Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#56851) V/ válasza Voice24 (#56850) üzenetére


V/
Topikgazda

Ponbtatlan a mgehatározásod, már elküldték onna, egyszerűen képtelenség tárolgatni, csak a fogadóhelyen nem könyvelik a megérkezést a könyvelt küldeményednél és ezért nem látod, így nem az NPKK-ban van. Ami pedig nem Rx kezdetű vagy könyvelt csomag nincs is vezetve.

(#56852) lacoka55 válasza fairi (#56849) üzenetére


lacoka55
aktív tag

AliExpress Standard Shipping-re kaptam RE--CN-t írtam az eladónak hogy ez nem az erre most látom a követési infóknál hogy megváltozott lett China Post Registered Air Mail
az eladó válasza erre csak annyi volt hogy küldött egy képet amin egy kis rózsa volt
ilyen válasszal még nem találkoztam

(#56853) lacoka55


lacoka55
aktív tag

volt nemrég egy EU raktáras rendelésem több nap után az eladótól ezt a levelet kaptam
Sajnálattal kell közölnünk, hogy a termék jelenleg nincs RU raktáron, kérjük, mondja le, és azonnal visszafizetjük. ha továbbra is szeretné, törölheti a megrendelést és újrarendelheti Kínából, vagy csak visszafizethet 3 USD szállítási díjat, és mi Kínából küldjük Önnek. ez volt a szállítási díj linkje: https://www.aliexpress.com/item/4000603317349.html ez az Öntől függ, kérjük, tegye meg mielőbb. Ha nem mondja le a rendelést, hosszú időre lesz szüksége a visszatérítéshez, nem akarjuk vesztegetni az idejét, kérjük, tegye meg mielőbb.
ilyenkor mi újság mit javasoltok ? nem találkoztam még ilyennel az akcióban vettem

(#56854) lacoka55


lacoka55
aktív tag

ez a termék 5182,00 Ft volt 2 kuponnal most is kapható rendelhető EU-raktárból HUF 6,519.03 ért [kép] [kép]

[ Szerkesztve ]

(#56855) zakyzaky válasza Voice24 (#56850) üzenetére


zakyzaky
újonc

Köszönöm, megnyugtattál, akkor nem dobok ki újabb 5000-et az ablakon, hiába. Az elveszettek között is volt postára érkező
Standard, azért bizonytalanodtam el.

(#56856) zakyzaky válasza lacoka55 (#56854) üzenetére


zakyzaky
újonc

Csak úgy, mint nálam (lsd. feljebb), Lengyel és Spanyol raktárra ua. persze a szenya ült rajta 4 napot míg megírta, igaz, azonnal visszautalta PPre. A másik 11.11.-es rendelésre pénteken jelezte, hogy nincs és még nem is utalta vissza.
Mindenképpen törölni kell a rendelést, mert nem tudja áttenni kínai szállításra. Ha volt kuponod, kedvezményed, annak lőttek.

(#56857) bobace


bobace
őstag

Bocs, hogy megint egy csomaggal kapcsolatban érdeklődök, Ali Standard Shipes, száma: 158271900006204983604033
Már október vége óta Clearing Customs alatt van, meddig szokott az tartani? A végén még nem ér ide mire kéne :W

Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.

(#56858) V/ válasza bobace (#56857) üzenetére


V/
Topikgazda

Itt van Budapesten csak a Cainiao-tól nem adták át szállításra az Express One-hoz, némi torlódás van.

(#56859) lacoka55


lacoka55
aktív tag

kérdezném hogy ha nem törlöm ezt a föntebbi rendelést akkor ha az eladó nem adja fel ez egy idő után automatikusan törlődik akkor is visszakapom a pénzt ?
írtam az eladónak elküldtem a web oldaluk képét hogy még mindig kapható EU raktárból
Reminder:Your order will be automatically cancelled if the seller fail to ship your order in: 2days 21hours 22minutes 05seconds .

(#56860) werszomjas


werszomjas
őstag

Nem tudom ki hogy van vele, de én egyrészől örülök, hogy nem a Posta hozza a csomagokat, hanem az Express One, viszont a Posta olyan szempontból jobb volt, hogy mivel napközben dolgozom, érte tudtam menni a postára a csomagokért.
Express One-nál ez nehézkes lesz, nem tudom van-e egyáltalán személyes átvétel ha van is, az gondolom a világ végén. Van esetleg lehetőség ezeket a kínai csomagokat Express One csomagpontra irányítani?

üdv

(#56861) V/ válasza lacoka55 (#56859) üzenetére


V/
Topikgazda

Idézted a szabályt, ha nem lesz szállított az állapota akkor automatikusan törlődik 2 nap 21 óra 22 perc 50 mp múlva a vásárlás és visszautalják a pénzed.

(#56862) Imilenni válasza Imilenni (#56607) üzenetére


Imilenni
addikt

Azóta sincs semmi.

Ez a line-haul valami feketelyuk egyébként?
Van még rá bármi esély hogy megérkezik?
Sajnos szükségem lenne rá még idén..
(LT916275515NL)


Azt a választ kaptam az eladótól, hogy nyugodjak meg és várjak.. :C

Press "F" to pay respects.

(#56863) V/ válasza werszomjas (#56860) üzenetére


V/
Topikgazda

Kapsz egy e-mailt benne a futár telefonszáma és lehetőség a kézbesítés átütemezésére vagy módosításra, egyeztetésre.
Nincs csomagpont, az adott területi depóban egyeztetés után elméletben átveheted, de nem tárolják több napig, csak eseti megoldás.

(#56864) bobace válasza V/ (#56858) üzenetére


bobace
őstag

Köszi! Remélem ledolgozódik egy hét alatt még :R

Nem az a szabadság, hogy azt teheted, amit akarsz, hanem, hogy nem kell megtenned, amit nem akarsz.

(#56865) lacoka55 válasza V/ (#56861) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Esetleg van rá valamilyen remény hogy mégis feladja ? mert a weboldal szerint továbbra is elérhető igaz magasabb áron a 2 kupon nekem jelentősen csökkentette az árát csak azért vettem meg meg EU raktár van megadva gondoltam gyorsabban ideér

(#56866) V/ válasza lacoka55 (#56865) üzenetére


V/
Topikgazda

Van aki kivár az utolsó pillanatig. Bár nem kiegészítő szállítási díjat kért? Ha nem fizeted ki akkor biztosan nem fogja elküldeni, ha szívatni akar akkor pedig szállítottra jelöli aztán 75 nap múlva kérheted vissza a pénzt.

(#56867) zakyzaky válasza lacoka55 (#56859) üzenetére


zakyzaky
újonc

Próbáltam én is így, képernyőképpel bizonyítani neki, de nem hatott, még az sem, amikor jeleztem, hogy ez így csalás. Sajnos nem találtam olyan pontot, ami alapján jelenteni tudtam volna, hogy egy ejnyebejnyét kapjon. Nem hiszem, hogy érdemes tovább hagyni, hogy nála legyen a pénzed, a PP is 3-4 nap.

(#56868) lacoka55 válasza V/ (#56866) üzenetére


lacoka55
aktív tag

kifizettem vissza is igazolta #56854 kép csak több nap után sem adta fel eladó válasza #56853 a termék jelenleg nincs RU raktáron, hogy miért ír RU raktárat ? nem azt választottam EU

(#56869) Voice24 válasza V/ (#56851) üzenetére


Voice24
őstag

Most esti infó, hogy a csomag az OLK-ban van, azaz nem jött még el Pestről. De így reményeim szerint talán holnap megérkezhet.

(#56870) Voice24 válasza V/ (#56851) üzenetére


Voice24
őstag

Valós volt az infó, hogy az NPKK-ban rostokoltak tegnapig, ugyanis este OLK, ma hajnalban pedig mindkettő Balatonszentgyörgyi Logisztikai Központ.

Az UH-s belga csomagok ugyanúgy vezetve vannak, az egyiknél 19 db bejegyzés van az október 27-i befagyás előtt...

[ Szerkesztve ]

(#56871) V/ válasza Voice24 (#56870) üzenetére


V/
Topikgazda

Eljön onnan és a következő bejegyzés majd az új helyen történik, mivel az OLK-ban is van sok csomag később lesz könyvelve, az elmúlt 15 napban ez a tapasztalat és az logisztikán dolgozó ismerősömmel is beszéltem és volt számtógépes rendszer probléma is az elmúlt héten.

(#56872) lacoka55


lacoka55
aktív tag

Sziasztok
Új fejlemény ezzel a csomagommal amit nem adtak fel és az eladó írta hogy nincs RU raktárban és kérte hogy töröljem a rendelést
írtam az eladónak hogy ez még most is kapható EU raktárban válaszolt rá it was not sent to you, please ignore.
ma kaptam egy e-mailt hogy a csomagomat feladták
a ninja szerint Nov 12, 2021 13:24 DPD Order information has been transmitted to DPD DPD data centre
jó hogy nem töröltem ezt a rendelést

(#56873) Voice24 válasza V/ (#56871) üzenetére


Voice24
őstag

A belga csomagokkal viszont valami van, az biztos. Nem én vagyok az egyetlen, akinek október 27-ig szépen nyomon követhető a csomagok haladása, és onnan kaput. Lassan 3 hét mozdulás nélkül, azt sem lehet tudni, hogy egyáltalán elindultak volna, sőt, számomra még az sem egyértelmű, hogy már Belgiumban lennének. Ugyanis korábbi BE-s csomagjaimnál a belgákhoz érkezésnél mindig fel volt tüntetve, hogy Belgium, Liege stb. Most ilyen nincs egyik csomagomnál sem. UH702926958BE és UH713495595BE.
Persze nem tuti, hogy a csomagok álltak meg, de a követésük biztosan, mégpedig egységesen több csomagnál. Ennyi véletlen nincs.

(#56874) V/ válasza Voice24 (#56873) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért is lehet mert nem minden belga számos megy Belgiumba, hanem mivel Cainiao direkt ide jön, már írtuk itt is

(#56875) stomi61 válasza V/ (#56874) üzenetére


stomi61
tag

UH558342427BE
Feladás: augusztus 26.
Szeptember 20: Liege
November 1-én fogták fel a belgák, azóta araszol.
November 12-én NPKK, azóta ott rohad. 82. napja van úton.
A hétvégén lejár a dispute, ha nem ér ide, elindítom.
Nem azért mert nagy érték, hanem, mert az az eladó a sokadik üzenetemre sem válaszol, holott látta.
Ráadásul a termék (alkatrész) okafogyottá vált, mivel az ügyfél akinek a gépébe kellett volna, lemondta a javítást. (nem csodálkozom)

[ Szerkesztve ]

(#56876) V/ válasza stomi61 (#56875) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem azt írtam hogy egyik sem megy oda, hanem azt hogy van ami nem megy oda.

(#56877) lacoka55


lacoka55
aktív tag

Az EU-s csomagom DPD számot kapott ezt kínából hozzák át és itthon kerül majd a DPD-hez ?
https://www.yuntrack.com/track/detail?spm=a2g0s.9042647.4.3.45264c4doP05xY
1640 7434 0186 56

(#56878) V/ válasza lacoka55 (#56877) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen így, előbb az EU-s DPD központba és onnan kerül ide.

(#56879) stomi61 válasza V/ (#56876) üzenetére


stomi61
tag

Bocs, Voice24-nek szántam a választ.

(#56880) Nemo1


Nemo1
tag

Kb minden 3-dik csomagomról nem kapok értesítést a postától, se vam fizetésről (hogy kellene), se értesítőt, hogy be kellene mennem mert már postahivatalban van a csomagom.
Csak a posta csomagkövetőjében látom, hogy sikertelen volt a kézbesítés...
A csomagot át véve ott van rajta minden elérhetőségem (telefon, email cím).
Én nem látok különbséget a sikeres értesítések, és az értesítés nélküliek között...

Van olyan Ali-s csomagküldés forma ami tutira nem postán keresztül jön?
/Nem DHL és egyéb drágább futárszolgálatra gondolok.../

(#56881) V/ válasza Nemo1 (#56880) üzenetére


V/
Topikgazda

Az értesítőt a vámos dologról a feldolgozó program csinálja az elektronikus adatokból és ha van azonosítható és pontos (neki pontos) elérés akkor küld értesítőt.
A ráírt információk alapján a helyi kézbesítő postának a küldemény átvételéről kellene küldeni értesítőt, ők viszont látják a küldeményen az adatokat és ha 24 mm-nél vastagabb vagy könyvelt akkor az értesítőnek menni kell. Ha nem küldik akkor lusták.

Írd be a szállítási cím címsor második sorába az e-mail címedet.
AliExpress Standard shipping és AliExpress Saver shipping a javasolt.
De itt fairi szombaton már összefoglalta egy kérdésre az eddig tapasztalt szállítási dolgokat.

[ Szerkesztve ]

(#56882) Digitalpimp válasza zakyzaky (#56848) üzenetére


Digitalpimp
senior tag

Nekem most 3 Aliexpress Standard Shipping szállításból mindhárom futáros nyomkövetést kapott. 1 Aliexpress Saver Shipping meg U.....BE belgát. Általában ezt a posta hozza, de nem kell fizetni semmit.

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#56883) vasi89 válasza V/ (#56881) üzenetére


vasi89
addikt

azt hittem tudom követni az aliexpresses szállítási módokat de most végképp elvesztettem a fonalat :D habár ez az összefoglaló igen hasznos de gondolom náluk is változhat ez bármikor. Ahogy látom, már egyre többen sima postával kapján EO helyett. Habár ha nem kell fizetni akkor nekem sincs gondom a postával.

(#56884) V/ válasza vasi89 (#56883) üzenetére


V/
Topikgazda

Én nem azt látom, az általam írtak ha postai azonosítót kapnak az EU-s azonosító lesz. Nekem pont ma érkezett meg 3 vásárlás egybecsomagolva, valamiért 10 nap körüli késése volt. Belga postai azonosító volt eredetileg mindegyiknél és azokból lett egy Express One csomag.

(#56885) laca223 válasza V/ (#56847) üzenetére


laca223
csendes tag

Az egyik csomagom követési száma LT877840944NL
a másiké UH717207388BE.
szóval csak várjak, vagy kell valami fizetnem még? Ha kell, akkor kapok valami értesítést?
Köszi. :R

(#56886) V/ válasza laca223 (#56885) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem egyiknél sem kell fizetned, néha a holland számos beleesik az áfázásos vámolásba, de csak 1% esély.
A belga számos meg pár napon belül kézbesítve lesz, nem vámolósként.

(#56887) fairi válasza V/ (#56881) üzenetére


fairi
addikt

11.11.nél 34 rendelést adtam le kb egyszerre, így kezd kirajzolódni mit tesznek.
9 db Standard shippingből, 2 holland lett. Függ a bolttól is? Ugreen mindig postNL-lel küldi!
Cainiao super economy és Saver shipping mind U...BE lett, ahogy látom egy kivételével bekerültek Consolidation Warehouse [link] -ba is. Valamilyen kombinációval összecsomagolják. Ahogy kinéz ezekből EO lesz. Még pár nap is biztossá válik.
Egy eladó felülbírált és economy globalt számot adott. Ám itt se lett baj, ez is consolidated warehouse került és nem Yanwenhez.
Cainiao Super Economy for Special Goods-ból 8 darab kaptam, egy már UR...DE-re váltott, többi 7-nél nincs jelzés, hogy ki kézbesíti. Tipp szerint németes átcsomagolás lesz, kb 1 hónap vagy több múlva derül ki.
Special Goods független, sose csomagolják semmivel, ez mindig postai útvonal!
Tegnap kaptam egy ilyen LP00....-ost és német volt.

(#56888) laca223 válasza V/ (#56886) üzenetére


laca223
csendes tag

:R Ezer köszönet! Akkor csak várom a csomagokat. :)

(#56889) Payaba


Payaba
tag

Sziasztok,
van egy visszamondott rendelésem kereskedő kérése (Cancelled Order - Closed) a Financial fülön látható, hogy október 19-től Refund Processing módban áll, viszont a visszafizetést még a mai napig nem kaptam meg. (paypal, ellenőriztem, nincs ott.)
Hova lehet írni vagy jelezni, hogy nem kaptam meg a pénzt?

(#56890) V/ válasza Payaba (#56889) üzenetére


V/
Topikgazda

Az ott nem szokott változni. Eredetileg is PayPal-al fizetted és a vásárlásról van tételed, viszont olyan refund-os tétel hogy továbbítva a a xxxx számú kártyára az nincsen?

(#56891) Voice24


Voice24
őstag

Azért vannak gerinctelen eladók is az Alin, bár ezt gondolom, mindenkit tudta. Nemrég írtam egy rendelésemről, ami 7 nap után lett shipped, de csak egy YT-s számot kapott, és a nyomkövetők is csak annyit mondtak rá, hogy az infó bekerült a rendszerükbe. Írogattam az eladónak, de egyszer sem válaszolt, el sem olvasta, majd ahogy korábban is mondtam, valószínűleg be is zárta a boltot. Nos, miután a shipped-et követően letelt a 10 nap mozgás nélkül, elindítottam a disputát. Kedves eladóm pedig képes volt a 4. nap utolsó óráiban reagálni egy magyarázkodással, hogy de hát tudom, a nemzetközi szállítás nem olyan, mint a belföldi, ők elindították időben, meg ha meghosszabbíthatjuk, akkor becsszóra megígéri, hogy a lejárat után 15 napon belül teljes refundot kapok, bla-bla-bla. A megfogalmazásból úgy tűnt, mintha nem maga az eladó, hanem valami harmadik személy írta volna a nevében, és kizárólag az időhúzás vezérli őket.
Mivel a szállítási infók nem változtak, továbbra sincs valós nyomkövetési száma a csomagnak, csak a YT-s számsor, természetesen elutasítottam a válaszát, de épp az utolsó pillanatban, a szöveg és a képek feltöltése után pár másodperccel le is járt a 4 nap.

Hú, kíváncsiságból ránéztem most, az Ali már döntött is (tényleg percek alatt), megítélte a teljes visszatérítést, a döntés oka: "shipping abnormal valid".

(#56892) Payaba válasza V/ (#56890) üzenetére


Payaba
tag

Igen, eredetileg is paypal fizettem és nincs semmilyen visszautalás a paypalon.
Refund Processing gombon áll a piros csík és utána a Refund gomb szürke.

[ Szerkesztve ]

(#56893) djsunstealer


djsunstealer
aktív tag

Sziasztok!
Ez normális, meg ez? Kicsit belassultak. Várok türelemmel természetesen, mást úgyse tehetek. AE Saver Shipping.
Volt egy ugyankkori rendelés, ezt most kapom meg.

(#56894) Voice24 válasza djsunstealer (#56893) üzenetére


Voice24
őstag

Légy türelmes, tegnap írtam 2 BE-s csomagomról, amik október 27. óta (azaz már 3 hete) meg sem mozdultak, legalábbis a nyomkövetők szerint. A tieidnél legalább látszik a belgiumi közbenső állomás, az enyémeknél ez sincs, mégsem akarnak ideérni...

(#56895) djsunstealer válasza Voice24 (#56894) üzenetére


djsunstealer
aktív tag

Rendben, köszi a választ, remélem hamarosan ideérnek. :R

(#56896) V/ válasza Payaba (#56892) üzenetére


V/
Topikgazda

Mint írtam az a legtöbb esetben nem fut végig, akkor is ez van ha már megkaptad a pénzt.
A chat roboton keresztül el tudsz jutni emberez aki esetleg tud mit mondani hogy mi lehet vele.

(#56897) Nemo1 válasza V/ (#56881) üzenetére


Nemo1
tag

Köszönöm a válaszod!
Az email címem beírtam, meglátjuk ez okoz e valami pozitív változást :)

(#56898) dethroner


dethroner
veterán

Hello!
Ha ezt kaptam a postától, akkor csak megküldöm a kért dolgokról a képernyőmentést és kész, vagy fizetni is kell majd?

A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!

(#56899) V/ válasza dethroner (#56898) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem így működik, van egy űrlap a feltöltésnél azt is mellékelni kell és lényegében mindent nyomtathatsz pdf-ben, jobb mint egy fénykép. Az Összefoglaló 7 és 8 pontokban említve.
Lesz fizetnivalód is.
A Posta oldalán ezt a gombot kell választanod

vagy a megadott direkt link és feltölteni ott mindent, de ha 150 €-nál kevesebb az értéke akkor ez is kell kitöltve: Nyilatkozat automatikus postai vámkezelésű küldeményhez
Így néz ki:

[ Szerkesztve ]

(#56900) SirRasor


SirRasor
őstag

Hehe írt az eladó, hogy köszi a vásárlást, de a gyárból szóltak neki, hogy BLA-BLA, nagyonszépen kérik, hogy !!60!! napra toljam ki a feladási határidőt :W

Make Love not war!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.