Hirdetés

2024. április 16., kedd

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#25001) Ren Hoek válasza schawo (#24997) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Pontosan ez jutott eszembe nekem is... Annyira unatkozik a nép, hogy 390 vs 970 teszteken marakodnak, meg hogy a 390 valójában nem is fogyaszt sokat, meg a 970 kamu TDP stb stb... ezek őslények már. Kihalt dinófajok... ahhoz képest, hogy 1070 és 1080 és Titan P ellen még egy kézzelfogható bejelentés sem érkezett kb. Karácsonyra csak ennyit vártam. Egy dátumot Vegára..

... bepattintottam egy zöldet, 1070..., probléma nélkül minden vajsimán fut és ez tényleg halk cucc ...szigetelni sem kell hozzá a házat 10 réteg army grade titánszálas üveggyapottal :P Persze majd 1.5 év múlva ennél is 10%-al jobb lesz az adott kor Vegája olcsóbban, mert rágyorsult utólag...és akkor majd lesz téma az akkori VS topicba :))

[ Szerkesztve ]

(#25002) távcsőves válasza Ren Hoek (#25001) üzenetére


távcsőves
senior tag

Erre mérget vehetsz! ;] NA, de már fél éve megtehetted volna ezt. Annyira vártad a 480-at, hogy érezni lehetett ebből NV lesz. Ne haragudj.

[ Szerkesztve ]

(#25003) keIdor válasza Ren Hoek (#25001) üzenetére


keIdor
titán

Igen, csak mint utólag kiderült, nem jó Doom alá. Én nem is értem hogyan vitte maxon a 980Ti annak idején, mikor kivittem. Lehet csak képzelődtem.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#25004) cyberkind válasza keIdor (#25003) üzenetére


cyberkind
félisten

Mi nem jó a Doom alá? Nálam a 970 is simán vitte fullon, természetesen a vram miatt a nightmare árnyék nem volt.

(#25005) Keldor papa
Ja így megvan. :D

[ Szerkesztve ]

Paranormal Cocktivity

(#25005) keIdor válasza cyberkind (#25004) üzenetére


keIdor
titán

12GB alatt nem jó alá az nV: [link]
Irónia... :P

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#25006) Ren Hoek válasza távcsőves (#25002) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Az, hogy októberre szólt a Vega pletyka... vagy bármilyen "erősebb" AMD pletyka (Polaris refresh), az azért elbizonytalanított pár hónapra... Nehezen barátkoztam meg a 137K-s VGA árával...
...de már úgy vagyok vele, hogy nem érdekel. Ezekkel a játékokkal úgy is kb egyszer fogok játszani, és azon kis idő alatt (szabadság+ hétvégék) legyen már az elérhető legjobb, legkevesebb szöszöléssel a beállításokkal. Nekem mindig is középkategóriás kártyáim voltak, és beleuntam abba, hogy leveszek valamit, juhé 60-80 FPS, aztán valami irreálisan terhelő részen meg bezuhan és szaggat... jó akkor még ezt is, meg ezt is kikapcsolom, na akkor meg mindenhol bőven 60 felett, cserébe azért áldozat.

Valahogy így kényelmesebb és nyugisabb figyelni a híreket és a VS topicot :))

Sokat gondolkoztam így kb mi az a kártya amivel cserére lehet buzdítani az 1070/1080 usereket (akikből rengeteg van)... hát nehéz lesz. Nagyon nehéz. Amíg nem lesznek nyilvánvaló hátrányai DX12-ben Vulkanban, meg GPUOpen dolgokban, addig nem fognak cserélni.

... szerintem 2017-et nyugodt tempóban kihúzza még az NV a Pascallal, és árcsökkentésekkel. Netán egy Pascal refresh magasabb órajelekkel és mégjobb fogyasztással?

[ Szerkesztve ]

(#25007) Milka 78 válasza keIdor (#25005) üzenetére


Milka 78
nagyúr

Aham...nincs több kérdésem :DDD

(#25008) füles_ válasza Ren Hoek (#25001) üzenetére


füles_
őstag

... bepattintottam egy zöldet, 1070...

Címlapra vele!Szerintem jobban örülök neki, mint te ;]

Viccet félretéve, használd egészséggel! :K

[ Szerkesztve ]

(#25009) Abu85 válasza keIdor (#25005) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Esetleg értelmezzétek is, hogy mi van oda írva. A grafikát a Doom alatt nem ti állítjátok be. A motor bármikor felülbírálhatja a textúrarészletességet. Ha mindig maximális részletességű textúrabetöltést akartok Vulkan alatt, akkor AMD-n 8 GB, míg NV-n 12 GB VRAM kell. Ha ez nincs meg, akkor a mozaikok egy része nem lesz maximális minőségűre kikódolva, illetve lassan töltődhetnek be.

A jövőben ez teljesen általános lesz. Egyszerűen a textúrarészletesség annyit jelent, hogy ha van elég memória és elég számítási kapacitás a virtuális textúrarészletességet kikódolni, akkor betöltheti a maximum részletességet. Ha nincs, hát akkor nem tölti be. Nem fogja megkérdezni futtatás közben, hogy neked jó lesz-e a fal textúrája egy szinttel alacsonyabb minőséggel. Észre sem fogod venni a különbséget.

Az NV-n sincs igazából semmi gond. Nem hardveres hibáról van szó, hanem egy szoftveres problémáról. Ahhoz, hogy az NV-n is jobb legyen az allokáció hatásfoka szükség van az NV_dedicated_allocation kiterjesztés használatára. Ezt már használja az ID tech 6, csak a Doom Vulkan leképezőjébe nem portolták vissza, és valószínűleg nem is fogják már. Elsődlegesen nem az extra memóriahasználat az aktuális verzióval a gond, hanem az, hogy NV-n 3 GB a minimum VRAM igény, míg AMD-n elég 2 GB is. Valójában nem használ több hasznos adatot a Doom NV-n, csak valamiért sokkal töredezettebb lesz a memória a futtatás során (és ez nem csak kevés VRAM-nál számít, hanem soknál is, tehát a töredezettségből eredő hátrány megmarad 8-10-12 GB-on is). Ezt a töredezettséget lehet kezelni az NV_dedicated_allocation kiterjesztéssel. Elképzelhető, sőt, kifejezetten valószínű, hogy ezen lehetne mit reszelni a Vulkan driver oldalán is, de ahhoz nagyon mélyre kellene menni, így az NV jobbnak látta ezt a kiterjesztést, mivel ha dolgoznak is rajta, az hónapokat fog igénybe venni, addig pedig 10 Vulkan játék is jöhet ugyanazzal a problémával, ami a Doomban felütötte a fejét. Szóval a kiterjesztés inkább egy gyorsfix.
Persze az egészben nagy szerepet játszik az is, hogy az ID-nek ez az első Vulkan projektje, tehát nem veti még szét őket a tapasztalat sem. De mondjuk az NV-t sem az explicit UMD-k tekintetében, tehát az egész még nagyon tanulási szakaszban van. Az AMD-nél sem dolgoznak okosabb programozók, csak az ottani emberek két évvel korábban tesztelhették ezt az irányt, mint az NV programozói. Ez azért számít. Pusztán az időelőny miatt sokkal jobban átlátják ma, hogy milyen rutinok működnek, és melyek tűnnek jó iránynak, de valójában zsákutcák. Utóbbit is csak azért tudják eldönteni, mert két év alatt kipróbálhattak pár zsákutcát, míg mondjuk az NV élesben fut bele ezekbe, amiből nem lehet gyorsan kijönni és jöhetnek a gyorsfixek kiterjesztésekkel. Ha mondjuk az AMD-nek nem lett volna Mantle, akkor most ők is belefutnának ezekbe a problémákba, mert hiányozna a tapasztalat. Talán ugyanolyan gyorsfixekkel dolgoznának ők is a problémás UMD réteg javításáig.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#25010) V!ck válasza Abu85 (#25009) üzenetére


V!ck
aktív tag

"A motor bármikor felülbírálhatja a textúrarészletességet."
Ebben a videóban esetleg erről lehet szó?

Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.

(#25011) Abu85 válasza V!ck (#25010) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Félig. Abban a videóban az látszik, hogy a kikódolás lassú GeForce-on. De ez például attól is lehet, hogy a teljes részletességre történik a kikódolás, ami nyilván lassabban van meg, mint az alacsonyabb részletességnél. Természetesen amellett, hogy a motor igyekszik jól dönteni nem mindig dönt jól. Nagyon komplex a virtuális textúrázás az ID tech 6-ban, és ez okozhat kellemetlenségeket.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#25012) TTomax


TTomax
nagyúr

Tehát gyakorlatilag az összes Doom teszt kuka. :DDD Tudtam én,hogy kell nekem a Titan X...

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#25013) Abu85 válasza TTomax (#25012) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Azzal nincs gond, ha a textúra részletessége nem egyezik meg a tesztek között. Ez csak a VRAM-ra vonatkozóan terhelés, valójában az elvégzendő számítás ultra low és ultra high textúrák mellett is pontosan ugyanannyi.
Ma már nagyon sok játékban a motor "intelligens" streaming konstrukció. GoW 4, Dishonored 2, Shadow Warrior 2, Titanfall 2, Just Cause 3. Ezeknél hiába állítod be a textúrarészletességet a motor azt bármikor felülbírálhatja, ha nincs elég VRAM. És nem fog megkérdezni róla.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#25014) FLATRONW válasza Abu85 (#25013) üzenetére


FLATRONW
őstag

A teszteredmények nem összehasonlíthatóak, mert nem ugyanazt a minőséget kapjuk.

Egyébként melyik verzió volt a 480-ból? A 8 GB-os vagy a 4 GB-os? Elég fura lenne, ha a 8 GB-os verziót mutogatnák ilyen pop-up teszteknél, miközben a másik oldalról 3 és 3,5 GB-os kártyák vannak tesztelve.

(#25015) V!ck válasza Abu85 (#25013) üzenetére


V!ck
aktív tag

Azt mondtad, hogy Radeonon 2gb vram a minimum Doom vulkan alatt. Az létezik, hogy annyira minimum, hogy kevés is?
A problémám a következő (volt) : R9 380 2GB, Doom, Vulkan, ~medium settings, kis tereken 70-110fps, nagy területeken bezuhant 24-26 fps-re, bármit csináltam. Low-med-high (nem csak a textúra) beállítások alkalmazása esetén sem változott semmi, nagy területeken koppra ugyanúgy bezuhant 24-26 fps-re (mindig ugyanott, ugyanúgy álltam meg, úgy ellenőriztem). Szűk folyosókon, kis területeken szépen kijöttek a beállítások közötti fps különbségek. Mondhatná itt bárki, hogy "mert az FX", de nem lehet cpu limit, hiszen most RX 480-nal nem ugrok be 90 fps alá sem, ultra beállításokkal :F

[ Szerkesztve ]

Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.

(#25016) Abu85 válasza FLATRONW (#25014) üzenetére


Abu85
HÁZIGAZDA

Mint írtam a számítás mennyisége megegyezik. Ugyanaz lenne az eredmény, ha megegyezne a textúrák részletessége. Ezekkel a modern stream rendszerekkel nem lehet mit kezdeni. Így működnek és kész. Még mindig jobb ez, mintha azt mondaná a játék, hogy közepes fölé nem helyezheted a textúrarészletességet.

Nem tudom a VRAM mennyiségét. Tőle kell megkérdezni.

(#25015) V!ck: Persze. A 2 GB ahhoz kell, hogy elinduljon a játék, és fusson valamennyire. De hogy élvezni is fogod, az nem biztos. 4 GB-tól már jó. Egyébként nem tipikus VRAM-para ez, hanem folyamatosan kikódolást kér a rendszer, és ez elveszi az erőforrást a többi grafikai számítástól.

[ Szerkesztve ]

Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

(#25017) FLATRONW válasza Abu85 (#25016) üzenetére


FLATRONW
őstag

Én ezt értem, hogy ugyanannyi a számítás. Már nagyon régóta nem számít, hogy milyen textura minőséget állítunk be, ha belefér a VRAM-ba, akkor max 1-2 fps a különbség.
Csak az a bajom, hogy régen ezzel senki sem törődött. A texturákat felnyomták maximumra és ez negatívan érintette a kevesebb VRAM-al rendelkező kártyákat. Pedig megtehették volna azt, hogy a textura részletességet minimumra veszik mindenhol, hiszen nem oszt nem szoroz. A végeredmény pedig abban az esetben más lett volna.
Pedig nagyon jól tették, hogy mindent maxra toltak, mert a vásárlók arra kíváncsiak, hogy maximum minőség mellett melyik a jobb.
Sajnos ezzel az önkényes módosítással annak a kornak vége van.
Lesz két hasonló teljesítményű kártya, csak ép a minőség nem lesz azonos. Az ilyen tesztek nagyon át fogják baszni a kevésbé hozzáértő vásárlókat.

[ Szerkesztve ]

(#25018) HSM válasza FLATRONW (#25017) üzenetére


HSM
félisten

"Az ilyen tesztek nagyon át fogják b*szni a kevésbé hozzáértő vásárlókat."
Pedig ez már nagyon rég így megy.
Én először a HD4850-esemnél találkoztam ezzel. Mindenhol azt leheettt olvasni, elég az 512MB-os. Először nekem is olyanom volt, aztán 1GB-s. Ehhez képest Crysis-ben minden zoomolásnál, vagy hirtelen fordulásnál akkorát akadt az 512-es, mint a huzat, plusz GTA4-ben is 10 másodperces lemaradásban rajzolódott körém a táj még viszonylag alacsony látótávolság melleltt is. Ehhez képest az 1GB-ossal utána vajsima Crysis-t kaptam, és a GTA4 jóval magasabb beállításon is azonnal körém rajzolta a világot. Igaz, emiatt paradox módon még némileg kevesebb FPS-em is lett. :C
Ahogy nézem, ez lassan 8 éve.... [link]

[ Szerkesztve ]

(#25019) V!ck válasza HSM (#25018) üzenetére


V!ck
aktív tag

Ezért vettem 8GB-os RX 480-at, soha többé nem spórolok a vram-on, az R9 380 volt az utolsó. Már nem játszom minden nap, sőt sokszor hetente sem, de ha megteszem, akkor nem random akadásokat akarok látni, hanem játszani szeretnék. Baromi idegesítő (volt néha), amikor hasítok 270-nel és mellettem nőnek ki a fák... vagy kilépek a 70fps-es épületből a 24fps-es Marsra Doom-ban :(((

[ Szerkesztve ]

Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.

(#25020) HSM válasza V!ck (#25019) üzenetére


HSM
félisten

Egyébként 380-ból tényleg gáz volt kiadni 2GB-osat, főleg, hogy az elődje is már 3GB-os volt. Azt nem volt szabad megvenni szvsz. Egy 270/7870 kaliberű kártyára még oké.

Amúgy bár egyértelműen látszik pl. az előbbi DOOM-os eszmecseréből, hogy sok játék tud mit kezdeni a 8GB-al, de nekem pl. teljesen jó a 4GB-os 290X, mert nem is játszom olyan játékokat, amik igényelnének többet. :D

Szerintem jól beosztva amúgy ebben az erő-kategóriában is elég sokmindenre elég a 4GB is.

Mindenképpen megnéznék amúgy erről valami részletesebb elemzést, pl. milyen képminőségbeli kompromisszum egy ilyen VRAM zabáló játékban, ha csak 4 GB ram van, nem 8.

[ Szerkesztve ]

(#25021) bivalyolo válasza HSM (#25020) üzenetére


bivalyolo
őstag

A 380 elődje a 285 volt, ami szintén 2 gigával jött ki. :K

"Let's agree to disagree!"

(#25022) füles_ válasza bivalyolo (#25021) üzenetére


füles_
őstag

285-öt kár volt kiadni anno.Csak egy rossz techdemo volt.Ha nem nyesték volna vissza az eredeti 384 bites GMC-t és megkapta volna a 3GB VRAM-ot akkor azt mondom, hogy oké.Így még az R9 280 is odaverte.
De talán még úgy is kár lett volna kiadni azért a kevés extra fícsörért amit a GCN3 magával hozott.Még fogyasztásbeli előnye is alig volt/lett volna (384 bit,3GB VRAM) a Tahitival szemben.

Egyébként igen.Sokan azt hiszik, hogy az R9 380/X is Tahiti GPU-ra épül.

[ Szerkesztve ]

(#25023) V!ck válasza HSM (#25020) üzenetére


V!ck
aktív tag

"nem is játszom olyan játékokat, amik igényelnének többet"

Erről ez a mondat jutott eszembe:
hehe :DDD

[ Szerkesztve ]

Egyszer azt hittem, hogy tévedtem, de tévedtem.

(#25024) imi123 válasza füles_ (#25022) üzenetére


imi123
őstag

Vigyázz mint mondasz mert a főnököd tunikán billent.
Abu-nak is 285-ös kártyája van. :)

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#25025) HSM válasza bivalyolo (#25021) üzenetére


HSM
félisten

Hát nem. A Thaiti csip GCN3-as utódja a Tonga, ami a 285-ön dolgozott, azt csak szépen átcímkézték 380-ra. A Tahitik pedig 3GB-al jöttek. :K

(#25022) fules:)): A vicc egyébként hogy bennük volt ugyanúgy a 384bites vezérlő, csak mégis inkább 256bittel adták ki. Sanszosan fogyasztási, és üzletpolitikai okoból.

(#25023) V!ck: Előbb utóbb lehet. :K Akkor majd váltok. ;)

[ Szerkesztve ]

(#25026) keIdor válasza HSM (#25018) üzenetére


keIdor
titán

Crysis Warhead HD4870 512GB után HD4890 1GB után ugyanezt tapasztaltam.

¡GLORIA A LAS PLAGAS!

(#25027) TTomax válasza Abu85 (#25013) üzenetére


TTomax
nagyúr

Az lehet,csak amit látsz az nem lesz ugyanaz!

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#25028) Egon válasza keIdor (#25026) üzenetére


Egon
nagyúr

Én kivártam Crysis-szal: az előző konfigommal ugrottam neki (i52500K, 8 GB RAM, GTX 560Ti), így abszolút jól játszható volt.

"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)

(#25029) szmörlock007


szmörlock007
aktív tag

Üdv:)

Vulkan alatt nekem egy 2 Gb-os r7 360-on simán futott 1920x1200-as felbontáson medium beállításokkal, nem fogyott el a vram.

[ Szerkesztve ]

(#25030) wjbhbdux


wjbhbdux
veterán

Frostbite 💜 Nvidia bemutató szerdán [link]

/s

(#25031) Valdez válasza wjbhbdux (#25030) üzenetére


Valdez
őstag

Na, ez is nvidiás lesz?

(#25032) Televan74 válasza Valdez (#25031) üzenetére


Televan74
nagyúr

Persze,hozzá dobják a szennyvörkszöt! ;]

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#25033) VTom válasza Televan74 (#25032) üzenetére


VTom
veterán

Remélem cserébe adják majd kártyához bundle-ben :K

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#25034) Televan74 válasza VTom (#25033) üzenetére


Televan74
nagyúr

Igen,majd a 1080Ti -hez. :U

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#25035) cyberkind válasza Televan74 (#25034) üzenetére


cyberkind
félisten

Annyit se ér ez a játék, úgyhogy mindegy de legalább szép lesz ha minden igaz. :D

Paranormal Cocktivity

(#25036) VTom válasza Televan74 (#25034) üzenetére


VTom
veterán

Az év biznisze lesz akkor :D

Everybody has a plan until they get punched in the mouth.

(#25037) imi123 válasza Televan74 (#25032) üzenetére


imi123
őstag

Hát valamivel meg kell fogni azt a játékot,különben ki vesz 1080Ti-t meg Vegát. :)

Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.

(#25038) távcsőves válasza Valdez (#25031) üzenetére


távcsőves
senior tag

Ha úgy sikerül, mint a The Division akkor kit kérdekel? Szenywörks leszopatja a saját táborát és kész.. ;] Az érthetetlenül lenézett RX 480 meg vígan eldorombol vele.

[ Szerkesztve ]

(#25039) Yutani válasza Valdez (#25031) üzenetére


Yutani
nagyúr

Ha úgy fut majd, mint a Battlefield 1, akkor teljesen mindegy, hogy nvidiás vagy sem, mert fHD-ban Ultra settings mellett egy GTX 970 vagy egy RX 470 is tökletesen vinni fogja 60 FPS felett.

#25038 távcsőves: Hogy jön ide a The Division? Mivel hogy az Snowdrop Engine, nem Frostbite.

[ Szerkesztve ]

#tarcsad

(#25040) távcsőves válasza Yutani (#25039) üzenetére


távcsőves
senior tag

Sehogy. Értelmetlen az egész, menjen azt kész. Nem mindegy hogy zöld vagy piros, 11 vagy 12? Amig szép és gyors.

Ttomax: igaz, elnézést, elengedtem magam életemben elöször évvége alkalmából, piától csak dől a hülyeség. Olvasni szoktam csak itt.

[ Szerkesztve ]

(#25041) TTomax válasza távcsőves (#25040) üzenetére


TTomax
nagyúr

Viszont ez a topic nem erröl szól...

★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"

(#25042) Malibutomi


Malibutomi
nagyúr

Uj honlap kerult fel:

http://ve.ga/

Countdown to the Vega Architecture Preview visszaszamlalo elvileg csutortok del korul jar le.

(#25043) schawo válasza Malibutomi (#25042) üzenetére


schawo
titán

Tech preview. Tehát valószínűleg semmi új nem lesz, csak pár olyan infó, amit már láttunk ezerszer leírva.

evDirect villanyautós töltőhálózat

(#25044) Puma K válasza Malibutomi (#25042) üzenetére


Puma K
veterán

Poor Volta? :D

Overclocker's dream hammm-hammm? :Y

"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘

(#25045) #85552128 válasza Puma K (#25044) üzenetére


#85552128
törölt tag

Lassan tényleg Volta hamm-hammolás lesz belőle...

(#25046) Venyera7 válasza schawo (#25043) üzenetére


Venyera7
senior tag

Biztosan lesz dia az ashes of the singularityról amiben 10fpssel jobb lesz a vega..

. ;]

[ Szerkesztve ]

(#25047) Televan74 válasza Venyera7 (#25046) üzenetére


Televan74
nagyúr

Tele lett a pelus, mi? :DDD

Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!

(#25048) Ren Hoek válasza schawo (#25043) üzenetére


Ren Hoek
veterán

Minimum egy Vega bejelentés kellene már, hogy hány SP lesz benne, fogyasztással (talán egy hozzávetőleges ár is?)... ez a counter már a népnek szól, nem? A népet meg nem érdeklik annyira már a technomantrák. Ezt már illene produkálni...

[ Szerkesztve ]

(#25049) #85552128 válasza Televan74 (#25047) üzenetére


#85552128
törölt tag

Ahhoz (fél év késés után) minden szempontból óriásit kéne mutatni :U

[ Szerkesztve ]

(#25050) #00137984


#00137984
törölt tag

Nekem most lett elegem az RX400-as szériából... de nagyon. :W Valami többet vártam, de ezen még az sem segitett volna ha RX480 8GB-ot veszek. GTX 1070 videókártyával most jobb lenne...? Nem is tudom. :N Witcher 3, Crysis 1 és 3 részét szerettem volna valamivel részletesebb grafikával kijátszani. A Crysis 1-et egy kis grafikai texture pack móddal felhúzni (engem sikerült), de esélytelen volt az RX470 4GB-os videókártyával. Mielőtt a videómemóriát kezdenénk kifogásolni vagy i7-et emlegetnénk, szerintem ez a Polaris 10 GPU volt ehez kevés... de nagyon. :F Most már a VEGA-n gondolkodom GDDR5 8GB videómemóriával és akkor talán ezek a játékok majd megfelelően fognak menni a gépemen. Mass Effect Andromeda most igy nekem megint határesetnek tünik ilyen videókártyákkal nekiállni játszani. R9 380 4GB után azért többet várna az ember, de ha nem hozta az elvárt szintet az sem, meg az RX470 legfőképp nem, akkor hova-merre tovább. 100ezer forint közeli videókártyák után úgyérzem át kell lépni ezt az árszintet, mert ez nem szórakoztató igy nekem. Ezért kerül a PC játék piac gödörbe, mert ilyen videókártyákkal nem tudják biztositani a jó szórakozásunkat. Ehez egy ilyen gépnek és videókártyának, meg hozzá egy jó drivernek elégnek kell lenni. Méghozzá legalább egy évig, és ha évente cserélgetve is kevésnek érzem, akkor ott gond van. Sorry ezért a néhány sor miatt, de muszály volt az éles kritikámnak hangot adnom. :)

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.