Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#56501) Jahno válasza tonermagus (#56500) üzenetére


Jahno
őstag

Az ilyen itt hever egy darabig, aztán visszamegy. Azt nem mondták, hogy mi az a "valami" ami nem stimmelt?

(#56502) V/ válasza tonermagus (#56500) üzenetére


V/
Topikgazda

Ennek ismert az oka: rajta volt a kézbesítési cím is, de valami nem stimmelt a címmel, így nem hozták ki... nem egészen ez, mert a címmel semmi gond ha megnézed.
A helyi postának kiadták feladatul hogy ellenőrizzék azt hogy a külföldi küldeményeknek meg lett-e az automatikus vámolása. Ha nem vagy gond van akkor vissza kell küldeni az NPKK-ba ott pótolják a hiányzó információkat és visszaküldik a helyi postára. Van amikor elektronikusan küldözgetés nélkül is meg tudják oldani.
Ezzel nem is lenne gond.
A gond az hogy azt elfelejtették közölni, hogy mely országok tartoznak az EU-ba és azokkal is eljátsszák ezt a mókát, annak ellenére hogy EU-n belül nincs vámolásos dolog.
Az meg aztán végkép megzavarja őket hogy belga postai azonosítós, az elektronikus adatok szerint is Belgiumban (EU-s) feladott küldeményen látnak Kínára utaló címkét és nem tartozik hozzá vámolási adat.
Ezt bizony nagyon ellenőrizni kell, annak ellenére hogy az NPKK az megfelelően kezelte, így nincs mit ellenőrizni. Ezek a mókázások időbe kerülnek.

(#56503) laleeee


laleeee
őstag

Két hónapja rendeltem ezt a retket,
vajon posta vagy futár fogja hozni ? [link]

(#56504) V/ válasza laleeee (#56503) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez postai nyomkövetési szám, már tegnap fizetned kellet volna valamit a postának, holnap reggel jár le a 48 óra, szóval ez nem futáros.

(#56505) laleeee válasza V/ (#56504) üzenetére


laleeee
őstag

Már kifizettem online. Mi az a CAINIAO ?

(#56506) V/ válasza laleeee (#56505) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor miért gondoltad hogy nem a Posta viszi? A Cainiao egy logisztikai cég ami a szállítását intézi az AliExpress-en megvett dolgoknak.

(#56507) laleeee válasza V/ (#56506) üzenetére


laleeee
őstag

Azt hittem hogy a CAINIAO egy futár :) amúgy egyre szörnyűbb ez az egész főleg a Magyar posta részéről, 11.11-et lehet,ki is hagyom

(#56508) Digitalpimp


Digitalpimp
senior tag

Most jött sms, hogy az UD.......NL küldeményt kezelik. Ezek szerint a hollandok nem csináltak vele semmit, csak továbbküldték. :( Seller shipping volt a postázás típusa. Csak az a jó, hogy free shipping volt, aztán most csak felszámoltak 117.-Ft áfát, gondolom a szállításra. Jó lenne, ha ezeket azért lekezelnék valahogy az eladók, hogy felém nulla összegű szállítást ad meg, a posta felé meg valamennyi összeget. A posta felé amúgy ezeket nem lehet megreklamálni? Az Alis rendelés összesítőn ott van, hogy shipping 0.-. :F

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#56509) V/ válasza Digitalpimp (#56508) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha az elektronikus postai adatoknál az induló ország Kína akkor sajnos hiába NL-es beleesik az automatikus postai vámolásba.Ha az AliExpress IOSS azonosítót sem találja a program az adatok közt (nem érkezett meg a vám-árúnyilatkozat) akkor pedig áfát is kérni fognak.
A szintén ott megadott értékre számolnak áfát, csak magára a szállítási költségre nem, hiszen nem lehet olyan hogy az adott termék értéke 0.
Az áfát már fizetted azt lehet megreklamálni, lásd Összefoglaló 8.pont.

[ Szerkesztve ]

(#56510) ace22 válasza tonermagus (#56500) üzenetére


ace22
tag

Mi volt a státusz a nyomkövetőben, amíg a postán csücsültek? Nekem "Továbbítás belföldre Nemzetközi Posta Kicserélő Központ" lassan egy hete, és nincs postás ismerősöm, aki szivességből megnézné. :(

(#56511) djsunstealer válasza djsunstealer (#56435) üzenetére


djsunstealer
aktív tag

Megjött az üzenet (SMS) tegnap, ma mentem a csomagért a postára, minden rendben. Én már csak Aliexpress Saver Shipping-el merek rendelni, előtte egyeztetek az eladóval mindig, hogy ténylegesen azzal küldje. Volt olyan, hogy 3 free shippinges is volt, de tartotta a szavát.

(#56512) vasi89 válasza V/ (#56509) üzenetére


vasi89
addikt

ez a reklamálás amúgy működő dolog? Én 3x próbáltam, egyikre sem jött reakció. oké pár 100 ft-okról volt szó de nagyobb összegnél már azért bosszantó lenne.

(#56513) V/ válasza vasi89 (#56512) üzenetére


V/
Topikgazda

Említettem már hogy október 15-ig nem tudtak a reklamációk egy részével mit kezdeni mert valami rendszerük nem működött és egyébként is 120 napot írnak.
Rosszul csinálják az egészet, mert a hibás feldolgozás miatt az áfa visszaigénylést csak azután teszik meg ha már átutalták a NAV-nak a pénzt, ez a követő hó 20-a és ha onnan visszakapják akkor továbbítják az ügyfélnek.
A helyes az lenne hogy az összeget szó nélkül a "saját" pénzükből visszaadnák aztán majd amikor megkapják a NAV-tól akkor könyvelik le maguknak.
De buták és nem korrekt a hozzáállásuk, pedig a hibát ők követték el, nem mi, nem az AliExpress, az eBay, a kereskedő. Így illene tisztességesen hozzáállni a kijavításhoz.

De volt már akinek visszaadták, illetve amikor nem működött az online fizetés akkor kézbesítéskor annak az összegét számolták fel nem az utánvétest. Meg olyan is volt hogy reklamálás nélkül visszaadták a tévesen beszedett áfát.

(#56514) Dyingsoul


Dyingsoul
veterán

Sziasztok!

Rendeltem egy ilyen papucsot, az ár alatt ott van, hogy tartalmazza az ÁFA-t (Price includes VAT).

Most kapom a postai e-mail-t, hogy fizethetek.

0 a vám, 0 az áfa, és mi az a postai szolgáltatás amit nekem nyújtanak? Az, hogy kihozzák? De hát a shippinget én már kifizettem az eladónak alin.

Most akkor Alin kérjek egy 399 HUF összegű refundot, mert mégsem tartalmazta az ár a VAT-ot vagy a postán reklamáljak?

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#56515) Jahno válasza Dyingsoul (#56514) üzenetére


Jahno
őstag

" és mi az a postai szolgáltatás amit nekem nyújtanak?"

4. hónapja erről szól a csoport és a fél világ. Ez van, kész. Ez nem ÁFA, hanem foglalkoznak vele és kb. örülj, hogy csak ennyi. Alinak ehhez semmi köze, jól csinálta és ott is van, hogy ÁFA nulla, ez meg "szolgáltatási díj". Olvass.

[ Szerkesztve ]

(#56516) Dyingsoul válasza Jahno (#56515) üzenetére


Dyingsoul
veterán

Elolvastam és azt kérdezem, hogy mi ez a szolgáltatás? Milyen postai szolgáltatás? Az a postai szolgáltatás, hogy vámkezeli a csomagot a posta? Vagy az, hogy kihozzák? Vagy az, hogy a logisztikai üzemben kezelik? Vagy hogy a logisztikai üzemben egy postás kezébe nyomják? Vagy mi ez a szolgáltatás?

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#56517) Jahno válasza Dyingsoul (#56516) üzenetére


Jahno
őstag

Posta oldalán le van írva... Megfogják a csomagot és megállapítják, hogy nem kell vámotáfát fizetni.

(#56518) Dyingsoul válasza Jahno (#56517) üzenetére


Dyingsoul
veterán

Na hát ennek aztán k*rvára lehet örülni...

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#56519) V/ válasza Dyingsoul (#56516) üzenetére


V/
Topikgazda

A vám-árúnyilatkozat leadása a vámosok felé.
Így van írva: Csökkentett adattartalmú vám-árunyilatkozattal lefolytatott vámkezelés magánszemélyek részére, IOSS áfafizetési mód alkalmazásával (az áfafizetés vásárláskor történik). 0-150 EUR közt 399 Ft (Online fizetés) vagy 799 Ft (Utánvétes fizetés)

Az Összefoglaló 7. pontnál olvashatod bővebben hogy miről van szó.

Csak annyit tennék hozzá hogy régebben 3500 Ft-ot kértek amikor a vámkezelést csinálták, szóval azért a 399 Ft relatíve nem sok. Ez a díjazás június 16-tól már nyilvános volt, a július 1-től történő vámolás és áfa változás meg 2020 novembertől, amikor kiderült hogy félévet csúsztatnak rajta és nem január 1-től indul majd.

[ Szerkesztve ]

(#56520) Jahno válasza Dyingsoul (#56518) üzenetére


Jahno
őstag

Évek óta tudtuk, hogy ez lesz, csak az árát nem.

(#56521) Dyingsoul válasza V/ (#56519) üzenetére


Dyingsoul
veterán

Tudom, hogy régen ennyi volt a vámkezelés, fizettem régen én is de azért egy 3D nyomtatóhoz vásárolt PTFE csőért ami 300 Ft agyrém is lett volna 3500 Ft-t fizetni...

És volt, hogy fizettem már olyan csomagért aminek az árában nem volt benne a vám és áfa.
Azóta rendelni sem mertem, most megörültem, hogy az árban benne van a VAT és gondoltam nem kell majd semmit fizetni.

De a kormány elérte a célját azóta nem is rendeltem semmit EU-n kívülről pedig nekem munkához is alkatrészeket csak Kínából tudok beszerezni mert itt egész egyszerűen nincs semmi.

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#56522) V/ válasza Dyingsoul (#56521) üzenetére


V/
Topikgazda

Értem. A javaslatom az hogy a szállítás AliExpress Standard shipping vagy AliExpress Saver shipping legyen, ezeket nem a Magyar Posta kézbesíti így nem is kell fizetni itt semmit.
Ezt a díjat a Posta találta ki, nem más.

[ Szerkesztve ]

(#56523) fairi válasza V/ (#56522) üzenetére


fairi
addikt

cainiao Super Economy és cainiao for special goods is megfelelő!
Utóbbival most kaptam, német csomagnak mutatta magát!

Ám sajnos esély van rá hogy végül kap egy S0000...-ot és emirátusi, kínai csomag lesz belőle.

[ Szerkesztve ]

(#56524) V/ válasza fairi (#56523) üzenetére


V/
Topikgazda

Én a postára gondoltam hogy el legyen kerülve, a német csomag is posta (gondolom a tied is járt Feuchtban) és ha az elektronikus adatok közt Kína szerepel indulási országnak, nem az EU-s ország akkor megy rá az automatikus postai vámolás.
Másrészt a szállítási idő is számít, azért az economy az lassú.

(#56525) yogibear válasza V/ (#56522) üzenetére


yogibear
addikt

Saver/standard shippinges rendelésekért eddig mindig postára kellett bemennem, sms értesítő után, az viszont igaz, hogy fizetni nem kellett...

„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

(#56526) V/ válasza yogibear (#56525) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem meg mindet az Express One hozta, egyik sem került a postára, 54 rendelés volt július közepétől ilyen. Postával csak az jött amit a Ali Standard fizetése ellenére kínai postásként lett küldve.

[ Szerkesztve ]

(#56527) vasi89 válasza V/ (#56513) üzenetére


vasi89
addikt

köszi az infót. Annyi minden történik itt minden nap, hogy van amiken átsiklok :))

#56517Jahno: Én ezt a postától kérdeztem meg, hogy mire számítják a díjat. Ugyan ezt mondták viszont ugye eddig is minden csomagot kellett vizsgálniuk, szóval most elkérik a 400ft-ot azért amit eddig ingyen csináltak. De jah már én is örülök neki, ha csak 400at kérnek és nem 800at...

[ Szerkesztve ]

(#56528) V/ válasza vasi89 (#56527) üzenetére


V/
Topikgazda

Július 1-ig nem igen foglalkoztak ilyennel és 22€ értékig sem vám, sem áfa ügyintézés nem volt így természetes hogy nem kértek semmit, de amivel foglalkoztak azért meg 3500 Ft-ot kértek. Az hogy az átvilágítón átengedték, a kábszeres kutya szimatolta, a vámos ránézett az nem ügyintézés.

(#56529) Dyingsoul válasza V/ (#56522) üzenetére


Dyingsoul
veterán

Nagyon köszönöm a javaslatot, megfogadom! :R

Látod Jahno így lehet értelmesen is beszélgetni és segíteni másoknak a topikban és nem csak kötekedni a másikkal...

- Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok, mivel másoknak is hasznos lehet. Erre való a szakmai fórum! -- YT: youtube.com/dyingsoulgaming -- FB: facebook.com/DyingsoulGaming/ Stream: http://twitch.tv/dyingsoul

(#56530) Jahno válasza V/ (#56456) üzenetére


Jahno
őstag

Ohóóó, fejlemény, úgy néz ki, hogy amikor megreklamáltam gyorsan feladta és közben ideért. Akkor meg illene Neki kifizetnem, vagy a mittomén.

(#56531) V/ válasza Jahno (#56530) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha visszakaptad a pénzt közben akkor két lehetőséged van:
1. kifizeted újból vagy
2. nem veszed át és bízol abban hogy a szállító visszajuttatja neki, ami azért nem mindig jön össze.
Persze van egy harmadik is, de arra nem is szoktunk gondolni.

[ Szerkesztve ]

(#56532) fairi válasza V/ (#56524) üzenetére


fairi
addikt

AliExpress Standard shipping is kaptam én csomó postát. Néhány bolt, pl Ugreen -nél mindig postánál köt ki. Ám áfázás korrábban elintézve és nem lett belőle baj.
Valami futáros lesz nincs rá garancia.

(#56533) Jahno válasza V/ (#56531) üzenetére


Jahno
őstag

2. mivel nem tudtam mit veszek át, mert csak jöttek így átvettem és nem szívatnék senkit. Írtam az eladónak, hogy kifizetném, mert úgy illik. Annak ellenére, hogy csak akkor adta fel gyorsan, miután reklamáltam. Most már csak kb. 6 cseh csomagom van onnan várólistán, ezeknél kipróbálom, hogy írogatok Nekik és határidő előtt is, hogy mi az állapot. Aztán lehet belőle esettenulmányt készíteni, ami legfeljebb ellentétes paraméterekkel születik, mint mások esettanulmányai :-D

(#56534) Hintalow


Hintalow
senior tag

Sziasztok,

Jött egy bringásfelsőm, amit a kedves posta pár hét ide-oda szállítgatás után úgy döntött, hogy visszaküld a feladónak. Csak úgy, mert miért ne (a legdühítőbb, hogy mire elértem őket telefonon, már a repülőtéren volt a cucc, és MINDEN adatom, név, cím, telefonszám, mailcím helyesen megvolt a rendszerükben :((( )
az azonosítója RE236499858CN
Ilyenkor már lehet az alis eladót piszkálni, hogy máni vissza?
Természetesen a postán is megadtam panaszt, ha másért nem, akkor a pénzem visszakapása miatt.
Amúgy ilyen szintű inkompetenciát és fogalmatlanságot még nem tapasztaltam, pedig karrierem nagy részét a szolgáltató szektorban toltam le. Borzalmas. :W

Ha a multiverzum teória igaz, akkor van egy univerzum, ahol nem az.

(#56535) cree


cree
csendes tag

Összevonja Alliexpres a több tételes vásárlást ha aznap történik!
Vagyis több eladótól felvet csomagot egy csomagba küldi el ez általában one express kiadás lesz!
Könnyen rájössz amikor ez megtörténik több aznapi tétel nyomkövetési száma azonos (eladótól független)! :DD :C

Tudás ingyen van csak a tudatlanságot kell megfizetni!

(#56536) V/ válasza Hintalow (#56534) üzenetére


V/
Topikgazda

Persze mehet a dispute hiszen nem kaptad meg, legfeljebb az indoklásba beírod hogy a kézbesítő cég képtelen volt eljuttatni hozzád és visszaküldték. egyértelműen látszik a nyomkövetésben hogy meg sem próbálták címen kézbesíteni mert ez olyan küldemény volt.
Annyit látok a Postai nyomkövetésnél hogy az OLK 2021.10.09. | 02:35 a helyi postára eljuttatta viszont onnan 2021.10.13. | 10:14 visszaküldték az NPKK-ba.
Az eddigi tapasztalatok alapján adathiányos volt a rendszerükben a küldemény (nem a címzetti adatok hiányoztak, hanem valami belső adat) és ezért nem került kézbesítésre.
Nyugodtan küldj be egy írásos panaszt, mert az amit fizettél nekik online az visszajár.

(#56537) kippedli


kippedli
tag

Van email cím vagy chaten lehetésges valahogy valós emberrel beszélni? A problémámban eva sajnos nem tud segíteni.

(#56538) V/ válasza kippedli (#56537) üzenetére


V/
Topikgazda

Tőle kell kérni hogy emberhez kapcsoljon, persze van valami munkaidő.

(#56539) Digitalpimp válasza V/ (#56509) üzenetére


Digitalpimp
senior tag

Félreértettél, csak 117.-Ft áfát fizettem, meg a 400-at. Azért gondolom, hogy a szállítás díj után számították fel, mert a termék 10,79USD volt. Csak az a gáz, hogy én nem fizettem a szállításért, de valahogy mégis odakeveredik a posta elé ilyen tétel.

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#56540) nightzone


nightzone
aktív tag

Sziasztok!

Az Alin megváltoztattam a nevem (name ID) "A"-rók "B"-re, de egy olyan probléma merült fel hogy megnyertem az egyik storeban egy nagyobb kupont sorsoláson, viszont a nyertes listában az "A" nevem szerepel és nem a "B", ezért a store nem adja oda a kupont mert nem egyezik a a name ID. Sztetek mit kellene ebben a helyzetben tennem, kihez fordulhatok hogy kijavítsák ezt a rendszerhibát?

Köszönet a segítségért!

(#56541) V/ válasza Digitalpimp (#56539) üzenetére


V/
Topikgazda

Te érted félre, nem tudhatod hogy az elektronikus adatoknál mennyi volt az eladó által megadott érték, abból számoltak. 433 Ft-nak a 27 %-a a 117 Ft . A 433 Ft meg 1,39 $-nak felel meg, nem működik úgy a program hogy a termék értéke 0 $. A számlájukon egybe van számolva az érték és a szállítási költség. Ott mennyit írnak?

(#56542) V/ válasza nightzone (#56540) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem biztos hogy rendszer hiba. Mert ha a sorsolásra a régi neveddel pályáztál és azután írtad át a neved akkor csak a régi nevedre lehet érvényes a kupon. Szerintem ha nem tudod meggyőzni őket hogy az te vagy akkor annyi volt a dolog.

(#56543) nightzone válasza V/ (#56542) üzenetére


nightzone
aktív tag

Köszi a választ. A nevemet még kb tavaly változtattam, a sorsolás meg most volt. De biztosan év vagyok az, mert ha pl írok egy választ egy bármilyen feed postba akkor az "A" nevem szerepel mindenhol és nem a "B". Elküldtem nekik egy kb 5 másodperces screenshotot hogy most írtam be a postba (és azon ugye az "A" nevem szerepel), de azt se akarják elfogadni mert más a name ID. Szted akkor most mit csináljak?

[ Szerkesztve ]

(#56544) pibácsi


pibácsi
senior tag

Kaptam egy érdekes e-mailt,melyben közlik, hogy egy csomagom már a futárnál van és érkezni fog, és a megadott oldalon tudom megnézni, hol tart. Az érdekes az, hogy én nem rendeltem semmit, és ha felmegyek az oldalra, akkor az adatok közt van, hogy a küldemény súlya 65 gr. Mi akar ez lenni? találkoztatok már ilyennel? Mellékelek egy kis képet és megadom a linket is. https://www.ship24.com/?utm_source=Contact&utm_medium=email&utm_campaign=Ship24
Nem valami kóbor, beugratós dolog? Bár nem annak tűnik, de csomagot nem várok. Ezt okt.31-el indították és azóta van adat nov.1-2-3-4-el is, hogy hol tart.
Üdv. Pibácsi

[ Szerkesztve ]

(#56545) Jahno válasza pibácsi (#56544) üzenetére


Jahno
őstag

Vagy elírták a mailcímet. Ez megy Békéscsabára ahogy láttad.

(#56546) V/ válasza nightzone (#56543) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen világos a dolog. Nem tudom hol van ez name id.
A regisztrációnál megadott nevedet változtathatod, de a Member ID az megmarad a regisztrációnál hozzárendelt, ez nem változtatható.
Az e-mail cím is marad a név változtatásnál (feltéve ha azt akkor nem cseréled) így ez a kettő elegendő lenne az azonosításhoz.
Amiről beszélek az a Settings és a Edit profile nál az Edit Member Profile rész.

(#56547) pibácsi válasza Jahno (#56545) üzenetére


pibácsi
senior tag

Igen, én békéscsabai vagyok és a címemet is jól írták. Viszont nincs csomagom, amit várnék. Ez, ahogy olvasom egy szállítmánykövető rendszer és úgy tűnik, hivatalos.

(#56548) V/ válasza pibácsi (#56547) üzenetére


V/
Topikgazda

Lehet hogy több hónappal ezelőtti amiről már lemondtál. Az azeri postai azonosítót később kapta, ez nem október 31-én indult Kínából.

(#56549) nightzone válasza V/ (#56546) üzenetére


nightzone
aktív tag

A regisztrációnál megadott nevet változtattam, tehát itt a legfelső sor (Name): [link]
Itt viszont ha az editre kattintok nem tudom visszaállítani az eredetire (appban se), mert 2 rublika van (first name és last name). Az "A" nevem 1 szó, a "B" meg 2 különálló, így ha szerkeszteni akarom akkor nem enged, csak ha mindkettőt kitölteném. Vegyem fel a kapcsolatot az alival közvetlen szted? Vagy hogy tudnám visszaállítani eredetire?

[ Szerkesztve ]

(#56550) V/ válasza nightzone (#56549) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs középső név mező így szóközzel lehet megoldani, de én csak az egyiket használnám ha nem a családi név két tagú. Nekem oda-vissza engedi módosítani a nevet csak az ékezetes betűvel van baja.
De a másik kettő amit írtam az a valódi azonosító.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.