Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#56701) szemy94 válasza szemy94 (#56699) üzenetére


szemy94
senior tag

Szerk.: kimentem megnézni a ládát, nekem is megjött, IOSS volt, posta nem kért semmit, Cainiao Super Economy for Special, LP kezdetű tracking, Sunyou, feladva Okt 15, megérkezett Nov 9, bő 3 hét.

[ Szerkesztve ]

Mi13T, S9, S10 Lite, xBox One S 1TB

(#56702) _pda_ válasza szemy94 (#56699) üzenetére


_pda_
tag

Bízz benne, h hamarosan kézbesítik, mint nekem :))
Hazaértem, kérdezem a gyereket, h nézett-e postaládát?
NEM
Hmmmm, akkor kiviszem a szemetet és belekukkantok.
Voilá :)

(#56703) _pda_ válasza Voice24 (#56700) üzenetére


_pda_
tag

A képen látszik a 3 cimke amit lehámoztam a zacsiról.
Deutsche Post volt a vége.

(#56704) _pda_ válasza szemy94 (#56701) üzenetére


_pda_
tag

Nekem is annyi volt kb.
Illetve 1 héttel több, mert bár elindítottam az ordert, ki is fizettem, de kaptam utána egy plusz konfirmáló üzenete a dealertől, amit nem vettem észre. :(

Ez mi a szösz, valami új feature?

Korábban fizetés után feladták és kész.

(#56705) V/ válasza _pda_ (#56698) üzenetére


V/
Topikgazda

Német postai küldemény és nem könyvelt, ha belefér a postaláda bedobónyílás méretbe (24mm) akkor ott kézbesítik.

(#56706) chatran


chatran
őstag

Egy február elején rendelt arctisztító pár hónapja úgy döntött, hogy nem működik tovább. A töltést érdekes módon veszi, mert a led-ek világítanak, viszont egyáltalán nem kapcsol be gombnyomásra.
Nem találtam a leírásában olyan információt, hogy mennyi garancia van rá. Van esély a hiba bejelentése után valamiféle pénz visszaszerzésre? Kérhetik, hogy küldjem vissza vagy elég lesz egy video bizonyítékként?

[ Szerkesztve ]

(#56707) V/ válasza chatran (#56706) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt csak te és az eladó rendezheti, az AliExpress ebbe nem folyik már bele, ha PayPal-al fizettél az sem érvényes a garanciális problémák intézésére.

(#56708) Zol205 válasza V/ (#56696) üzenetére


Zol205
újonc

Köszönöm szépen a választ.
Ő írta, hogy a vámon megfogják a csomagot, ha futárral küldöm, ezért maradjon a posta:

"Hi dear, This is my address: ....., Shenzhen,China ....
Pls NOTE : You can only ship back by normal registered post from your local post office , we refuse EMS/DHL/FEDEX/UPS/TNT..any Express, Because chinese customs will not release parcel especially for car related items if by Express. Hope you can understand! and can only declare 10usd on parcel , write description : cable adapter After sent parcel, pls tell me tracking number, thanks !"

Nyílván én nem hasznot akarok húzni a reklamációból, de értem a helyzetet. A termék 1 kg felett van, úgyhogy nem lesz olcsó. Emiatt vagyok szkeptikus, hogy mi van, ha nem téríti meg. Valahogy egy chat ablakban történő beszélgetésben nem bízom annyira.
Jól sejtem, hogy most mégis a chat alapján induljak el, és ne indítsak Dispute-ot? Így marad még egy mentőövem, ha termék és pénz nélkül maradok.

(#56709) V/ válasza Voice24 (#56700) üzenetére


V/
Topikgazda

Én úgy látom hogy 25-én Belgiumba megérkezett és ott hüppög, 26-án indult volna ide.

(#56710) V/ válasza Zol205 (#56708) üzenetére


V/
Topikgazda

Írd meg neki hogy $-ban mennyi lenne a Posta, kb 34 $.

(#56711) Digitalpimp válasza V/ (#56691) üzenetére


Digitalpimp
senior tag

Csak azaz érdekes, hogy a borítékon értékként 1,37USD van és pont 115-Ft áfát fizettem. Szóval ez az egész úgy el van baxva, ahogy van. És ez már plusz lehúzás, mert az Alin megfizettem az áfát. :((

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#56712) V/ válasza Digitalpimp (#56711) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor egyeznek az adatok, de akkor sem nézegeti a feldolgozó programjuk a csomagcímkét, nem a ráírt adatokkal dolgozik. Kérd vissza az áfát tőlük, lásd Összefoglaló 8. pont.
Nem volt azonosítható az AliExpress IOSS azonosítója (esetleg nem kapták meg) ezért ment a másik vámolási vonalra.

(#56713) _pda_ válasza V/ (#56705) üzenetére


_pda_
tag

Akkor jól jártam, köszi :)

(#56714) ferenck


ferenck
senior tag

Segítséget kérnék. Vettem egy telefont az alin. Megjött, és kiderült, hogy mindenben hazudott róla az eladó. Indítottam egy vitát, nem tudtunk megegyezni. Az ali most belépett a vitába és azt ítélte, hogy küldjem vissza és visszakapom a teljes összeget és az eladó fizeti a visszaküldés költségét. Nem igazán értem hogyan kapom vissza a szállítási díjat. Ez volt az ítélet:

Solutions:
Option 1: Return goods Full refund 70.75 USD ( Seller pays the returning shipping fee)

As you have agreed to return the goods for refund, we will ask seller to provide his/her returning address within calendar days. Please note that you need to confirm the address with seller before you return the goods. If you send it to a wrong place, you will be responsible for the loss.

If seller agrees to bear the shipping back cost for you, please negotiate with him/her to transfer the shipping fee to you offline based on your agreement. AliExpress could only arrange the total amount of this order after seller receives the goods.

Note:If you have settled the dispute with seller, please response in the dispute detail page so that we can be informed and follow this dispute according to the settlement.

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#56715) V/ válasza ferenck (#56714) üzenetére


V/
Topikgazda

Véletlenül nem PayPal-al fizettél? Mert akkor a visszaküldés díját tőlük megkapod.
Mert amit írnak itt ( Seller pays the returning shipping fee) ez így igaz:
Ha az eladó beleegyezik abba, hogy viseli a szállítási költséget az Ön számára, kérjük, tárgyaljon vele, hogy átadja a szállítási díjat közvetlenül az Önnel kötött megállapodás alapján. Az AliExpress csak a megrendelés teljes összegét rendezheti, miután az eladó megkapja az árut. Szóval van ez a ha.

A kérdés az hogy hova kell visszaküldeni és mennyi a súlya becsomagolva, az alapján lehet a továbbiakat meglépni. Ahogy írják el kell kérned az eladó visszaküldési címét, nem a csomagcímkét kell elővarázsolni, hanem konkrét információ kell az eladótól.

[ Szerkesztve ]

(#56716) ferenck válasza V/ (#56715) üzenetére


ferenck
senior tag

Nem volt a fizetési opciók között a paypal, csak bankkártyás fizetést engedett. Kínából jött, szóval valószínűleg oda kell majd visszaküldeni. Ha ugyanabba a légpárnás borítékba küldöm vissza, akkor 450g. Ha dobozba rakom, akkor 520g. a súlya. Egyáltalán küldhető levélküldeményként vagy csak csomagként?

Akkor ez hogy van, ha elfogadom az ali döntését, akkor az eladónak előre el kell utalnia az postázási költséget? Vagy ez rá nézve nem kötelező?

Apróhirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/ferenck/

(#56717) Voice24 válasza V/ (#56664) üzenetére


Voice24
őstag

Hali!
Ennél a csomagomnál még semmi változás, talán csak annyi "apróság", hogy elképzelhető, hogy szépen csöndben megszűnt a bolt. [link] Erről van szó, már semmilyen terméket nem dob be tőle, a tegnap írt érdeklődésemet pedig még nem olvasta. Esélyes, hogy nem látom én azt az órát, amit tőle rendeltem? És ha tényleg megszűnt, és a csomag később sem mutat semmi mozgást, a védelmi időn belül is lehet disputát indítani?

(#56718) yogibear válasza Voice24 (#56717) üzenetére


yogibear
addikt

Bátor vagy, hogy egy alig pár hónapos, 61,8%-ra értékelt bolttól rendelsz. :))
Én ilyet nem mernék... Mindig megnézem, mikori a bolt és mennyire értékelt, és még így is bele lehet futni a kalamajkába...

Nekem szerencsémre már úton van a maradék... elvileg kettőt hoz ma az EO, a harmadik meg már reggel óta a helyi postán van feldolgozásra várva, vagy sms lesz és be kell menni, vagy postás bácsink kihozza majd kiderül...

„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

(#56719) Voice24 válasza yogibear (#56718) üzenetére


Voice24
őstag

Igen, írtam pár napja, hogy hiba volt nem ellenőrizni a boltot. De egy adott órát kerestem, és a több tucatnyi bolt közül itt volt a legolcsóbb (talán nem véletlenül :W ).

(#56720) V/ válasza ferenck (#56716) üzenetére


V/
Topikgazda

Érdekes, tavaly novembertől elérhetővé tették a PayPal-t.
Nem véletlenül idéztem: Ha az eladó beleegyezik abba, hogy viseli a szállítási költséget
Egyáltalán nem biztos az hogy fizeti.
Ha igen akkor utólag fizetné az általad elküldött költségigazolás alapján, gond az hogy miként juttassa el ha nincs PayPal fiókja vagy neked nincs. A banki utalás az több okból sem járható út.
Kínába küldés: levélküldemény, elsőbbségi, ajánlott tértivevény:
A legolcsóbb ha e-postakönyvet használsz 51 g-tól 500 g-ig 2345+1555+690 = 4590 Ft, 501 g-tól 2000 g-ig 8 185+1555+690 = 10430 Ft, ha normál feladás a postán az + 175 Ft mindkettőnél.

(#56721) szemy94 válasza ferenck (#56714) üzenetére


szemy94
senior tag

Csak a jövőbeli rendelések végett, 70$-ért nem szabad várni szinte semmit, ha 2/16GB-nél többet írnak, szinte biztos, hogy kamu, és/vagy nem úgy néz ki a termék, ahogy mutatják.

[ Szerkesztve ]

Mi13T, S9, S10 Lite, xBox One S 1TB

(#56722) Real_Necro


Real_Necro
veterán

Minden évben várom a 11.11 akciót, mert egész jó dolgokat sikerült vásárolni. Most is gyűjtögettem már sok dolgot a kedvencekbe, erre szembesülök vele, hogy a korábban meghirdetett áraktól lényegesen, az eddiginél jóval drágább áron jelennek meg a termékek. Tapasztalt más is ilyet?

„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”

(#56723) xy.zsolt


xy.zsolt
őstag

11.11es aliexpress kódokat tudtok?

BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.

(#56724) V/ válasza xy.zsolt (#56723) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló
12. Az AliExpress ez évi akcióinak listája ezen a linken olvasható.
Az akciók magyar idő szerint 09:00-tól indulnak az adott napon.
Ezen az oldalon szoktak meg adni az adott hónapra érvényes kuponokat, promóciós kódokat is. Pl. AliExpress Coupon Codes and Promo Codes January 2020

(#56725) lacoka55


lacoka55
aktív tag

Nem működik a posta követési oldala 500 Internal Server Error vagy csak nálam van valami hiba ?

(#56726) Voice24 válasza lacoka55 (#56725) üzenetére


Voice24
őstag

A vámügyintézés sem megy, most próbáltam, mert egy csomagom megérkezett hozzájuk, és jött az értesítés a díj befizetéséről. Múlt hétvégére írtak tervszerű karbantartást, úgy látszik, nem úgy sült el a dolog, ahogy tervezték.
Amúgy a kérdéses csomagom CN-es végű, és október 26-án rendeltem meg, vagyis nagyon hamar ideért.

(#56727) lacoka55


lacoka55
aktív tag

nekem tegnap jött meg a CN-es csomagom 60 nap után ez a második amiért fizetni kellett megint nem kaptam értesítést telefonon kértem le a kódot rossz e-mail címet adott meg az eladó már másodszor és a posta arra küldte az értesítést

(#56728) V/ válasza lacoka55 (#56727) üzenetére


V/
Topikgazda

Gondolom ennél amikor megvásároltad még nem volt az e-mail címed beírva a cím adatokhoz?

[ Szerkesztve ]

(#56729) V/ válasza Voice24 (#56726) üzenetére


V/
Topikgazda

Töröltem a böngészőből a Posta sütiket majd amikor 503-at írt CTRL-F5-el frissítve az oldal és most már használható. Lehet hogy csak egy apró Netes hiba, lehet hogy őket is "megtörték" a hackerek.

[ Szerkesztve ]

(#56730) Voice24 válasza V/ (#56729) üzenetére


Voice24
őstag

Köszi, de most sokadik próbálkozásra sütitörlés nélkül is sikerült. Amúgy CN-es csomagtól ez a bő két hetes túra egész jó.

(#56731) lacoka55 válasza V/ (#56728) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Szia
egy e-mail címem van megadva az jó az ali rendszeresen küld reklám e-mail-okat 4 db akkut vettem ugyan abból a boltból a kód lekérdezésekor megkérdeztem hogy hova küldték az értesítőt a hölgy megint azt a címet mondta mint múltkor sok szám betű múltkor rákerestem ez létező e-mail cím lehet 389898000@qq.com ez volt a múltkori cím
a fizetés után is küldenek értesítést ?

[ Szerkesztve ]

(#56732) V/ válasza lacoka55 (#56731) üzenetére


V/
Topikgazda

Már megbeszéltük ezt hogy a utca házszám után beírod az e-mail címet és akkor hamarabb megtalálja mint az eladó e-mail címét.
Ha rossz lenne az e-mail címed be sem tudnál lépni, de itt most nem arról van szó, ez nem a reklámos dolog, egyébként az eladó megkapja az e-mailcímedet az AliExpress-től, ha nem kerül az elektronikus postai adatok közé az nem az ő hibája hanem a szállítóé általában.
De a telefonszám is elektronikus azonosító, arra is szokott jönni értesítő ha nincs e-mail cím, nem kizárólagos az hogy e-mailben értesítenek. Ha ezt mondta valaki akkor rosszul tudja.

(#56733) Voice24


Voice24
őstag

Na, meghozott a postás egy október 9-i rendelést, LP-s kezdetű száma volt, nem került bele a vámügyintézésbe.

Ja, ez a kérdésem még aktuális: [link]

[ Szerkesztve ]

(#56734) lacoka55 válasza V/ (#56732) üzenetére


lacoka55
aktív tag

ez a 2 volt csak ilyen fizetős dolog itt más lehetőség választás nem volt igyekszem kikerülni a postát az elektronikus adatok között a telefon szám jó volt megkérdeztem
a posta az e-mail címre azt mondta hogy ők ne ellenőrzik annak a valódiságát amit a programjuk kiszed arra küldik az értesítést
A feladó által megadott 389898000@qq.com e-mail címre 2021. szeptember 10-én értesítést küldtünk, ezért panasza megalapozatlan. Az informatikai rendszereinkben található adatok alapján az értesítés kiküldése a feladó által az Ön elérhetőségeként feltüntetett e-mail címre történt.
Társaságunk azokat az adatokat tudja a kezelés során figyelembe venni, amelyet a kereskedő a feladáskor a küldeményhez előzetesen megadott, illetve annak címiratán feltüntetett.

[ Szerkesztve ]

(#56735) V/ válasza lacoka55 (#56734) üzenetére


V/
Topikgazda

Hát most nem a szeptemberi volt az aktuális, de ha ott a telefonszám akkor én azért arra kérdeztem volna rá hogy ara miért nem küldték el.

(#56736) V/ válasza Voice24 (#56733) üzenetére


V/
Topikgazda

Majd visszakérde a pénzed, ha letelt a 10 nap a szállítás kezdetétől kérheted a pénzed, a nem indult el úgy értettem, hogy csak nyomkövetési azonosító van kérve, de szerintem nem lesz tényleges mozgás belőle

(#56737) vasi89


vasi89
addikt

Hali, Valakinek van ötlete, hogy mi történik a csomaggal 1 hónapja? :D köröz kínában? Pár db kis méretű akku, így tuti nem repülővel jön de ezt akkor se értem.

LINK

(#56738) szat1


szat1
csendes tag

szerintetek ezzel a küldeménnyel mi történt ?
szeptember 28 óta zugló 1 posta .UH553748519BE
e-mailban érdeklődtem,szerintük átvettem,de akkor miért áll még kézbesítésen?
hol keressem ?
köszönöm

(#56739) Saccco válasza V/ (#56660) üzenetére


Saccco
nagyúr

Azért derék...

"legyen kedves olyan számlát küldeni, melyen szerepel az IOSS szám"
Nincs ilyen. Megadtam a számot. A hivatalos számlán nem szerepel a szám. Tudtommal az nem publikus adat. Más kérdés, hogy az Ali száma ismert... :W

█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █

(#56740) Baloo27 válasza szat1 (#56738) üzenetére


Baloo27
aktív tag

Nekem ugyanez van a csomagommal, UH705113105BE számon. Nem èrtem mit keres ott ahol van, mert a VII.kerületbe kellene hozni/bedobni a postafiókba. Sajnos az elmúlt hetekben egyre több a problèma a postai küldemènyekkel, már a belföldi ajánlott levél sem talál cèlba(visszaküldtèk a feladónak annak ellenére,hogy postafiók bèrlet van a Cèg nevèn/a levèlen szerepelt a Cèg neve).

(#56741) Voice24 válasza Voice24 (#56733) üzenetére


Voice24
őstag

Nem semmi, mennyire megtáltosodott ez a China Post Registered Air Mail. Most délután jött az sms, hogy a másik CN-es azonosítójú csomagom is bekerült a vámügyintézésbe. Ezt a csomagomat november 1-én, azaz 9 napja rendeltem Kínából. Tudnak ezek, ha akarnak.
Amúgy mitől függ, hogy emailben vagy sms-ben értesít a Posta? Mert az előzőről emailt, a mostaniról sms-t kaptam.

(#56742) yogibear válasza Baloo27 (#56740) üzenetére


yogibear
addikt

Nekem nemrég ugyanez volt, Zugló 1-be ment a követő szerint, aztán ugyanezek mint itt:
[link] neked,: "A Címzett Elköltözött. Továbbítva Az új Címre." aztán pár napra rá ott volt a ládában ahova kellett volna eredetileg, a város másik végében.
Csak neked már 2 ilyen bejegyzés van, de csak itt a trackit-en láttam én is a sajátomról...

„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

(#56743) V/ válasza vasi89 (#56737) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerintem ez vonatos szállítás lett volna, de olyan is elképzelhető hogy visszaküldték a feladónak valamiért és újból jönne. Kérdezz rá.

(#56744) V/ válasza Saccco (#56739) üzenetére


V/
Topikgazda

Köztudott az IOSS azonosító és ők is megkapták a szállítólevélen nézze meg, az AliExpress számlán ott van fent a számla azonosító amivel a holland adóhivatal majd továbbküldi a NAV-hoz az alul részletezett áfát.
Esetleg küldjék már el amit ők a csomag mellé kaptak, (szállítólevél, vám-árúnyilatkozat, bár ez utóbbit te is beadhatod.) amelyen nincs ott az IOSS azonosító. hogy biztos legyen a dolog, te is szeretnéd ellenőrizni
A vámoltatási programba be kéne írni az IOSS azonosítót és a vámosokon keresztül az EU-s adatbázisban érvényesnek fogják találni és a számla igazolja a befizetést.

(#56745) V/ válasza szat1 (#56738) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem állt meg hanem nem könyvelik tovább, mivel mezei küldemény, ha ez 24 mm-nél vékonyabb akkor postaládába kézbesítik, a vastagabb akkor értesítenek és be kell érte menni. Ez úgy október 1-ig történt volna meg, ha postai átvételes azt már akkor vissza is küldték.

(#56746) Directors


Directors
senior tag

Sziasztok!

Van egy rendelésem. Ez a nyomkövetési száma: CU560606025DE
A magyar posta nyomkövetési rendszerébe csak 2021.11.08-ági van bejegyzés.
Megnéztem a parcelsapp.com honlapon is, és ott az szerepel hogy sikertelen kézbesítés a mai nap. Illetve e-mailt is kaptam az aliexpresztől hogy sikertelen kézbesítés. Semmi értesítőt nem kaptam. Postaládába se dobtak be semmit. Hívni sem hívott az MPL-es futár. (Gondolom MPL hozná. Amúgy egy TV box lenne.) Pedig az MPL ma szállított (nagyszülőkhöz) csomagot de természetesen az máshonnan volt. Magyarországról. Még is a parcelsapp honlapon az szerepel hogy nem tudták kézbesíteni. Most akkor mit tudok én tenni hogy meglegyen a csomagom ?

A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.

(#56747) Digitalpimp válasza V/ (#56712) üzenetére


Digitalpimp
senior tag

Ez szuper, hogy kb. egy pénzfeldobás szerint működik a programjuk, hogy nem tud azonosítani, vagy meg se kapja az adatot stb. :( Az a lényeg, hogy fizess, vagy normál díjat, vagy többet, a többi meg le van.....
Tegnap voltam a postán a csomagért -mert ugye hogy kihozzák az nem fér bele- holott talán még a ládába is befért volna, kereste a nő vagy 2 percig. Na, mondom faxa, még a végén meg se lesz, aztán meg rinyál nekem, hogy milyen sok a csomag. Meg csak 20 percet vártam a sorban ebben a vírusos időkben. Magyarország, én így szeretlek! Ja, nem. :(

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#56748) lacoka55 válasza V/ (#56735) üzenetére


lacoka55
aktív tag

holnap megkérdezem az aktuális csomagom most RV581932207CN volt ha talál valamilyen e-mail címet és van telefon szám is hogyan döntik el hogy melyikre küldik ? küldhetnék mind a kettőre az biztosabb lenne ezt a program automatikusan meg tudná tenni
a szeptemberire panaszt tettem csak rosszul lett felvéve a panasz nem szerepelt benne hogy a fizetés elérhetőségét péntek délután 1.28-kor tették ki 4-kor bezárt az ügyfélszolgálat a 48 óra meg vasárnap vagy hétfőn hajnalban nyitás előtt lejárt

(#56749) V/ válasza Directors (#56746) üzenetére


V/
Topikgazda

Nyugi majd megkapod, szerintem holnap lesz egy újabb kézbesítés, ma egész nap hibás volt a postai rendszer. Legfeljebb holnap délután a hivatali kézbesítőknél rákérdezel ha nem lesz újabb információ.

(#56750) V/ válasza Digitalpimp (#56747) üzenetére


V/
Topikgazda

Több gond szokott lennni, például nem egyszerre érkezik meg a postai adat és a kereskedői vám-árúnyilatkozat, ha ez utóbbi jön előbb akkor nincs gond viszont ha csak a küldemény adat jön akkor azt feldolgozzák és mivel nincs vám-árúnyilatkozat megy a normál feldolgozás. Többször jeleztem már nekik hogy ez hibás megoldás, régen is előbb bekérték a vámoláshoz a nyilatkozatot és azután volt áfa és vám, ez most sem változott, de hidd el hogy ..... egy társaság.
Tényleg négyszer leírtam már ezt nekik, annyi a válasz hogy továbbítják az illetékeshez, csak a NAV-nál lehetne feljelenteni őket a vámtörvény és áfatörvény megsértése miatt.

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.