Hirdetés

2024. május 21., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02

LOGOUT.hu

Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#54301) Runner_fxr válasza vendingo (#54299) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ezt a tagot találtam most 200/51-es méretben. Kicsit több mint 200 euro, de ez már nem egy alap, ha jól látom még telópumpa is jár hozzá.
Ha villát kell cserélni az sem egy katasztrófa, eladod a mostanit aztán veszel egy másikat. Persze az lenne a legjobb ha át tudnád állítani, ez majd kiderül.
De komplettben gondolkodva kb innen indul a történet: Cube Stereo 120 HPA Pro

Pedig szerintem a fully megéri a felárat. A merev vázat teljesítmény orientált XC/Maraton versenyzőknek és kis pénzből gazdálkodóknak lehet ajánlani. Aki hobbiból, az élményért teker terepen, megvan rá a pénz is, ott egyértelmű, hogy az össztelósnak több értelme lesz.

[ Szerkesztve ]

(#54302) belaazallat válasza fpeter07 (#54300) üzenetére


belaazallat
addikt

Gratula! Pihend ki magad, vegyél be egy kis magnéziumot!

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#54303) pocokxx


pocokxx
Közösségépítő

Sziasztok!

Talán lesz itt olyan, aki tud segíteni. Az utóbbi időben átugrik a legnagyobb fokozaton a lánc. Váltógond ez vagy inkább kopott fogaskerék? Inkább akkor fordul elő, ha erősebben taposom.

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#54304) MineFox54 válasza Manitou (#54283) üzenetére


MineFox54
őstag

Figyelj, a "semminél" jobb ;] Csak viccelek természetesen.

(#54305) Runner_fxr válasza pocokxx (#54303) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Nagyjából hány km lehet abban a fogaskeréksorban illetve láncban?
Láncnyúlás és fogaskeréksor kopás simán okozhatja a problémát, de lehet egy elgörbült váltó, vagy váltótartó fül. Lehet egy szoruló bovden, helytelen beállítás.

(#54306) ---Lasali--- válasza Manitou (#54291) üzenetére


---Lasali---
Közösségépítő

Amelyik nem dual aires, tehát nem fújható alulról, de van benne negatív légkamra, mert le engedi a levegőt, annak nem tudod állítani az útját, mert az áteresztés nem valósulna meg, vagy rossz helyen.

[ Szerkesztve ]

(#54307) pocokxx válasza Runner_fxr (#54305) üzenetére


pocokxx
Közösségépítő

Hát csak idén nyáron belepakoltam olyan 1500 km körül, de legalább 3 éves. Váltó "elállítódhat" hideg miatt?

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#54308) andrisbandi válasza pocokxx (#54303) üzenetére


andrisbandi
őstag

"átugrik a legnagyobb fokozaton a lánc"
- Nálam az volt a bibi ilyenkor, hogy hátul a kicsi fogaskerekek közé fel volt tekeredve pár erősebb haraszt. Amik megemelték picit a láncot. Látni nem is lehetett. Csak egy hirtelen ötlettől vezérelve nyúltam be csavarhúzóval a fogaskerekek közé... azóta figyelem :-)

【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY

(#54309) Runner_fxr válasza pocokxx (#54307) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

3-4 ezer km után általában már cserélni kell a láncot, ezt neked kell tudni, hogy amióta megvan mennyit mentél vele. Ha csak nyaranként használtad már akkor 4500km a 3 nyár alatt. Szóval cserés. Ha túlnyújtottad, mert ennél jóval több is benne van, akkor meg sor + lánc csere.
Látatlanban erre pontos választ nem lehet adni. Meg kell nézni egy lánc nyúlásmérővel, akkor kiderül mennyire kopott. Át kell nézni a bovdenezést is, hogy nem szorul e valahol. Váltót megnézni hátulról, hogy nem görbült e. Végállást ellenőrizni, de az elmondottak alapján én egy lánc + sor cserére gyanakszom. Ha már ugrik akkor az bőven túlnyúlt.

(#54310) pocokxx válasza Runner_fxr (#54309) üzenetére


pocokxx
Közösségépítő

Én is ettől tartok. :( Azért köszi a megerősítést! :R

"Egyformának lenni mindenkihez. Emberfeletti nagy szív kell ehhez." - Reményik Sándor

(#54311) stracker06


stracker06
aktív tag

Sziasztok!

Tanácsra lenne szükségem. Már vagy 1000 éve magam szerelem a kerékpárjaimat, általában bármit megjavítok, azonban néhány bonyolultabb, vagy speciális szerszámot igénylő probléma esetén szervizbe szoktam vinni a gépeket. Eddig egy acélvázas régi trekkinget és egy szintén acélvázas régi outit hajtottam, a közelmúltban azonban vásároltam egy kisvárosi cirkálásra, laza tekergésre alkalmas, újszerű állapotú Merida Cross 8900-as aluvázas cross trekkinget.
Az vele a problémám, hogy minden erőteljesebb pedálfordulatnál beleér a hátsó felni a fékbe (V-fék). A fék jól vannak beállítva és a kerék sem kotyog oldalra, ezeket ellenőriztem. Nem tudok rájönni, hogy mi okozhatja ezt.
Elképzelhető, hogy a váz "csavarodik" meg ennyire, vagy esetleg a küllők lehetnek túl lazák? Esetleg más lehet a gond? :F

Előre is köszönöm a tanácsokat, tippeket!

SFm™

(#54312) stracker06 válasza stracker06 (#54311) üzenetére


stracker06
aktív tag

Azt kifelejtettem, hogy a kerékben természetesen nincs nyolcas, stb...

[ Szerkesztve ]

SFm™

(#54313) Integrale válasza stracker06 (#54312) üzenetére


Integrale
veterán

Jól meg van húzva a kerék csavarja, vagy a gyorszár?

"Bad reklám is reklám too"

(#54314) Narancs válasza stracker06 (#54311) üzenetére


Narancs
őstag

Váz nem csavarodik. Lehet 8-as, görbe tengely, lelazult kerék.

Beauty is pain

(#54315) Tothgera30 válasza Runner_fxr (#54285) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Igaz-igaz... én tévedtem... :R Bár a felmerülő szervizköltségek és plusz súly egy merevhez képest engem már földhöz vágnak :B .

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#54316) vendingo válasza Runner_fxr (#54301) üzenetére


vendingo
veterán

Nem szeretnék nagyon belemerülni az adásvételekbe. Ha nem jó bele a mostani Reba akkor nem vágok bele. Max a vázat és pár apróságot cserélek. Ha ez így nem jön össze, akkor pihentetem a témát.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#54318) Normi™ válasza razzorr (#54317) üzenetére


Normi™
őstag

Nem tudom kivenni,hogy ő állt-e meg,gyanús,hogy nem,direkt ráhúzta.Elmebeteg barom lehet.

"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"

(#54319) zool1 válasza razzorr (#54317) üzenetére


zool1
őstag

Az biztos ,hogy vannak "cifra" esetek pro és kontra, sajnos! :U

(#54320) szjoci válasza razzorr (#54317) üzenetére


szjoci
őstag

Nem biztos hogy szándékos volt, de ha mégis akkor elég nagy tahó az autós...
Mellesleg ÉN jóval kijjebb kerékpároztam volna, valamint ha jól látom ez autópálya ahol nem igazán van keresnivalója kerékpárosnak. Mondjuk amcsiba lehet hogy lehet, ezt nem tudom.

[ Szerkesztve ]

(#54321) Tothgera30


Tothgera30
Ármester

(#54322) Because válasza Tothgera30 (#54321) üzenetére


Because
őstag

háát véleményem szerint ez már külső jegyeiben is elvesztette, hogy kerékpár

(#54323) JackFeryll válasza Normi™ (#54318) üzenetére


JackFeryll
őstag

Az USA-ban ahol mindenkinek kocsija van és bagóért osztogatják a benzint azt hinné az ember 52 éves korodra csak megtanulod annyira vezetni az autót, hogy két üres sávban elférj és ne üss el egy harmadik sávban tekerő bicajost...
Jó kis Texas... Biztos valami redneck akart népnevelni, de valószínűleg csak ijesztgetni akarta nem elütni, mert megállt és ő hívta a 911-et.

Másrészt ha illegálisan leállósávban tekersz ahol 110-el húznak el melletted akkor lehet beljebb mentem volna egy picit.

"BULLARD, TX (KLTV) – july 18 2014
A bicyclist was clipped by a vehicle while going over an overpass on Highway 69 in Bullard on Monday.
Bullard police say Mark Cathey, 57, of California, was riding on the northbound shoulder when a white Ford truck driven by 52-year-old Samuel Vercher, a Bullard resident, clipped Cathey. Vercher stopped and called 911. Cathey was taken to the hospital.
In the video from a camera mounted on the cyclist's bike, the truck can be seen approaching from behind Cathey, before clipping him.
"I remember riding up the overpass and I don't remember anything after that," Cathey said.
The 57-year-old grandfather was in Texas visiting family, when he went for a routine bike ride Monday morning. Cathey has been recording his rides for years: first to show people the sights along his rides, now as a safety measure.
"I've seen things happen in front of me that I've been able to get a license plate number or information," Carhey said.
He hopes the video will help show what cyclists go through and to alert drivers about the potential for these events.
Cathey's injuries are extensive. He suffered a collapsed lung, five broken ribs, and a broken scapula among other scrapes and bruises.
"It'll keep me off my bike for a while," Cathey said, but he plans to make a full recovery in eight to twelve weeks.
Vercher was cited for failing to maintain a single lane. Vercher called later to check on Cathey.
Cathey was taken to the hospital and has since been released.
The police chief says that this was not an intentional act"

(#54324) stracker06 válasza Narancs (#54314) üzenetére


stracker06
aktív tag

Mindent ellenőriztem. 8-as nincsen, a kerék már korábban sem volt laza, aztán még jobban megszorítottam a gyorszárat, de továbbra is folytatta...
A tengely lehet ferde, nem szedtem szét, azonban akkor, amikor nem tekerek, vagy kisebb erőt fejtek ki a hajtókarra, szépen fut.

SFm™

(#54325) MPowerPH válasza Tothgera30 (#54321) üzenetére


MPowerPH
félisten

Pfu, ezek nagyon nem bojovosek.... :(

Don't Tread On Me

(#54326) Napfénysüti válasza Because (#54322) üzenetére

Szerintem is, ez már majdnem olyan mint egy motor.

Més que un club!

(#54327) Narancs válasza stracker06 (#54324) üzenetére


Narancs
őstag

Szétszedni a tengelyt :F
Figyelj, kiszeded a kereket, megforgatod a tengely egyik végét, figyeled a másikat. Ha már ott vagy, megnézed, hogy a tengely nem-e lazult le. Ha képes bármilyen más irányú mozgásra, mint a középvonala körüli forgás, akkor ott a bibi.

Beauty is pain

(#54328) stracker06 válasza Narancs (#54327) üzenetére


stracker06
aktív tag

Mint korábban írtam, már ellenőriztem, hogy kotyog-e a csapágy. A tengelyt pedig nyilván nem lehet szétszedni (csak megfelelő, vágásra alkalmas eszközzel :DDD ), viszont a kerékagy azért csak szétszedhető. ;) (Nyilván Te is tudod, hogy mire gondoltam. :K )

SFm™

(#54329) Pttypang válasza stracker06 (#54324) üzenetére


Pttypang
veterán

Nekem akkor volt ilyen, mikor a konusz kilazult.

Everybody lies.

(#54330) Narancs válasza stracker06 (#54328) üzenetére


Narancs
őstag

Akkor vissza a legelső hozzászólásomhoz a témában: sajnos a hiba önben van. Ha az összes lehetséges hibát kizártad, de a kerékpárod mégis hibás, két következtetést vonhatunk le:
A: a kerékpárod nem hibás
B: a hibakeresési eljárásod hibás.

Hogyan döntsük el, melyik a valós? Innen már csak vad feltételezésekbe bocsátkozhatunk. Feltételezem, nem vagy elmebeteg, aki csak haluzza, hogy hibás a biciklije. Az A lehetőséget tehát kizárnám. Maradnék a B lehetőségnél, ami nagyon is valószínűnek hangzik és számtalanszor megtörtént már.

Személyes példa: ügyfél telefonál: nem indul az autóm. volt már gond a kulccsal. kérdezem tőle: és most elfordul rendesen a kulcs? tudja, kattan, kattan, aztán még utána egy rugó ellenében fordul, ha elengedi kicsit visszamozdul? Igen, pontosan ez törtönik - mondja ő - de az autó nem csinál semmit. És különben se nézzem hülyének, minden nap beindítja többször, tudja, hogy nem a kulcs. Helyszínen: berakom a kulcsot, elfordítom, érzem, hogy akad, picit erőltetem, vruumm, már indul is a gép.

(tengely görbülést ellenőrizted már amúgy? nem?)

[ Szerkesztve ]

Beauty is pain

(#54331) Runner_fxr válasza Tothgera30 (#54321) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ezt kiprobaltam az Eurobike-on. :) Hát az biztos, hogy ez a teljesitmeny mar motorokra hajaz. 120Nm amúgy a motorja, pont ketszer akkora a teljesitmenye mint a Bosch-nak. Pedig mar az sem viccel. A lancot ugy csattogtatta valtas kozben mintha tenyleg egy motorral mentem volna. Az aksija is kb ketszer akkora mint a Bosch-nak. Ettol fuggetlenul jopofa szerkezet, bar ez valoban inkabb egy erodemonstracionak foghato fel. Mint bringa nekem sem annyira tetszik, a 3 millio koruli ara sem teszi vonzobba. Ettol fuggetlenul elmeny kiprobalni. Viszont a Bosch szimpatikusabb, meg szebbek a Bosch-al szerelt montik. A kerekparozas elmenye ott meg megvan. Itt mar tenyleg kicsit motoros az erzes.

(#54332) bandus válasza Runner_fxr (#54331) üzenetére


bandus
veterán

mi folyik egyébként nálatok az üzletben? tegnap láttam, hogy szét van robbantva.

"a jövötsajnos nemlehet tudni csakhamárotvagy deakormegmár azajelen"

(#54333) Runner_fxr válasza bandus (#54332) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Felújítás. Új bútorok, világítás, falat vágtak, parkettáznak. 15.-én nyitunk elvileg. Nagyon szép lesz a bolt.
Illetve lesz majd új világító tábla is kívülről.

(#54315) Tothgera30: Meg is lepett, hogy ezzel nem vagy képben. :)
Egyébként egy minőségi fully bringán nem olyan jelentős az a plusz súly. Annál sokkal többet nyújt élményben. karbantartás szempontjából valóban plusz költség, mert ugye szervizelni kell a tagot is időnként, és a forgáspont csapágyak is cserések egy idő után.

[ Szerkesztve ]

(#54334) lsebestyen válasza lsebestyen (#54298) üzenetére


lsebestyen
addikt

Továbbgondoltam a helyzetet, elég lesz egy autó szelep-presta szelep átalakító, mert az autószelep része jó a pumpának. Viszont itt tényleg nincs autóról prestára átalakító, vagy én vagyok a bamba?

(#54335) fpeter07 válasza Tothgera30 (#54321) üzenetére


fpeter07
veterán

Idézni tudom a fickót: bärenstark. Egyébként a sárférőhely és a hézagolók elég rondán festenek. Jó látni azért ilyen bringákat is.

(#54336) Zé777


Zé777
tag

Sziasztok kedves Bringások!

Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek, mert nem nagyon vagyok képben a használt piaci árakkal.
Mennyiért lehetne egy 2014-es Cube Analog montit eladni?
Én tavasszal vettem előző gazdájától, akkor 30 km volt benne, tehát mondhatni új volt, én pedig 1-2 hónapot használtam a nyáron.
Amit a gyári felszereltségen túl adok hozzá az egy Cube kulacstartó és egy vezeték nélküli km óra, 20ezer forint értékben.
Megkímélt, alig használt, patika állapotban van, esve, borulva soha nem volt vele és terepet sem látott. Új ára kicsivel 200ezer fölött volt.

Köszönöm a segítséget. :R



[ Szerkesztve ]

(#54337) atok666 válasza Runner_fxr (#54331) üzenetére


atok666
őstag

...A kerekparozas elmenye ott meg megvan. Itt mar tenyleg kicsit motoros az erzes....

Hol a hatar? Mellyik e-bike adja meg a kerekpar-elmenyt es mellyik ami mar nem?

Atok

(#54338) yodamester10 válasza Zé777 (#54336) üzenetére


yodamester10
őstag

Bocs de ha ezt 200 felett vetted jól átvágtak ;)

(#54339) rétisün válasza yodamester10 (#54338) üzenetére


rétisün
veterán

"Új ára kicsivel 200ezer fölött volt."

nem azt írta, hogy ő is annyiért vette :N

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#54340) belaazallat válasza rétisün (#54339) üzenetére


belaazallat
addikt

Itt se megy már az értelmezve olvasás! ;]

Nincs elfekvőben egy 50-es fogszámú 110mm-es 5 karú hajtóműhöz való tányérod?

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#54341) Runner_fxr válasza atok666 (#54337) üzenetére


Runner_fxr
Ármester

Ezt így elég nehéz elmagyarázni annak aki még nem próbálta, de én úgy tapasztaltam, hogy a bosch rendszerrel nagyon finoman lehet adagolni a nyomatékot. Átlagos edzettséggel is nagyon jól ki tudod használni azt a pluszt, amivel simán tartod a lépést az edzettebb kerékpárosokkal. Még így is vannak olyan tartalékaid, hogy simán meglépj egy igen erős bringás elől is. De nincs az a kényszer, hogy vissza kell fognod magad. Nagyon jól együtt tudsz tekerni a normál bringásokkal is. Na most egy egy ilyen erős rásegítésnél mint ami az M1 Spitzing-ben is van, már nagyon vissza kell magadat fogni, már közepes fokozaton is értelmét veszíti a csoportos bringázás a hagyományos kerékpározókkal mivel mindenhol sokkal gyorsabb vagy náluk.
Az M1 Spitzing-nek akkor van értelme, ha olyanokkal mész együtt akik szintén ilyen bringákon ülnek. Akkor ez is nagyon nagy élmény lehet. Illetve nagyon haladós városi bicajozáshoz is jó lehet.
Viszont ez már túl sok ahhoz, hogy együtt tekerj a normál bicajosokkal. Az aksija is nagyon nagydarab, tartalékot már bajosan viszel magaddal. Míg egy bosch aksi 2,5kg, kompakt méretű, simán befér egy tartalék is belőle egy hátizsákba. 2db 500-as aksival pedig a hatótávod is sokkal jobb, mivel a spitzing még többet is fogyaszt mint a bosch. Ettől függetlenül elfogadnám.
Nem mellesleg a spitzing motorja elég zajos, engem kicsit zavarna a csöndes erdőben.
Persze én most főként mtb, túra felhasználásról beszélek, amikor sportszerként is tekintesz az ebike-ra. Pusztán városi közlekedésre hibátlan megoldás a spitzing is. De ehhez meg feleslegesnek tartom az össztelót. Montizáshoz én inkább maradnék a bosch rendszernél, ráadásul sokkal nagyobb a választék is, szebbek a bringák, több gyártó van, rengetegen alkalmazzák, kiforrott, megbízható rendszer.

[ Szerkesztve ]

(#54342) yodamester10 válasza belaazallat (#54340) üzenetére


yodamester10
őstag

Gondolom ha 30 km volt benne nem féláron vette ;)

(#54343) rétisün válasza belaazallat (#54340) üzenetére


rétisün
veterán

nem hiszem, de azért megnézem. próbáltam egyszer kompakt hajtást, de valahogy nem tudtam eltalálni a megszokott áttételeket, aztán hagytam is a francba, de nem kizárt, hogy maradt belőle valami alkatrész.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#54344) rétisün válasza belaazallat (#54340) üzenetére


rétisün
veterán

51-es van, de 130-as furatátmérővel, ráadásul eléggé viseltes már.

war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!

(#54345) belaazallat válasza rétisün (#54344) üzenetére


belaazallat
addikt

Köszi, hogy megnézted! :R

"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!

(#54346) Zé777 válasza yodamester10 (#54338) üzenetére


Zé777
tag

Helló!

150ért vettem a montit, amiből ha levonom a tartozékok àràt akkor 130ba volt kb maga a bicikli akkor, amikor webshopokban 200ezerért àrultàk és mondom, teljesen új àllapotú volt. Még a kereken sem látszott a hasznàlat.
Szóval 70 ezret spóroltam, de ettől függetlenül át is verhettek, mert azt bevallom, hogy kb kinézet és szín alapján vàlasztottam. Kb ennyire értek a biciklikhez. :U

Űdv: Zoli

(#54347) MPowerPH válasza yodamester10 (#54342) üzenetére


MPowerPH
félisten

Most az nem jon le, hogy ez 29" -os e.... De itt kint meg mindig £450-et kernek erte azert, ami kicsivel 190k folott van. Szoval 1 eve siman realis ar lehetett erte a 200k.

[ Szerkesztve ]

Don't Tread On Me

(#54348) Toomy


Toomy
senior tag

Szerintetek ez megéri az árát ha rendbe van? Outiban otthon vagyok, de mountik terén nem annyira. Ősztől tavaszik zúznék erdőben és árkon bokron keresztül is.
A jelenlegi 2000-es magellánomra rá kéne költenem min 60ezret és akkor sem érne 40-et sem. Szóval inkább egy másikba gondolkodom.

(#54349) Tothgera30 válasza Toomy (#54348) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Nem. Ez pl. már sokkal jobb vétel.

#54336 Zé777: 110-130k körül.

#54333 Runner_fxr: Dehogy, össztelósban nem vagyok jártas, nagyon nem. Hardtail trendeket követem egy pár éve, mikor újra elkezdtem bringázgatni, bár most meg időm nem nagyon van rá, nah, mindegy. Bár egy 14-13kg-os és 11kg-os gép között észre lehet venni a különbséget, a tag és csapágyak cseréje, szervize elég költséges móka, amit minden sarasabb verseny/edzés után, vagy legalább évente el kell végezni.

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#54350) ---Lasali--- válasza Narancs (#54327) üzenetére


---Lasali---
Közösségépítő

Gyorszáras kónuszos agynak löttyennie kell. Imádom mikor beállítom precízen, majd jön vissza a szakértő ügyfél hogy szarul volt beállítva és ő szorosabbra húzta.. volt már ilyen nem egyszer, azt hittem megfejelem a satupadot.
Váz is csavarodhat annyit hogy beleérjen a fékbe a felni, na meg a kerék is mehet el annyit, főleg ha nem szimmetrikusan van fűzve pl egyik oldal radiál másik keresztezett, de ez inkább a rugalmas országúti vázakra volt igaz, vékony cromo csövesekre és hozzájuk könnyű verseny kerék. A régi profik ezekkel úgy mentek fel az emelkedőkre hogy kiakasztották a patkó féket, hogy távolabb kerüljön a pofa a felnitől.
Persze egy V fékes crosstrekkingnél erre nem sok esély van. Nagyobb a tűrése, és merevebb alkatrészekből van építve a bringa.
Én azért a küllő feszességre kíváncsi lennék.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.