Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [kraftxld:] Diáklaptop - Dell Latitude 3140 - Királyunk ajándéka
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] PLEX: multimédia az egész lakásban
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Mr Dini:] Mindent a StreamSharkról!
- [Re:] [M0ng00se:] Northwood VS Prescott - Előszó, múltidézés
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Csokicsibesz
tag
A link egy regisztrációhoz kötött oldalra visz.
Az, hogy mennyi autót adtak el az EU-ban annak nincs köze ahhoz, hogy mekkora egy gyártó. Évi 3 millió eladott autó azért nem kevés, a Tesla nem éri el az évi 2 milliót (szintén van gyára Kínában).
De a BYD helyett hivatkozhattam volna a Geely-re is, amit Európában Volvo név alatt kicsit ismertebb. A Volvot 82%-ban a Geely tulajdonolja.
A Kínaiak eléggé a spájzban vannak, lehet ezt tagadni. De a jelenlegi trendek abba az irányba mutatnak h az európai autógyártóknak lesz konkurenciája Kína irányából is.