Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz do3om #23909 üzenetére

    Ez nem olyan egyértelmű, mert OpenGL és DX11 alatt el kell olyan dolgokat viselni, mint a shader újrafordítás, ami egy katasztrófa a játékosoknak, hiszen mikroakadásokat okoz. De persze ha ez így is jó, akkor hajrá.

    Nem azért írnak az AMD-re ma motorokat, mert az olyan jó dolog, hanem azért, mert másra nem tudnak optimalizálni. Nem ismerik a hardver működését. Ma már nincs meg az a pénz az iparágba, ami kifutja az architektúránkénti reserve engineeringet. Sokkal költséghatékonyabb az AMD dokumentumait elolvasni, és feltételezni, hogy a többi architektúra is ugyanúgy működik, és ezért nem adnak ki hozzá dokumentációt.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés