpm wincseszterről. Ég és föld az ssd béli különbség. Mellesleg a 60 fps lock volt a vidi alatt.
Egy dolgot viszont nem értek. Szeretnék pl: Afterburnerrel monitorozni, de detto nincs hang. Bármilyen monitorozó megy nincs hang...
-
Petykemano
veterán
Na jó, hát egyrészt hang nélkül könnyű. Majd nézzük meg gameready hanggal együtt!
Másrészt pedig sokszor beesik 60fps alá. Így játszhatatlan. nem tudom, hogy az AMD cpu-ja vagy gpu-ja lehet-e szarabb ebben az összeállításban, de hát ez vérszegény. Játszhatatlan.
Azt meg hogy nincsenek sugarak, légyszi ne fogd mára youtube-ra.(
)
-
Hajdi
senior tag
Azért ez nem rossz, egy Vega 64-től. BF 5 4k Ultra, Zen 1600X alap.
Hang nincs, bocsi. Relive szenved.... Még a Youtube sem dolgozta fel 4k-ra, viszont az fps már látható. -
válasz
Petykemano #34813 üzenetére
Giga RX 570 Gaming 4GB 65k kéne legyen. Az jelenti a visszaállt árat.
-
válasz
Petykemano #34813 üzenetére
Az 580 8-nak kellene 80 körül mennie. Akkor mondhatnánk hogy visszaálltak az árak. De ha egy Giga gaming 100+ akkor még nem vagyunk ott.
Bár idehaza közben a forint beleállt a földbe, így nem is számíthatunk ennél jobb árakra..480 8G-t vettem 82-ért tavaly februárban. Az 580-nak sem szabadna drágábbnak lennie, mivel csak egy refresh és ugyanaz a kategória.
-
#45185024
törölt tag
válasz
Firestormhun #34806 üzenetére
Reméljuk hogy a Magyar boltok is megértik hogy itt az ideje a visszarendezodésnek
-
namaste
tag
válasz
Petykemano #34807 üzenetére
Neked honnan jönnek a számok?
2018 2. negyedévben 11 millió kártyát adtak el, tavaly összesen 52 milliót.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
cskamacska #34790 üzenetére
A specifikus kódok nem úgy jönnek, hogy ezeket megírják külön. Nagyrészt azt csinálják a fejlesztők, ideértve a DICE-ot, hogy a PS4Pro géphez írt PSSL shadereket fordítják át egy source-to-source fordítóval az AMD HLSL ext. specifikációjára, amiből aztán tudnak fordítani egy olyan D3BC kódot, amit az AGS szervizkönyvtár elfogad. Alapvetően ebben jelentős munka nincs, az AMD úgy írta meg az AGS-t, hogy a PSSL shaderek szintaxisához igazodjon, ami egyébként eleve nem tér el jelentősen a HLSL-tól, főleg nem az AMD specifikus HLSL ext.-től, tehát effektíve csak a függvények nevét cserélik.
A Frostbite esetében az történik, hogy a DICE leginkább a DPP és az SDWA képességekre épít a PSSL kódokban, így tudnak sebességet nyerni a PS4Pro gépen. Ezekkel gyakorlatilag gyorsabban oldanak meg bizonyos kivágásra vonatkozó feladatokat, vagy tehermentesítik a CPU-t. A PC-s környezetben ugye nem pont úgy fut a Frostbite, ahogy konzolon, mivel a szabványos API-k számos konzolon elérhető függvényt nem tesznek elérhetővé, így bizonyos GPGPU-s eljárásokat át sem lehet menteni, helyettük egy CPU-s megoldás fut PC-n. Ugyanakkor az AMD-nek ezeket átmentik, és mivel ezek a DPP-re és az SDWA-ra épülnek, így alapvetően GCN3/4/5 kell a futtatásukhoz. Ennél egy jóval rosszabb hardveres lehetőségeket rejtő kódot kapnak a GCN1/2 hardverek. Ezért van az, hogy a Frostbite új verzióiban a GCN3/4/5 dizájnok eléggé meglépnek a GCN1/2-től. Egyszerűen ugyanazt a gyártóspecifikus kódot sokkal gyorsabban tudják futtatni.
-
snecy20
nagyúr
válasz
Firestormhun #34806 üzenetére
Meg is nézem megy-e már a sírás-rívás a mining topikokban.
-
Petykemano
veterán
válasz
Firestormhun #34806 üzenetére
30-40m eladott példány negyedévente. Azaz összesen 150m évente
Ebből 30-35% az AMD-é, vagyis évente kb 50m kártyát értékesít az AMD is. Ez havi átlag 4m.
számoljunk egy átlagos 200mm2 lapkamérettel, egy waferből kb 220 jó lapka jön ki.
Ez azt jelenti, hogy ha csak 200mm2 lapkákat gyártana, vagy ennyire jönne ki az átlag, akkor havonta az AMD kb 20000 wafert igényel a GPU-khoz.Ha inkább 300mm2-hez közelítjük az átlagot, mert azt gondoljuk, hogy inkább vegákat adtak el, akkor egy waferből csak 140 körül jön ki, úgy pedig a GPU-k wafer igénye 30000/hó
A Dresden fab8 teljes kapacitása 60000wafer/hó, amit később 80000-re akartak bővíteni. mindenesetre az is látszik, hogy ha semmi mást nem számolunk, akkor havi 6-8 millió zen proci jönne ki.
-
Firestormhun
senior tag
-
VTom
veterán
válasz
#45997568 #34784 üzenetére
Én már skippelem az effajta hsz-eket, mert a legtöbb usernek a 4K 60fps azt jelenti, hogy a felbontás 3840x2160, és minden más koppra van húzva, beleértve a supersamplinget is.
Az, hogy 8K-ban renderel a GPU tök feleslegesen, senkit sem érdekel, csak az, hogy "nemmegynégykába"Engedd el.
-
FLATRONW
őstag
válasz
proci985 #34799 üzenetére
Egyetértek veled, ez egy hulladék oldal.
A múltkor linkeltem egy tesztet tőlük, a Far Cry 2-őt mérték újra a mai VGA-kkal.
A Ryzen-ek ingadozó teljesítményét akartam vele igazolni.
Akkor írtad, hogy az nem fedi a valóságot.
Erre én is csináltam néhány mérést max beállítások és több felbontás mellett.
Mindenhol jelentősen jobb eredményeket kaptam.Szerintem is felesleges ezt az oldalt a jövőben linkelgetni, mert sok köze nincs a valósághoz.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Nagyon bízik az Instinct MI450-ben az AMD alelnöke
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Óvodások homokozója
- Samsung Galaxy S25 Ultra - titán keret, acélos teljesítmény
- Milyen routert?
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T470 - i5-G6 I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- 121 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 - 4 év garancia
- VADIÚJ Bontatlan! Honor 400 Lite 8/256 AMOLED 120Hz Velvet Grey, Dual SIM
- Samsung Galaxy S23 Ultra 256GB Kártyafüggetlen 1Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest