- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- bb0t: A könyvelő szakma halott?
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
-
Loha
veterán
Mert az NV nem kommunikálta elég jól, hogy a G-Syncnek nincs alsó határa, de ha megnézed ezt a friss táblázatot, akkor itt már az összes régi/új G-Sync modullal ellátott monitornál 1Hz szerepel mint alsó határ.
-
Hát kicsit kifordítva én azt olvasgattam anno, redditen is, hogy Nv-t inkább pont ez cseszte, hogy túl nagy prémium felárral adták a gyártók a monitorokat. Elméletileg 50-65 dollár lehetett volna a különbség azonos monitor Free és G-sync verziója között, ez a hardver és Licenszdíj. Ráadásul Nv az Asusnak , mint fő partnerének kedvezményt is biztosított .valószínűleg ki akarták hoznia gyártási költséget kevesebb eladásból a magas árral meg prémiumnak kikiáltva jó keresni rajt. Fordítva ültek a lovon.
-
Raymond
titán
-
-
-
-
cyberkind
félisten
Nem lesz az drágább, a 400-500$/€-s árak maradni fognak az tuti, ennél többet nem akarnak kiadni az emberek, másrészt a One X repülne az ereje miatt.
(#35759) Shing
Nem tom', engem abszolút a játékok érdekelnek és nem az, hogy nagyítóval nézzem a képet mit és hogy jelenít az adott hardver, valahogy ténylegesen játszani jobb, de csak szerintem.Persze ez a 360/Ps3 érára nem teljesen igaz, az kevés volt.(#35762) FollowTheORI
Az még mindig jobb lenne szerintem ha nem félidőben hanem az elején jönne 2 kategóriájú gép, és az erősebb drágább lenne. -
Marketingest fenékbe kell lőni az első kézreeső sörétespusival, nem az első eset lenne a világtörténelemben...
Azt se értem, hogy ezzel a marketinggel kiket céloznak, 2080/Ti-t nem az IT-analfabéta Böskenéni vesz, aki a mellécsomagolt farhát miatt inkább ezt választja a konkurrencia helyett. Játékosoknak inkább azt kellett volna hangsúlyozni, hogy az nvidia végre megérkezett a modern API-k világába, a RT-et meg csak megemlíteni, hogy az is van:
-
Fogalmazzunk inkább úgy, hogy keveset adott ki. Azért a mikuláscsomagban volt:
1. kb 20-40%-kal megnövelt teljesítmény hagyományos képalkotási módok mellett/
2. 10% körüli fogyasztás/teljesítmény javulás
3. szintlépés compute teljesítményben (igen, valaki dolgozik is a karikkal...)
+némi bónusz minimum-fps térenAz egyetlen igazi baj az, hogy mindezt kb a 1080Ti árában kellett volna nyújtani "fejlődés" címszó alatt. Ehelyett az extra teljesítmény árát duplán bevasalták az új hardverre várakozó vásárlón.
-
-
-
-
Milka 78
nagyúr
Nálam anno 980ti@60hz és 1080@144hz-en fps-től függetlenül sok játék laggolt/darált,pedig minden fajta beállítást végig próbáltam . GSync-el minden vaj sima,megszűnt a probléma.
Prémium a GSync viszont ezt a smoth érzést nem tudtam semmilyen csúcs karival hozni, hiába volt fix 60-80-100 fps-em. -
-
#45997568
törölt tag
Hol? Mi? Mirol beszelunk
ps: ahh, visszatekertem
Hat sajna az nem lesz meg nekem igy nem tudom megnezni, BF5 "eleg jol" ment 4K-ban a hetvegen minden csutkan, de nem eleg jo a jatek, par orat lekotne es megunnam
Nem volt 200+ FPS ellenben szep folyamatos jatekmenet. Az is valami, aki a kicsit nem becsuli
Nezd ugy hogy Vega +- = 1080 es akkor tudod mit varhatsz tole.
A szokasos mantram mint mikro lagg, szinek most nem hozom fel
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nyilván NV DX12 meghajtó.
Bocsi.
De reggel nem akartam annyira elkapatni a hsz-t, de van még egy rakás probléma, például a memóriatípusok szempontjából az implementáció kialakítása. Na most az egy külön marha nehéz téma. Főleg azért, mert annyira eltérnek az implementációk, hogy nehéz mindenkinek jó megoldást találni.
Nézzétek meg Vulkan alatt (DX12 is ugyanez kb.): Intel - AMD - NVIDIA
És akkor erre kell írni egy memóriamenedzsmentet a programból, ami mindhárom gyártó implementációjával jól működik. Alig lehetetlen.
-
Kit érdekel a vásárlás?
Fent már leírtam, hogy én se vettem anno AMD-t, mert akkor éppen számomra nem volt opció, mert alacsony fogyasztású VGA kellett.
A többség azzal sem törődik, hogy AMD vs NVIDIA, szóval akkor zárjuk a topikot is, hisz felesleges vita.
Hint: ide nem átlagjózsik járnak, ez egy szakmai topik. És hadd lehessen már arról beszélni, hogy egyik cég szemetebb, mint a másik. Ahogy lehet arról is, hogy a másiknak meg gyorsabb kártyái vannak.
Én nem beszéltem arról, hogy ne vegyél G-Syncet, mert az NV bérenc vagy. Nem is gondolom így, mert ez a ló túlsó oldala. Nem a G-Sync-kel van a probléma, hanem azzal, hogy NV mellett csak G-Sync van, extra sarccal. Nekem most épp NV-m van, s ha kéne variálható frissítési freki, akkor olyan monitort vettem volna. Szerencsémre nincs erre szükségem. De akinek van, annak rá kell fizetnie indokolatlanul. Persze az NV marketinggépezete elég jól hazudik, így sokan még tapsolnak is a G-Sync-nek, miközben pont őket szivatja az NV.
-
#45997568
törölt tag
Azon meg kár felháborodni, hogy az nvidiának milyen húzásai vannak, az üzleti élet ilyen. Ez nem szempont a vásárlók többségének. - Vadkeleten meg nem, bar oda is lassan be fog szivarogni, a hanyatlo nyugaton ezt ugy hivjak: Fairtrade. Egyre tobb termeken jelenik meg, egyelore elelmiszereken, sportszereken lattam, bar gondolom idovel elterjed ez minden masra is.
Amugy azok a cegek bizonyos uzleti korokben akik ilyen aljas huzasokkal operalnak idovel kiesnek a piacrol, elfordulnak toluk. Minel tobb szereplo lesz a piacon, annal hamarabb. Amint belepne 2-2 szereplo a CPU-VGA piacra mindjart lathato lenne kiktol fordulnak el.
Mindenki azt vesz amit akar es ugy magyarazza ahogy jol esik.
-
Petykemano
veterán
Hát igen, kéne már valami új fícsör, ami jobban szivatja ah AMD hardvert..
De nem, szerintem nem a haj, meg a szőr lesz ez. Hanem....
................
...............
..............
.............
............
...........
..........
.........
........
.......
......
.....
....
...
..
.
.
.
.
A jockey ewing.. akarom mondani Ray krebbs, vagy izé, Ray tracing.
A minap mit olvastam, ha jól értettem? Tensor magok alkalmasak a raytracing számításra. Hoppá, a voltában van ilyen pont. -
#45997568
törölt tag
Megeshet, nalam eddig bejott az egyszer ez - egyszer meg a masik
Mindegyik oldalon megtalaltam amit akartam, most mar csak az lenne jo ha egy oldalrol megkaphatnam egyben amit jonak talalok a ket gyarto palettajarol
Minden valtasnal elojon a: huuu, ez miert nem volt a masiknal?!, illetve az: ezt miert kell igy
mondatok. Ez van, tokeletes nincs, de mindketto jo
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ezeknek már van realitása. A Sony The Tomorrow Children című játéka 2+1 bounce VXGI megoldást használ. És tök szuperül működik a PS4-en. Nyilván az NV-nek valahol fontos, hogy PC-n is legyen hasonló. Értsd ezt úgy, hogy ez egyre inkább presztízskérdés. Egy rakás pénzt beletoltak a GameWorks VXGI-ba, és jelenleg azt látják a fejlesztők, hogy még 1 bounce mellett is működésképtelen, miközben kb. annyi pénzt égetnek el benne, amennyi egy teljes indie fejlesztő éves működési költsége. Az egészből azt vágják le sokan, hogy middleware-en keresztül berakni az ennyire komplex effekteket egyáltalán nem ideális, mert a Sony integrált formában ugyan, de jóval gyengébb hardveren és jóval több számítással járó eljárással megcsináltan. Nem először jár a GameWorks így, elvégre a Witcher 3-ban is sokkal több effektet terveztek. Ha tehát kidolgoznak valamit, akkor muszáj legalább egy játékba berakni, hogy megmutassák működik. Igaz, hogy brutális pénzt elégettek mire megoldották, de nem hagyhatják, hogy a GameWorks egy nem működő koncepciónak látszódjon.
-
Habugi
addikt
Aki szerint pedig 1fps miatt nem éri meg, azoknak még mindig ott van annak lerezisztálhatatlan ténye, hogy a japán gyermekfogászatok várótermeinek tabletjeire rendszeresített wannabe mobiltelefon játék végre elérhető PC-n is!
Szerintem nem túlzok ha azt állítom igencsak drámai hatást kelt így 3évvel a Witcher3 után.
-
Raggie
őstag
"We are using FireStrike for rapid prototyping. Impact in real-world games will vary heavily, though we do find that most games somewhat follow the behavior of FireStrike, even if the scaling isn’t identical"
Azaz igen, változhat játékról-játékra a többlet %, de nagyjából ezzel arányos. Az eredeti posztodban nem írtad, hogy játék teszt legyen, csak hogy teszt. Ez az. Nem ad teljesen konkrét értékeket, de a tendenciát és a lényeget megmutatja. Sajnos nincs saját VEGA-m, hogy megcsináljam neked, de megcsinálnám ha lenne
.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Bomba ár! Dell Latitude 5420 - i5-1145G7 I 16GB I 256SSD I HDMI I 14" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- LG 55B4 - 55" OLED - 4K 120Hz 1ms - NVIDIA G-Sync - FreeSync Premium - HDMI 2.1 - PS5 és Xbox Ready
- Telefon felvásárlás!! Apple Watch SE/Apple Watch SE 2 (2022)
- RÉSZLETRE , Bankmentes , kamatmentes Asus Rog Zephyrus G16
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H170M i7 6700 16GB DDR4 512GB SSD GTX 1660 Ti 6GB KOLINK Observatory Lite TT 500W
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem
Város: Budapest