Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Gyere el a 9. BRSZK-ra!
- [Re:] [creation:] Hogyan lesz léghűtésből folyadék hűtés? Végy egy torony hűtőt és vágd szét!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] Okos Otthon kezdőknek
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2024-02-26 14:36:02
LOGOUT.hu
Hozzászólások
andrisbandi
őstag
Hivatalosan mindegyik fékolaj típust cseréli kellene. = Megelőző karbantartás.
A DOT-os annyira vízelnyelő, h a zártnak hitt rendszer illesztésein keresztül beszívja a levegő páratartalmát.
Ezt valóban muszáj cserélni. Max 2 év. Erős használatnál évi kétszer sem sok. Ez pénzbe szinte nem kerül, 1.500 Ft-ért vettem legutóbb fél literest, két bringára még a fele sem kellett. Ez a fajta olaj felbontás után kuka, nem lehet tárolni.
Az ásvány olajos sokkal jobb hobby célra. Nem korrozív, nem mérgező, nyitás után is tárolható. Ezt cserélni sem muszáj. Pl nézelődős bicón, ami csak lassítgatásra van használva. Természetesen ésszerű lenne a csere, de elmegy évekig baj nélkül.
Igénybe vett féknél más a helyzet. Ott amúgy is rendszeresen kell légteleníteni a fékkarnál. Vákumuzáskor meg úgy is látni ha sötét az olaj. De amúgy is kizártnak tartom, h 1-2 évente ne cserélne olajat egy sportosabban használt gépen a tulaj.
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY