- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: Megint tahó voltam – SZEMÉLYISÉGFEJLŐDÉS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- MasterDeeJay: Alacsony fogyasztású házi szerver a korábbi projektekből összeépítve
- Argos: Adjátok vissza a netet! - szeretnék elaludni!
- hcl: Döglött tabletből wifis kijelző kókány
- Meggyi001: Nyilvános wc-k.....még mindig hiánypótló...
Új hozzászólás Aktív témák
-
TTomax
félisten
-
TTomax
félisten
válasz
füles_ #26995 üzenetére
Miért nem te szurtál be egy képet milyen jól megy a 480nak?Vagy én voltam?
Milyen válaszötletelés meg személyeskedés?
Mert valaki le merte irni az igazat?Vagy mást gondol a dolgokról,esetleg más a tapasztalata?Vázoljam a tényeket?Minden eladott 4 dvgaból 3 nvidia... ezek a tények...
-
füles_
őstag
válasz
TTomax #26994 üzenetére
Megint kezdődnek ugyanazok a körök. Értelmes válaszötlet elfogyott, ezért jön a mutogatás, a személyeskedés, meg a mindeféle kitalált felvetések.
Hol és mikor említettem, hogy az AMD csinálja jól?
Ha meg nem rám gondoltál akkor kérlek ne vetítsd le rám mások véleményét.
Ringatjátok itt magatokat álomba
Komolyan, mintha két különálló részre szakadt volna a világ és az egyik csoport kiabál át a másik oldalra... -
TTomax
félisten
válasz
füles_ #26993 üzenetére
Nem az amazon best selleröl beszélek.... de mindegy.Ringatjátok itt magatokat álomba,kompetens termék meg nincs,minden ugy van jól ahogy az amd csinálja,hiszen értenek ök hozzá.Aztán megy a csodálkozás,meg az urban legendek,hogy az nV pénzt töm, a kiadók zsebébe... hát nagyon nem mert nincs szüksége rá,igencsak kevés játékot támogatnak,nagyságrendekkel kevesebbet mint az elözö években.
-
TTomax
félisten
válasz
füles_ #26991 üzenetére
Amazon szerint minden 4 eladott vgaból 3 nVidia....a 1060 azért nem jó példa mert csak a 1070böl többet adnak el mint a 1060/480 együtt.... kaszál az nVidia nem is kevest...
A monitor trendek is kezdenek megfordulni,egyre többen vesznek 60Hz+ monitort,ehhez pedig nem ártana olyan vga aminem 60 hanem inkább 80-100fpst tud az akutális játékokban fullHDban.Mivel a Furyt már nem gyártják igy az amdnek nincs kompetens terméke már ide sem,nem beszélve az 1440pröl meg még ott is a 60Hz+ról.De hát az 580at kell polirozni,az most a fontos,a Vega ráér akkor ha már az nVidia teletolta a piacot.Mert teletolja,a 1080Tiket még ugy is megveszik hogy drágábbak 20-50fonttal mint az nV hivatalos MSRP,itt UKban ahol 3nap alatt kiszállitanák.Aztán lehet megint ámuldozni,hogy az nV rekord nyereséget könyvel majd el,meg hogy a DX12 nem terjed....
-
Petykemano
veterán
válasz
Euromail #26988 üzenetére
A kép, amit megosztottál azt bizonyítja, hogy a Far Cry Primal játékban Ultra, stbstb beállítások mellett az i5 3570K 4,2Ghz húzva jobban kihajtja a Fury X-et, mint a R7 1700. (3Ghz alap és 3.7Ghz-es turbó órajel)
A cikk nem arról szólt, hogy a Ryzen jobban kihajtja az AMD kártyákat.
Hanem arról, hogy hasonló teljesítményű AMD és NVidia kártyákat véve a Ryzen bottleneck lehet az Nvidia kártyának a driver működése miatt, az AMD driver viszont nem. És ugyanahhoz az nvidia gpuhoz egy intel cpu sem.
Akkor lenne tiszta a kép, ha az általad hivatkozott grafikonok mellé tudnánk tenni mondjuk egy 980Ti-t is ugyanezzel a két cpu-val meghajtva. És még akkor sem az lenne a cikk tartalma szerinti kérdés, hogy jobb-e a 980Ti+3570K, mint a 1700+FuryX, hanem hogy nagyobb különbség van-e a 980Ti-vel használt 3570K és 1700 között, mint a FuryX mellett használt 3570K és 1700 között.
Aztán az eredményből azt is ki kell szűrni, hogy a tesztelt program mekkora terhelést tesz az elsődleges program szálra. Mert ha sokat, az eleve bottleneckezheti az AMD drivert (DX11-ben) és akkor a két proci teljesítménye közötti különbség AMD kártya esetén inkább magyarázható az egyszálas teljesítménnyel.
Végülis eljutottunk a lényeghez: DX11-ben AMD GPU esetén az egyszálas AMD DX11-es driver okozhat CPU bottlenecket. Ha egyszálas teljesítményben jobb intel CPU-val hasonlítjuk az AMD cpu-t, akkor ezért maradhat alul. (Pontosabban ez attól függ, hogy a játék mekkora terhelést tesz az elsődleges szálra)
Nvidia kártya esetén pedig azért, mert az nvidia driver sokat kommunikáltat CCX-ek között és ez jelent bottlenecket.Mindkét esetben az intel CPU jön ki győztesen.
Szerintem így a cikkben található megállapítás nem mond ellent a grafikonodnak.(egyébként a tesztben nem RX 480 8GB-ot használtak?)
-
Euromail
aktív tag
válasz
Petykemano #26978 üzenetére
Ez mind szép és jó de ezért szeretjük a gyakorlatot az elmélet és benchmarkolgatás meg maradjon csak mesének.
FuryX teszt:
és jó a cikk :AMD Ryzen 7 1700 vs. a 5-year-old gaming PC, or why you should never preorder [link]
-
#45185024
törölt tag
válasz
Yutani #26982 üzenetére
Ne szidd nagyon a videós teszteket most mikor a Prohardver is Videós tesztert keres
Lehet ez a jövő .
Amúgy a Youtube nagyon keveset fizet ilyen 50 ezres megtekintés után, (5000Ft körül) ami jellemző a vidókártyás videókra ha csak nem vagy JayZ vagy Linus.
De még Wccftech is fenn van videókkal.
Bezzeg ha elvágsz egy kólát egy izzó késsel azt megnézik 10 millóan...
És ez most hogy a Mc D*n*lds és a C*c* Cola is kivonult a Youtube hirdetésből még elcseszettebb lesz.
Viszont arra remekül alkalmas a Yotube hogy ha kis munkával átvágod a magyar videóidat angolra is akkor nem egy pici országban leszel hanem világszerte ismerté válhatsz... a növekedés is egy túlélő stratégia. -
Yutani
nagyúr
válasz
Firestormhun #26981 üzenetére
Rohadtul unom már ezeket a f@sz jutyúb videókat, miért nem lehet cikket készíteni belőlük?
-
Firestormhun
senior tag
Jobban működik a Ryzen AMD GPU-kal?
-
#45185024
törölt tag
válasz
Petykemano #26978 üzenetére
Petykemano nagyon szépen leírtad ! Gratulálok !
Ezt így kellene mindenkinek látni, technikailag, nem jobb rosszabb lenézem a másikét, csak MÁS ÚT !
Az hogy ezt a technikai részt meg hogy tudják kamatoztatni más dolgokon is múlik.
Érdekes része hogy majd most a sok mag sok szál sokkal szélesebb elterjedésekor hogy fog ez hatni a játékfejlesztése. -
távcsőves
senior tag
válasz
Petykemano #26978 üzenetére
Mi nem teljesen? Amúgy spoiler az írásod, és legalább 2.5-er több időd volt rá, mint nekem.
PumaK. Gyönyörű ámokfutás volt, elsőosztályú. (Forum ON )
-
Petykemano
veterán
válasz
távcsőves #26964 üzenetére
Nem teljesen.
Azt meséli el, hogy az nvidia a fermivel vezette be a hardveres ütemezőt, de sokat fogyasztott, ezért a keplerrel váltott vissza szoftveres ütemezőre. Az AMD pedig a gcnnel váltott hardveresre és még nem adta fel.
Akkoriban a játékok csak 1-2 magot fogtak be beleértve a draw callokat is. Dx11 esetém az elsődleges programszál kezeli le ezeket. Az nvidia a civ5 példájából tanulva talált módot arra, hogy a szoftveres ütemező feladatait szétterítse a kihasználatlan magok között egy pici többletterhelés mellett. Így az nvidia driver több cput használ, de nem az elsődleges programszálat terheli, ezért az nem jelent bottlenécket. Ellentétben az amd esetével, ahol nem tudtak/akartak "trükközni" szoftveresen, mert hardveres ütemező van. Ezért minden draw call művelet az elsődleges szálat terheli.A pénz ott jön képbe, hogy ha akarom, lehet úgy programozni a játékot, higy az elsődleges szál tehermentesített (ez kedvez az amdnek), meg úgy is, hogy nem. Ez meg rossz az amdnek. Ez önmagában az nvidiának senem jobb, senem rossszabb.
Két dolog válroztatott a hélyzeten. Technikai értelemben persze. Az egyik, hogy a programok elkezdtek több szálat használni. És amikor a program már azokat a szálakat is befogja, amelyeket eddig.csak az nvidia driver terhelt, akkor ott is jelemtkezhet CPU bottleneck. Hovatovább ha az elsődleges szál tehermentesített, hogy az amdnek is feküdjön, akkor nvidia esetén előbb is jöhet CPU bottleneck, mert alapvetően az nvidia driver ezen tööbszálúsított működése több cput használ. Erről abu is sokat anekdotázott, csak sose magyarázta el így.
A másik dolog pedig a dx12, ami lehetővé teszi az összes programszálnak, hogy draw call műveleteket küldjön. Ezeket a gcn hardware ütemezője szépen kezeli is. Ezzel a az amd megszabadult az elsődleges szálhoz való kötődéstől és annak szűk keresztmetszetétől. Az nvidia driver viszont továbbra is több cput használ, mert a pöpéc ütemezés szoftveres és ezért hamarabb ütközik CPU limitbe. Abu erről is írt párszor, de akkor emulációkról beszélt, ezért senki nem értette.
Egyik megoldás sem jobb a másiknál, csak más.
A pénz ott jön képbe, hogy az nvidiának van, tudja befolyásolni azt, hogy milyen prűgramozásban kerülnek portolásra a konzolos játékok. Az amd meg igyekszik hardveresen kiküszöbölni azokat a csapdákat, amiket az nvidia állít. Pl tesszeláció vs primitive discard engine. És hogy ezt a Vegának folytatnia kell.
A ryzen ott jön képbe, hogy az nvidia driver mivel sok cput használ, ezért optimalizálni kellhet a ryzenre. A sok szál sokat kommunikál egymással, ez meg a ryzen gyengéje. Ezért is szerepelhet gyengébben a ryzen az Intel procikkal szemben. Mert az nvidia driver sokat kommunikála ccxek között. Ellenben amd driver esetén ilyen nincs, ezért amd gpu esetén nem jelentkezik hátrány az Intel CPU-val szemben.
-
mlinus
őstag
válasz
Malibutomi #26971 üzenetére
gondolom a sony a ps3-ra fejlesztett libgcm-t használja, ami jóval a dx12/mantle előtt létezett már.
-
Euromail
aktív tag
válasz
Malibutomi #26971 üzenetére
Ps4-ről GCN Architecture:
"As DirectX® 11 titles become more mature, game developers are naturally pushing the envelope of realism by utilizing a greater degree of special rendering effects. One such effect is tessellation, which can dynamically generate additional detail in a scene on the fly.
Here is a wireframe scene of a rally car in DiRT 3 driving through water. On the left, notice there are no ripples. On the right, after tessellation, there is new and dynamic detail in the game.
As with anisotropic filtering, tessellation is not new to GPUs, but the manner in which tessellation is executed can have a large impact on the gaming experience. Because of this, the GCN Architecture has again been optimized to deliver a measureable tessellation performance boost over previous-generation GPU architectures."Remélem megtaláltad hogy mi hajtja a "koncolt" ott van wikin nem nehéz meg a goggle is mielőtt még szibériában lefagynak a gépeid
-
Euromail
aktív tag
válasz
Malibutomi #26971 üzenetére
Jah lehet lemaradtam mesélj még mióta dx12 a ps4?
szerintem olvas kicsit [link] https://en.wikipedia.org/wiki/PlayStation -
Puma K
nagyúr
válasz
füles_ #26963 üzenetére
Szép mese vagy hülyeség nem tudom eldönteni a kettő közül melyik.
Honnan jönnek ezek...?Ugyan ez volt a DX10.1-nél is nem tudom rémlik-e
A kutya nem használta az AMD-n kívül (anno volt ATI HD 4850-em ami HuuUUuuUuUUUuuUu DX10.1-gyes volt...), mert nem futott jobban a játék és kinézetre sem nézett ki jobban egyik sem... már amelyik támogatta...
Tehát minek erőlködjenek az általad mumusként feltüntetett cégek egy kétes és pluszt nem hozó eljárást támogatva? Amire totál értelmetlen pénzt, időt és embert pazarolni?
A DX10 sem volt akkora durranás a DX9.c után... viszont a DX9.c elég jóra sikerült anno.
Ugyan úgy mint a most is igen széles körben elterjedt és használt a DX11.Nem mellesleg a Windows 7-tel egy olyan OS-t kaptak az emberek a Windows Vista (DX10/DX10.1) után amire már elég sokan váltottak, mert jó volt az OS és a DX11-gyel is gusztábban néztek/néznek ki a játékok.
A Windows 8 a csempés baromsággal tré lett, a start menü elhagyása is gáz dolog volt ami sok embernél kivívta az ellenszenvet. A Windows 8.1 egy "gyors" javítás volt kb. A kémkedő Windows 10 (ami sok embert zavar főleg manapság ugye, de hát ez ellen nem lehet igazán mit tenni csak ezt nyíltan reklámozni sem egy jó dolog) a maga kezdeti hibáival (közel ~2 év után talán most lett használható állapotban a nagyközönség számára) szintén ellenszenves volt vagy az még mindig az emberek számára és inkább maradtak a Windows 7-nél az meg mit támogat?
DX11-gyet még mindig."Azért mert az iparági nagyoknak (Intel, nVidia) nem érdekük a low level API-k terjedése. Nem érdekük, hiszen nem rendelkeznek olyan képességű hardverrel és szoftverrel, mint az AMD rendelkezik, ha a DX12-ről vagy a Vulkanról van szó."
A Pascal széria és a Windows 10-re kiadott avagy DX12-őt támogató driverek neked nem mondanak semmit?
Direct3D Direct3D 12.0 (feature level 12_1)
Milyen játékok?
Milyen hardverek?
Milyen driver-ek?Milyen diagramok?
-
Euromail
aktív tag
válasz
füles_ #26966 üzenetére
Szerinted nem a konzolról jön át 99%-ban a játékok nagy halmaza azok meg örüljünk neki hogy a dx11-ig végre
eljutottak 6év után és ki tudja még hány év mire új polystationt fognak kidobni a piacra vagy konzolt.
Márpedig konzol portosak a játékok nagy része és ez megszabja, vissza fogja a hardwer fejlődést
szóval érted?Hiába vannak gyönyörű teszt eredmények meg a nyers megfogható hardwer-es környezet (esetleg pár játék is) ha a szoftver hiányzik mert mind konzolon van megírva az meg nem mostani darab és ez az elsődleges nem a pc mert a pc fele annyi pénzt se hoz mint a konzol.
-
füles_
őstag
válasz
tom_tol #26967 üzenetére
Az összes eddigi API az elején nehezen indult be, de aztán az idő múlásával kitapasztalják a fejlesztők/programozók az új környezetet.
Én szerintem ezt úgy kell elképzelni mint egy láncot. Az egyik befolyásolja a másikat. Ha a piacvezető a hardver oldalon nem kínál megfelelő támogatást, akkor a szoftverfejlesztőnek sem érdeke implementálni azt amit a piacvezető (esetünkben az nVidia) nem támogat. Az AMD maga 30 százalékos piaci részesedése itt nem sok mindent ér. -
füles_
őstag
válasz
TTomax #26965 üzenetére
Kifejtenéd kérlek, hogy szerinted mik lennének az okok? Remélem nem az lesz megint a válasz, hogy az egész low level API koncepciója fos, és ezért nem nyomja az nVidia. Az AMD és egy pár játékfejlesztő már megmutatta, hogy egy kicsit nagyobb mértékű ráfordítással előjönnek azok az előnyök, amelyeket anno a diagramok is ábrázoltak.
-
távcsőves
senior tag
válasz
Crytek #26962 üzenetére
Nagyon röviden: szó sincs arról, hogy a dx12 milyen hatásal van a játékok grafikájára pl. Arról van szó a videóban, hogy az amd és nv gpu-k és driverek mekkora terhelést rónak a cpu magokra/szálakra és miért és főleg hogyan teszik ezt az új low level apikban és a régebbiekben (pl dx11). Levonja a következtetést a múltra, jelenre és a jövőre is, hisz a VEGA még nem jelent meg, és a RyZEN is nagyon friss. (Ha jól tudom még mindig várható ott optimalizáció OS szinten is. ) És akkor a lényeg, ebben semmi új nincs számomra, nv kitűnően oldotta meg a feladatott, míg az amd befürdött. Eddig, de az új apikban élre állt, és az új hardvereinél , Polaristól kezdve törekszik arra hardveresen is, hogy a régebbi api használata esetén is mérsékelje a cpu overheadet egy szálra. (Vagyis csak ott, mivel az új low level apikban erősen nyerésre áll ebben a kérdésben. Nem az abszolút fps számokról van szó!) De azért csak nézd végig, ha kell megállítod , visszatekered. Főleg a vége érdekes, de az eleje nélkül szerintem nem jó nézni, hisz kell hozzá, hogy megértsd a végét is.
Na jó, végül is ez a VS fórum, szóval khmm, említi, hogy az nv zsozsóval is igyekszik kezelni a helyzetet a játékfejlesztőkön keresztül, izé, nem teljesen az általános érdekeket szem elött tartva.
-
füles_
őstag
válasz
Crytek #26960 üzenetére
Azért mert az iparági nagyoknak (Intel, nVidia) nem érdekük a low level API-k terjedése. Nem érdekük, hiszen nem rendelkeznek olyan képességű hardverrel és szoftverrel, mint az AMD rendelkezik, ha a DX12-ről vagy a Vulkanról van szó.
A rendszereik a jelenlegi környezethez vannak igazítva (DX11), nem mint az AMD-é. Ergo ha visszafogják a fejlődést, akkor nekik sem kell fejleszteniük és az AMD-t is szép lassan tönkreteszik, ha nem készít olyan hardvert és szoftvert amivel beáll a nagyok közé, viszont ha ez megtörténik akkor tényleg teljesen lefagy a fejlődés.Sajnos az AMD túl kicsi ahhoz, hogy ezt a koncepciót egyedül véghez vigye.
-
Crytek
nagyúr
válasz
Petykemano #26959 üzenetére
Had találjam ki a videó megnézése nélkül... A Dx12 defasza denagyjó stb....
Csak tudnám akkor miért nem ömlenek már halomba a dx12 only cuccok.... -
Petykemano
veterán
-
válasz
huskydog17 #26956 üzenetére
Már csak a mihez képest a maradt üresen. A telefonos opengl es-hez képest.
-
Venyera7
senior tag
válasz
huskydog17 #26956 üzenetére
Érkező játèk van?
-
Euromail
aktív tag
-
-
imi123
őstag
Kész,végem van.
NVIDIA Introduces GeForce GTX G-Assist For AFK Gaming! -
Laja333
őstag
válasz
Kolbi_30 #26946 üzenetére
Miért lenne az?
A min. fps többet nyom a latba, mint az átlag.
Inkább csak az a megtévesztő, hogy a 290x 78/89-e kisebb mint a 480 78/88-a.
Aztán lehet nem egész számokkal készítették a grafikont, csak megjelenítésnél kerekítettek.
(vagy valószínűtlenebb esetben, belekalkulálták a framtime-ot is) -
jött egy felkérés steam felmérésre. igent mondtam, beregelte a 2 290x-emet (annak látja a 295x2-t). nem nagy ügy, de tudjátok, nekem ez volt az első. jövőre lesz 10 éves a fiókom.
-
-
Milka 78
nagyúr
válasz
#45185024 #26925 üzenetére
Aham...a mókuskerekes sima 290,lectől volt 110 mig ugyanez 132 volt X-es utótaggal (mindkettő volt),de a boltba 145-150-en kezdett (custom 155-160).
Tavaj meg 200 között mentek a Ti-kből jó pár használható darab (195-ért vettem wf3oc-t az ipon-ba 2015 szeptember havában).Persze lehet mondani 240-et a ti-re...Asus 290x dc2oc meg 180 volt -
#45185024
törölt tag
válasz
tailor74 #26924 üzenetére
MI is elengedtük.
Tehát egy 3 éve 110 ezerért kijött kártya (290X) megvert 4 MIN FPSel egy idén kijött 116 ezer forintért vásárolt kártyát. (1060)
Ellenben egy tavalyi 980TI SLI amit 480 ezerért megvásárolhattál még a 3 éves 290X et is megveri 8 MIN FPSel.
Látod elengedtemMert a min FPS ilyenkor hirtelen nem is számít igaz ha jobb az NV nél az átlag ?
-
Azért FHD felbontásnál az RX480 88fps csíkja egy paraszt hajszállal csak hosszabb, mint az 1060 6GB 92 fps-e.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FLATRONW #26918 üzenetére
A két termék között van ekkora különbség, ha a VRAM vagy a sávszél nem jelent korlátozást. A Fury X eléggé sávszéllimites VGA, míg az RX 480 jóval kevésbé az. Mivel a Unity egy mobil motor, így a sávszéllimit nem lényeges, mert eleve olyan a leképező, hogy spóroljon vele. Ezért tud elhúzni a Fury X, és feláll a valóban reális teljesítménykülönbség az RX 480 és a Fury X között.
De a GTX 1080 így is gyorsabb a Fury X-nél, ha egyszer lesz hozzá profil. Valószínűleg az NV-nek sokkal nagyobb prioritású feladatai vannak most, minthogy a Vikinghez profilt csináljanak. Az erőforrás pedig szűkös.A drivereknél van egy általános fejlesztés is, ami a háttérben zajlik. Ez is közrejátszhat. A GeForce driver GUI-ja nagyon elavult, sok erőforrást zabál és már igen lassú a reakcióideje, stb. Fél évtizede jó volt, de ma már nem az. Éppen ezért a háttérben zajlik a vezérlőpult GUI-jának reformja. Ez már egész jól halad. A gyártóktól annyit tudni, hogy a mostani vezérlőpult el fog tűnni és minden beállítás beköltözik a GeForce Experience-be, ami a driver univerzális GUI-ja lesz. Hasonlóan a Radeon Software Radeon Settings programhoz, ahol szintén egységes felületre kerül minden. A GeForce Experience 3.0 ezért kapott egy olyan alapvető frissítést nemrég, hogy kevesebb memóriát foglaljon és gyorsabban töltsön be. Ez az NV-nél szintén elvisz elég sok embert, miközben az AMD-nek már ezzel a problémával nem kell törődnie, csak a költözést kell befejezni.
Reálisan gondolva az NV valószínűleg arra jutott, hogy ez a vikinges izé nem olyan fontos játék, hogy szükség legyen day0 profilra. A 4K-t leszámítva eleve elég jól fut a program. Ezzel szemben az általános fejlesztéseket hozni kell. Követni kell a GUI átalakítását, az új trendeket, vagyis a teljes funkcionalitást egy közös felületről.
-
#85552128
törölt tag
-
FLATRONW
őstag
Ha úgy lenne, ahogy írod, akkor az RX480 és a FuryX között nem lenne ekkora különbség. Ez az egész egy korábbi, hasonló felépítésű, FuryX-re optimalizációkat tartalmazó játék profiljának köszönhető, ami általánosan kihatással van erre a játékra is (ki tudja még hány hasonló játék profitál belőle).
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
FLATRONW #26916 üzenetére
Az AMD-nek amúgy is finomabban esik a teljesítménye a felbontás növelésével. Tehát ez általánosan látható jelenség. Amiért ez most durvának tűnik az az, hogy az NV-nek nincs normális profilja a játékra, míg az AMD driverében teljes profilja van rá, lecserélt shaderekkel. Ez tipikus driverprobléma. Nincs erőforrása az NV-nek mindenre reagálni, ha egy bugot háromszor kell javítani. Az AMD-nek ma sokkal kedvezőbb a helyzete a játékokra való optimalizálás során, mert csupán egy branch van.
-
FLATRONW
őstag
Nem hiszem azt, hogy ez a driver fejlesztés miatt van. Az 1080p felbontáson kb. normális a sorrend, egy kicsi AMD előnnyel és a FuryX, Nano kimagaslóan erős eredményével. A többi felbontáson pedig bedől az Nv teljesítménye, főleg a minimumok. Nekem ebből az tűnik ki, hogy az AMD-nek alapból, mindenféle optimalizálás nélkül jobban fekszik ez a játék.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Vigilante #26914 üzenetére
Itt sem erősebb, csak az NV túl lassan tudja hozza a profilokat az összes játékhoz. Egyre inkább az látszik, hogy a többcsapatos driverfejlesztés működésképtelen. Felesleges munkákat generál, ezek elveszik az időt és a humánerőforrást, korábban javított bugokat hoz vissza, és még megbízhatatlan is, amitől ömlenek a hotfixek. Ahogy korábban AMD is rájött erre, úgy az NV is rá fog jönni, hogy ez így hülyeség, csak az erőforrást pazarolják. Talán már rá is jöttek, csak marha nehéz visszaállni a régi modellre, mert szinte egy komplett strukturális reform kell hozzá. De megéri, mert így ez nem maradhat.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Crytek #26911 üzenetére
Jól fog ez futni NV-n is. Az AMD-nek csak azért fut jól már most, mert nagyon jó a driverfejlesztési struktúrájuk, amit kialakítottak. Az az egy nagy csapat sok emberből áll, és nem csak az agyonreklámozott, hanem a fű alatt megjelenő játékokra is van bőven erőforrás, emiatt a Radeon Software-ben már van a játéknak profilja, ki vannak cserélve a shaderekben a tipikus operációk, meg a szokásos (ez bőven hoz úgy +15-20%-ot). Az NV-nek a csapata három részre van vágva, és ott a committeléssel keletkező bugok javítása is rengeteg erőforrást elvisz. Effektíve a feladatokra elérhető erőforrás tekintetében az NV-nek kevés az embere, mert rosszul van struktúrálva a fejlesztési folyamat. Ugyanaz a baj, amikor az AMD havi egy WHQL Catalystet hozott. Ezért ugyan az agyonreklámozott játékokhoz tudnak hozni profilt időre, de a csak simán megjelenőkhöz már nem. Lenne amúgy elég emberük rá, ha nem kellene egy bugot háromszor javítani sorban a három összevonás miatt, ez időben és emberi erőforrásban is háromszoros teher. Valószínűleg egy-két hét múlva kiadnak majd egy profilt a játékra, ami javít a teljesítményen.
-
Crytek
nagyúr
Vikings - Wolves of Midgard VGA teszt Unity engine és AMD powa!
-
#45185024
törölt tag
Lesz a Vegánál 1 stackos és 2 stackos is azaz 4 és 8 Gigás HBM2-vel is szálítják.
-Egy gombóccal kéri ?
-Tegyen rá még egyet, hadd jöjjön a realisztik texturaA hírt Scott Herkelman az NVIDIA korábbi általános igazgatója, az AMD jelenleg alelnöke jelentette be.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz
velizare #26902 üzenetére
Mindegy az engine igazabol. Egyetlen engine-t sem tudnek sem 2012-bol sem kesobbrol mondani ami megfelel a SC kovetelmenyeinek. Irhattak volna sajat custom engine-t, de nem hinnem hogy kevesebb ido mint modositani a Cryengine-t (foleg igy hogy beszipkaztak a fel Cryteket)
Start tuti bugos lesz mint a fene, de minden MMO az, legszebb emlekeim a korai WOW-bol vannak, olyan bugos volt mnit az allat, mindig volt min rohogni
-
válasz
mlinus #26878 üzenetére
cryengine-ra akarnak mmo-t írni. az eddig megjelent címek egyöntetűen bizonyítják, hogy kevés ennél látványosabb módon lehet felülni a szopórollerre. talán még a bioware-féle hero engines swtort lehet vele egy lapon említeni.
szóval van vele meló rendesen. meg elég sok mindent bevállaltak, amivel egyszerre akarnak kijönni. szerintem ki fogják adni, de nem hiszem, hogy mennybemenetel lesz a start. -
Malibutomi
nagyúr
Egyebkent en nem lennek meglepve ha a CIG engine modositasait az Amazon atemelne a LY-ba valami barter formajaban, mert most a SC a LY poszterjateka, ezzel promozzak.
Masreszt ha jol tudom az Amazon game studio is dolgozik valami MMO-n, es ugye a Cryengine-ben nincs alapban karakter customizalas, de SC-ben lesz, nem is akarmilyen. [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Végleges az új Pebble órák formája és tudása
- Második verzió: DeepCool LE360 V2 processzorhűtő
- Háztartási gépek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Gumi és felni topik
- Spórolós topik
- Építő/felújító topik
- Battlefield 6 - Indul a második nyílt béta hétvége
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
- Xiaomi Redmi Note 14 Pro 256GB Kártyafüggetlen 1 év Garanciával
- Targus Universal USB 3.0 DV1K-2K Compact docking station (DisplayLink)
- GYÖNYÖRŰ iPhone 11 64GB Red -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS2190, 100% Akkumulátor
- Hordozható Gamer Számítógép / PC! HP Omen X 1000P / I7 7820HK / GTX 1080 8GB / 16GB DDR4
- Nvidia Quadro P400/ P600/ P620/ P1000/ T400/ T600/ T1000 - Low profile (LP) + RTX A2000 6/12Gb
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest