Pénteken rám is vár a kaland...
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
Pénteken rám is vár a kaland...
A legtöbb férfi csak akkor tudja meg, mi a boldogság, amikor megnősül. Csakhogy akkor már késő.
Kicsit tartok tőle, hogy ennek a stúdiónak is reszeltek a release után. Igazán kár lenne két ilyen remekmű után.
Én húsz perce játszom. de nekem az eleje nagyon vontatott, és ezzel nem azt mondom hogy rossz lenne. Látvány csodálatos, PC magas/60fps cél módban eddig remekül megy a gépemen. Nagy pacsi a fejlesztőnek. Talán végig játszom egy általam nem annyira kedvelt dark stílusú játékot.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
Én is kipróbáltam. A látvány szerintem remek, a hangok fejhallgatóval nagyon betegek, jó lesz ez
PS5 + PS VR2 <-> XSX <-> 65” S90C
Első rész is lassan indult be meg ez igazából direkt ilyen stílus, én pl imádtam és 2x is végig vittem már az elsőt ezt meg most fogom kezdeni. 'most telepít passon'
[ Szerkesztve ]
Állítólag már egy újabb projekt is zöldutat kapott, így nem zárják rájuk még egy darabig az ajtót, ha igaz a cikk tartalma.
az előző rész számomra egy interaktív tech demo volt.
remek sztori, hangok, látvány. de játéknak irgalmatlan vontatott és semmilyen. logikai feladatok úgyahogy jók voltak, de a harc egy kínlódás.
[ Szerkesztve ]
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
Szerintem meg pont, hogy a harc az egyik legdurvább része ha nem csak össze vissza csapkodsz.
Ahogy látom a második részben még durvább lett, ezek az animációk harc közben amik vannak.
Annyira scriptelt és filmszerű a látvány hogy nehezen tudnám játéknak nevezni. Ez egy élmény, amit meg kell tapasztalni.
Kicsit ùgy érzem hogy a mai trendekkel már nem kompatibilis, ahol 20-30 órás openworld játékokat várnak a játékosok, és az ilyen 6-8 órás művészi alkotásokat ma már lesajnálják.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
dark souls, elden ring, sekiro, lies of p,lords of the fallen,stb. végigjátszásokkal a hátam mögött, nem nevezném magam észnélkül "csapkodósnak"!
habár az is egy technika, hogy lerohanod az ellenséget és nem hagyod élni!
de ez egy ilyen játék, ahogy néztem ez a rész se lett jobb harcban. ezért is mondtan, hogy inkább a sztorira, látványra megy.
"amikor valaki baromságokat beszél, megszületik egy unikornis"
Hát kinek mi én pl sokkal jobban emésztem ezt a harcot mint akármelyiket amit említettél és egy ilyen játékba sztem nem is illene. 'engem konkrétan a hideg kirázott párszor a harc jelenetektől már Hellblade 1-ben is itt meg aztán pláne'
Sajnos ebben van igazság, mármint hogy egyre kevesebb az ilyen stílusra/játékra az igény pedig én imádok ezeket a narratív/filmes rövidebb single player játékokat. 'Open world már kezd sok lenni, 70+ órám van Forbidden Westbe és még el sem kezdtem a DLCt..'
Amúgy teljesen vállalhatóan viszi a 3060 Ti 2560x1080 medium-high mixen DLSS Qualityval, igazából rosszabbra számítottam többi UE 5 tapasztalatom miatt.
[ Szerkesztve ]
Na várjunk. A játékot fejlesztő stúdió is az MS tulajdona? Komolyan nem tudom, ezért kérdezem. Ha igen...
Ugye láttuk mi lett a Tango Gameworks -szel? Annak ellenére, hogy abszolút sikeres volt a Hifi Rush, még megünnepelték a Tango szülinapját nagy tortázások meg XBOX vezetők gratulációi közepette néhány hónappal ezelőtt, aztán láttuk 2 hete mi lett belőlük, bezárta őket az MS.
Egy dolog számít csak. Ha elegendő pénzt termel a játék ahhoz, hogy a befektetők és részvényesek boldogok legyenek akkor nem zárják be, minden más esetben igen. Ez van ha az ember a sátánnál kooperál.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
A Wikipédia szerint 2018 óta a Microsoft tulajdona, nemhiába elsőnapos Gamepass-os.
De a Hifi Rush pont, hogy baromi sikeres lett s úgy is bezárták nem?
[ Szerkesztve ]
Kritikailag lett sikeres, és amikor megalapítás óta nem képesek anyagilag is sikeres játékot összerakni, akkor törvényszerű hogy bezárják a stùdiót. Nekem se tetszik hogy így alakult, de ez van, tovább kell lépni.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Boxon nem tudom milyen, de PC-n valami elképesztő a látvány. WOW
Akkor megéri beruházni egy havi előfizura....
"Biztos mint a halál! Sóhaj, Szobaasszony, Fárosz.. 2, 9, 11. " Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye "
Majd év végén az Indy játékkal meg Avoweddal.
Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.
Brutálisan élethű a harc, az egész ahogy van össze van pakolva rendesen, mestermunka
¯\_(ツ)_/¯
Szuper netemnek hála, én még töltöm. Majd hétvégén tudok ránézni, de már alig várom
Every game has a story...Only one is a legend...The legend is back! This year...the Legend is reborn! The Legend of Zelda! --- A Zelda azért létezik, mert néhány évente meg kell csinálni a világ legjobb játékát....
Amúgy nincs benne FSR frame gen? Vagy csak én nem találom? Fura, hogy FSR 3 van benne, de frame gen nincs.
Megyen!
Nincs benne, csak DLSS 3 Frame Gen.
[ Szerkesztve ]
Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!
Áh, köszi, kár érte.
Megyen!
grafikailag a beállítási lehetőségek tárháza nem kevés..
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
az ilyen 6-8 órás művészi alkotásokat ma már lesajnálják
nem feltétlen, csak "teljes árú" játékként inkább vesznek olyat a játékosok amikkel utána több időt töltenek el
tehát egy 70 euros játék ami multis és jön hozzá DLC, vagy új season totál más, mint egy történetorientált pár órás, max 10 órás valami... egyszerűen "nem éri meg" ha teljes áron adják.
Nyilván itt gamepass esetén sima
Most fejeztem be chapter 2-t mert inkább csak este akarok ezzel játszani az atmoszféra miatt de ez valami eszméletlen, ahogy megcsinálták.
50$€ ma már nem teljes árú játék.
Ezért az összegért az a 6-8 óra ha az ember nem siet, egy teljesen válalható hossz szerintem.
Kell az ilyen is. Èn is a második chaptert fejeztem most be. A Hellblade II játékként nem állja meg a helyét, de bőven van művészeti értéke, ami miatt érdemes lehet végigjátszani azoknak akik szerették az első részt.
Nem mindenkinek lesz a csésze teája, de én örülök hogy elkészült.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Rákerestem gémpléjre, vagy gyalogol az ember, vagy animáció megy. Hát ez se lesz az én játékom.
De replay value az továbbra sincs, anélkül meg lényegében csak egy rohadt drága múzeum belépő. Én 6-8 óra digitális szórakozásért nem fizetnék közel 20000 forintot.
Annyiból már mittomén...ketten felmegyünk hőlégballonnal a Városliget fölé, ami lehet hogy közel nincs 6-8 óra, de valóban maradandó élmény.
Ezt nem játékként kell felfogni hanem inkább interaktív filmként.
Ugyanilyen a Heavy Rain, Beyond 2 Souls, Detroit Human, stb.
Melinát szeressük, Gamepass betárazva, hétvégén én is belevágok a kalandba XSX-en Köszönjük a cikket, most végre időben
18 éve a PH! lapcsaláddal!
Azokat nem is szeressük.
Ki milyen grafikai beállítssal tolja?!
Puszta kíváncsiság...
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
PC-n kérdezed a grafikai beállításokat?
Vagy Xbox Series X-en is vannak érdemi beállítások?
2560x1080 21:9
High és medium keveréke de én nem is nagyon látok különbséget köztük szal párat lejjebb vettem ami nekem kevésbé tűnt fontosnak/észrevehetőnek.
Illetve be van kapcsolva DLSS Quality-n és így tudja kb tartani az 50+ átlag FPSt harc közben is és ez nekem teljesen elég egy ilyen játékhoz. 'meg kb ennyit is tud a 3060 Ti ezen a felbontáson/grafon'
Ha volt kevesebb is akkor nem vettem észre mert nem akadozgat randomba, szerencsére stabil azt chapter 2 közepétől ki is kapcsoltam az FPS/stb overlayt mert ne zavarjon ott engem.
[ Szerkesztve ]
Igen, pc.... (Gondoltam, hogy konkretizálnom kellett vna)
Daelion.
Èrtem... Köszi....
Kemènyen dolgoztatod csóri 60Ti-t
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
Hát néha muszáj neki, de csak túléli a műszakot. 'vagyis ezt az évet mert idén már nem szeretnék gépre költeni meg nincs is rá keret..'
Utóbbi 2 hónapban amúgy is csak Forbidden West ment rajta meg most 1 hete D4 Season 4 és minden más csak nagyon light gaming volt.
Én amúgy rosszabbra számítottam performance terén szal én nem panaszkodom.
[ Szerkesztve ]
Hú, azok mind zseniális játékok voltak...
A Hellblade-ben mennyire lineáris a történet?
100%-ban. A Hellblade teljesen más játék, mint azok, legalábbis, ha a történet felépítését, interaktivitását nézzük.
Technikai kérdés: A mozis fekete sávok(black bar) alatt is ki van renderelve a kép? Ha valakinek sikerült már kikapcsolni, esett a teljesítmény?
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
Gondolom csak viccnek szántad(?), de az ilyen mozis csíkokat pont azért szokták alkalmazni (ugye The Evil Within), hogy ezzel nyerjenek kisebb felületet, pixelt, ahova ki kell számolni és rajzolni a tartalmat. Konzolon sose lesz levéve, max majd a next next gen patch-ben. PC-n meg majd valami mod-er.
Egyrészt ezért van ott hogy kevesebb pixelt kelljen számolni, másrészt meg azért mert a játék nem 16:9-es képaránnyal dolgozik.
I guess it's easy to see the world the way I do. The emptiness is a promise, the sin is just the proof.
Igen, ez a játék kivételesen 21:9-el lett csinálva és nálam 2560x1080 21:9-es monitoron nincs is semmi black bar hanem fullos képernyő.
Amúgy elég nevetséges, hogy ez miatt megy a fröcsögés több fórumon is meg Steam-en is lehúzzák miatta.
Most akkor én is kezdjem sorolni a játékokat amiket nekem kellett piszkálni az utóbbi 5 évben amióta ez a monitorom van mert még AAA stúdiók sem voltak képesek értelmes 21:9 támogatást rakni bele? 'pedig manapság nem akkora niche a 21:9 mint régen és mégis a mai napig belefutok..'
@ #40 X2N
Próbáld ezt:
Go into C:\Users\username\AppData\Local\Hellblade2\Saved\Config\Windows
Open up Engine.ini in notepad
Right at the bottom paste this in
[SystemSettings]
r.NT.AllowAspectRatioHorizontalExtension=0
r.NT.EnableConstrainAspectRatio=0
Then right click Engine.ini and set to read-only.
Na én ezt csinálom 5 éve egy csomó játéknál illetve használtam mar HEX editort, modokat meg pár progit is amikor nincs semmi vagy csak elcseszett 21:9 ..
[ Szerkesztve ]
Miért lenne nevetséges hogy lehúzzák emiatt? Szerinted az normális hogy valamelyik gyökér kitalálta a stúdióban hogy a 16:9-es monitor 20%-át fedjük be fekete csíkkal mert az milyen "cinematik" és akkor azt nézze a userek 99%-a?? Tudod a PC az nem mozi, itt nem ultra széles vászon van mint a moziban. De megsúgom aki konzolon tolja annak se ultra wide TV képernyője van. A pc-s 3% meg akinek 21:9-es monitorja van érvezheti normálisan?
Közben megnéztem és van már rá mod, ami kikapcsolja, meg a feleslege Motion Blur-Chromatic-Aberration-Film Grain-förmedvényt is leszedi a képről.... Minek csinálják meg jól a grafikát a játékba most úgy őszintén, hogy rárakjanak 2 black bart, meg egy rakás post process effeket??? De ha valakinek nem ez a mániája akkor meg tegyék kikapcsolhatóvá. Semeddig nem tart megcsinálni, egy bárki megcsinálja UE5-ben aki tudja használni a Chatgpt-t. Pár plusz on/off kapcsolót hozzáadni nem nagy kunszt az opciókba.
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
Teljesen megértem azokat akik belekötnek, mert nem elég, hogy a filmekben kb folyamatosan nézegeted a csíkot alul felül (ami azért baj mert több százezres milliós tv kihasználhatlan), most majd átjönnek a játékokba is ezek, hogy kevesebbet kelljen számolni? Szerencsére van rá mod, fel is raktam, remélem nem is szoknak rá erre
[ Szerkesztve ]
(#46) - = Zk = - válasza markknight (#45) üzenetére
Ès?
Jó lett hogy eltakarította az alsó fekete csíkot?
Gondolkodtam èn is, hogy meghekkelem... Feliratokat nem baxxa el? Látszik a kèpernyőn rendesen?
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
Félre értés ne legyen nem azt mondom hogy nem lehet black bart használni, átvezetőknél belefér ahogy egy witcher 3-nál is használták, de játék közben??? ne már...
Szerencsére filmeknél is van Open Matte változat.
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
(#48) markknight válasza - = Zk = - (#46) üzenetére
Nekem nincs bajom vele: https://www.youtube.com/watch?v=S1I53i9DiXk
Mondjuk ilyen miatt nem fogom lepontozni.
(#49) - = Zk = - válasza markknight (#48) üzenetére
Á... Köszi
Sajnos lepontoznám, voltakèpp nem kis összeget kifizetek a játèkèrt...
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
Ez egy interaktív film/cinematic art/narrative játék, direkt így lett csinálva minden effektjével együtt.. 'durva, hogy ez mennyi embernek nem jön át hogy mi akar ez a játék lenni vagy csak nem ismerik az első részt..'
Én is ki szoktam kapcsolni azokat a post process effekteket amik nem tetszenek egy átlag játékban de itt nem mert ez itt kivételesen hozzá tartozik a játékhoz. 'Senua nem éppen 100-as elég komoly mentális zavarokkal, az ő szemszögéből csinálták az egészet mint egy külső nézetes filmet/sztorit'
Ezt vagy tudja valaki értékelni így ahogy van vagy nem, nekem eddig kb GOTY a játék mert sokkal többre értékelek egy ilyen minőségi 6-7 órás immersive minőségi munkát mint a fene tudja hanyadik open world lélektelen izét meg online shootert ami divat manapság.
És mint mondtam simán sorolhatnám én is a nagy AAA stúdiókat akik 21:9-re marketelik a játékukat aztán nesze bazzeg váltogat a 16:9 meg 21:9 közt amikor csak simán beszélek egy NPC-vel mert az is cutscene-nek számít ami sokkal idegesítőbb mint egy fix black bar és nekik még kifogásuk sem volt arra hogy miért csinálták. 'aztán nekem kell mókolni, hogy fixeljem '
#49 - = Zk = -
Vettem én már 30+ ezerért AAA játékot amiben elvileg 21:9 support volt aztán kiderült, hogy csak felemás volt és nekem kellett megoldani és mégsem mentem lepontozni vagy fröcsögni mert maga a játék viszont minden más téren tetszett.. 'nem vagyok híve ennek a mai divatnak, hogy gyerünk minden miatt panaszkodni kell egyből mindenhol '
[ Szerkesztve ]