Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
laleeee
őstag
Szerinted megkérdezzem az eladót hogy megkapta-e ,hátha elismeri
Oké, kérdezz rá talán tud valamit.
Csak engem zavar hogy a kicserélő központban van vége a szállítási sorozatnak és az nem az eladó felé tartó irány.
laleeee
őstag
Köszi
laci.bp
csendes újonc
Pár száz rendelésen, több disputén túl vagyok(az időpontokra mindig figyelek), de voltak érdekes döntések az ali részéről, remélem visszakapom a pénzt(65$)
Zeki
nagyúr
Utolsó 2 rendelésem nem jött meg. Egyikben kifutottam a reklamálási időből. A másiknál a kisebbik gyerekem azt hitte a kézbesítési dátumot kell elfogadni és rányomta hogy az jó lesz. Közben ugye azt nyomta rá, hogy megkaptuk. Ez utóbbi állítólag cseh raktáros cucc. Részemről a kínai rendelések itt értek véget.
[ Szerkesztve ]
cof
veterán
Egyik sem Ali hiba. A pénzt visszakaptad volna. De nyugodtan hízlald tovább a magyar kereskedőket akik 3-10x áron árulják ugyanezeket a cuccokat.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
Turbobacsi
senior tag
mindkét eseted USER error
"A pisztácia kifogyott! Van vanília, karamell, tutti frutti, rumos dió és kávé!"
Zeki
nagyúr
Igen. User error, hogy kidobtam a pénzt az ablakon. Elsőben én nem értem rá ezzel foglalkozni, másodikban a 9 éves lányom nem tudott úgy angolul. De az nem user error, hogy NEM jöttek meg a rendelt dolgok. Inkább itthon figyelem az akciókat, nyitott szemmel járok a boltokban és van hogy a kínai árnál is olcsóbban vásárolok, vagy azon a szinten! És az akkor ott van a kezemben!
Régen én is nagy kínai rendelős voltam, de a rossz Ft meg a rossz tapasztalatok, meg az itthoni kifogható jó árak, megoldották ezt.
[ Szerkesztve ]
Werkly
őstag
Egy ismerősnek ez a nyomkövetési száma: ub253003295AT
Ha nem kamu! Nincs mozgása pár napja! Lehet erről tudni valamit? Kösz!
#04441088
törölt tag
Egyrészt hétvége van ember. [kép]
Másrészt van akinek heteket áll it a csomagja...
Manus4
tag
Az utóbbinál még lehet reklamálni vagy írj az eladónak h nem kaptad meg.Kérdés h hol jár a csomag.
Ha Ausztria az ahol lakik az ismerősöd akkor jó, deez egy nem könyvelt osztrák postai küldemény a náluk szokásos módon kézbesitik, legfeljebb azt lehet látni hogy megérkezett, de tovább ott sem könyvelik
[ Szerkesztve ]
Werkly
őstag
Hát pont az a gond, hogy magyar címre rendelte! Csak a magyar posta nyomkövetőjében is megjelenik! Ezért nem érti, hogy akkor most mi van?! Kösz a nevében is!
#04441088
törölt tag
Ott van hogy magyar posta, illetve az NPKK. Hamarosan megkapja.
Ez osztrák postai azonosító ha nálunk is látszik akkor hibásan adták meg, valami másik száma is van, ha magyar bejegyzést lehet látni
Werkly
őstag
Kell rá + költséget fizetni azt nem árulja el valami azonosító? Köszi!
Megnézve úgy tűnik hogy tényleg Magyarországon van, mivel osztrák az azonosító és még ők EU-s ország lennének ezért nem kellene vámolni, így még a 399/799 Ft sem jön szóba. Persze tudjuk hogy az MP sok mindenre képes. De ide is érvényes hogy nem várható újabb bejegyzés, mert nem könyvelt. Holnap vagy holnap után illene megkapnia ha tényleg itt volt 1-én.
ugri77
tag
Sziasztok
Abban kérném a segítségeteket hogy Ali Expressen rendeltem egy csomagot ami 8 db termékből áll (kifizettem PAYPALal. De az eladó jelezte hogy az egyik termék nincs raktáron , ezért kéri hogy töröljem a rendelést /lehet csak egy terméket törölni ? /
Én visszaírtam, hogy +0,4 dollárral van hasonló termék és azt küldje a hiányzó helyett , de továbbra is azt hajtja ÉN töröljem a rendelést ? ( egyet vagy mindent ? )
Szerintetek mit tegyek ??
[ Szerkesztve ]
Werkly
őstag
Köszönjük szépen a segítségedet!
Ha egyben van a több termék megrendelve akkor nem lehet egyet abból kiemelni és törölni, ha megnézed a böngészős oldalon de szerintem nem fogsz csak egész rendelés törlést találni. Így adottak a lehetőségeid.
ugri77
tag
Köszi a Segítségedet !
Miért nem a kereskedő törli a rendelést ?
Amelyik terméket hiányzónak írja az még most is elérhető nála ugyanannyiért !?!
Ha nem törlőm akkor a kereskedő mikor törli ?
Miért nem akarja a +0,4 dollárral drágábbal helyettesíteni ?
Zeki
nagyúr
A csomag eltűnt.
Természetesen CSEH raktárból indult, hiszen az volt kiírva:
2021-06-17 03:00
[China]Parcel ready for dispatch
és szerintük mindjárt meg is kapom, hiszen ez az utolsó infó:
2021-07-19 09:56
GMT+8
Delivering
Arrived at delivery sorting center
Már nem érdekel.
2 valamit kell megtalálnom, hogy itthonról honnan veszek.
Az egyik a "csodaszivacs", a másik pedig ez: MEXI 5Pcs HEPA Antibacterial Anti-dust Cotton For Xiaomi Air Purifier 1/2 Replacement-
Ez utóbbit 2 éve még 2.66 USD-ért vettem, ingyen postával. Most postával 10 USD körül van .
ugri77
tag
Még egy fontos kérdésem lenne .
-ha törlőm a rendelést akkor a rendeléskor befizetett ÁFÁt is visszautalja az Ali Express ?
#04441088
törölt tag
Persze.
[ Szerkesztve ]
HELLAFLUSH
őstag
Sziasztok!
A vámkezelés behozatala óta most rendeltem először Aliról.
Rendeltem pár db relét a házimozi erősítőmbe AliExpress Saver shipping-et választottam és kínából érkezik a csomag viszont BE végződésű nyomkövetési számot kaptam.
Ilyenkor mire számíthatok? ki hozza ki illetve számíthatok-e rá, hogy lesz vámkezelési díj?
Jelenleg így néz ki a nyomkövetés.
Mint ahogy már többször írtuk, a belga azonosítós küldemény ide Magyarországra egy EU-s országban történő feladással érkezik postai szállítással. Mivel EU-n belül 17 éve nincs vám, ezért nem lesz vámkezelés, mivel nincs vámkezelés ezért annak díja sincs.
A mérettől függően (24 mm-nél vékonyabb) vagy a postaládába vagy postai átvétellel kapod meg.
HELLAFLUSH
őstag
Köszönöm.
Akkor gyanítom, hogy ez úgy működik most mint a Bangood amikor EU Priority szállítással kérem a terméket és EU-n belül küldik tovább.
laleeee
őstag
"Hi dear friend,
The parcel is still under transmit from Guangzhou to Hong kong , it take about 2 weeks to get it .
Best regards" [link]
[ Szerkesztve ]
Nem igazán értem. Hova lett küldve? Ha Hong Kong akkor mit keresett Kínában?
Ha Kínába, akkor oké kicserélő központ bejegyzés, mert Hong Kong-ba csak úgy lehet továbbítani, de miért menne oda ha kínai a cím?
Valóban, hasonló a szállítási mód.
laleeee
őstag
Hong-kongi cím és hong-kongi irányítószám
Penon
Room 2113-2115, Level 21 Landmark
North. 39 Lung Sum Avenue.,
Sheung Shui
Hong Kong
Zip code: 999077
Mivel Hong Kong külön ország és oda közvetlenül megy szállítás 5-10 napos kézbesítési idővel innen Mo-ról, teljesen félrevezető a Kína célirány. Destination Kína.
Több nyomkövető is ezt írja, véleményem szerint a felvételnél valamit a magyar postás elrontott, már rég a címzettnél kéne lennie. Rendesek a kínai postánál és vámosaiknál hogy továbbították a cél országba, helyre.
Oldman2
veterán
Tudomásom szerint Hong Kong ma Kína része.
Helyileg máshol van (bár ez is vitatható, megnézve egy térképet), de nem "külön ország".
[ Szerkesztve ]
Ha muszáj pontosítani: városállam, Makaóval együtt, hivatalosan ugye Kínai különleges státusú terület ami több tekintetben eltérő helyzetet jelent, például más a fizetőeszköz, más az állami irányítás rendszere és a hong kong-i ember nem kínai útlevéllel rendelkezik.
Szóval szerintem igencsak önálló, külön kategóriák.
Esetleg megnéznéd a Posta Országlapok részét akkor világos lenne hogy miről beszélek. Itt külön ország mindhárom, Hong Kong, Kína és Makaó.
[ Szerkesztve ]
Vibalazs
tag
Július 24.-én küldtem először az adatokat ekkor kaptam meg a levélben szereplő kódot.. A telefonos ügyfél-szolgálatot Augusztus 2.-án hívtam. Akkor azt mondták, hogy nem tudják mi miatt tart ilyen sokáig. Azóta a papírokat beküldtem többször is. Leírtam nekik emailben is (Aug. 6-án). Válaszuk: "technikai okok miatt egyelőre nincs lehetőségünk kézbesítésre átadni" Most a panasz bejelentésemre várok (Aug 17).
Szerintem próbálkozok eleget
[ Szerkesztve ]
djsunstealer
aktív tag
Sziasztok! Egy kis tapasztalatmegosztás azoknak, akik még nem kapták meg a jogtalanul kiszabott dupla ÁFA visszatérítést. Beszéltem a postával, inkább NPKK (421-72-35, 4. mellék), de majd V/ Mester pontosít ha nem ők voltak. egy viszonylag értelmes nővel hozott össze a sors, vázoltam neki a szituációt miszerint a felülvizsgálati kérelmemet már több mint 30 napja beadtam, legyen olyan kedves utánanézni. Nem talált a nevemre vonatkozóan semmit az adatbázisban. Augusztusban mikor beküldtem mindent az öf 8. pont alapján, csak a képernyőn jelent meg, hogy az "űrlap sikeresen beküldve", semmi visszaigazoló nem jött, se e-mail, se SMS.
Beküldtem MOST újra és lám, jött visszaigazolás e-mailben:
Tisztelt Ügyfelünk!
Az alábbi küldeményre vonatkozó felülvizsgálati kérelmét megkaptuk.....
Valószínűleg hatalmas gebasz (elnézést a csúny szóért) volt a rendszerben augusztusban, vagy egyszerűen rossz volt a rendszerük. Én azt javaslom, de V/ kiegészíti a dolgokat, hogy próbáljátok meg újra beadni.
Az ügyintézési határidő gondolom újraindul, de ez csak feltételezés.
[ Szerkesztve ]
Oké, mivel nem lett említve és a nyomkövetésnél sem volt semmi érdemi információ csak azért írtam. Sajnálom hogy ilyen nehézkes és buta emberekkel kell megbirkóznod, szégyen rájuk nézve.
internetezoo
senior tag
Liege-Linehaul. Itt nagyon sokat várakozik?
Van amikor nagyon sok idő eltelhet. De nem kellene pár napnál többet ott lenni.
Werkly
őstag
Ez ma jött:
Vámkezelt nemzetközi küldemény online fizetése
Értesítjük, hogy nemzetközi postai küldeménye érkezett a Nemzetközi Posta Kicserélő Központba. Küldeménye vámkezelését elvégeztük. A vámkezelés díját online, bankkártyával is kiegyenlítheti a www.posta.hu/szolgaltatasok/vam oldalon, díjkedvezménnyel. A vámkezelés díja tartalmazza valamennyi kirótt közterhet és a postai vámügynöki szolgáltatás díját, illetve a megjelölt oldalon a vámkezelést igazoló dokumentum is elérhető.
Küldemény azonosító: UB0000000AT
Hozzáférési kód: XXXXXX
Online fizetési határidő: 2021.09.09. 03:58
Amennyiben a fizetendő összeget a megadott határidőig online nem fizeti meg, a küldemény kézbesítésekor történik a vámkezelés díjának beszedése.
A Postai Vámügynöki szolgáltatásról honlapunkon bővebben tájékozódhat: www.posta.hu/vam
Online perkált az ismerős 399 HUF
Mikorra érkezik meg innen számítva kb.?
Köszi!
cof
veterán
2 nap - 2 hét között bármikor.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
Werkly
őstag
És aláírós? Ugyanis ahol vette azt írják ha szeptember 20-ig nem érkezik meg akkor vételár vissza! Ilyen lehetséges?
Weben:
Pénzvisszafizetési garanciaA terméked a kézbesítő félnél van, 2021. szept. 10.-ig meg kell érkezzen! A Pénzvisszatérítési garanciánk is vég téged. Kiszámoltuk neked a termék végső kézbesítési dátumát. Ha a terméked 2021. szept. 20.-ig nem lesz kézbesítve, teljes visszatérítést adunk.
[ Szerkesztve ]
cof
veterán
U kezdetű nem aláírós. Lehet majd Dispute-t nyitni igen 20-a után rendelkezésre áll 15 nap majd rá ha addig nem érkezik meg, tehát a vége 10.05-e.
[ Szerkesztve ]
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
Werkly
őstag
Nem Ali hanem Wish ahonnan írták neki! Ott is 10. 05.?
cof
veterán
Azt nem ismerem ott, hogy működik ez.
Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok
Ne viccelj már, ez megérkezettnek tekinthető, nem lehet kikövetelni a Wish-nél ezt a feltételüket.
Olvassátok el a szerződési feltételeket, ha vámolás miatt késne és szeptember 21 lenne az az idő amikor kézhez kapja, az az idő amíg a vámolási helyen volt nem számít bele ebbe a vállalásba. Feltéve ha nem erre utazik valaki.
A Wish vagy az AliExpress-es eladó teljesített az hogy pár napot a Magyar Posta késik a kézbesítéssel nem teszi megalapozottá a reklamációt. De lehet próbálkozni.
Reklamálhatsz a fix időben, de akkor ne vedd át a postai küldeményt amikor kézbesítenék pár nappal később.
Persze még elveszíthetik és akkor jogosan lehet a pénzt visszakérni, de nem rögtön arra kell koncentrálni hú már pedig visszakövetelem a pénzem ha egy napot is késik.
[ Szerkesztve ]
lacoka55
aktív tag
Sziasztok
A Wish-hez csak regisztrációval lehet belépni ?
nem lehet úgy keresni rajta mint az alin ?
#04441088
törölt tag
Wish egy kalap sz..r.
Rá lett tolva egy Google fordító, hidd el nem találsz rajta semmit, ami nincs Alin vagy Ebayen. Ami Alin 650 Ft az Wishen ingyenes termékként van hirdetve, de 880 Ft postával. Vicc az egész app, ne használd szvsz.
Téma tudnivalók
● Nézd meg a téma Összefoglalót!
● Használd a gyorskeresőt (jobb felső sarokban van) a kérdés feltevése előtt, előfordulhat, hogy van már rá válasz.
● Ha mégsem találtad meg a választ, kérdezz!
● Ha konkrét termékkel kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a linkjét is.
● Ha szállítással kapcsolatos a kérdés, akkor add meg a nyomkövetési azonosítót is.
● A topikban hirdetni nem engedélyezett.
Vám- vagy adócsalással, az AliExpress szabályainak kijátszásával kapcsolatban tilos tanácsot adni vagy kérni a fórumon!