Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #85552128 #23996 üzenetére

    Az Escalation kiegészítő egy önálló játék. Nem kell hozzá az eredeti program. Olyasmi ez mint a Left 4 Dead és a Left 4 Dead 2 kapcsolata.
    A Mantle is explicit API.

    A 3dfx Glide a közhiedelemmel ellentétben nem volt explicit API. Az sokkal inkább hasonlított az akkori OpenGL-re, csak lecsupaszítva, így olyan függvényhívások voltak csak benne, amelyek elengedhetetlenül szükségesek a működéshez. Emiatt ez egy egyszerűsített API volt, de hasonló absztrakciós szinten helyezkedett el, mint az OpenGL.

    Ezeknél sokkal több játék nem kapta meg a DX12 módot végül. Egyszerűen sok motornak annyira régi volt a struktúrája, hogy nem lehetett jól beleműteni. Az okok itt vannak leírva: [link] - hasonlóan járt a Rise of the Tomb Raider is. Az kezdetben elég sokat lassult a DX12-vel, mert nagyon nem ehhez az API-hoz készült a motorstruktúra.
    Sajnos az sem segít, hogy a gyártók közül egyedül az AMD-nek van erről több évre visszamenőleges tapasztalata. Ha valakinek nincs olyan mázlija, hogy az AMD-vel tudjon szerződést kötni, akkor igen sok tudástól esik el, ami nyilván hátráltatja azt, hogy áttérjen egy explicit API-ra.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés