Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-05-01 20:29:55

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#56601) Vertigo18


Vertigo18
addikt

Hát, én ezt még mindig nem értem és szerintem el is fogom így engedni az Aliról rendelgetést... Anno 40+ csomagom jött havonta, de akkora káosz lett (a fejemben) július óta, hogy nem tudom rendberakni...

A terméknél, ha az van, hogy "Price includes VAT", akkor arra már nem jön SEMMI költség? Vagy ilyenkor lehet, hogy a posta még ráteszi a 399/799-et?

Vagy számít az is, hogy "Aliexpress standard", vagy "Aliexpress saver" shipping? Hogy, melyikkel kerülöm el TUTIRA, hogy ne kelljen már semmivel sem bíbelődjek itthon, kézbesítéskor!?

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#56602) V/ válasza Vertigo18 (#56601) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefogaló 7. pont eligazítana.
Lényeg az hogy 150 €-ig az AliExpress szedi be az áfát, de ezekre is kell vám-árúnyilatkozatot beadni a Vámhivatalhoz. Ha Posta a szállító ezért kéri a 399 Ft vagy 799 Ft-ot.
Csökkentett adattartalmú vám-árunyilatkozattal lefolytatott vámkezelés magánszemélyek részére, IOSS áfafizetési mód alkalmazásával (az áfafizetés vásárláskor történik). 0-150 EUR közt 399 Ft (Online fizetés) vagy 799 Ft (Utánvétes fizetés)
Ha a másik van ahol áfát is számolnak akkor meg sávos díjazás 150 € értékig.

Többször írtuk már a tapasztalatunkat hogy a "Aliexpress standard", vagy "Aliexpress saver" shipping esetén egyrészt nem a Magyar Posta kézbesíti így nincs +díj,
Másrészt kerülhet a Magyar Postához, viszont akkor egy EU-s országos nyomkövetési azonosítót, jellemzően belgát kap és az úgy kerül ide Magyarországra mint amit Belgiumban adtak fel és mivel ez EU-s ország nincs vámkezelés és ezért szintén nincs +díj.
Ez utóbbiak esetén 1%-nyi hiba lehetséges azért mert az elektronikus adatok közt az indulási ország Kína marad és ezért lesz vámkezelés, 99%-ban viszont az van amit az előbb írtam.

[ Szerkesztve ]

(#56603) Vertigo18 válasza V/ (#56602) üzenetére


Vertigo18
addikt

Hidd el, vagy 3x átolvastam az egész összefoglalót, különös tekintettel a 7. pontot, de ugyebár nincs beírva (érthető módon) ez a két szállítási mód.

Tehát akkor, ha jól értem, 99%-os a valószínűsége, hogy NEM a posta hozza, ezáltal nem lesz semmi többletköltség ezen két szállítási módnál. Gondolom a maradék 1%-ban kell majd fizetni, vagy az is kiküszöbölhető valamivel?

Minél több embert ismerek, annál jobban szeretem a kutyámat...

(#56604) fairi


fairi
addikt

Lassan világos 158271900002708143601136 küldemény eltűnt.
Most indíthatok egyszerre 9 vitát.
Igaz egyik eladó automatikusan rányomott +30 napot.
Nagyon kíváncsi vagyok milyen simán fog lefolyni, egy problémáról 9 db vita.

(#56605) V/ válasza Vertigo18 (#56603) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem a szállítási mód részre utaltam hanem az első kérdésedre, hogy az említve. A szállítás meg úgy van ahogy írtam, az 1% hiba nem kerülhető el.

(#56606) lacoka55 válasza fairi (#56604) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Szia
még megérkezhet fel kellene hívni az ExpressOne-t [kép]

(#56607) Imilenni


Imilenni
addikt

Sziasztok!
3 dolgot rendeltem.
Az elsőt 10.15-én (25$)
A másik kettőt 10.24 (összesen 10$)

Az miért van, hogy az első azóta meg sem mozdult, a második kettő pedig már az országban van?
Kínából jönne mind a 3 csomag.
Ne is számítsak már az elsőre?

Press "F" to pay respects.

(#56608) Digitalpimp válasza lacoka55 (#56606) üzenetére


Digitalpimp
senior tag

Szerintem ezt simán ellopták. Szeptember 10. óta már meg kellett volna kapnia 100X.

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#56609) V/ válasza Imilenni (#56607) üzenetére


V/
Topikgazda

Attól is függ hogy milyen szállítással rendelted meg és hogy mivel jön. Ha megadod a nyomkövetési azonosítót akkor kideríthetjük hogy mi van vele. Az is lehet hogy új számot kapott és azzal jön.

(#56610) Imilenni válasza V/ (#56609) üzenetére


Imilenni
addikt

LT916275515NL
Köszönöm :R

Press "F" to pay respects.

(#56611) V/ válasza Imilenni (#56610) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez sajnos nem került még szállításra a bejegyzések alapján. Írj egy üzentet az eladónak hogy ellenőrizze már le hogy mi van vele.

(#56612) Imilenni válasza V/ (#56611) üzenetére


Imilenni
addikt

Megtettem, köszönöm!

Press "F" to pay respects.

(#56613) fairi válasza Vertigo18 (#56601) üzenetére


fairi
addikt

Posta önhatalmúan rátesz egy kis kezelési költséget, mert ránéztek és az pénzbe kerül.
Királyi postának van egy királyi díja.
"Price includes VAT" ez csak azt jelenti a +27% már benne van, de sajnos posta ritkán nem veszi észre és újra ráteszi. Ez a duplaáfázás. Vissza igénylés, nem oly egyszerű.

"Vagy számít az is, hogy "Aliexpress standard", vagy "Aliexpress saver" shipping"
Igen, ezzel elkerülhető a posta extra kezelési költsége, mert avámkezelés máshol történik.

" Hogy, melyikkel kerülöm el TUTIRA, hogy ne kelljen már semmivel sem bíbelődjek itthon, kézbesítéskor!?"

már semmi se tuti, mert kyínai kereskedő ritkán mással küldi, és akkor jön a meglepi.

te beállítod, hogy Aliexpress saver akarsz, de végül mégis emirátusi posta hozza majd és +400 sarc, vagy rosszabb duplaáfa.

(#56614) fairi válasza lacoka55 (#56606) üzenetére


fairi
addikt

Baj: nincs az adatbázisban. Oké, hogy látjuk a nyomövetésen, de ez nem az expressone nyomkövetése, hanem amit Aliexpress generál.
Pont az a gond, hogy senkinél nincs (Cainiao leadta, expressone nem vette át), 2 hónapja teljesen lekerült a radarról. Utolsó szeptember, jelenleg november van. 18ezer Ft értékű cucc volt benne...

[ Szerkesztve ]

(#56615) lacoka55 válasza fairi (#56614) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Az expressone keresője nem ennyire részletes ott csak azt látod hogy a címadat a rendszerbe került utána már csak a központi raktár jön én hétfőn rákérdeznék hogy tudnak e valamit róla
egyébként a parcelsapp-on ugyan azt látod csak a tied elakadt valahol a követők szerint megérkezett az országba itthon van valahol így kellene kinézni ha minden rendben van [kép]

[ Szerkesztve ]

(#56616) lacoka55 válasza fairi (#56614) üzenetére


lacoka55
aktív tag

még 2 kép ennek a csomagnak 3 követési száma van [kép] [kép]

(#56617) fairi válasza lacoka55 (#56615) üzenetére


fairi
addikt

Sok csomagot kaptam EO-tól, de ez sose került hozzájuk. Ez a valódi baj. Hivatalosan sose kapták meg, és ez 2 hónapja van. Kb szeptemberben elakadt ez a baj. És már november van ez a legnagyobb. 75 nap letelt. Ide valami csoda kellene.

(#56618) stomi61


stomi61
tag

Sziasztok!
Ma reggel jött egy e-mail:
"Order 8137267384129291 has been confirmed. You can view the order details below.
See order details
We rely on customer reviews to help shoppers learn more about products on AliExpress. You can share your thoughts by adding a star rating, comments and pictures."
A küldemény viszont nem érkezett meg, a dispute gomb eltűnt.
Nyilván nem én igazoltam le a rendelést.
A védettségi időből még hátra volt egy hét.
Tudok-e tenni valamit?

(#56619) fairi válasza stomi61 (#56618) üzenetére


fairi
addikt

Véletlenül megnyomtad mert este sokat ittál és elfelejtetted, vagy rosszul emlékeztél és lejárt az ideje és automatikus státusza lépett.
Bárhogy is, csak dispute mehet ha nem jött meg. nem lehet visszavonni a státuszt.

(#56620) Szajo


Szajo
őstag

Ha 3 termék egy helyről van rendelve arra miért számol külön szállitást ha standard ahippinget választok?

(#56621) stomi61 válasza fairi (#56619) üzenetére


stomi61
tag

Nem nyomtam meg, nem iszom és tegnap néztem rá, hogy van még egy hét...

(#56622) V/ válasza stomi61 (#56618) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha letelik az idő vagy lezáródik akkor nem tűnik el a dispute gomb, hanem ez eredeti 2 helyen találod meg, a vásárlás View detail és ott lesz jobbra vagy lejjebb.
Szóval van 15 napod dispute-t indítani, bár ellenőrizd a szállítási állapotot a nyomkövetési számmal valamelyik keresőben.
Egyébként mobil app-ban nézelődve könnyen le lehet igazolni véletlenül, vagy nem volt pontos a lejárat kijelzése.

[ Szerkesztve ]

(#56623) V/ válasza Szajo (#56620) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért mert a szállítási díj a termékhez kötődik, mindegyikhez van külön szállítási költség.. Ilyen esetben rákérdezel az eladóra hogy lehet-e kombinált szállítás és ha igen akkor majd add új árat.
De majd 11.11-én kéne fizetni.
Lásd az Összefoglaló, 14. Gyors tippek, 6. Az eladó általi vételár módosítás lehetősége.

[ Szerkesztve ]

(#56624) repvez


repvez
addikt

Ödv! nem vagyok biztos, hogy most az uj szabályozással mi változott az alirol való vásárlásoknál.
Ha 10 dollár körüli összegu termékeket , de több kis értéküt vásárolnék akor is kell fizetnem már mindenféle vámot és áfát ?
Eddig nem kellett semmi pluszt fizetnem , de maiota nyáron bevezették az uj szabályozást még nem rendeltem semmit és tudni szeretném, hogy most már belefutna e a vámosokba a rendelés vagy marad minden ahogy volt?

(#56625) V/ válasza repvez (#56624) üzenetére


V/
Topikgazda

Minden leírva az Összefoglaló 7. Az AliExpressen megvásárolt termékek vámkezelési szabályai pontban.
De röviden a lényeg: 150 € értékig nincs vám, 0,1 € értéktől 27% áfa, ha az AliExpress-en vásárolsz akkor már az áfás ár van kiírva és kifizeted egyben. Ha a Magyar Posta a kézbesítő akkor van kezelési díj (399 Ft ha online fizeted és 799 Ft ha kézhezvételkor) ha automatikus postai vámeljárás történik, ha nem a Magyar Posta kézbesíti akkor nincs mit fizetni.

[ Szerkesztve ]

(#56626) werszomjas válasza V/ (#56625) üzenetére


werszomjas
őstag

Szia.

Ez a 399/799 mi alapján dől el?
Hogyan tudom online fizetni?

Én is most rendeltem előszőr az új szabályok bevezetése óta.

eVAM oldalra beregisztráltam, itt kell létrehozni az új küldeményt, vagy a posta oldalán?

üdv

(#56627) stomi61 válasza V/ (#56622) üzenetére


stomi61
tag

Köszi, alul tényleg ott van a status felirat alatt, csak fentről tűnt el.

[ Szerkesztve ]

(#56628) V/ válasza werszomjas (#56626) üzenetére


V/
Topikgazda

Milyen szállítással rendelted és mi a nyomkövetési szám. Ha ezeket megadod tudok pontos választ adni.
Leírtam az Összefoglalóban hogy AliExpress esetén 150 €-ig nem eVám-ozunk csak felette.

(#56629) pibácsi


pibácsi
senior tag

Összehasonlítottam az általad adott követési számmal ezen a Ship24-en az adatokat az én követési számommal megjelentekkel. Teljesen megegyeznek a dátum szerinti bejegyzések, még az időpontok is azonosak. Kivétel egy - az indító október 31 vasárnap. Nálad 10.12, nálam 14.15. Persze a címek és a súly nem egyeznek.
Nem tudom, mi akar ez lenni. Írod a kábszert, de ott minek a követési szám, hisz visszakereshető. Kizárt. Meghát, azután, ha esetleg az lenne és átveszem, akkor mivan tovább?
Na, ne szaladjunk ennyire előre. Majd holnap már okosabbak leszünk. Vagy nem.

(#56630) stomi61 válasza pibácsi (#56629) üzenetére


stomi61
tag

A kábszer csak vicc volt, utalva az én 2g-os levelemre, ami szintén azeri számot kapott. :)

(#56631) Dolphine


Dolphine
addikt

Sziasztok!

A segítségeteket szeretném kérni!
Egy olyan eszközt keresek, amit az asztalra lehet tenni és egy bizonyos szögbe lehet állítani, hogy azon tudjak jegyzetelni, ne az asztal fölé görnyedve. Magyarán egy olyan eszköz kellene, mint amilyet a laptopok alá lehet tenni pl. [link] , de ez jegyzetetéshez kellene. Érhető, hogy mit is szeretnék? :DDD

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#56632) Takuun


Takuun
aktív tag

Segitsegeteek kernem.

Alabbi csomagszamu aliexpress-es csomagom erkezett:
44 277429896 CN

En sajnos sehol semmilyen infot nem talalok rola. A postas ertesitojet ma talaltam a meg a postaladamban. 800 Ft-ot kellene fizetnem az atvetelnel. Tudtommal online is be lehet fizetni, de megsem ertesitettek, mint korabban.

Kerdesem, hogy most online ezt a csomagot mar nem is tudom befizetni?
Ha nem veszem at, gondolom visszakuldik, mikor jutok a penzemhez es hogyan?

Filleres tetel, nem eri meg befizetni a 800 Ft-ot erte, de a 400 Ft online fizetes eseten mar megfontolando.

[ Szerkesztve ]

(#56633) yogibear válasza Dolphine (#56631) üzenetére


yogibear
addikt

Keress esetlleg asztali könyvtartót (desktop book stand), bár nem tudom melyik mennyire dönthető hátra, hogy íráshoz is kényelmes legyen...
Például:

[link] [link]

„Magyarországon analfabétizmus nincs! – Összeírva…”

(#56634) werszomjas


werszomjas
őstag

AliExpress Saver Shipping - UH718189116BE - 15827190000817090360 1108
Cainiao Super Economy Global - UH717864614BE - 15827190000817090360 1108

Ez két teljesen külön rendelés, külön eladótól.
4,4 és 4,5 dollár összesen. Elvileg a 27% benne van az árban.
Most akkor melyik követési számot kell nézni és miért lett a hosszú számsor ugyanaz két külön csomaghoz?

Hogyan tovább, hogy max csak 400 Ft-ot kelljen fizetnem vagy még annyit sem?

Köszönöm.

üdv

(#56635) V/ válasza werszomjas (#56634) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel ezeket nem a Magyar Posta kézbesíti nem kell fizetned semmit. Majd ezzel a számmal 158271900008170903601108 figyeled az Express One oldalán, a kézbesítés napján küldenek e-mailt, amíg nem kerül hozzájuk addig meg itt nézd a régi számmal, de persze jobb oldalt ott az EO száma is.

[ Szerkesztve ]

(#56636) V/ válasza Takuun (#56632) üzenetére


V/
Topikgazda

Azért nem találsz mert hibás, az eleje nem 44 hanem két betű, ha ez a vége ..277429896CN

Online fizetni csak az Online fizetés elérhető bejegyzéstől számolt 48 órán belül lehet. Ahhoz tudnod kell a küldeményhez tartozó kódot, amit ha nem kapnál értesítőt és ha dolgozik a vámolós ügyfélszolgálat akkor tőlük tudhatsz meg, de a 48 órában benne kell lenned.

Ha majd megkapja az eladó akkor lenen illendő az ilyen meggondoltam magam mégsem kell esetén.
Az e-mail címdete beírtad a cím sor folytatási rubrikába a szállítási címnél? Mert ha nem akkor azért lehet a 799 Ft összeggel is kalkulálni a megrendelés előtt hogy megéri-e.

De itt már többször írtuk hogy AliExpress standard shipping és AliExpress saver shipping vagy a Cainiao Super Economy Global esetén nem szokott a Magyar Posta díjazásos kézbesítése alá esni, ezért azzal kéne megvenni.

[ Szerkesztve ]

(#56637) Dolphine válasza yogibear (#56633) üzenetére


Dolphine
addikt

Köszönöm a segítséget! :R

Nem egyenlőre, hanem egyelőre! Nem ez miatt, hanem emiatt, vagy ez által!

(#56638) Takuun válasza V/ (#56636) üzenetére


Takuun
aktív tag

super economival kuldte nem volt valasztasi lehetosegem
az alin minden adatomat rendesen megadtam de akkor szarjanak sunt
nem szeretnem az eladot se szivatni de ezzel a 800-al nem kalkulaltam mert eddig minden csomagom megerkezett kulon fizetes nelkul

(#56639) csuhi17


csuhi17
tag

Hali, van egy rendelésem ami több kisebb alkatrész egy bolttól.
A "Cainiao Standard For Special Goods"-a rendeltem, amit felajánlott, vagy az volt az alap.
Szeptember 28.-án rendeltem, Október 8.-án kaptam egy nyomkövszámot, ami állítólag "Cancelled by seller" Okt. 18.-án.
Írtam az eladónak majd nagy nehezen megegyeztünk abban hogy újra elküldi.
Az volt a szövegelésének a lényege, először hogy el van küldve, csak a rendszer hibás, és azért lett Cancelled, majd a harmadik levelemre azt írta, hogy amint összekészítik küldik,
a negyedikre meg felajánlotta, hogy várok, refundot kérek, vagy elküldi újra.
Újraküldést kértem.

Most akartam refundot kérni mert egy hét már eltelt megint azóta és az alis rendszer már vagy 3x írta hogy abnormális az eladó. Én persze vártam.
ezt az üzenetet csak a telefonon láttam, a gépen bejelentkezve nem.
Mivel nem tudok angolul, a G-fordítót akartam használni,+ nem szeretek sokat írni telefonon.
Beléptem az Edge-vel az alira majd átváltottam mobilnézetre hogy megkeressem azt az rendszerüzit. AZt nem találtam meg, viszont egy az eladó üzenetét igen.
Mégpedig azt hogy megváltoztatták a kövszámot LT921519728NL vagy LP00478106220881 .
Az ali még nem frissítette nekem a kövszámot, még a régi van.
Ha jól számolom Legkorábban Decemberben fog megérkezni.
A kérdésem az lenne, most hogy újraküldték az alis időzítő resetel vagy az eredeti dátum alapján fogja lezárni a vásárlásom, mert abból már nincs csak 44 nap. Ha megint csúszik vagy fennakad, eltűnik akkor bukhatom a dolgot?

(#56640) Ance


Ance
őstag

Üdv! A Lengyelországból rendelt cuccaim nem érkeztek meg 3 hét alatt, az eladó nem válaszolt semmire, a nyomkövetés nem működött. Indítottam egy dispute-ot és mivel gondolom az eladó ott sem reagált semmit az Aliexpress visszautalta a pénzt nekem.

Pénteken megérkezett a rendelt cuccok nagy része (gondolom Kínából adta fel). Nem találok olyan felületet, ahol ezt tudnám jelezni az Aliexpress-nek és a közreműködésével vissza tudnám fizetni az eladónak a megérkezett cuccok árát. EVA erre alkalmatlan.

Van valami kapcsolat-felvételi lehetőség, ahova ezt le tudom írni nekik?

(#56641) V/ válasza Ance (#56640) üzenetére


V/
Topikgazda

Üzensz a terméknél az eladónak, de a választ várhatod a böngészős felületen és a mobil app-ban is. Ez az eladóra és rád tartozik, majd ő megírja hogy miként tudod lerendezni.

(#56642) V/ válasza csuhi17 (#56639) üzenetére


V/
Topikgazda

Ugyan azzal a nyomkövetési számmal nem lehet újraküldeni amivel cancel lett, természetesen másikat kell kapnia csomagnak.
Ez LT921519728NL november 6-án indulna, de szombat-vasárnap nincs mozgás.

(#56643) Ance válasza V/ (#56641) üzenetére


Ance
őstag

Már üzentem neki, sajnos nem válaszol. Ezért kérdeztem.

Az Ali meg látja, hogy megérkeztek a cuccok, ha látni akarja.

(#56644) V/ válasza Ance (#56643) üzenetére


V/
Topikgazda

Mondjuk úgy hogy az adás-vétel maga az nem az AliExpress dolga, üzenj neki mindkét helyen és azzal te eleget tettél az elvárásnak. Ha szüksége van a pénzre akkor majd reagál.

(#56645) Jahno válasza Ance (#56640) üzenetére


Jahno
őstag

Én írtam az eladónak, de ha eddig nem válaszolt, akkor passz. Nekem általában az a bajom, hogy minden marhaságról írnak, kupon, akció, jajj kedves uram ugye megérkezett a cucc és alig bírom követni. Szóval írtam és privátban küldött egyedi ajánlatos terméket, amit szépen megvettem és kész is. Pont annyiba került, mint az előző cucc.

(#56646) Ance


Ance
őstag

Ok. Köszi mindkettőtöknek. Nem akarom megkárosítani és az Alinál sem szeretném a jó státuszomat lerontani. Akkor ha nem válaszol, így járt.

(#56647) ace22


ace22
tag

Egy saver-es megrendelés után ezt az üzenetet kaptam a feladótól:

"$3.5 processing fees per parcel would be charged by Brazilian Post for
all international parcels. You must pay for the additional fees in 30
days as it arrive at local post. Otherwise the parcel would be
returned. please know about that!"

Mármint hogy a Brazil Posta 3.5 USD-t még felszámol... Mi van? A címem az Ali-nál évek óta változatlan... :B

(#56648) Jahno válasza ace22 (#56647) üzenetére


Jahno
őstag

Kínából nézve most Budapest, Bukarest, Akkó az ugyanolyan vadkelet valamerre abba az irányba és kész :C Mint amikor én brit zászlót vettem és magyarázta, hogy de hát ez piros-kék és nem sérült a csomag, ne vitatkozzak :W

(#56649) Saccco


Saccco
nagyúr

Vettem valamit 68.000ft-ért. Ups szállítja.
ÁFÁ-t is kifizettem. Most a ups újra ÁFÁ-t kér rá és vámot mert több, mint 150€, ami újabb 28.000ft.

ÁFA nélkül 141€

Mit lehet itt tenni?

[ Szerkesztve ]

█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █

(#56650) V/ válasza Saccco (#56649) üzenetére


V/
Topikgazda

Az AliExpressen csak 150 €-ig fizeted az áfát, nem szedhetik efölött. Amikor kifizeted akkor a bruttó árból árkiigazítás néven levonják és a nettó árat fizeted, az áfát pedig a megérkezéskor a szállítónál, így az UPS jogszerűen kéri.
Nekem nem 141 €-ra jött ki ha 68000 Ft. Konkrétan mennyit és milyen devizában fizettél?
172,78 $ az 150 € a mai nap. A vámolási árfolyamok meg 1 € = 362,88 Ft, 1 USD = 312,1 Ft,

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.