Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- tordaitibi: Chatcontrol
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Bitfenix Outlaw
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- bambano: Bambanő háza tája
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
Aki szerint pedig 1fps miatt nem éri meg, azoknak még mindig ott van annak lerezisztálhatatlan ténye, hogy a japán gyermekfogászatok várótermeinek tabletjeire rendszeresített wannabe mobiltelefon játék végre elérhető PC-n is!
Szerintem nem túlzok ha azt állítom igencsak drámai hatást kelt így 3évvel a Witcher3 után.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33289 üzenetére
Naná, PC-re ez az első Ni no Kuni. Minden korábbi rész valamilyen konzolra jött (Nintendo DS vagy PS3). Én a PS3-as Wrath of the White Witch alapján ismerem, nekem nagyon tetszett. Itt van egy kis videó róla: [link] ... Ez pedig az új rész PS4-en. [link]
Egyébként persze, ez a játék akkor élvezetes, ha amúgy is csípi az ember ezeket a Zelda-szerű JRPG-ket. A PC-sek számára pedig nyilván új, hiszen korábban konzol-only cím volt. Valószínűleg azért kaptuk meg PC-re, mert a PS4-ről egyszerű volt átportolni, míg PS3-ról ugye ez nehéz ügy lett volna régebben. -
Puma K
nagyúr
válasz
TTomax #33289 üzenetére
"ehhez a grafikához nem nagyon kell vas..."
Mi ez a cím...?
...
......
.........
Mi ez a grafika...?Odamész egy barlanghoz és loading screen... ilyet a WoW is tudott már 2004-ben jóval nagyobb bejárható pályával, több NPC-vel és játékossal.
De amúgy vicc ehhez a játékhoz egy belépőszintűnél erősebb CPU-VGA (ennek a játéknak egyáltalán minek külön VGA-CPU teszt??
). Ez ilyen IGP-s szörtyögős játék (ha már PC) amúgy meg konzolra való ez elsősorban a kontrollereseknek
Kicsit keveslem a minimum 132 meg maximum 148 FPS-tA nagyon sok verzióban lévő meg reskin-elt Dynasty Warriors jutott az eszembe ahogy néztem a videót.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano #33285 üzenetére
A Level-5 fejlesztette. Sok tapasztalatuk amúgy nincs PC-s fronton. Ez az első játékuk Windows platformra. PlayStation 4-ről portolták a játékot. Nincs közük az AMD-hez.
(#33286) VTom: Nem csak szerintem. Ha megkérdezel egy JRPG iránt érdeklődő játékost, akkor a Ni no Kunit igen előkelő helyre rakja. A Ni no Kuni 2 a Game Critics Awards és a Gamescom "legjobb RPG" díját is elvitte tavaly. Ezeket nem adják oda csak úgy.
-
Petykemano
veterán
válasz
Crytek #33281 üzenetére
Ezt az AMD fejlesztette?
Nehéz nem erre gondolni ott, ahol az FX 9590 a top cpu - miközben világosan látszik, hogy 1 szálat nagyon terhel és a többit jóval kevésbé - és... a többi úgy nagyjából a helyén van. mármint ahol lennie kéne az AMD szerint.Abu, erre mi a magyarázat? (pl Lusa Su-nak is ez a kedvenc játéka?)
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #33283 üzenetére
Gondolom még sosem játszottál a Ni no Kunival... Kb. a legjobb JRPG, amit valaha csináltak, és a második rész is igen kellemes. Bár szerintem az elsőt nem veri.
-
Crytek
nagyúr
-
FLATRONW
őstag
válasz
Raggie #33277 üzenetére
Igazad van és a többieknek is, ami csökkenti a vásárló választási lehetőségét az alapból nem jó.
Csak az a kérdés, hogy ennek a korlátozásnak mekkora a jelentősége?
Szerintem semmi jelentősége nincs, még így is óriási a választási lehetőség, vannak kizárólagos partnerek is. -
Raggie
őstag
válasz
FLATRONW #33276 üzenetére
Az is érdekes, hogy az állításod szerint mennyire "racionális" ember miért nem képes megérteni, hogy a BÁRMENNYIRE is a választási lehetőségeit korlátozó dolog nem jó neki.
Azt mondod erre, hogy az egyik csak csökkenti a választást a másik meg teljesen megszünteti. Nos ha értelmesen továbbgondolod ezt a gondolatmenetet, akkor az első eset is közelebb kerül ahhoz, hogy ugyan úgy teljesen elzárja a választás lehetőségét. Ha ebben az esetben további kis csökkenések lesznek előbb-utóbb ugyan ott lesz.
Egyszóval kötöd magad az első megalapozatlan állításodhoz. Ez lehet a "csakazértis" filozófia miatt, de lehet amiatt is, mert az nVidia-nak elnéznek a fogyasztói sok mindent. Nem tudom, de hogy nem racionális az biztos.
-
FLATRONW
őstag
válasz
Petykemano #33272 üzenetére
Valószínűleg az AMD is követné az Intel példáját, így teljesen elveszne a választási lehetőségem.
A jelenlegi NV helyzetben viszont csak csökken a választási lehetőség. Az NV lényegében vásárolt magának egy névhasználati jogot, az AMD is megteheti, kérdés hogy van e rá keretük.(#33273) Pug: Elég érdekesek a hozzád hasonló emberkék. Ok, lehet hogy írok olyat ami szöges ellentétben van a véleményeddel, de ez nem jelenti azt, hogy nincs benne racionalitás.
Sokszor látok olyanokat itt mint te, hogy nincs mondanivalójuk, de beböfögnek egy olyat, hogy hagyd rá mert elvakult NV-s, vagy elvakult AMD-s. Ennek aztán tényleg semmi értelme nincs egy vita fórumon. -
válasz
Petykemano #33272 üzenetére
Szerintem az utolsó x db hsz-e alapján ne várj tőle racionalitást...
-
Petykemano
veterán
válasz
FLATRONW #33267 üzenetére
Nem értem az érvelésed.
Miért fájna neked jobban ha egy piac 70+%-át birtokló cég monopolisztikus törekvéseket foganatosít partnerein, mint ha egy a piac 90%-át birtokló cég teszi ugyanezt? Merthogy már úgysincs olyan nagy verseny?Nyílván egyébként az intel sem úgy túrná ki az nvidiát, hogy abba olyan nagyon bele lehetne kötni. Például ha a mobil processzorok esetén, amelyekhez mellékel megfelelő teljesítményű gput az intel, mondhatja, hogy ott már szükségtelen és káros a sok pcie csatorna. Persze ha neked pont nvidia (diszkrét) gpuval szerelt gépre van szokséged, nyugodtan vehetsz például ryzenes gépet, vagy minipc-t, nem vagy teljesen ellehetetlenítve. Hát mobilgépet pont nem. De milyen kár ért téged, amikor nem választhattad azt a márkát, amit szerettél volna?
-
-
Valdez
őstag
válasz
huskydog17 #33251 üzenetére
Nem csodálkozom, de nem izgat. Már letettem a voksom a Sapphire-nál, immáron másodszor, remélem fennmarad a cég.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FLATRONW #33267 üzenetére
Ez azért gondolod így, mert a jog inkább a rációra hat, míg az erkölcsi kérdések az érzelmekre. És az érzelem kevésbé tudatos folyamatokat vált ki, mint a ráció. Ez minden olyan embernél így van, akit inkább az érzelmei irányítanak. És az emberek többsége ebbe a csoportba tartozik. Ilyen ez a kémia.
-
Crytek
nagyúr
Nem értek a lovakhoz, de ha a korábban felhozott "intel bármikor kinyirhatná az nvidiat" nézem mégis elég hihetetlen, hogy ennyien vannak nv mellett.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FLATRONW #33262 üzenetére
De igen. Alapvetően a te érdeked a választás lehetősége, mert ha nincs választás itt, akkor másban sem lesz. Például abban sem, hogy lesz-e egyáltalán HDMI VRR GeForce-on, vagy vehetsz kétszer annyiért BFGD-t G-Sync-kel. Vagy gondolod, hogy a HDMI VRR támogatását véletlenül nem jelentette még be az NV, amikor az AMD már rég megtette...
Ezek a törvények biztosítják a lehetőséget, hogy választhass, és ne tudjanak lehúzni a gyártók 200 dollárral egy FPGA-ért, aminek a funkciója 14 kódsorral kiváltható a firmware-ben.Nem arról van szó, hogy összedőlt a világ, az a gond, hogy ez törvénytelen, mivel hátrányba hozza a fogyasztót.
-
füles_
őstag
válasz
FLATRONW #33260 üzenetére
De ha valaki pont MSI Gaming-et szeretne venni Radeon oldalról, mert az alaplapja, a kutyája meg a mittugyaménmije is MSI Gaming? Vagy csak egyszerűen azért, mert tényleg kiválló hűtés és jó tapasztalatai vannak vele?
Azért ez már valahol az AMD hibája is, hogy a partnerek képesek bele menni egy ilyen NV-s ajánlatba.
Ugyan miért?
Itt lényegében egyetlen egy partneren múlt az egész. Ha egy belemegy akkor már megy a többi is, mert ha nem mennek bele akkor jelentős hátrányba kerülnének azzal egy egy konkurenciával szemben, és 10 eladott Voltából lehet, hogy 8 az az egy GPP partner kártyája lenne. AMD oldalon meg nem tudnak eladni annyi kártyát, hogy ezt a hátrányt kompenzálják. -
FLATRONW
őstag
Konkrétan a versenyjogi törvény ezen része teljesen felesleges és hibás.
Remélem az NV kihasznált minden kiskaput amit lehetséges volt, a Kyle gyereket pedig remélem jól megszopatják a vádaskodásért.(#33259) fules
: Ha nem lesznek megelégedve a minőséggel, akkor majd vehetnek kártyát a Sapphire-tól, mint kizárólagos AMD partnertől is. Azért ez már valahol az AMD hibája is, hogy a partnerek képesek bele menni egy ilyen NV-s ajánlatba.
-
füles_
őstag
válasz
FLATRONW #33257 üzenetére
Csak az a helyzet, hogy ezek a gaming brandek hatalmas tömegeket mozgatnak maguk után. ROG Pista nem fogja megvenni az AMD kártyát, mert az nem ROG, inkább vesz NV-t.
Az lenne a minimum, ha ezek az AiB-ek csinálnának egy külön brandet az AMD-nek, de ez nem fog megtörténni, mert óriási kölcségekkel járna felhúzni arra a szintre, mint az (már) NV-s brandjük, amibe már rengeteg pénzt öltek.
Szerintem a legvalószínűbb az, hogy az AMD-sek kapnak majd ilyen MSI Gaming (és megfelelői) féleségű óccsójános-tákolmányokat a GPP partnerektől:
Az Asus majd nyomja a Dual-t, a Gigabyte-nál meg lényegében nem igazán lesz változás, tényleg csak eltűnik az Auros jelzés. Gigabyte-ék eddig is fos, szándékosan elcseszett hűtéseket raktak az AMD kártyákra az NV ekvivalenseikhez képest lásd: kétventillátoros Vega kártyák, kétventillátoros 390-ek stb... -
FLATRONW
őstag
válasz
füles_ #33256 üzenetére
Én a problémát nem értem. A gyártók adhatnak ki AMD-vel szerelt kártyákat is, csak nem a játékos terméknév alatt. Semmiben sem éri veszteség a vásárlókat. Legfeljebb azokat akik el is hiszik azt, hogy a "gamer" kártyák alkalmasabbak a játékra. Az ilyeneket pedig nem fogom sajnálni, mert szegények kénytelenek voltak NV-t venni.
-
füles_
őstag
válasz
->Raizen<- #33255 üzenetére
-
füles_
őstag
válasz
huskydog17 #33251 üzenetére
A Gigabyte elég nevetségesen regált arra a kérdésre, hogy miért nem kapta meg az RX 580 Gaming Box az Aorus jelzést.
ComputerBase asked Gigabyte why the model with Radeon RX 580 is the only in the series which does not come with the "Aorus" gaming branding. The manufacturer states that the product is not gamer focused. This however is inconsistent with the product page, whose headings are "Turn Your Ultrabook to Gaming Platform" and "Upgrade the Game Experience".
forrásNem gaming fókuszú, mikor a nevében is szerepel, hogy Gaming Box. Erre csak annyit mondok, hogy lol.
Innentől kezdve én ha tudom kerülöm a GPP tagjainak termékeit minden fronton az NV-val együtt, nem vagyok hajlandó olyan cégeket támogatni, akik a vásárlóik ellen vannak.
-
Televan74
nagyúr
válasz
huskydog17 #33251 üzenetére
Ezért is vettem most Sapphire -t.
Csak azt nem tudom hogy a sok garanciás AMD -s Gaming és Gaming X -el mit fognak kezdeni.
-
válasz
huskydog17 #33251 üzenetére
Baromi "nehéz" döntés lehetett, amikor kb el sem adtak radeont, a geforceokhoz képest.
Valszeg az AMD-t is pont ennyire érdekli, amíg viszik a cuccot bányászni. -
huskydog17
addikt
válasz
füles_ #33250 üzenetére
Bizony elkezdődött:
Third-party GPU manufacturers have removed the ‘gaming’ brand label from their AMD graphics cards
Gigabyte és MSI már eltüntette az AMD kártyákról a saját gaming bandjüket. Az MSI konkrétan törölte a termék felhozatalból az összes Gaming típusú Radeon-t.
Ez így elég nagy övön aluli ütés lesz az AMD-nek ha még az ASUS is ezt fogja tenni.
-
Z_A_P
addikt
válasz
->Raizen<- #33246 üzenetére
szar amd
-
->Raizen<-
veterán
Felment az uj game ready driver eredmény: Multi lobbi be se tölt és már kilép az asztalra a gép. forza 7 -ben
-
wjbhbdux
veterán
Oculus hardware report [link]
GPU Manufacture Distribution
NVIDIA 92.2%
AMD 7.8% -
carl18
addikt
Hello! Beleolvastam az eddigi témákba és hát mondjak az érdekes jelenség van manapság a pc piacon.
Szóval volt a Crysis 1 és például ott igen hatalmas különbség volt low és Very high beállítás között. Teltek az évek és ahogy egyre több konzol port lett. Például az Alan Wake a legjobb példa erre, low és high között én meg meg mondta van-e különbség. Viszont az fps látványos tudott csökkenni ....hehe
Ahogy teltek az évre egyre több pocsék félkész játékot dobtak piacra, amik gyakorlatilag ki se használták a hardverekben lévő rejtett potenciált.
Manapság mindent megírnak konzolra ahogy tudnak, aztán onnan portolják pc-re.Ezért tartok ott hogy I5-3470/8GB DDR3/GTX 1050 2G kombóval tolom és egy darabig nem is váltok.
Például ott a Far Cry Primal is, azt is High-on játszom felvétel nélkül átlag 55-60 fps-el fút a játék.
Ott is kipróbáltam Very High és a Ultra beállítást, én kajak azt éreztem a legnagyobb változás hogy csökken az fps. De mivel nekem fontos hogy 50 felett legyen a Frame Rate ezért High-on tőkéletesen el vagyok.
Semmi extra élményt nem nyújt a nagyobb grafikai beállítás.
Itt a GTX 1050 Far Cry primal videó, shadowplayal vettem. [link]Manapság is inkább Sleeping dogsot, Xenoverse 1-2-őt. Crysist, GTA 4-et és ehhez hasonló játékokat tolok.
Még a Ac syndicatet toltam végig nem rég.Több ok ami miatt nem fejlesztem cserélem a gépem.
Leírok ezek közül párat.
Az egyik legnyomosabb ok hogy nincs olyan játék ami kajakra érdekelne és megéri érte gépet fejleszteni.
A jelenlegi gépemen is minden elmegy nekem élvezhetően, néha-néha nézzem a játék felhozatalt. De egyszerűen hát mit mondjak nincs olyan játék amire azt mondom ezt tutira ki kell próbálnom.Másik tényező hogy a ram árak és a vga árak is elég szépen felemelkedtek, kész vagyont ki kell adni egy kis ddr4 memóriáért. Én meg nem fizettek valamiért többet ha tudom nem ér annyit.
A másik nagy gond, hogy manapság a legnagyobb gondom hogy nem arányos a hardver ereje a grafika nővekedéssel. Azért ha olyan különbség volna mint régen annak idején a Crysis 1-nél , akkor igen brutális látványvilágot hozhatnának létre. Az a gond manapság nagyon lelassult a fejlődés, és nem igazán hiszem hogy ez változni is fog.
Itt a régi GTS 450 kártyám, ami közel 8 éves és a maga idejében se volt csúcs kártya. Az Unreal 4 Tech Demoja aránylag jól futott vele 1280X1024-ben. [link]
Azért ha arányosan nézzük elvárnám hogy a GTX 1070-1080-as kártyákra ilyesmi szintű grafikájú játékok jelenjenek meg. Jól van az hogy csúcskártya, de ha a 4K az egyetlen lényeges előrelépés akkor eleve gáz -
Raymond
titán
válasz
->Raizen<- #33236 üzenetére
Azert a ket proci nem ugyanaz, hiaba 4/4 mindketto. Egy Sky/Kaby kategoriaju proci valami DDR4-2133+ RAM-al elviszi a jatekot siman meg ha 100%-ot is mutat a CPU kihasznaltsag, Egy eleve lassabb Ivy szinten lassabb DDR3-al mar problemasabb lehet.
Szerk. Van egy direkt a 4/4 teljesitmenyre erre keszult HUB video: [link]
-
s.bala31
őstag
Szerintem a játékok grafikai fejlődésének megtorpanását a konzolok elterjedése okozta. Minden nagyobb stúdió elsősorban konzolra fejleszt, aminek ugye jóval gyengébb hardvere van mint egy gamer pc-nek. Sajnos manapság már nem vállal be egy cég sem olyan szintű grafikai ugrást mint anno a crytek mert pc exkluzív címmel biztos bukó a projekt.
-
s.bala31
őstag
válasz
->Raizen<- #33223 üzenetére
Ac: origins nálam kifektette a régi i5 3570-et ultra, vhq beállításon. Olyan volt mint egy képregény.
-
#00137984
törölt tag
A kialakult PC játékgép krízisnek egy nagy része vetithető a játékfejlesztőkre és a hardvergyártókra. DX9-es időkben még javában a Nintendo és PS1 konzolokon toltam a játékokat. Aztán a felbontás és grafika minősége a PC-n meghaladta a konzolszintet 1024x768 felbontásban. Jó játékokat toltam (Jedi Academy 1-2 és Tomb Raider, DooM 3) az ATI Radeon HD3850 AGPX8 kártyán. DX10 és a korai DX11 időszakom a legjobb emlékeket őrzi a HD4850-től és HD6850-ig. Szerintem ezidáig tartott a játékélmények felfokozása és a látványvilág játékról játékra ámulatba ejtett. Ez úgy a HD7850 és a Battlafield 4 idejéig tartott. Utána már csak évenként egy két cimre volt érdemes fejleszteni és valamikor ez sem hozta ámulatba a játékost. Egyre több optimalizálatlan játékot adtak ki és a hardverek fejlesztése toporgásba ment át. Ez mostanában kezdett javulni, de a játékok az utóbbi pár évben egyre kevésbé nyújtottak olyan játékélményt amire azt mondanánk: Ezért megérte! Egyre többet fejlesztgettünk, de a benchmark eredményeimen kivül semmi javulás nem történt. Tomb Raider, Witcher és Assassins Creed folytatásokban találtam értelmet, miközben a fejlődés inkább a konzolokon indult meg. Érdemes lehet egy következő konzol generációt megvizsgálni majd közelebbről. Grafika, MI és a játék fizika mennyire erősődik meg majd a konzolos játékokban, és ezt a PC-n tudják majd hozni és ennek mi lesz az ára.
-
Shing
őstag
A bányászat miatt most tényleg fent vannak az árak... De úgy látom van egy régebbi csúcsgéped, ami igazából mindenre elég lehet. A videokártya is már 5 éves, ahhoz képest elég jó minőségben tudja a mai játékokat futtatni. A proci még régebbi és ha 4Ghz-n ketyeg gondolom nem sok játék megy 30FPS alá, ami ennyi idő után nagy szó.
Sohasem lehetett ilyen régi hardverekkel játszani és ennek kell örülni kell sztem, a csúcshardverek pedig le vannak tojva, ahogy itt is beszélték, nincs is játék ami okot adna a vásárlásukra.
-
do3om
addikt
válasz
#00137984 #33222 üzenetére
Én már az adatlapon lévő konfignál kiszálltam.
Bár én nem csak a játékot toltam hanem kinézet, tuning, valami bütykölés mindig akadt a gépen, de valahogy nincs már hozzá kedvem, pénzben is egyre többet kell rá szánni hogy élmezőnyben legyél, régen azért nem így volt. Drága volt de szerintem ennyire nem mint most. (nem csak VGA árakra gondolok).Bár ez is nézőpont kérdése, kerestem 60e-et vga meg volt 90e (csúcs), na most keresek 250-ert de 350-et igen csak sajnálnám kiadni, sőt eszembe sem jutna. 1gb ram szintén több volt mint a havi fizu corsair xms pc4000 2x512MB ha jól emlékszem-ez volt talán a csúcs közelében. Viszont arányaiban olyan gép mint akkor bőven millió felett lenne.
Szóval lehet csak simán elmúlt mert arányaiban ugyan ott lennék -
->Raizen<-
veterán
válasz
#00137984 #33222 üzenetére
Nem vagy jatekszer ha esszel elsz es nem ugrasz bele minden uj genbe es hajlando vagy egy ket kapcsolot ultrarol lejjebb venni.
Abu is mondta ac originshez kell majd a 8 mag mert nagy lesz a latotavolsag meg a hangmotor komplex lesz meg elfogy a 4 mag alatta aztan megsem igy lett... -
#00137984
törölt tag
A rengeteg PC-s gamer hardverre elköltött pénzünk tünik el. Fejleszthetnék én még nyolc magra és még több RAM-ra, na meg még újabb Nvidia-ra... Minek? Nem látom a fejlődést, hogy haladnánk a Next Gen korszak felé. DX12 meg a Win10 sem azt az elvárható szintet hozta. Ez a gaming PC már egy süllyedő hajó. Miközben a mentőcsónakokban van elég hely. A következő konzol generációkba érdemes lehet beszállni, vagy kivergődni a szárazföldre és felhagyni a játékkal. Játékszerek vagyunk mind.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
huskydog17 #33214 üzenetére
Maximum ha a fejlesztők elmondják. A Wolf 2-nél és a Doom esetében elmondták.
Egyébként akármelyik motor képes akármennyit kezelni, az az igazi kérdés, hogy milyen gyorsan. Az id tech 6.5 sebessége kétmillió rajzolási parancs/másodperc. Ez úgy nagyjából a Nitrous szintje. A többi motor a közelében sincs ennek, emiatt nem igazán csinálnak a játékok többségében 10k rajzolási parancsnál többet per frame. Ha úgy mennének, mint a Wolf 2, akkor nem érnének el a mai hardverek játszható sebességet. Az új Dunia erősít erre, de ott sem lesz annyira sok rajzolás, mint a Wolf 2-ben, mert a limit inkább a háromszögek számától fog keletkezni, de az tény, hogy a Far Cry 5 a valaha készült, legtöbb rajzolási paranccsal dolgozó Ubisoft játék lesz, tehát zárkóznak fel a többiek is.(#33216) Zsébernardo: Attól, hogy van nyolc magod, még nincs kihasználva a hardver. Neked ehhez egy olyan motorral kell előállni, ami tényleg skálázódik, és ez nagyságrendekkel nehezebb feladat, mint régen volt.
Lényegtelen, hogy mi számít alapkövetelménynek, ha a gyakorlatban ebből probléma van. Még az id software is az id tech 7-nél fog igazán koncentrálni a processzor optimális kihasználásra, a mostani motorverzióban nincs meg ennek az alapja. -
->Raizen<-
veterán
Tobbnyire specifikusan egy ket effekt zabalja be a vgat. Nfs paybackban pl az arnyek meg a soft shadows, crysis 2 ben a viz alatt is mukodo meg targyakon sokszoros retegben mukodo tesszalacio peldaul. De ezt sorolhatnam meg sokaig. Crysis 3 ban a geometria meg egy ket effekt. Lejjebb veszed a reszletesseget egyszeruen nem latni a kulonbseget. Under the hood magic. Mivel eleg sokat trukkoznek foleg nv parti jatekoknal en ezt meguntam hogy szopok amdvel. De most forditva is igaz ez a szopoag. Lasd forza 7 wolfi 2 meg meg par komolyabb amd kvazi exkluziv cimnel. Mit lehet tenni? Kell egy nv es egy amd vga is
-
do3om
addikt
-
#00137984
törölt tag
válasz
huskydog17 #33214 üzenetére
Crysis a maga idejében nagyot mutatott és a DX10 terjedésében jelentős szerepe volt. Gears of War szintén ez a vonal volt. Most DX12-re a Gears of War 4 játéknak kellett volna ezt meglépni (...vagy a DooM-nak). Én ugyan nem játszottam ezeket a játékokat, de ettől grafikában jobbat is tudnak. Vajon ennyi az összes amennyire képesek PC-n, mert konzolon van ezeknél jobb, látványosabb grafika.
-
#00137984
törölt tag
Most még egyszerűbb a helyzetük. Egy mostani középkategóriás konfigra optimalizálni a játékokat nem jelenthet gondot... Ha csak nem akarnak elég pénzt, időt és fejlesztőket alkalmazni ezért. Ilyen jó PC-s hardverek eddig még sosem voltak, mert a 4-6-8 magra és 8-16GB RAM-ra, meg a 8GB VRAM-ra minden számitási kapacitás elég lenne FullHD vagy 1440P felbontásig. Nekem az Intel i5 CPU-m 4GHz-en megy, amikor néhány éve 1-2 magra alig tudtak ekkora órajelet. Egy szálra elérhető teljesitmény viszonyban is fejlődtek, és mára a párhuzamos munkavégzés a játékfejlesztésben alapkövetelménynek számit. Ha itt valami nem egyszerű az a fejekben van.
-
huskydog17
addikt
Azt valahol meg lehet nézni, van arról bármiféle publikus leírás, hogy melyik motor, illetve játék hány rajzolási parancsot használ? Csak azért kérdem, mert vannak olyan játékok, melyek szerintem szebbek, mint a Wolf 2, de gond nélkül működnek DX11-ben jó sebesség mellett.
Bár igaz, hogy a "szép" nagyon szubjektív, de érdekelne, hogy más motor és játék hány drawcall-t használ.#33211 ->Raizen<-: Szerintem rengeteg játék rég messze lehagyta látványban a Crysis első részét. Mára az a játék igencsak kopottas, csúnyácska. Az idő ugye megszépít mindent. Hirtelen több játékot is meg tudnék említeni, melyeknél tátva maradt a szám, pedig DX11-ben futnak. Na persze minden embernek más az ízlése és mindenkinek mást jelent a "szép".
-
Crytek
nagyúr
Aha, csak a konzolban IGP van és sokszor nagyítóval kell nézni az összehasonlító videokon miben szebb a pc...(3x drágábbért)
Bárcsak a pc-s ipar is ilyen lenne hogy van egy db "egység" abból lehetne több verzió gyorsabb procival gyorsabb vga val (akár direkt külön 30-60 +fps-hez méretem... Nos akkor pc-n is lehetnének olyan dolgok mint konzolon,mert nem kéne 678 milliárd féle konfigra optimalizálni hogy mindenen megmoccanjon az adott játék. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Régen sokkal egyszerűbb volt. Voltak egymagos processzorok, korlátozottan programozható és kifejezetten kismértékben skálázott GPU-k, ezekre kialakított API-k a maguk egyszálú feldogozáshoz igazított működési modelljükkel. De nem arra ment a hardverek fejlődése, hogy ma egymagos, de ~30 GHz-es procik legyenek, nem pusztult ki a GPU, de még csak nem is úgy fejlődött, hogy egyszerű legyen ezek kihasználása, és a hardveres változásokat igen nagy késéssel követték maguk az API-k is. Tehát effektíve semmi sem alakult úgy, hogy a fejlesztők számára egyszerű legyen az átállás, egyedül a konzolok jelentenek biztos pontot, ha a pénzről van szó, márpedig a pénz mozgatja ezt a piacot.
-
do3om
addikt
válasz
Crytek #33207 üzenetére
Pedig ha visszagondolsz pont így ment.
Jöttek a szebbnél szebb játékok és senki nem csodálkozott hogy ultra garfhoz az aktuális csúcs kell. Nem ment csődbe senki hanem istenítették hogy mit tudott kihozni a gépből. Akinek lassabb volt az lejjebb vette a szintet, vagy fejlesztett, motiváló erő is volt bőven, mert látható volt a különbség. Amikor még aktív voltam game területen, mindig az győzött meg hogy feltoltam magasabbra a setup-ot, lestem mekkora király de szaggatott, így jött az új vga.Szerk.
Ma viszont az a jellemfő hogy full HD mellet egy csúcs kari megy 150FPS-t maxon, miért? Mert a konzolon szükség van egy kb 30FPS-re és amikor ezt a játékot átviszik PC-re lesz belölle 150. A régi Far cray, Return to Castle Wolfensteineistein, Doom 3, Quake 3-4....... hogy futottak maxra rakva? Volt aminél vga generáció váltás után volt játszható fps és nem 100 hanem 40, a grafikán viszont ámultunk. -
->Raizen<-
veterán
válasz
TTomax #33199 üzenetére
A nfs payback is a hypeolt frostbyte motort tartalmazza. Na mar most az arnyek meg a lagy arnyek egyutt semmisiti meg a sebesseget foleg. Ilyen effektek amik alig tesznek hozza a kepi vilaghoz.. ez a szomoru. Mestersegesen feltornasszak a gepigenyt hogy el lehessen adni a 2-300k-s vgat is.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #33207 üzenetére
A Cryteknél az ott dolgozó szakemberek voltak a technikailag képzettek, akik többsége már az id Software-nek, vagy a Sony ICE Teamnek dolgozik.
Egyébként brutális only PC játékhoz is kell egy motor, aminek a fejlesztésre rendkívül sok idő. Vagy licencelni kell a Nitrous 2.0-t, de az elég drága. -
Crytek
nagyúr
Szerintem meg nincs köze a konzoloknak hozzá..
Mindenki látja és tudja hoyg az erősebb úgye jobb és szebb dolgokra képes. LEHETNE ám only pc-re is fejleszteni arckaparóan brutális játékot ami only 1080Ti-n moccan meg és ott is csak 30 fps-el... Ja de euz a cég egy ilyen game után csődbe menne...... na ez itt a gond. Nincs piaca.Semmi egyéb oka nincs. Lásd Crytek mire ment vele ,hogy anno ők voltak a "techcsászárok" nem fejlesztenek már szinte semmi értelmeset és minden évben előjön a csődközeli helyzetükről a hír....
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
TTomax #33204 üzenetére
Az AI az egy külön problémakör, ami nem igazán független a grafikától. A problémát az adja, hogy ha az AI komplexebb lesz, akkor az nagyobb számítási teljesítményt igényel. Jelenleg nincs egyetértés abban, hogy ezt a hiányzó erőforrást honnan vonjuk be. Például az Oxide Games szerint a GPU lenne az ideális erre, ami nekik lehet, hogy így van, mert ezek a szörnyeteg lapkák a sokezer szállal marha jók az útkeresésében. Aszinkron compute-ban megoldják a számítást, amikor éppen nem a shaderek dolgoznak, és kész, meg is van a komplexebb AI. A probléma, hogy ehhez az aszinkron compute miatt mindenképpen explicit API kell, tehát addig nem lehet bevetni, amíg a DX11/OpenGL API-t el nem hagyja egy játék. A másik lehetőség, hogy maradni kell a CPU-nál, és a Bethesda/id Software is ezt vallja, így az id tech 7 motor már átalakítja a szálkezelést, hogy jobban ki lehessen használna a processzorok magjait. A probléma ezzel, hogy az efféle, extrém párhuzamosságra kigyúrt rendszerek nem igazán kompatibilisek az DX11/OpenGL API-k dizájnjaval, tehát addig nem lehet bevetni őket, amíg a játékban ott vannak a leképezők a legacy opciókhoz. Tehát irány és ötletek vannak, de akármi is lesz, csak akkor vethetők be, amikor a DX11/OpenGL már a múlt.
A környezet rombolhatósága is ugyanitt tart. Egyszerűen a processzor erőforrásának zömét szimpla ellenőrzésekre költi, amelyek ráadásul nem csak erőforrást vesznek el, hanem megakadályozzák a párhuzamosítást.
-
TTomax
félisten
válasz
Kolbi_30 #33203 üzenetére
Igen,ebben van valami.Viszont azért az emberek nem hülyék.Annyira nem mint sokan gondolják,mert azt látják ök is ha egy környezet rombolható,vagy egy játék szép.Az AI-t is lehet konfigurálni,erre való a játék nehézségének beállítása.A rombolható környezet ott volt már a 2007es Crysisban,vagy a BFBC2ben meg még sorolhatnám.Azóta csak visszafelé fejlődünk,és az emberek azért még ha hülyék is de nem vakok.
-
Kolbi_30
őstag
válasz
TTomax #33199 üzenetére
A probléma ott van, hogy a játékokat az átlag embernek készítik..így ha AI fejlesztés lenne, akkor menne a sírás..mert az átlag annyira a béka segge alatt van agyilag, hogy az elképesztő. Ha pedig a gépigény csökkenne ami megoldható lenne az új apikkal, akkor még nem venné senki hardvert, évente ez még a gyártók miatt nem megy...
Ennyi az egész, lenne fejlődés csak a vásárló birka, a másik oldalról meg jönnek a pénzek dobozba, hogy ezt tedd bele mert akkor a következő szériával jól fog menni a jelenlegi el még kevésbé...
Na Battya ezért nincs fejlődés, mert sok az ostobák szar a gamerek közt, meg mert a kiadók/studiak le vannak fizetve.. -
TTomax
félisten
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
->Raizen<- #33198 üzenetére
Ezek komplex hibák. Okozhatja a program, az adott Vulkan implementáció, vagy az adott hardver is. Amíg nem vizsgálják meg a fejlesztők, addig nem igazán tudni, hogy ki hibázott. Én ilyet nem tapasztaltam, de ugye a Wolf 2-nél ennek eleve nincs sok jelentősége, mert az AMD más kódokat futtat, mind az NVIDIA, tehát lehet, hogy pont az NV-re írt kódokban van a bug.
(#33199) TTomax: A több rajzolási parancs több grafikai objektumot jelent. Alapvetően minden dolognak a számítása, amit a kijelzőn látsz egy rajzolási paranccsal indul, minél többet tudsz ebből kiadni, annál több dolog jeleníthető meg a kijelződön. Leegyszerűsítve ez a lényeg. Ezért ugrott a Bethesda 1k-ról 30k-ra a Wolf 2-nél. Persze az OpenGL miatt overkill lett végül az eredmény, de megoldották azzal, hogy lelőtték az OpenGL-t.
(#33200) darkhorse: Igen. Bármi ami a megjelenítőn látható az egy rajzolási parancsból születik. Háromszögek, árnyékok, effektek, stb-stb. Minél több rajzolási parancsot lehet kiadni, annál részletgazdagabb lehet a végeredmény.
Pedig vannak a Wolf 2-ben aranyos dolgok. Technikailag a játék számokban 30k draw/frame, 6 millió háromszög/frame. Különleges benne, hogy a köd egységesített volumetrikus megoldás, vagyis minden fény, árnyék, akármi kölcsönhatásba lép vele. A vízfelszín is tesszellált, ami egy compute shader old meg aszinkron compute-on keresztül, és minden vízzel történő kölcsönhatás hullámokat generál a víz felszínén, amely hullámok újabb hullámokat generálnak amikor visszaverődnek az egyes felületekről és egymásba ütköznek. Ez is egy compute shader aszinkron compute-on. Ezek ilyen technikai trükkök, amelyek igazából relatíve számításigényesek, de mivel úgyis aszinkron compute-ban futnak, így belerakták, mert az aszinkron feldolgozás miatt olcsók.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Padavan firmware
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Mini PC
- Gitáros topic
- Milyen pendrive-ot vegyek?
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Svájcban bukkant fel egy Berlinbe készülő HMD
- World of Tanks - MMO
- További aktív témák...
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- Apple iPhone SE 16GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- DELL PowerEdge R630 rack szerver - 2xE5-2650v3 (20 mag / 40 szál, 2.3/3.0GHz), 32GB RAM, 55992Ft+ÁFA
- HP ZBook Firefly 14 i7-1165G7 32GB 1000GB 14" FHD magyarbill 1 év garancia
- Bomba ár! Dell Latitude E5450 - i5-5GEN I 4GB I 500GB I 14" HD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft.
Város: Budapest