Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Gabben73:] Windows 11 telepítése inkompatibilis gépre
- [Re:] [potyautas:] Masina
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Balazska15
senior tag
Mit szóltok ehhez?? [link]
"100 kiló vagyok baszd meg, hát mi lenne a titkom" :DD
Cathfaern
nagyúr
"Szerintem nem komoly cikk."
Tényleg? Biztos vagy benne?
lsebestyen
addikt
Szerintem ez ugyanolyan ironikus cikk mint a múltkori futós.
Tothgera30
Ármester
Alivo/Deore, M395. Akkor ez jobb áron van, és kb. ugyan az.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
(#27555) ígyvanferi válasza lsebestyen (#27553) üzenetére
ígyvanferi
addikt
Én abban semmi iróniát nem találtam, pedig igencsak szeretem a "műfajt". A cikk utolsó képe alapján ráadásul az író egy b.zi. Azt a szennyoldalt meg amúgy sem kéne olvasnia senkinek.
sanzi89
addikt
Ebbe meg Acera hajtómű és Altus váltókar van, XC28-as villa, a KTM-be meg XT integrált hajtás. Deore 10s hajtás, XC30-as villa. Elég nagy különbség van felszereltségben a két bringa között, bár tény a Ghost olcsóbb, de ez lényegesen spórolósabb felszereltség, plusz 2 kilóval nehezebb.
[ Szerkesztve ]
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Geller72
veterán
Üdv.
Az a helyzet, hogy kellett volna shoppingolnom egy leonardó féle fali bicajtartót és meg voltam rökönyödve az árán. Amúgy, így néz ki:
Kérdés: Mivel eléggé egybevág az egyik szakmámmal és meg is tudnám csinálni, azon gondolkoztam hogy néhány darabbal kiegészíteném az elkészítendő darabszámot. Többek közt azért, mert az alapanyagot célszerűbb/gazdaságosabb bolti léptékekben megvennem. Azaz olcsóbban jövök ki egy szál laposvassal, egy szál köracéllal, mintha egy darabra kivetítve venném meg. (Nem beszélve arról, hogy a legtöbb helyen szóba sem állnak velem ilyen pici tételnél, mert a legkisebb kiadható mennyiséget sem üti meg.) Tehát, ha lenne igény, akkor legyártanék többet is. Többféle elképzelés van részemről.
-Az egyik, hogy ahogy kész van technikailag, le van drótkorongozva és ennyi.
-Készen van, drótkorongozva, cinkromátos, ezüst alapozóval lefújva, amit később lehet festeni, lakkozni is akár. A festék 100 C-ig hőálló.
-Ugyan az, mint a fenti, csak pluszban porfestőben lefújfa, hőkamrában ráégetve. Ez utóbbi megbeszélés alatt.
A képen látható darab ~4500 ft üzletben. Ezt én mindenképpen 2k alatt képzelem el az első két pontban leírt módon. A porfestés miatt a harmadik mód képlékeny, ettől függ az ára, de szeretném ezt a műveletet leszorítani úgy, hogy max 2.5k fölé ne menjen a komplett dolog. Ha a harmadik dologgal megáll 2.5k-nál, úgy lenne rá, 10 év gar. Részemről. Ez kifejezetten a korrózióra és a hegesztési varratokra vonatkozna. A kampó simán elbírna egy DH/FR bicajt is. Ha valakit érdekel, kérem még ebben a hónapban jelezze. Teljes érdektelenség esetén is megcsinálom, max haveri körön belül marad a dolog.
Bármi kérdés van, jöhet. Gondolkodtam sima szénacél helyett saválló anyagban is, értelemszerűen sokkal drágább, viszont tartósabb, korróziómentes és lényegesen erősebb lenne. Ezt árban még nem kalkuláltam ki. Üdv:
Geller
(#27559) lsebestyen válasza ígyvanferi (#27555) üzenetére
lsebestyen
addikt
Ebben egyetértünk. Én se szoktam olvasni, csak felhúzom magam rajta.
[ Szerkesztve ]
Maximum1
őstag
Én Újpesten vettem a Dollinger kerékpárboltban az öregtől 1000ért 3 éve ezt.
[link][link], [link] bocs a képek minőségéért.
Tele van a net lehetőségekkel.
#16729600
törölt tag
Sorry, de az hogy mi a "szennyoldal" az igen erősen relatív. Nekem pld a heti válasz az ( egy roppant enyhe kifejezéssel élve ) Jah és nekem nem tűnt melegnek a szerző az utolsó kép alapján.de ha az lenne,se látnék benne semmilyen problémát az égvilágon.
[ Szerkesztve ]
ígyvanferi
addikt
Ahogy mondod, erősen relatív. Neked az, nekem ez. Meg még sok másik. Írhattam volna, hogy a szennyoldalak egyikét. Én sem látok abban semmi problémát, csak megjegyeztem, hogy amennyiben nem találja Michelle-t szexinek, bájosnak, bolondosnak, akkor a; b.zi, b; hülye vagy c; trollkodik. Most már erősen hajlok a c; felé.
[ Szerkesztve ]
Leszarom, legyen 100grammal nehezebb, de ne menjen tönkre 2000km alatt.
Vagy legyen egy "R" mint racing jelzésű lánc típus, meg egy "T" mint túra.
Aztán aki akar vegyen R-eset.
teccikérteni?
Motorlánchoz annyiban nem hülyeség hasonlítani, hogy az egy sokkal bonyolultabb, sokkal-sokkal több anyagot tartalmazó lánc, aminek az emberi teljesítmény sokezerszeresét kell elviselnie, és simán bírnia kell a 300-as tempót is. Ehhez képest 3szor kerül többe mint egy bicajlánc.
Vicc.
Nem tudom, láttál már 125ccm-es motorban vezérműláncot? Vékonyabb mint a bicajlánc, mégis sokkal tovább húzza
Fura dolgok ezek.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
fpeter07
veterán
Minden szakasz végén borzasztóan keményen mennek. Nem nagyon ért be a mezőny eddig egy darabban. Pedig a tour híres az erős mezőnyéről.
#16729600
törölt tag
Nem fura,ezt hívják " tervezett avulásnak" Egy sima villanykörte is mehetne évekig [link],de a gyártók hamar megállapodtak egy számukra kedvező meghalási időben,hogy gazdaságilag még rentábilisabb legyen a gyártás.Ez egy ilyen világ,a bringaláncok miért lennének pont kivételek ?
fpeter07
veterán
Ez kb. olyan mint a netes portálokon megjelent downhillra készülődés videó. No comment, nem hittem el, hogy ilyen létezik.
Teasüti
nagyúr
UST? 1,8 bar-t eddig csak belső nélküli felhasználóktól hallottam.
1.9-es semislick külső, 3 bar-on szoktam vele montizni, aszfalton 4 bar. Érzésre szoktam leengedni terepre érve, úgy kb sikerül belüni 2,5-3 közöttire. Gondolod kevésbé vakmerő 2 baron lejtőzni 50-nel, mint 3 baron? Mondjuk felütni még soha nem sikerült.
(#27409) deicide
Nem tudom volt-e már, de mutatnál egy képet a montidról nekem, amivel te 30+ átlagot tekersz?
Amúgy elmész te a sóhivatalba! Hátszéllel szoktam 30 körül tekerni aszfalton.
Persze ha vmi 12 kg körüli minimál montid van virsli gumikkal, akkor nem lepődök meg. Az XC-vel és a semislick-el 4 baron én is tudtam 30-at tekerni spd-vel hosszabb távon is.
(#27415) cashback
Jééé ilyet lehet vásárolni is? Hol? Ebay?
Én úgy craftoltam egyet esztergán az enyémbe.
(#27430) Runner_fxr
Hát igen... Maradt a sufni tuning. Akartam bele tűgörgőst, de nem létezik 20x30 közti méretben belső gyűrűs kivitel.
Legalábbis feltúrtam a netet, meg boltosokkal is beszéltem, de semmi eredménye.
(#27435) cashback
Beszarok, ilyet lehet kapni??? Csak 5 éve okoz problémát a dolog és csak néhány hónapja vettem rá magam, h készítsek egyet. Amúgy vmiért nálam a váz átmérője 31 mm, nem 30. Ritka szar szabványon kívüli méret...
(#27563) Tüzi
Patikamérlegen számolják ki a futásteljesítményt manapság. Külön mérnök van arra, hogy az amúgy faszán megtervezett bármit elrontsa egy-egy kritikus ponton. Bicikli láncnál a hőkezelés vagy az anyagösszetétel jöhetne szóba, amivel kicentizik a km-eket. HG-40 láncot most dobtam le és nem mentem vele 1500-at sem?! Viccnek is gyenge. Ellenben a bringa gyári láncával tizenpár' évvel ezelőttről több éven keresztül tekertem, míg most évente minimum két lánc lenyúlik.
Vki korábban linkelte a német bikediscount oldalt, onnan most rendelek 8-as HG-70-est, még 10 euro sincs, ami nevetséges ár. LX-nek titulálják, vagyis talán régi, vagyis talán még jó minőségű.
[ Szerkesztve ]
syl5
őstag
Mindenes V fék-betétet tudtok ajánlani, ami nem kopik el fullra és koszol össze mindent 10 km alatt esőben?
Keress meg, ha Data Engineer, Scientist szeretnél lenni!
Teasüti
nagyúr
Fotókromatikus napszemüvegről mi a véleményetek? Használ vki ilyet?
Én leginkább azért nem viszem magammal a komolyabb napszemüvegeim bringázni, mert sokszor rám sötétedik, vagy az erdőben már túl sötét lenne, stb. Egy gagyi lidlis cserélhető lencsést nyúzok, de megfogta a fantáziám a fényre sötétedő napszemüveg. Én még abban voltam, h ilyen csak dioptriás szemüvegeken van.
A lényeg: ez jó vétel lehet?
Az ára az nagyon jó, csak... milyen lehet a minősége? A honlapja se vmi informatív, pl nem tudom vajon az az "S2-3" jelölés a lencse kategóriát akarja jelölni? Mert mondjuk a BBB szemüvege három kategóriát is átfog, igaz kétszer ennyibe is kerül. A cél az lenne, hogy éjszaka és verőfényes napsütésben is hasznát vegyem.
(#27568) syl5
Hát ha ilyet találsz, akkor szólj!
Ez is pont ugyanaz, mint a kerék gumiösszetétele. Ha fog/tapad, akkor kopik, ha nem kopik, akkor nem fog/tapad.
Az eső bántja a gumipofát, ez van. A fekete redvával ne foglalkozz, elfér rajta...
[ Szerkesztve ]
HollyBoni
veterán
Én is régi HG láncokat hajtok (egy már rendesen ki van nyúlva, de fogalmam sincs mennyit ment) viszont felraktam egy újabb Sram 9-es láncot (váltó + fogsor pedig 7-es), 100000x jobban vált, tényleg nagyon érezhető a különbség. Ez mitől van, ennyivel jobb lenne egy újabb lánc?
[ Szerkesztve ]
Teasüti
nagyúr
Na jó, de a 9-es láncot könnyebben összehajtogatod, mint a 7-est.
Persze, hogy könnyebben váltasz vele.
Amúgy nem esik le, vagy ugrál? Azt hinném a 9-es lánc a 7-es soron nem találja meg olyan könnyen a helyét. Nagyobb a távolság a kerekek között.
[ Szerkesztve ]
HollyBoni
veterán
Nem, teljesen jó. Nagyon simán fut, sokkal jobban vált.
Komolyan gondolkodok, hogy csináltatok rá láncot ha felkú.om az agyam.
Valszeg nehezebb lesz, de nem fog kinyúlni 10ezer alatt sem.
Valszeg 2-3szor annyiba fog kerülni mint egy 1031-es sram, de ha belegondolunk... lassabban koptatja a lánctányért, meg úgy kb mindent.
Amúgy ez a tervezett elavulás dolog nem létezik, tisztára konteós vagy (:
Ilyet mondani... naháát (((: Te kis rendszerellenség, Te (:
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
Teasüti
nagyúr
Amúgy ez a tervezett elavulás dolog nem létezik, tisztára konteós vagy (:
Ilyet mondani... naháát (((: Te kis rendszerellenség, Te (:
Pedig még csak nem is titkolják. A könyvelők és közgazdászok terveznek, nem a mérnökök. Utóbbiak csak azt teszik, amit előbbiek mondanak. Nem egy nagy dolog jó minőséget csinálni, elvégre minden adott hozzá (tudás, technológia, tapasztalat, eszközök, nyersanyag, stb), csak mióta fogyasztói társadalom van, azóta nem üzlet ha egy életet kiszolgál vmi. Kérdezd meg az öregeket, hogy hányszor cseréltek láncot a veterán tanyabájkokon! Meglepődnék, ha volt egyáltalán bárki falun, aki valaha is vett alkatrészt a libakergetőjéhez. Mármint ha nem törte össze ugye.
Zola007
veterán
Nekem fényre sötétedő szemüvegem van 8 éve.
Ez anyagában pigmentált üveg, de a műanyag lencséket felület kezelik
Nekem bevált, hétköznapi használatra teljesen jó, viszony annyira mint egy rendes napszemüveg, csak a legjobb bevonatok (Hoya sajátja vagy a Transitions) fog sötétedni
Egy jó bevonatos műanyag lencsének UV szegény környezetben semmi színe
#27574) Teasüti :nagyapám (többek között) kerékpárjavító mester volt falun. Tanyabájkban is fogyott az alkatrész idővel, de rendre túlméretezett cuccok voltak. Sok minden maradt anno tőle, agyak, golyóskosarak, vázak, lánctányér, stb és ezeke nem kis tömegűek voltak. Egy sima felni is ~3x olyan nehéz volt mint egy mostani alu
[ Szerkesztve ]
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
Ezért utálok neten ilyen témákban (is) írni, mert nincs meg a hanglejtés/mimika általi kommunikáció, és az embereknek sokszor nem jön le/nem úgy jön le a dolog, mint ahogy szeretném.
Ezt próbátlam pótolni a fordított szmájlival, de ez sem jött be
(#27575) Zola007
nem is volt anno olyan aluötvözet, ami közel azt tudja mint az acél, csak fele akkora súly mellett...
meg olyan acél sem, ami ugyanolyan falvastagság mellett 40%-al erősebb mint az alu, ugyanolyan súly mellett pedig ötször annyi az élettartama mint egy hagyományos aluváznak (bicajoknál).
ugye erre épít az az angol úriember boltot, és akarja visszahozni az acélvázas bicókat.
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
sanzi89
addikt
Őszintén én kibírnám, ha a lánc háromszor olyan nehéz volna...
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Teasüti
nagyúr
Ez csak SS hajtóműnél működik. Váltós bringán nem lehet használni ilyen vastag láncokat.
Amúgy az egysebik a mai napig vastag láncokat használnak.
(#27575) Zola007
Alpina szemüvegekről nincs vmi tudomásod?
Ez is tetszik eléggé.
Vhol találtam róla pár sor infót, miszerint ez már 3 lencse kategóriát fed le 1-3 között. Mondjuk most is leginkább 3-as lencsékkel közlekedek és eddig nem volt akkora napfény, ami bántotta volna a szemem. Igaz a 4-es lencsék a legkényelmesebbek, de azok meg nem igazán válnak be egy erdei csapatásnál ha árnyékos részre érek. Túl sötét szinte. Főleg ha szürkület van, akkor para.
(#27576) Tüzi
Átjött - alaposabb szemrevételezést követően -, csak ingert éreztem válaszolni.
Amikor így beleáll a rángás a kezembe, akkor el kell koptatnom a billentyűzetet.
[ Szerkesztve ]
Teasüti
nagyúr
Nem bírom kivárni, míg megkapom postán a Revelation-t.
Meg kap a bringa még két frankó gumit, meg XT láncot, és majdnem ott vagyok anyagilag, mintha eladnám az XC-t úgy, ahogy van és vennék helyette ráfizetéssel egy fully-t.
Bike-discount.de oldalon is összeraktam egy kosarat 60k értékben és alig van benne pár tétel. Két lánc, két gumi, egy telópumpa, meg egy napszemüveg. És még olcsó lenne...
[ Szerkesztve ]
Teasüti
nagyúr
10 évvel ezelőtt se sötétedett még annyira, mint egy 4-es napszemüveg.
Kár, h azóta sem fejlődött a technika. Jó lenne egy 0-4 közti fényre sötétedés végre, a víztisztától a 95%-ig.
De legalább olcsóbb lett kicsit. Gyerekkoromban nem lehetett venni 20-tól fotókromatikus szemüveget, de még 40-től se nagyon (akkori pénz értékben). Gyerekként néztem Ofotért katalógust, sikerült is összelegózni képzeletben mindenféle bevonatból egy szupi lencsét 70k-ért darabját.
deicide
veterán
Semmi extra, lehet vagy 15 kiló ha megtöltöm a kulacsot. A gumi 2.1 bütykös jelenleg, de ezzel is simán lehet tolni 34 körül egy órán át legalább. Nem gondolnám magam különlegesnek, csak sokat edzettem.
Ráadásul most csak 42-es elöl a nagytányér, 48-al még jobban haladna a gép.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
kacsyx
aktív tag
Sziasztok!
Mi a véleményetek, megérhet ez a bicikli 100 ezer Forintot? Esetleg tudnátok linkelni róla egy tesztet? Sajnos nem találtam pont ilyen bringát eddig a neten.
[ Szerkesztve ]
HollyBoni
veterán
Szerintem átlagos, ki lehet fogni 100-110 körül 105-ös szettel bicókat.
[ Szerkesztve ]
kacsyx
aktív tag
Méretproblémáim vannak, 60-as, de inkább 62-es kellene és így már nagyon nehéz jó bringát találni. Ez sem biztos, hogy jó méretben, most írtam csak a hirdetőnek ezzel kapcsolatban.
ígyvanferi
addikt
Nagyon nem értek hozzá, de ugye ezen a shimano 105-ös hajtás csak amiatt a matricától lesz 105-ös? Mert akkor nekem meg holnaptól lesz egy full xtr szettes mtb-m. De mint mondtam, nem értek hozzá, tőlem akár az is lehet.
[ Szerkesztve ]
(#27586) jackbacsi87 válasza ígyvanferi (#27585) üzenetére
jackbacsi87
senior tag
csak a hajtókar 105, a tányér tuti nem.
#48525824
törölt tag
Srácok,
specialized allez ill. lapierre audacio 300 a kérdés
speci claris cuccok, elol 2 tanyeros, audacio sora es 3 tanyeros elol (ez nem tetszik)
oszinten szolva a speci mellett vagyok eddig, ha jol gondolom a claris frissebb, mint a sora, de ezek mennyire gagyi cuccok? A valtokhoz nem ertek tudjatok jol
Zola007
veterán
Nincs sajnos
De a sötétedő rétegre és a felületkezelésre keress rá mindegyiknél, hogyan bírja, mert az a mérvadó
Mʏ ᴘʜɪʟᴏsᴏᴘʜʏ ɪs: Iᴛ’s ɴᴏɴᴇ ᴏғ ᴍʏ ʙᴜsɪɴᴇss ᴡʜᴀᴛ ᴘᴇᴏᴘʟᴇ sᴀʏ ᴏғ ᴍᴇ ᴀɴᴅ ᴛʜɪɴᴋ ᴏғ ᴍᴇ. I ᴀᴍ ᴡʜᴀᴛ I ᴀᴍ ᴀɴᴅ I ᴅᴏ ᴡʜᴀᴛ I ᴅᴏ. I ᴇxᴘᴇᴄᴛ ɴᴏᴛʜɪɴɢ ᴀɴᴅ ᴀᴄᴄᴇᴘᴛ ᴇᴠᴇʀʏᴛʜɪɴɢ. Aɴᴅ ɪᴛ ᴍᴀᴋᴇs ʟɪғᴇ sᴏ ᴍᴜᴄʜ ᴇᴀsɪᴇʀ. - Sɪʀ Aɴᴛʜᴏɴʏ Hᴏᴘᴋɪɴs
jeri
tag
Teasüti
nagyúr
Ez talán kopik?
Reméltem vagy 10 évre veszem...
(#27581) deicide
Bakker, nem vagy semmi!
[ Szerkesztve ]
#48525824
törölt tag
Néztem a 200-ast is, de nem feltetlen kene a legujabb modell es 300-bol a 2012-es evjaratut ujonnan olcsobban meg lehet kapni, mint a ketszazast, bar ugy neztem kb. a kerekekben van kulonbseg. Mondjuk a 9.7 kilojaval kicsit neheznek tunik.
tatabike
őstag
"Ez csak SS hajtóműnél működik. Váltós bringán nem lehet használni ilyen vastag láncokat."
Én feltettem a vastag SS-láncot váltós rendszerre, és működött is. Nem használtam, és nagyon specifikus az egész, csak kíváncsi voltam. Át kellett alakítani a váltót is. De működött...
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
Teasüti
nagyúr
Volt egy D3O magyar nyelvű biciklis teszt vhol, de sehol nem találom. Ott még elég kezdetlegesnek látszottak a protektorok, nem rejtették el a narancssárga anyagot, hanem teljes egészében ilyen feltűnő volt.
Nem találom ezt a terméket sehol.
Pedig jó lenne vmi szuper protektor a hegyre. Kéne térd, csípő, stb. Könyökről nem vagyok meggyőződve, h védelemre szorulna egy montisnál. Mondjuk ha 40 fölött esek, akkor valszeg úgyis csak egy motoros ruházat lenne elég, nem rövidnadrág, meg póló.
Tudja esetleg vki miről beszélek és hol keressem?
tatabike
őstag
Apám, látja mit csinál az a kutya? Látom fiam, nyalogatja a tökeit. Apám, ezt én is kipróbálnám. Próbáld fiam, de szerintem meg fog harapni...┌∩┐(◣_◢)┌∩┐
Teasüti
nagyúr
Ezeket már láttam.
Nincs meg.
-HajTömeg-
őstag
Jó,de te nagyon beteg vagy, ezt ne felejtsd el
Alias: Júzer error
(#27597) imyourfriend válasza -HajTömeg- (#27596) üzenetére
imyourfriend
őstag
15-20 év edzés után neked is menne, persze az illető a legnagyobb szerénységgel írta a 34-es átlagot.
jeri
tag
és természetesen mérföldben érti
Rottweiler89
aktív tag
Szerintetek egy ilyen jó vétel lenne?
[ Szerkesztve ]
AeroCool Hexform, Gigabyte B550M K, AMD Ryzen 5 3600+Thermalright Assassin King 120 SE, 2x8GB Corsair Vengeance RED DDR4 3200Mhz, Sapphire Pulse RX 6600 8GB, Micron 2450 256GB, Micron 3400 512GB, Kioxia Exceria 960GB SATA3, Fractal Design Anode Bronze 650W, MEETION K9320 RGB, THE G-LAB Kult Helium
Geller72
veterán
34-es átlag. Persze b+. A Bianchimmal szoktam annyit menni. De az speed. MTB-vel, jó slick gumikkal is változó domborzati viszonyok közt betonon már 5-8 km után halál van 28 km/h átlag körül. Szerintem.
Téma tudnivalók
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- DOBOZOS Lenovo ThinkPad T14s Gen 3:R7 PRO 6850U,32GB DDR5,2TB,vil.HU bill,Radeon680M,400nit 100%sRGB
- Ricoh Theta Z1 360 fokos kamera
- IPhone 14 128GB gyári független 2026.11.09. Apple garancia
- Gigabyte AORUS GeForce RTXTM 3070 Ti MASTER , 8GB GDDR6X, 256-bit GV- N307TAORUS M-8GD - Garancia
- iPhone 12 64Gb Fehér - Újszerű állapotban, 95%-os akkumulátor.