Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#56451) V/ válasza Occon adom (#56450) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel az nem szokott frissülni azért írtam a rendes helyét.

(#56452) Occon adom válasza V/ (#56451) üzenetére


Occon adom
aktív tag

Akkor hogy kezdjem az egészet, ha a megrendelést töröltem, mivel el se indult a termék felém? A kiírt 5-7 nap helyett a fizetést követően 20 nap várakozásra, visszaszámolásra váltott az oldal.?

订单关闭Kedves barátom! Felhívjuk szíves figyelmüket , hogy a megrendelés befejezése előtt soha nem kapunk pénzt, a pénzt az Aliexpress tartja meg a megrendelés befejezése előtt, így amikor elfogadjuk a rendelés törlését, az Aliexpress visszaengedi a pénzt az Ön számlájára, nem mi . kérem, várjon türelmesen. Üdvözlettel. Köszönöm.
Az eladó ezt írta

[ Szerkesztve ]

(#56453) V/ válasza Occon adom (#56452) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha fizettél akkor nem kerül törlésre a vásárlás tételsor, mert akkor dispute-t sem tudtál volna indítani.
Amit írt az eladó az úgy van, csak később kapják meg a pénzt.
A böngészős felületet írom.
Belépsz.
A neved alatt rákattintasz az Orders ikonra
A megjelenő képernyőn bal oldalt az Orders menüben a 2. tétel a Refund & Disputes
Arra kattintva ott látnod kell a két dispute-t a vásárlási azonosítókhoz.

[ Szerkesztve ]

(#56454) magyarl válasza V/ (#56445) üzenetére


magyarl
tag

Igen, csekkoltam őket, semmi.
Most közben sikerült kitrükköznöm live agent chatet, látja a hibát, elvileg küldi magasabb szintre, adott issue ID-t is. Remélem ezúttal nem csak kamu :)

SONY KDL-43W755C

(#56455) Jahno válasza V/ (#56447) üzenetére


Jahno
őstag

Akarok én végtelenségig levelezni a semmiről? Ráadásul az ehhez hasonló cseh dolgokkal most sorban ez lett. Kicsit bekaphassák.

(#56456) V/ válasza Jahno (#56455) üzenetére


V/
Topikgazda

Nézd engem érdekelne hogy mire alapozza ezt a kijelentést. Mert mi van ha neki adnak igazat ezen szöveg alapján?

(#56457) remi67


remi67
tag

Az UHXXXXXBE csomagok megjelennek a hazai posta nyomkövetőjében? Csak mert már 2X kaptam "your country stb." emailt, a postalninja szerint "Nov 1, 2021 10:30 4PX Express shipment departed from international transit center" de a posta nyomkövetője nem ad a csomagszámra találatot.

(#56458) V/ válasza remi67 (#56457) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, de csak addig amíg az NPKK-ból kikerülnek, a konkrét kézbesítésről már nem lesz semmi és az akár több nap is lehet az utolsó bejegyzéstől.

(#56459) Voice24


Voice24
őstag

Hali!
Van egy cseh raktárból érkező csomagom, ami DHL-ként indult, természetesen megjárta Feucht-ot, majd 29-én Magyarországra ért. A posta adatai szerint járt már a CSLK-ban és az NPKK-ban is, 30-án elvileg a Siófoki Átrakópontra érkezett. Erről az állomásról eddig egy csomagomnál sem hallottam, és furcsállom, hogy ha már ott volt, a ma éjjeli postavonattal miért nem hozták tovább Nagykanizsára. Eddig a postás csomagjaimnak a falum postája előtti utolsó állomása mindig a Balatonszentgyörgyi Logisztikai Központ volt, ha ott hajnalban megjelent a csomag, tudtam, hogy aznap délelőtt a postánkra fog érkezni. Most nem tudom, mi a helyzet ezzel a siófoki megállóval, és hogy ott mit csinálnak vele, miért nem küldték tovább.

(#56460) V/ válasza Voice24 (#56459) üzenetére


V/
Topikgazda

Már 17 éve nincs postavonat és a adott esetben logisztikai átszervezés is lehet a postánál, vagy rossz irányba küldték.

(#56461) tonermagus


tonermagus
aktív tag

Sziasztok!

Mit tehetek abban az esetben hogy ha látom 2 ali-s csomagomról hogy mindkettő a helyi postán van (a magyar fosta saját nyomkövető rendszerében) de a helyi postán kötik az ebet a karóhoz hogy nincs náluk... Csak hajtogatják a "majd kap értesítést ha átvehető" hülyeségüket, hiába vau-zom nekik hogy az idén kapott 40-50 csomag esetében sem kaptam semmilyen értesítést, csak kihozták és kész...

Ha lehet a "benzinnel lelocsol, felgyújt" megoldást kihagynám... :D
UI: pedig szívem szerint ezt tenném, mert katasztrófa a hozzáállásuk is...

[ Szerkesztve ]

(#56462) lacoka55 válasza tonermagus (#56461) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Szia ilyen már nálam is volt nem kapta meg még a helyi posta a csomagot az értesítés gyorsabb volt mid a csomag kiszállítása

(#56463) tonermagus válasza lacoka55 (#56462) üzenetére


tonermagus
aktív tag

Az okés, de nálam nem volt értesítés... A csomagkövetője írja hogy már itt van jó pár napja... A magyar posta saját csomagkövetője...

Értesítőt még soha nem kaptam egyébként..

(#56464) V/ válasza tonermagus (#56461) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi a nyomkövetési számuk?

(#56465) tonermagus válasza V/ (#56464) üzenetére


tonermagus
aktív tag

Az egyik: LT907385469NL
Másik: LT907680276NL

Pl. a Postal ninja keresőjével nemigen egyeik, de a magyar posta oldalán stimmel

[ Szerkesztve ]

(#56466) V/ válasza tonermagus (#56465) üzenetére


V/
Topikgazda

Már most írom hogy a helyi posta nem ezzel tartja nyilván ezt átsorolták prime levélnek ami azt jelenti hogy nem könyvelt küldeményként kézbesítik, ha 24 mm-nél vastagabb akkor ők adnak neki egyedi azonosítót és arról értesítenek hogy átvehető a postán, ha vékonyabb akkor meg postaládába dobja a kézbesítő.
Az első számnál október 28-as helyi posta bejegyzés után pár munkanap hogy az történik amit az előbb írtam. Tehát igaz az amit mondtak neked, "majd kap értesítést ha átvehető", ma vagy holnap majd talán feldolgozzák és átadják a kézbesítő részlegnek.
Azt hittem több napról van szó, ez így a normális kézbesítési idő ezeknél a küldeményeknél.
A második számos még Szolnokon van, vagy ma-holnap érkezik Orosházára.

[ Szerkesztve ]

(#56467) tonermagus válasza V/ (#56466) üzenetére


tonermagus
aktív tag

És az hol látszódik hogy ez "prime" lett?
Idén már rengeteg ilyet rendeltem, ugyan ettől az eladótól, ugyan ekkora mennyiséget, kis méretű levélként érkezett mindegyik. Soha nem kaptam semmilyen értesítést, bedobták és kész.

ÉS én ezekhez hasonlítottam a kézbesítési időt is. Amelyik napon megkapták 7:00 körül a csomagot aznap már hozták is ki az összeset. Azóta meg már 2 teljes munkanap eltelt. Csak azért aggódom...

Amikor pénteken bementem személyesen, és névre kerestettem akkor sem találták... :(

(#56468) tonermagus válasza V/ (#56466) üzenetére


tonermagus
aktív tag

Egyébként Te melyik rendszerben nézed ezeket? Én pl. a másodiknál is azt látom hogy már OH-n van...

(#56469) V/ válasza tonermagus (#56467) üzenetére


V/
Topikgazda

Sehol nem látszódik, az Lx kezdetű küldemények esetén a 2017-es belsőszabályt kell hogy alkalmazzák 2020 áprilistól minden kézbesítő postán.
Értesítőt csak akkor kapsz ha 24 mm-nél vastagabb, mert az nem levélszekrényes kézbesítésű. Persze előfordul hogy kisebb helyeken kiviszik a szabályozás ellenére is, de az már helyi szokásjog.
A küldemény válogatórészleg és a kézbesítőrészleg két külön munkafolyamatos dolog a postákon a A küldemény továbbítása kézbesítésre Orosháza 1 posta a válogatórészleg bejegyzése.
Csak a Posta oldalán látszik, de akkor arra is az előbb írtak vonatkoznak

[ Szerkesztve ]

(#56470) tonermagus válasza V/ (#56469) üzenetére


tonermagus
aktív tag

De ezek LT kezdetőek, vagy az igazából mindegy?

(#56471) V/ válasza tonermagus (#56470) üzenetére


V/
Topikgazda

Pont az Lx kezdetűeket tették ebbe a prime levél kategóriába, előtte még alá is kellet írnunk és mindig kihozták.

(#56472) tonermagus válasza V/ (#56471) üzenetére


tonermagus
aktív tag

Hát akkor marad a türelem... Bár már nagyon nincs... majdnem 2 hónapja rendeltem ezeket :(

(#56473) V/ válasza tonermagus (#56472) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez a fajta szállítás 2019 tavasza óta lassú lett.

(#56474) stomi61


stomi61
tag

Sziasztok!
Ma jött egy e-mail a Ship24-től.
"Jó hír, a csomagod UY000490304AZ megérkezett a futárhoz, érkezése hamarosan varható."
Nem tudok vele mit kezdeni, mert sehol nem látom, hogy a függőben lévő két rendelésem közül melyik kapta ezt a számot?
Az egyik: UH558342427BE (LP00463869679808)
A másik: LP00476072570705 (ehhez nem találok tracking számot)
Vagy valami félrement?
2g a súlya. :D

(#56475) V/ válasza stomi61 (#56474) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez egy Azerbajdzsán postai azonosító, nem hiszem hogy futárhoz kerül.
Az utolsó számod meg nem lehet itt ha október 28-án indult valahonnan Távol-Keletről, pontosabban még ott van.
Az első számod az elve nem kaphat ilyet mert az jött folyamatosan a számával és ma indult el Belgiumból.

(#56476) lacoka55 válasza tonermagus (#56463) üzenetére


lacoka55
aktív tag

én is a csomagkövetőknél láttam hogy a csomagom a helyi postán van lementem személyesen a helyi postára ott a lányok végignézték a megérkezett csomagokat az enyém nem volt ott úgyhogy a posta követőjén látott dátumtól lehet 2-3 nap míg megérkezik a helyi postára és kihozzák vagy küldenek értesítőt UH--BE

(#56477) Tibor691


Tibor691
tag

Cainiao Super Economy szállítással várható + posta féle vámkezelési költség + dupla ÁFA?

LG OLED65G6 + 55LM660S + Alien2 + X96Max+, Tata

(#56478) V/ válasza Tibor691 (#56477) üzenetére


V/
Topikgazda

Visszakeresve néhány hsz ezen témában, ezek alapján azt írom hogy nincs.:
Egy
Kettő
Három
Négy
Nem minden esetben van dupla áfa, az a ritkább már mert némileg javítottak a feldolgozáson, de ha valamiért lemarad az adatoknál az AliExpress IOSS azonosítója (mondjuk a szállító cég nem szedi át ezt az információt, vagy a küldemény hamarabb megérkezik mint az elektronikus adata) akkor persze csak áfás lehet a feldolgozás. Nem mindig a Posta a hunyó.

[ Szerkesztve ]

(#56479) stomi61 válasza V/ (#56475) üzenetére


stomi61
tag

Meglátjuk, hogy mi ez, majd jelzem ha megérkezett.

(#56480) Voice24 válasza V/ (#56460) üzenetére


Voice24
őstag

Végülis lényegtelen, hogy vonat vagy kamion, de lehet, hogy bejött az egyik tipped, hogy rossz irányba küldték. A parcelsapp és a ninja oldalára bekerült a siófoki után egy "Unsuccesful delivery" bejegyzés is, ami aggaszt, viszont a posta oldalán (még) nincs ilyen.
A postai nyomkövetésnél meg lehet valahogyan nézni, hogy milyen cím szerepel célként? Mert csak annyit látni, hogy Magyarország. És ha tényleg rossz címre ment, hol tudok reklamálni a Postán belül?
[kép] [kép]

[ Szerkesztve ]

(#56481) vandor01 válasza V/ (#56478) üzenetére


vandor01
őstag

dupla afa magyarazathoz.....
vagy a küldemény hamarabb megérkezik mint az elektronikus adata

nekem ez ma jott 8 nap alatt itt volt es valszeg volt elektronikus adat is!
mert senki nem akarta megafaztatni!! szoval a dupla afaert 100%ban
a kir posta rendszere a felelos!
mert kulonben mashol is gebasz lenne nem csak HUN ban!

CSAK az INNOVACIO jegyeben! dr Palkovics: "Továbbá Magyarország, legalább régiós szinten, vezető szerepet kíván betölteni a dróntechnológia elterjesztésében, mivel a technológia térnyerése számos további előnnyel, kedvező hatással jár egyebek mellett a szoftverfejlesztésben és a mezőgazdaságban."

(#56482) V/ válasza Voice24 (#56480) üzenetére


V/
Topikgazda

Meg kellene várnod a holnapi napot mert a Siófoki átrakó pont után az fog bekerülni ahol épp ott van mert ha 11:03-kor elindult akkor mostanra meg is érkezett a következő helyre csak épp nem könyvelték le.
Személyes adatot nem tesznek közzé, ennyi + információ került elő: Küldemény súlya:1600 gramm
Itt tudsz érdeklődni: 06-1-767-8282 és a 3.-as gomb 08:00-tól

[ Szerkesztve ]

(#56483) V/ válasza vandor01 (#56481) üzenetére


V/
Topikgazda

A Postások írták néhány reklamációra ezt a választ és az én küldeményem vámos és postai elektronikus adata sem egyszerre érkezett meg ráadásul a küldemény fizikai megérkezése volt a 3. időpont.
Nem egészen így van, a belga posta nem a magyar programot használja, lehet hogy nekik nincs is ilyen automatikus postai vámkezelés móka. Ráadásul ugye IOSS esetén ők nem kérnek pénzt és az sem publikus hogy ők milyen adatokból dolgoznak.

(#56484) Voice24 válasza V/ (#56482) üzenetére


Voice24
őstag

Köszi, mást nem tudok, mint várni. Pontosabban a posta online ügyfélszolgálat oldalán kitöltöttem egy űrlapot a csomaggal kapcsolatban, de nem tudom, ott mennyi az átfutási idő, amíg érdemben foglalkoznak vele.
Amúgy fura ez a dolog, mert nagy valószínűséggel nem a Siófoki Átrakópontról kísérelték meg kézbesíteni, előbb nyilván egy helyi postára kellett volna érkeznie, de ennek ugye nincs nyoma.
Na mindegy, holnap talán okosabbak leszünk...

(#56485) vasi89 válasza djsunstealer (#56429) üzenetére


vasi89
addikt

Én meg már annyi reklamációt írtam a postának, hogy tuti szándékosan szivatnak. :DDD de ezzel nehéz már mit kedzeni, hogy sorra ezt játszák. se sms se e-mail de egyből tovább is dobják szállításra.szóval egyértelmű rendszer hiba de idén nekem ez kb a 3. Vámot egyszer sem kaptam vissza, a kezelési költség felét 1x adták vissza. Folyamatosan adathibára hivatkoznak de attól még a 48 órás határidőnek meg kéne lennie.

(#56486) V/ válasza Voice24 (#56484) üzenetére


V/
Topikgazda

Telefonon pár perc rákérdezni, amott meg napokig nem válaszolnak, addigra meg akár vissza is küldhetik a feladónak.

(#56487) V/ válasza vasi89 (#56485) üzenetére


V/
Topikgazda

Már írtam, az online fizetés elérhető bejegyzés után a szállítással nem várakoznak arra hogy te 48 órán belül kifizesd, elkezdik szállítani, aztán ha 48 órán belül kifizeted akkor annak megfelelően kapod kézhez, bőven megvan a 48 órás időd. Nincs a kettő közt összefüggés.
Nincs ott tároló kapacitás ilyenre amikor nincs is rá szükség.
Annyit megtettél hogy az AliExpress szállítási címnél a megfelelő formában van a telefonszám (a +36 már eleve adott és így a szolgáltatói körzetszám és a telefonszám van ott) és a címsor folytatásába beírtad az e-mail címedet?

[ Szerkesztve ]

(#56488) vasi89 válasza V/ (#56487) üzenetére


vasi89
addikt

persze, van olyan csomag aminél értesítenek és van aminél nem.

(#56489) internetezoo


internetezoo
senior tag

Postal Ninja nem is látja Magyar Postát?

(#56490) V/ válasza internetezoo (#56489) üzenetére


V/
Topikgazda

De hozzáfér ahhoz az adatbázishoz is, már ami nyilvános. És persze nem biztos hogy magyarul írja. A belföldi küldeményeket ne keresd velük.

[ Szerkesztve ]

(#56491) Voice24 válasza V/ (#56486) üzenetére


Voice24
őstag

Így lesz, reggel hívom őket, főleg azért, mert kedves csomagom már Székesfehérváron figyel. Hogy mit keres ott, miért nem Pestre vitték vissza, rejtély.
[kép]
A Banggood topikban írtam az odakapcsolódó szállítási anomáliáimról, de úgy látszik, már egy Ali-s cseh vagy lengyel raktáras szállítás is meg tud szívatni engem... :Y

Amúgy nem találom a logikát a csomagom postai útjával kapcsolatban: ha hiányos a cím, nem megállapítható a címzett, akkor nyilván Pestről el sem küldték volna Siófokra. Ha Siófokon valami téves címre megpróbálták volna kivinni, akkor kellene szerepelnie az állomások között egy helyi postának is, de nincs. Ez kezd X-akta lenni...

[ Szerkesztve ]

(#56492) Voice24 válasza Voice24 (#56491) üzenetére


Voice24
őstag

Annyi kérdésem lenne még, hogy ha reggel sikerül időben elérnem őket, és még nem lett visszaküldve a csomag (késő este már elhagyta Fehérvárt), külön díj nélkül hozzák majd el az én címemre, ha eredetileg fals címet írt rá a feladó (vagy a DHL) a csomagra?

(#56493) V/ válasza Voice24 (#56492) üzenetére


V/
Topikgazda

Megy hozzád, ma reggel Nagykanizsán lesz, mert ez az utolsó bejegyzés:
2021. 11. 03. 1:31 A küldemény feldolgozás alatt Balatonszentgyörgyi Logisztikai Üzem

(#56494) yogibear


yogibear
addikt

NPKK nálam is alkotott...
2021.11.03. 05:45 A küldemény továbbítása kézbesítésre - Zugló 1 posta
Eddig mindent sikerült ide transzportálni, ezt nem...
Hogy fog ez átkerülni Dél-Budára? Mert tuti nem vágok át érte a városon....

„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

(#56495) privateer2


privateer2
csendes tag

Bírom az ilyet. Tutira veszem hogy nem repülőre tették, hanem hajóra.
És most kibővült plusz egy hónappal a célbaérési dátum. De már nem várom a csodát. Majd visszakérem a pénzt.

Gigabyte 970A-UD3P, AMD FX-8300, 2x8 DD3 GB 1866 Mhz ram, Radeon RX 390X 8 GB

(#56496) Jahno válasza V/ (#56456) üzenetére


Jahno
őstag

Ejj, ez is jogos. Viszont Ali nekem adott igazat, vissza is kaptam a lóvét. Csak az ilyen mellédumálós végtelen levelezést nem bírom. Harmadik levélváltás után néha olyan, mintha nem is lenne előzmény meg persze nem is ugyanaz az ember írja.

(#56497) Jahno válasza privateer2 (#56495) üzenetére


Jahno
őstag

Régebben kérdeztem hajós ismerőst, azt mondja ilyen kicsi mindenfélét amiket rendelünk nem hajóztatnak. Vagy nagyobb mennyiséget konténerrel, vagy nagy cuccokat (autók, mindenféle nagy gépek)

(#56498) V/ válasza privateer2 (#56495) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi a konkrét szám, mert Hong Kongból eljutott Frankfurtba a repülőgép, 09.02 és 09.10 ezek jó dátumok és onnan jönne tovább, de ez ahol nézed nem szokott pontos lenni.

[ Szerkesztve ]

(#56499) Voice24 válasza V/ (#56493) üzenetére


Voice24
őstag

Igen, látom, nem küldték vissza, csak a fehérvári depóig. Azért reggel felhívtam őket, mondta a hölgy, hogy tévedésből küldték le Siófokra tegnap, de most már jó irányba jön.

(#56500) tonermagus válasza tonermagus (#56461) üzenetére


tonermagus
aktív tag

Megoldódott a problémám...

Mit ad Isten, igazam volt, és a csomagok már lassan egy hete a postán csücsülnek.
Persze előtte voltam személyesen, hívtam legalább 3 alkalommal telefonon őket és hát mindig azt a választ kaptam hogy ezek a csomagok bizony nincsenek itt...

És csak és kizárólak postás ismerőstől szívességet kérve lett meg a csomag... Hihetetlen. Végig ott volt. Rajta volt hogy kinek lesz, rajta volt a kézbesítési cím is, de valami nem stimmelt a címmel, így nem hozták ki... Értesítést se hagytak, telefonálni nem telefonáltak, semmi... Csak akkor kérdezem hogy mégis mi a fészkes fenére vártak? Mit gondoltak, hogy majd csak úgy magtól megoldódik a probléma és kiszállítja magát a csomag??? Hihetetlen....

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.