Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz keIdor #23980 üzenetére

    Semmi baja nem lett a DX12-ben a multi-GPU-s AFR-nek. Most, hogy az MS csinált rá egy szabványos rutint teljesen vissza fog térni ez a rendszer. A DX11-ben azért döglött meg, mert borzalmasan nehezen skálázódott, de például a DX12-ben az MS egységes AFR rendszere akár 100%-osan is skálázódik az új Deus Ex alatt. És a fejlesztői oldalról borzalmasan egyszerű támogatni, mert gyártófüggetlen.
    Az eddig megjelent DX12-es játékok közül a Total War: Warhammer, a Rise of the Tomb Raider és a Deus Ex: Mankind Divided az MS AFR-jét elég jól kezeli. Az egyetlen nehézsége ennek, hogy visszamenőleg nehéz beépíteni, tehát a már megjelent játékok zömén nem valószínű, hogy módosítanak, de innentől kezdve ez egy elég jó belépő a több GPU-s módra. Aki pedig komolyabbat akar, az mehet a multiadapterre.

    Teljesen mindegy, hogy az NV mit vet ki a GP106-ból. A DX12-nek nem szükséges az SLI és a CF mikrokód a BIOS-ban. Ezekre ugyanis nem épít az API. Belerakhatod a gépbe a két GP106-öt, és működni fog a multi GPU a DX12-es programokban. Az egyetlen dolog, amire mikrokód kell, az a frame pacing, de ez az NV-nél eleve nem aktív DX12-ben, még ha van hidad, akkor sem. Azt nem tudni, hogy ez szoftveres gond-e. Már csak azért sem, mert az AMD DX12-es frame pacingja is csak az XDMA rendszerekre megy. Ezt ugyanis a Microsoft API-ján kell vezérelni, és az eddigi adatok szerint nem árt 4 GB/s-os összeköttetés, amit egyik hidas megoldás sem tud.

Új hozzászólás Aktív témák